In 2010 was ik er ook bij en toen was het een stuk gezelliger; minder conservatieve bullshit. Een klein vogeltje vertelde me dat dit topic nog slechts een schim is van wat het is geweest, dus ik kwam even checken. En het klopt! Vergane glorie!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Uh? Ik post al sinds 2010 in dit topic. Als er iets is veranderd moet dat voor 2010 zijn geweest.
Heldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In 2010 was ik er ook bij en toen was het een stuk gezelliger; minder conservatieve bullshit. Een klein vogeltje vertelde me dat dit topic nog slechts een schim is van wat het is geweest, dus ik kwam even checken. En het klopt! Vergane glorie!
HEY SNOWFLAKEquote:
Ik weet het niet, maar soms ruik ik wel een parfum waar ik dan even blind achterna loop. Axe effect voor mannenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Welk geurtje? Ik wil details!!!
Conservatieve bullshit? Religie was ook een onderdeel van de discussies, alleen de users zijn veranderd evenals de houding van de fokkers in dit topic.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In 2010 was ik er ook bij en toen was het een stuk gezelliger; minder conservatieve bullshit. Een klein vogeltje vertelde me dat dit topic nog slechts een schim is van wat het is geweest, dus ik kwam even checken. En het klopt! Vergane glorie!
Dus homoseksualiteit mag van de islam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over de natuur van de mens. Het is een tegenvoorbeeld op de uitspraak dat mensen hun seksuele gevoelens gewoon weg kunnen drukken.
Uiteindelijk is nieuws niet goed voor je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Kunnen de Turken mij een goede Turkse nieuwsapp aanraden? Ze zijn allemaal zo onoverzichtelijk.
Oke doei.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mja, maarja... Achja, maar toch...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteindelijk is nieuws niet goed voor je.
Jagten (2012) - IMDbquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:39 schreef AMAR420 het volgende:
Komt er nog wat op tv? Of zal ik weer op zoek gaan naar een film hier op het "zwevende" netwerk.
Waarom niet?quote:
Daten met de baardje heren hier?quote:Hoe kom je tot die conclusie ook echt.! Ik heb FOK!.
Wat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
Het is een tegenvoorbeeld op de uitspraak dat mensen hun seksuele gevoelens gewoon weg kunnen drukken.
Ik wil al jaren stoppen met nieuws volgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mja, maarja... Achja, maar toch...
En kom je dan ook in contact met mensen, of blijft het via telefonisch contact?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom niet?
Best leuk.
[..]
Daten met de baardje heren hier?
Sterke film deze.quote:
Maar dan gebeurt er weer iets van belang (zoals de Pietendiscussie) en dan denk je...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik wil al jaren stoppen met nieuws volgen
Gewoon afspreken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En kom je dan ook in contact met mensen, of blijft het via telefonisch contact?
Slechte ervaringen gehad?quote:Nee ik doe daar niet meer aan.
Dus je heb heel geen grindr, gekkie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon afspreken.
Maar ben aan het dollen sowieso.
[..]
Slechte ervaringen gehad?
Wel eens gehad. Maar nooit ermee afgesproken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus je heb heel geen grindr, gekkie.
Nee hoor. Tijdperk KB gaat nu in.
Ja, je probeert mij te trollen, maar het werkt nietquote:
Zelfde als heteroseks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat vind jij van homoseks dan?
Hihi, ja? Hoe was dat? Hoe vaak zag je ze dan? Of waz het na een date al over?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel eens gehad. Maar nooit ermee afgesproken.
Heb wel Tinder dates gehad.
Wat een mooi antwoord zeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zelfde als heteroseks.
Mensen hebben behoeftes. En zolang twee mensen van elkaar houden en met elkaar instemmen is het onschadelijk
Keertje wat drinken. Waren serieuze dates gewoon.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, ja? Hoe was dat? Hoe vaak zag je ze dan? Of waz het na een date al over?
Dankuquote:Wat een mooi antwoord zeg.
Oh mijn god mijn baby. <3 missed you soo muchquote:
Hem feliciteren en doorgaan met leven. Heb een aantal vrienden die homo zijn, kan het prima met ze vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:49 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je zoon/broer/beste vriend homo Was.
ik was al verward.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh mijn god mijn baby. <3 missed you soo much
(en amanda zit hier ook, ze stuurde mij een tijd terug een berichtje.)
Ik had het nooit van hem verwacht. Hij leek altijd op een rustig jongetjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:51 schreef TheMagnificent het volgende:
D_G komt meteen taboes doorbreken hier.
Tja, ik wist niet dat half het topic sharia wilde invoeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:51 schreef TheMagnificent het volgende:
D_G komt meteen taboes doorbreken hier.
Geprobeerd toen ik in Istanbul was... Damn, als Europese Turk krijg je veel matches.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij dan? Hoe denk jij erover?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik had het nooit van hem verwacht. Hij leek altijd op een rustig jongetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |