Op een minder irriterende manier, probeer ik iedere keer iemand te pakken te krijgen.quote:
We gaan wel biertje doen toch in de break.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gemiste kans op een FOK! meet inderdaad. Misschien kunnen we ons bezoekje aan het ziggodome nog ergens mij combineren.
Wat een boefje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een minder irriterende manier, probeer ik iedere keer iemand te pakken te krijgen.
DIe belooft iedere keer iets te doen voor me en noemt een datum. En iedere keer doet hij het niet.
Net weer met hem gebeld. Nu is het "morgen".
Zeker, we moeten toch al vies veel OV betalen dus misschien kunnen we in de middag wel iets leuks in A'dam doenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gemiste kans op een FOK! meet inderdaad. Misschien kunnen we ons bezoekje aan het ziggodome nog ergens mij combineren.
Je oogt gewoon passief. Dat is jammer. Maar zal misschien wel zo overkomen op internet.quote:
Deadline stellen. Wie is het?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een minder irriterende manier, probeer ik iedere keer iemand te pakken te krijgen.
DIe belooft iedere keer iets te doen voor me en noemt een datum. En iedere keer doet hij het niet.
Net weer met hem gebeld. Nu is het "morgen".
Je hebt me nooit meegevraagd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mark Knopfler
Eerst kon ik niemand vinden maar gelukkig zitten hier wel echte fans
Heb je al tattoos eigenlijk?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Godver, tattoo/piercingshop is vandaag dicht.![]()
!
Wij hebben al die jaren toch vaak genoeg actie ondernomen. Maar laten zij het lekker oplossen, ik krijg niet maandelijks betaald om deze shit op te lossenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je oogt gewoon passief. Dat is jammer. Maar zal misschien wel zo overkomen op internet.
American Piequote:
Ja 3 stuks, maar ik wil mijn lippiercing er weer inquote:
O.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb alleen geen zin om het op te zoeken maar het staat ergens in GRTD
Dat doen we alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |