Lissabon kwam gewoon veel beter uit financieel gezien. Ik was ook net 18.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahh
ja het moet natuurlijk financieel wel kunnen
Wil je mij in loondienst nemen dan voor niet met Pax eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even paar weekjes niet met Pax sameneten, dan heb je zo 700 euro voor een vliegticket naar Japan.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mij in loondienst nemen dan voor niet met Pax eten?
De tijd gaat zeker snel jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
Alweer 2 maanden geleden dat ik in Japan was.
Wat gaat de tijd zo snel
En nu alweer naar Amerika. Lucky Bastard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
Wat gaat de tijd zo snel
Toen ontving ik nog heel veel selfies van jou. Gouden tijden waren dat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
Wat gaat de tijd zo snel
Kaapstadquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu alweer naar Amerika. Lucky Bastard.
Ik kan misschien naar Kaapstad deze zomer
Is niet zeker, eerst vrij krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokkie, al gezond aan het eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je onze etentjes zo makkelijk opzij schuiftquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mij in loondienst nemen dan voor niet met Pax eten?
Hoi, mag ik je nieuwe beste vriend zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je onze etentjes zo makkelijk opzij schuift
ik weet voldoende
Ja, dan gaan we elke woensdag samen etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi, mag ik je nieuwe beste vriend zijn
Ik zal straks een selfie sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ontving ik nog heel veel selfies van jou. Gouden tijden waren dat.
Uhu. Weet ook nog niet of we het doen. Wel een chill huis met zwembad en alles. Maar teveel plekken waar je zonder begeleiding beter niet kan komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kaapstadlijkt me een mooie stad, maar wel beetje onveilig
Wie weet wie ik op Brand van de tap ga trakteren van die 700 euroquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je onze etentjes zo makkelijk opzij schuift
ik weet voldoende
Gezellig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we elke woensdag samen eten
Johannes( hihi) burg blijkt nog erger te zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Weet ook nog niet of we het doen. Wel een chill huis met zwembad en alles. Maar teveel plekken waar je zonder begeleiding beter niet kan komen
Uhuquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, al gezond aan het eten?
Ik ga straks een gezonde soep maken van wortel en paprika
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi, mag ik je nieuwe beste vriend zijn
Vooruit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar van as. donderdag afblijft.
Jij móet er bij zijn natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Je bent wel heel erg eager om de band tussen mij en Pax te ontwrichten.
Ik heb niks gezegdquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie weet wie ik op Brand van de tap ga trakteren van die 700 euro
Sta daar boven johannesquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Je bent wel heel erg eager om de band tussen mij en Pax te ontwrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |