SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat steel je mijn topic?! En dan met zo'n gaar TT!
Schattige geitjes.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.babygoatsandfriends.com/
haha dit
Wie dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ew nee.
Hoewel hij wel tof is. Maar niet op die manier.
Hahaha sorry. Ben nu serieus.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ik niet op echte mensen kan vallen?!
IKWEETHETBUTCANTHELPITquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
CRIP TRAP ER NIET IN. HET IS HET NIET WAARD. FUCK VERLIEFD ZIJN.
Vertel a drerie. Anders voor niks serieus geweest.quote:
Denk je ik ga namen droppen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vertel a drerie. Anders voor niks serieus geweest.
Yilmaz van de Free Syrian Army.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vertel a drerie. Anders voor niks serieus geweest.
Oh is irl? Dan hoeft het niet. Dacht een bn'r (bekende neger)quote:
Die ene meisje die naar Syrië ging voor hem, heeft hij al aan een andere 'broeder' doorgegevenquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yilmaz van de Free Syrian Army.
Hhhhhhhhhh, hij is wel een knapperd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yilmaz van de Free Syrian Army.
ik ben ook wel eens verliefd op een bnérquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh is irl? Dan hoeft het niet. Dacht een bn'r (bekende neger)
Emojis werken niet op FOK! loser.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Zijn allemaal mannen zonder toekomst, maar ik bemoei niet ☕️🐸
Wat je zegt, ben je zelfquote:
I do whatevah I want.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je hem geen loser noemen? zo mag ik hem alleen noemen. crip.
Jullie doen alsof ik jullie bezit ben. Ben een vrije man ja. Iedere(figuurlijk, heb wel eisen) vrouw mag me hebben. Soms wel tegelijkertijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wassup deze avond met jou dan
Maar wij zijn nu met zn drietjes, dus je bent inderdaad ons bezit atm.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie doen alsof ik jullie bezit ben. Ben een vrije man ja. Iedere(figuurlijk, heb wel eisen) vrouw mag me hebben. Soms wel tegelijkertijd.
Ja, deal with it stylo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wij zijn nu met zn drietjes, dus je bent inderdaad ons bezit atm.
Wat gaan jullie doen dan?quote:
Ga naar normale muziek luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sommige mannen ook niet.
Ik heb echter een groot hart.
quote:
Stop maar. Niemand vindt het iets aanquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en alleen vogelssss vliegen van oost naar west berlijnnnnn
Nou hoe weet je dat? Volgens mij is iedereen er gewoon erg stil van...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stop maar. Niemand vindt het iets aan
Dat lied van Abelquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit nummer,
Gewoon dat nummer. Als ik een keuze moest maken uit alle muziek of dit nummer, zou ik voor dit nummer kiezen.
Sisterzoned.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene meisje die naar Syrië ging voor hem, heeft hij al aan een andere 'broeder' doorgegeven![]()
Een mujahideen die nog met 3 andere vrouwen gaat trouwen?quote:
Ik doe met je mee. Ik ga Yvonne vragen om me een maandje te verbannen naar een FOK!loos eiland.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Wo, ik heb ook weer 100 posts gemaakt, zie ik, terwijl ik de indruk had dat ik niet heel erg aanwezig was. Tijd om een FOK!-pauze in te lassen.
Verliefd worden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elke keer doe ik weer hetzelfde.
Wellicht kom je binnenkort de ware tegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:18 schreef AbdulMalik het volgende:
Echt haat aan jullie. Ik ging opzoeken wat grindr was en nu krijg ik reclame van bilove.nl
Wellicht, maar denk niet dat het verband heeft met dit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wellicht kom je binnenkort de ware tegen.
Neem mij mee. De Malediven lijken mij wel wat. Ben wel toe aan een vakantie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ik ga Yvonne vragen om me een maandje te verbannen naar een FOK!loos eiland.
Hey, TM!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow, Genus, dát is lang geleden!
Zel. <3 Ik weet het, ik ben overal van op de hoogte...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh mijn god mijn baby. <3 missed you soo much
(en amanda zit hier ook, ze stuurde mij een tijd terug een berichtje.)
Ik zei dan ook: mínder conservatieve bullshit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Conservatieve bullshit? Religie was ook een onderdeel van de discussies, alleen de users zijn veranderd evenals de houding van de fokkers in dit topic.
Je weet maar nooit. Ik zou het prachtig vinden. Overigens is Grindr super handig voor seks, maar als je op zoek bent naar iets serieuzer kan je beter Tinder gebruiken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wellicht, maar denk niet dat het verband heeft met dit.
Ik kan voorlopig niet op vakantie hoor. De komende 2-3 maanden werk ik nog vrolijk 60-70u per week.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neem mij mee. De Malediven lijken mij wel wat. Ben wel toe aan een vakantie.
Gaaaaaaaaayyyyyyyquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Ik zou het prachtig vinden. Overigens is Grindr super handig voor seks, maar als je op zoek bent naar iets serieuzer kan je beter Tinder gebruiken.
Tinder? Serieus? Daar dachten mijn "matches" in Istanbul anders over hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Ik zou het prachtig vinden. Overigens is Grindr super handig voor seks, maar als je op zoek bent naar iets serieuzer kan je beter Tinder gebruiken.
Grindrquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tinder? Serieus? Daar dachten mijn "matches" in Istanbul anders over hoor.
quote:
Misschien ben jij gewoon een slut magnet, dat kan natuurlijk ook. Maar geloof me: Grindr is een stuk oppervlakkiger.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tinder? Serieus? Daar dachten mijn "matches" in Istanbul anders over hoor.
Moet je maar niet zoveel faking it kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neee tot super laat wakker blijven en na een paar uur wakker worden
deed ik niet? Faking it keek ik rond 00:30.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel faking it kijken
Wat deed je daarna dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
deed ik niet? Faking it keek ik rond 00:30.
Oh ja, was vergeten dat we een inbox delen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:53 schreef GenusButeo het volgende:
Oha lan, jullie gaan snel.
[..]
Hey, TM!
[..]
Zel. <3 Ik weet het, ik ben overal van op de hoogte...
[..]
Ik zei dan ook: mínder conservatieve bullshit.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, was vergeten dat we een inbox delen.![]()
Slut magnet? Ik?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon een slut magnet, dat kan natuurlijk ook. Maar geloof me: Grindr is een stuk oppervlakkiger.
Je bent zelf nog kindjequote:Op zondag 12 oktober 2014 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik al. Zit op een verjaardag van een kindje.
Kivanc is zo overrated. En veelal omhooggevallen en onbescheiden mensen die acteurs en modellenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat steel je mijn topic?! En dan met zo'n gaar TT!
Zo mooi als je lacht, zo warm en zo zacht. Als jij niet van mij houdt, hou ik wel alleen van jou.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een lach
met Tranen
zo Voel ik mij vandaag
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo mooi als je lacht, zo warm en zo zacht. Als jij niet van mij houdt, hou ik wel alleen van jou.
quote:
Google?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Ik heb morgen een huurauto nodig om even over de grens in Duitsland iets op te halen. Iemand ervaring met autoverhuurders, welke? Prijzen? etc.
Yahoo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Ik heb morgen een huurauto nodig om even over de grens in Duitsland iets op te halen. Iemand ervaring met autoverhuurders, welke? Prijzen? etc.
Sixt was serieus a dreriequote:
Hoeveel km totaal?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Ik huur altijd via http://www.autoeurope.nl/ .quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Autoe europequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik huur altijd via http://www.autoeurope.nl/ .
Ik huur al jaren bij Auto Europe. Vaak telkens bij een ander verhuurbedrijf. Het gaat mij om de beste deal.quote:
In Nederlands geflitst worden is kut ja. Peperduur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Nederlands geflitst worden is kut ja. Peperduur.A2 zo onduidelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aşkım, dat had ik er dus expres niet bijgezet, nu zijn we door de mand gevallen..quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, was vergeten dat we een inbox delen.![]()
Wat is er mis met jou? Eerst was je een luchtverfrisser, nu ben je kauwgom.quote:
En jij bent vrolijk. Iedereen zijn/haar ding.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Aşkım, dat had ik er dus expres niet bijgezet, nu zijn we door de mand gevallen..
[..]
Wat is er mis met jou? Eerst was je een luchtverfrisser, nu ben je kauwgom.
Dat ze nu kauwgom is betekent niet dat ze geen luchtverfrisser meer is. Een pakje kauwgom kan je ook gebruiken als luchtverfrisser.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef GenusButeo het volgende:
Dwaas.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allah straft
Heb diep in m'n vinger gesneden tijdens het bereiden.
EHBO'er meldt zich.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allah straft
Heb diep in m'n vinger gesneden tijdens het bereiden.
Wie lekker wil eten moet pijn lijdenquote:
Heb al 10 pleisters verbruikt en misbruikt.quote:
Ben labielquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Aşkım, dat had ik er dus expres niet bijgezet, nu zijn we door de mand gevallen..
[..]
Metrum en klinkerrijm KB. Zo kun je nooit chicks scorenquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo mooi als je lacht, zo warm en zo zacht. Als jij niet van mij houdt, hou ik wel alleen van jou.
Breukelen. D8 tis 120. Guess not. Amina koyimquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar op de A2? En in welke richting? Toch geen trajectcontrole hè?
Geen pure alcohol? Raki voldoet ook hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb al 10 pleisters verbruikt en misbruikt.
Heb geen pure alcohol in huis.
Anders had ik me wel klemgezopen
Wat doe jij vies praten. Of ben je aan het fluisteren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Breukelen. D8 tis 120. Guess not. Amina koyim
Koop een auto manquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik huur al jaren bij Auto Europe. Vaak telkens bij een ander verhuurbedrijf. Het gaat mij om de beste deal.Vorig jaar heb ik een auto gehuurd bij Budget, Avis, Hertz, Sixt en Europcar.
Turks? Ik? Nee joh.
Helaas...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Breukelen. D8 tis 120. Guess not. Amina koyim
Hehehe, vroeger deed ik geurtjes met alcohol op de wondquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen pure alcohol? Raki voldoet ook hoor.
Voor die 4-5 weken per jaar dat ik een auto nodig heb?quote:
Desinfectquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hehehe, vroeger deed ik geurtjes met alcohol op de wond![]()
Toyota Aygo'tje en klaarquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor die 4-5 weken per jaar dat ik een auto nodig heb?![]()
Geen wegenbelasting, verzekering en onderhoudskosten.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hehehe, vroeger deed ik geurtjes met alcohol op de wond![]()
Maar huren lijkt me ook duur. Heb je ooit een kosten-baten analyse gemaakt?quote:
Voor in totaal 4 á 5 weken autohuur per jaar ben ik 5 tot 6 zeshonderd euro kwijt. En dan rijd ik in nieuwe auto's, variërend van een Renault Megane tot een Volvo V60. Alleen de verzekering en wegenbelasting van een fatsoenlijke auto zijn samen al meer dan die ¤ 500 per jaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar huren lijkt me ook duur. Heb je ooit een kosten-baten analyse gemaakt?
Maar hoe vervoer jij jezelf naast die 4 á 5 weken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor in totaal 4 á 5 weken autohuur per jaar ben ik 5 tot 6 zeshonderd euro kwijt. En dan rijd ik in nieuwe auto's, variërend van een Renault Megane tot een Volvo V60. Alleen de verzekering en wegenbelasting van een fatsoenlijke auto zijn samen al meer dan die ¤ 500 per jaar.
Fiets & OV. OV-kosten voor werk worden 100% vergoed door mijn werkgever. Privé heb ik nog een NS-abonnement van ¤ 29 per maand waarmee ik in het weekend vrij kan reizen. Doordeweeks ben ik toch op het werk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe vervoer jij jezelf naast die 4 á 5 weken?
Maar voor de rest wel cheap ja.
Netjes gedaan. Zelf vind ik OV ook fijn, maar is nu lekker gratis. Later zal ik wel een auto nemen denk ik. Ik vind het wel altijd fijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fiets & OV. OV-kosten voor werk worden 100% vergoed door mijn werkgever. Privé heb ik nog een NS-abonnement van ¤ 29 per maand waarmee ik in het weekend vrij kan reizen. Doordeweeks ben ik toch op het werk.
OV vind ik niet altijd even fijn. Een minuut later van huis vertrekken kan al betekenen dat je een trein later (15-30 min) moet nemen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Netjes gedaan. Zelf vind ik OV ook fijn, maar is nu lekker gratis. Later zal ik wel een auto nemen denk ik. Ik vind het wel altijd fijn.
De punten die jij erbij haalt is echt zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
OV vind ik niet altijd even fijn. Een minuut later van huis vertrekken kan al betekenen dat je een trein later (15-30 min) moet nemen.Verder moet je wanneer je ergens op bezoek bent altijd de tijd in de gaten houden om de laatste trein niet te missen.
![]()
Maar ja, voor ¤ 29 per maand onbeperkt reizen in het weekend... Doe dat maar na met de auto.
Mijn god, zulke chicks zou ik niet eens WILLEN scoren. Getsie Mathemaat, dit valt mij echt tegen van je. Boudewijn de Groot niet waarderen. Ik denk dat dit wat haarscheuren in onze vriendschap zal geven. Ugh.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Metrum en klinkerrijm KB. Zo kun je nooit chicks scoren
Twee snelle voorbeelden:
Het glanst van jou gezicht.
Een lach en één gedicht.
Je stal ermee een hart.
En kwelde mij met smart.
Lach en dicht, weer met mij.
Kom en drink, wijn met mij.
Ik wilde die fout voorkomenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn god, zulke chicks zou ik niet eens WILLEN scoren. Getsie Mathemaat, dit valt mij echt tegen van je. Boudewijn de Groot niet waarderen. Ik denk dat dit wat haarscheuren in onze vriendschap zal geven. Ugh.
En het is jouw gezicht.
Neequote:Is dit verder een uitnodiging om samen gedichten te gaan schrijven aan elkaar?
kquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wilde die fout voorkomen
[..]
Nee
Als Brabander vind ik dit nummer toch wel een beetje aardig, geef ik toe:quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn god, zulke chicks zou ik niet eens WILLEN scoren. Getsie Mathemaat, dit valt mij echt tegen van je. Boudewijn de Groot niet waarderen. Ik denk dat dit wat haarscheuren in onze vriendschap zal geven. Ugh.
En het is jouw gezicht.
Is dit verder een uitnodiging om samen gedichten te gaan schrijven aan elkaar?
je mag lekker geen wijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Metrum en klinkerrijm KB. Zo kun je nooit chicks scoren
Twee snelle voorbeelden:
Het glanst van jou gezicht.
Een lach en één gedicht.
Je stal ermee een hart.
En kwelde mij met smart.
Lach en dicht, weer met mij.
Kom en drink, wijn met mij.
Heb net een half uur in het water zitten staren terwijl ik een badkuip lag.quote:
"Terrorist Turkey"quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:38 schreef zarGon het volgende:
Had niet verwacht Koerden tegen te komen in Schotland. Wat zeggen ze eigenlijk?
Sus be.quote:Op maandag 13 oktober 2014 04:15 schreef Bortecinem het volgende:
Isis valt Koerden aan, Koerden vallen TR aan.
Sympathie winnen doen ze bepaald niet. Cok simartildi bunlar.
Ay yavrum.quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb net een half uur in het water zitten staren terwijl ik een badkuip lag.. Als ik nadenk of probeer na te denken, zie ik zwart beeld. Wil ik uit dat beeld stappen, zie ik mezelf een (schoenen)doos openen met daarin - jawel - een zwart gat. Ik zie heel veel 'niets'. Leegte; niet zwart of donker, maar niets.
En ik voel een leegte tussen T2 en T8. Beetje dat droevige gevoel wanneer je bent afgewezen door het meisje waar je eenzijdig verliefd op bent. Weet je wel, totaal nergens zin in... (Niet dat het gevoel momenteel liefdesverdriet is hoor.)
Het is gewoon... soms geen zin hebben in de dag/ochtend, en gewoon even willen blijven in het donker van de nacht.
Ik ben nu de haren op mijn arm aan het bestuderen. Het is interessant hoe mooi het overloopt naar mijn hand.
Ze zei iets dat betrekking heeft op je moeder en de reden is mij ook onduidelijk. Waarschijnlijk omdat ze labiel is.quote:
Was gezellig!quote:
quote:
Ze was dus eerst iets dat ze lekker vindt ruiken (Ambipur), vervolgens iets dat ze lekker vindt smaken (Stimorol), misschien komt ze nu terug als iets dat ze lekker vindt voelen. Ik hoop op Darth Invader.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan zeker weer een nieuw account aanmakenlisterine?
Hahaha, wat gaat dit diep zeg. En waarom klikte ik op die link, ugh.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze was dus eerst iets dat ze lekker vindt ruiken (Ambipur), vervolgens iets dat ze lekker vindt smaken (Stimorol), misschien komt ze nu terug als iets dat ze lekker vindt voelen. Ik hoop op Darth Invader.
Tampon dus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze was dus eerst iets dat ze lekker vindt ruiken (Ambipur), vervolgens iets dat ze lekker vindt smaken (Stimorol), misschien komt ze nu terug als iets dat ze lekker vindt voelen. Ik hoop op Darth Invader.
Hoeveel cm verder diep gaat dit? Is het anders dan andere?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, wat gaat dit diep zeg. En waarom klikte ik op die link, ugh.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel cm verder diep gaat dit? Is het anders dan andere?
Hoe diepquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, wat gaat dit diep zeg. En waarom klikte ik op die link, ugh.
Jammerquote:
Ik wil naar huis. Verdrinken in tranen en slaap.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:52 schreef mrstylo het volgende:
Iedereen is met het verkeerde been uit bed gestapt zie ik
Als jij dit opmaakt uit mijn reactie dan heb je of zelf zoveel haat dat je het niet wil snappen, problemen met begrijpend lezen of je bent vandaag zo labiel dat je je qilt afgeven op alles en iedereen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij ooit verliefd op een Koerd die jou niet hoefde ofzo? Wat n haat meisje.
Niet bij mequote:Op maandag 13 oktober 2014 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als jij dit opmaakt uit mijn reactie dan heb je of zelf zoveel haat dat je het niet wil snappen, problemen met begrijpend lezen of je bent vandaag zo labiel dat je je qilt afgeven op alles en iedereen.
Neem een chocolaatje, Stimo. Kalmeer die hormonen.
Turkije is verder totaal onschuldig in deze zaak?quote:Op maandag 13 oktober 2014 04:15 schreef Bortecinem het volgende:
Isis valt Koerden aan, Koerden vallen TR aan.
Sympathie winnen doen ze bepaald niet. Cok simartildi bunlar.
Komt omdat we het hier uitvoerig hebben gehad over Grindr.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck met bilove.nl.
Heb volgens mij geen lesbo sex bekeken.
Ehm. Nee?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Turkije is verder totaal onschuldig in deze zaak?
Dus als we het nu over transseksuelen hebben zien we straks een foto van Zargon?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Komt omdat we het hier uitvoerig hebben gehad over Grindr.
Ze worden dan ook geen terrorist genoemd omdat ze iemand niet redden. Er zit een hele dikke lijn tussen de Koerden niet steunen en ISIS wél steunen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm. Nee?![]()
Maar om Turkije nou terrorist te noemen omdat ze jouw kont niet komen redden gaat mij te ver. Sowieso de rellen en alle andere shit veroorzaakt door de Koerden de afgelopen periode.
Omg. Zo de weg kwijt jij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm. Nee?![]()
Maar om Turkije nou terrorist te noemen omdat ze jouw kont niet komen redden gaat mij te ver. Sowieso de rellen en alle andere shit veroorzaakt door de Koerden de afgelopen periode.
Het is geen niet-Koerden steunen. Turkije opent de grenzen voor de Koerdische vluchtelingen maar kijkt toe hoe ISIS de PKK afslacht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze worden dan ook geen terrorist genoemd omdat ze iemand niet redden. Er zit een hele dikke lijn tussen de Koerden niet steunen en ISIS wél steunen.
Hoe vaak moet ik jou zeggen dat je moet leren om een fatsoenlijke discussie aan te gaan of gewoon niet moet reageren op mij? Het enige wat jij doet is gooien met oneliners. Maar zoals vaker gezegd, ga je gang, maar ik ga daar niet op in.quote:
Ypg en niet de PKKquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is geen niet-Koerden steunen. Turkije opent de grenzen voor de Koerdische vluchtelingen maar kijkt toe hoe ISIS de PKK afslacht.
Nee. Heb jij iets tegen transseksuelen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus als we het nu over transseksuelen hebben zien we straks een foto van Zargon?
Juist ja, ze hebben aan alle ISIS leden gevraagd om alleen PKK'ers (waar ze al jaren een deal mee hebben) af te slachtenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is geen niet-Koerden steunen. Turkije opent de grenzen voor de Koerdische vluchtelingen maar kijkt toe hoe ISIS de PKK afslacht.
Goede reactiequote:
En ze moesten hun autonome regio opgeven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Juist ja, ze hebben aan alle ISIS leden gevraagd om alleen PKK'ers (waar ze al jaren een deal mee hebben) af te slachten
Turkije laat sinds het begin van de crisis in Syrië ISIS en ander tuig de grens over en plant complotten voor de val van de Syrische regering. Zie ook de eisen die ze stellen aan de Koerden. "We helpen alleen als jullie je aansluiten bij de 'rebellen' ". Je hoeft het niet te verdedigen, Erdogan is heel duidelijk in wat hij wil.
Dat was Slayage.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik jou zeggen dat je moet leren om een fatsoenlijke discussie aan te gaan of gewoon niet moet reageren op mij? Het enige wat jij doet is gooien met oneliners. Maar zoals vaker gezegd, ga je gang, maar ik ga daar niet op in.
Ja, en anders doet de PKK een poging tot het afslachten van Turken (lmfo @ deal, de strijd zal altijd doorgaan aan beide kanten, die deals zijn never nooit waargemaakt). Wij hebben het over een terroristische organisatie wat al decennialang de aartsvijand van Turkije is en jij vindt het zo raar dat wij geen poging doen om hun - direct of indirect - te steunen? Beide zijn poep maar het actief steunen van de PKK is gewoon een mini zelfmoord. De rellen, doden, branden en al het andere terrorisme van de afgelopen dagen/weken in TR bewijst alleen maar dat de PKK een veel negatiever effect heeft op Turkije dan de ISIS ooit zal hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Juist ja, ze hebben aan alle ISIS leden gevraagd om alleen PKK'ers (waar ze al jaren een deal mee hebben) af te slachten
Turkije laat sinds het begin van de crisis in Syrië ISIS en ander tuig de grens over en plant complotten voor de val van de Syrische regering. Zie ook de eisen die ze stellen aan de Koerden. "We helpen alleen als jullie je aansluiten bij de 'rebellen' ". Je hoeft het niet te verdedigen, Erdogan is heel duidelijk in wat hij wil.
Je lult over dingen die totaal niet relevant zijn. Het gaat hier niet over de Koerdische rechten in Turkije. Daar wordt sinds jaren al hard aan gewerkt en jij hebt mij daar nooit over klagen. Ik ben er nooit op tegen geweest dat Koerden hun taal, identiteit en whatever mogen uiten. Ik steun ze daar juist in. Je probeert je in de slachtofferrol te verschuilen maar ik trap er niet in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat was Slayage.
Jij met je mongolentaal dan. Leer het verschil tussen Koerden en PKK en ga je mond spoelen als je kan zeggen simartildilar. Met wat aq? Dat ze hun taal kunnen spreken en wat ruimte krijgen om hun ongenoegen te uiten?
Of gaan we weer op de Turkentoer? Ze vermoorden of er een bom opgooien? Verbieden hun kind Rojda te noemen etc mag weer ingevoerd worden?
Ik zie uit naar het gekonijn van die Mardinliler. Over 50 jaar overtreffen ze het aantal Turken
Ik heb jou in de afgelopen periode niet een keer zien uitlaten over de PKK sympathisanten in de anti-ISIS demonstraties. Fuck dat, ik heb je niet eens de rellen in Turkije waar bloedbanken, scholen, ziekenhuizen en onschuldige mensen werden vermoord zien afkeuren maar iedere opmerking van een Turk over die gebeurtenissen schiet bij jou in het verkeerde gat.quote:
Heb ik alweer iets gemist?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus als we het nu over transseksuelen hebben zien we straks een foto van Zargon?
Dat jij serieus Assad steunt...quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Peunage het volgende:
ISIS en ander tuig de grens over en plant complotten voor de val van de Syrische regering. Zie ook de eisen die ze stellen aan de Koerden. "We helpen alleen als jullie je aansluiten bij de 'rebellen' ". Je hoeft het niet te verdedigen, Erdogan is heel duidelijk in wat hij wil.
Hoe gaat het met jou.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef De_Guidance het volgende:
hier zijn in NWS toch topics voor...
My god Borte. 100 kere dedim; ik ben niet voor het afscheiden in een Koerdistan. Onun icin gec kalindi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb jou in de afgelopen periode niet een keer zien uitlaten over de PKK sympathisanten in de anti-ISIS demonstraties. Fuck dat, ik heb je niet eens de rellen in Turkije waar bloedbanken, scholen, ziekenhuizen en onschuldige mensen werden vermoord zien afkeuren maar iedere opmerking van een Turk over die gebeurtenissen schiet bij jou in het verkeerde gat.
Zelfreflectie zou jou ook goed doen.
Dit heeft niks met de PKK te maken. De deal die ze met Ocalan hebben gemaakt is dat de PKK zich 'terug' trekt naar de KRG in Irak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, en anders doet de PKK een poging tot het afslachten van Turken (lmfo @ deal, de strijd zal altijd doorgaan aan beide kanten, die deals zijn never nooit waargemaakt). Wij hebben het over een terroristische organisatie wat al decennialang de aartsvijand van Turkije is en jij vindt het zo raar dat wij geen poging doen om hun - direct of indirect - te steunen? Beide zijn poep maar het actief steunen van de PKK is gewoon een mini zelfmoord. De rellen, doden, branden en al het andere terrorisme van de afgelopen dagen/weken in TR bewijst alleen maar dat de PKK een veel negatiever effect heeft op Turkije dan de ISIS ooit zal hebben.
Ik ken een paar van die demonstranten; zeker geen PKKlilar. Welke media is pro pkk man?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lult over dingen die totaal niet relevant zijn. Het gaat hier niet over de Koerdische rechten in Turkije. Daar wordt sinds jaren al hard aan gewerkt en jij hebt mij daar nooit over klagen. Ik ben er nooit op tegen geweest dat Koerden hun taal, identiteit en whatever mogen uiten. Ik steun ze daar juist in. Je probeert je in de slachtofferrol te verschuilen maar ik trap er niet in.
Mijn opmerking was over de Koerden in dat filmpje en de andere demonstraties over de hele wereld. Het is moeilijk om de Koerden te steunen (ik ben pro-Koerden en Kobane sinds het begin), wanneer iedere demonstratie wordt overschaduwd door PKK en Ocalan vlaggen en anti-Turkije leuzen. En het gaat hier niet om een paar verdwaalde individuele PKK-ers moge dat duidelijk zijn, de steun is duidelijk in overvloed.
En mijn opmerking over de 'simartildilar' ging daar ook over. De media is pro-PKK sinds altijd. Een paar verdwaalde isis vlaggen in een pro-Palestina organisatie en half Nederland staat op zijn kop. Ocalan vlaggen in overvloed bij iedere PKK organisatie en ook nog een positieve media aandacht.
Denk na voor je weer simartildilar roept dan. Ga koken be.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
Daaar gaat het niet eens over.
Zucht.
Syrie heeft de PKK ook altijd actief gesteund en nu steunt Erdogan ISIS tegen Syrie. Hello, welcome to the real world. Het is een vies politiek spelletje en Turkije speelt leuk mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de PKK te maken. De deal die ze met Ocalan hebben gemaakt is dat de PKK zich 'terug' trekt naar de KRG in Irak.
Turkije steunt de terroristen al sinds 2011, tegen zowel Syrië als Irak. Dat zijn de feiten zoals ze zijn. Er zijn zelfs opnames van gesprekken tussen Turkse politici, generaals en chef van de inlichtingendienst waarbij ze samenzweren tegen Syrië en redenen bedenken om in te grijpen.
Misschien is het nog niet helemaal duidelijk, maar ISIS maakt geen onderscheid tussen PKK en niet-PKK.
Ik ook en ik word er helemaal gek van. Ik was twee weken terug echt ziek. Zwaar verkouden. Toen was het over en zaterdag heb ik de hele nacht boven de plee gehangen (last van braakaanvallen, zeker twee uur lang) en toen werd ik weer verkouden - niet zo erg als laatst, maar nog steeds verkouden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel oké.
Beetje griep en herfst hebben een negatief effect op mijn humeur!
Stil.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
De Koerden krijgen de laatste jaren wel steeds meer goede PR, opzich wel terecht ook.
Een onafhankelijk Koerdistan (geen idee welke vorm hoor) is onvermijdelijk op de langere termijn.
Nazarim degdi demek.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook en ik word er helemaal gek van. Ik was twee weken terug echt ziek. Zwaar verkouden. Toen was het over en zaterdag heb ik de hele nacht boven de plee gehangen (last van braakaanvallen, zeker twee uur lang) en toen werd ik weer verkouden - niet zo erg als laatst, maar nog steeds verkouden.
Wow much hate no not coolquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nazarim degdi demek.
Ogggg olsun.
Ja je kan niets meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook en ik word er helemaal gek van. Ik was twee weken terug echt ziek. Zwaar verkouden. Toen was het over en zaterdag heb ik de hele nacht boven de plee gehangen (last van braakaanvallen, zeker twee uur lang) en toen werd ik weer verkouden - niet zo erg als laatst, maar nog steeds verkouden.
Ja, voor de rest gaat het redelijk Elhamdulillah.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja je kan niets meer.
Rotseizoen herfst.
verder wel alles goed?
Amin.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zucht
Gecmis olsun. Allah acil sifalar versin.
Ah zo leuk daar ga ik ook heenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Saol beejbie. Gelukkig is je housewarming uitgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |