SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Weet niet of hij een nieuw album heeft, anders zal hij daar wel wat vn doenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Border Reiver of Sailing to Philadelphia denk ik of anders What it is
"Tracker" komt begin 2015 uit, maar meestal begint hij met bekend spulquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet of hij een nieuw album heeft, anders zal hij daar wel wat vn doen
Had je drinken toevallig een apart smaakje?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn reet voelt alsof Heppie me fiks heeft genomen vannacht.
Uh, okequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sultans of Swing en Brothers in Arms sowieso wel , maar er komen ook een aantal andere artiesten spelen toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel materiaal hij daarvan gaat doen.
Maar heb je nog wat bijzonders beleefd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had je drinken toevallig een apart smaakje?
Ik weet het niet, wat voor andere artiesten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Sultans of Swing en Brothers in Arms sowieso wel , maar er komen ook een aantal andere artiesten spelen toch?
Walk of Lifequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Sultans of Swing en Brothers in Arms sowieso wel , maar er komen ook een aantal andere artiesten spelen toch?
Boefje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens.
Misschien te pittig gegeten de laatste dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |