Beledigende teksten op de Arena kalken namens de Groningen fanatics.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker, we moeten toch al vies veel OV betalen dus misschien kunnen we in de middag wel iets leuks in A'dam doen
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
We gaan wel biertje doen toch in de break.
Lekker awkward allemaal.
Docent? Dan is het wel heel slechtquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een belangrijk persoon van de universiteit.
Ga ook dan er zijn nog volop tickets te krijgen en je bent toch een rijkeluiskindjequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
Ach, ga jij maar lekker naar Mark met Johannes, dan gaan wij wel op vakantie in de zomer, Paxje.
1 vakantie per vakantie is wel genoeg, zo rijk ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
Ach, ga jij maar lekker naar Mark met Johannes, dan gaan wij wel op vakantie in de zomer, Paxje.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siegfried Willem Esajas. Bazennaam.
Zou de eerste Surinamer op de Olympische spelen worden. Hij zou in actie komen op de 800 meter.
Maar hij versliep zich.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beledigende teksten op de Arena kalken namens de Groningen fanatics.
[..]
Lijkt me gezellig.
En als je dan niet komt opdagen ga ik na afloop een bierpakket van je eisen.
Neem jij capuchontrui's mee?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beledigende teksten op de Arena kalken namens de Groningen fanatics.
[..]
Lijkt me gezellig.
En als je dan niet komt opdagen ga ik na afloop een bierpakket van je eisen.
Ja, docent. Ik heb hem echt al 25 keer gebeld ofzo. En hij heeft zich nog geen een keer aan zijn belofte gehouden.quote:
Dit is eigenlijk een korte vakantie in eigen land.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
1 vakantie per vakantie is wel genoeg, zo rijk ben ik nou ook weer niet
Ik dacht dat jij toch wel meerdere malen per jaar zou gaan zoals Roadtripquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Praat niet tegen me.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ook dan er zijn nog volop tickets te krijgen en je bent toch een rijkeluiskindje
Op een camping in Drenthe kost geen drol.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is vast al vaker een klacht over binnengekomen danquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, docent. Ik heb hem echt al 25 keer gebeld ofzo. En hij heeft zich nog geen een keer aan zijn belofte gehouden.
Soms komt het een dag later, maar het is altijd te laat.
Een hele korte vakantiequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een korte vakantie in eigen land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |