Er moet een grond zijn voor schadevergoeding he.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef supersof het volgende:
pax en etsu
ik heb een casus en een barkeeper ging in gevecht met twee klanten waarbij flessen drank kapot zijn gegaan en die schade wil hij vergoed hebben. moet ik dan gewoon bij schadevergoeding kijken of wat
Omdat ik er 2 dagen geweest ben, het is geen bijzondere stad maar je zal toch wel niet gelovenquote:
überhaupt nog nooit buiten europa geweestquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel jelly op mensen die naar de VS en Japan zijn geweest.
Was fa2 hoorquote:
Anchorage?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Into the Wild
Wil daar zeker nog wel heen
No manquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn echt walgelijk.
Ga met me mee dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel jelly op mensen die naar de VS en Japan zijn geweest.
Ierland ga ik mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was fa2 hoor
heb niet zoveel met de VS
Ik wil wel een keer touren door Ierland. Prachtig land en cultuur (en muziek enzo)
Ok Johan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was fa2 hoor
Ik wil wel een keer touren door Ierland. Prachtig land en cultuur (en muziek enzo)
Ja, helaas werken daar notoire domoren (snap je xD) die dit soort vragen niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort vragen zou jij heel goed in zijn bij pubquizen.
Veel latina'squote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
No man
Hoezo walgelijk mooiste vrouwen zie je daar
hoe bedoel jequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er moet een grond zijn voor schadevergoeding he.
Dat is helemaal waar. Ik heb er genoten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was fa2 hoor
Ik wil wel naar de VS een keer, ook Civil War memorials enzo bezoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was fa2 hoor
Allemaal van die zonnebank sletjes ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
No man
Hoezo walgelijk mooiste vrouwen zie je daar
Omgquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ierland ga ik mee.
Had vorig jaar bijna in Noord-IErland gewerkt
Je zegt dat je moest kijken bij schadevergoeding ofzo, maar die krijg je niet zomaar, er moet toch een grond voor zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je
de opdracht is om aan te tonen dat die klanten aansprakelijk zijn
Veel duurder alleen.quote:
Ik zal wel willen, maar ik ben niet zo'n rijke tata.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga met me mee dan.
Pax blijft liever ergens achter in Drenthe.
Ahhquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veel duurder alleen.
En in Portugal had ik inwoning etc.
Dat moest ik in Belfast allemaal zelf fixen. Maar ik stond echt op het punt om in Belfast te gaan werken en toen kwam Lissabon
Even paar weekjes niet met Pax sameneten, dan heb je zo 700 euro voor een vliegticket naar Japan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal wel willen, maar ik ben niet zo'n rijke tata.
Of ik moet mijn kontje gaan verkopen achter het station.
ja daarom wist ik niet of ik daar goed mee zatquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zegt dat je moest kijken bij schadevergoeding ofzo, maar die krijg je niet zomaar, er moet toch een grond voor zijn6:162 idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |