Dan nog hoef je het maatschappij niet verder te erotiseren met parfum.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Prima dat je het niet kan wegdrukken. Accepteer dat je die gevoelens hebt, ontkennen ervan werkt averechts. Een gezond mens kan er echter voor kiezen om naar zijn verstand te luisteren in plaats van de regie over te laten aan het derde been.
[..]
Over Turken wil ik nog niets eens beginnen.quote:Ik ben ook geen voorstander van de huidige (losgeslagen) seksmoraal. Iedereen moet maar doen waar hij/zij zin in heeft. Of iemand nou iedere dag van bedpartner/geliefde wisselt of ieder decennium, dat boeit me niet.
De Turkse jeugd groeit tegenwoordig op met tv-series waarin het doodnormaal lijkt te zijn dat je partner bedriegt met diens beste vriend(in)/zus/broer. Daar maak ik me pas zorgen om. Wat dat betreft vind ik de Amerikaanse tv-series nog meevallen.
Ja, oke dat is lekker. Als ik me "opdof" doe ik dat voor mezelf. Of is dat niet zo geloofwaardig?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thuis mogen ze zich wel opdoffen hoor. Alleen de man mag haar zo zien.
Nope.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, oke dat is lekker. Als ik me "opdof" doe ik dat voor mezelf. Of is dat niet zo geloofwaardig?
Nee, dat gaat over de natuur van de mens. Het is een tegenvoorbeeld op de uitspraak dat mensen hun seksuele gevoelens gewoon weg kunnen drukken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je veralgemeniseert het voorbeeld met monniken/priesters serieus naar de gehele westerse wereld
ijkt wel een gevangenis voor die vrouwen. het is geen stuk vee ofzo @ materialismequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thuis mogen ze zich wel opdoffen hoor. Alleen de man mag haar zo zien.
Is dat hoe de naakte vrouw heet? Naam is niet belangrijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:05 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En Lancome La Vie Est Belle ook heel toevallig?
Ik ken dat geurtje niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:05 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is fijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:05 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
jijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is dat hoe de naakte vrouw heet? Naam is niet belangrijk.
In 2010 was ik er ook bij en toen was het een stuk gezelliger; minder conservatieve bullshit. Een klein vogeltje vertelde me dat dit topic nog slechts een schim is van wat het is geweest, dus ik kwam even checken. En het klopt! Vergane glorie!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Uh? Ik post al sinds 2010 in dit topic. Als er iets is veranderd moet dat voor 2010 zijn geweest.
Heldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In 2010 was ik er ook bij en toen was het een stuk gezelliger; minder conservatieve bullshit. Een klein vogeltje vertelde me dat dit topic nog slechts een schim is van wat het is geweest, dus ik kwam even checken. En het klopt! Vergane glorie!
HEY SNOWFLAKEquote:
Ik weet het niet, maar soms ruik ik wel een parfum waar ik dan even blind achterna loop. Axe effect voor mannenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Welk geurtje? Ik wil details!!!
Conservatieve bullshit? Religie was ook een onderdeel van de discussies, alleen de users zijn veranderd evenals de houding van de fokkers in dit topic.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In 2010 was ik er ook bij en toen was het een stuk gezelliger; minder conservatieve bullshit. Een klein vogeltje vertelde me dat dit topic nog slechts een schim is van wat het is geweest, dus ik kwam even checken. En het klopt! Vergane glorie!
Dus homoseksualiteit mag van de islam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over de natuur van de mens. Het is een tegenvoorbeeld op de uitspraak dat mensen hun seksuele gevoelens gewoon weg kunnen drukken.
Uiteindelijk is nieuws niet goed voor je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Kunnen de Turken mij een goede Turkse nieuwsapp aanraden? Ze zijn allemaal zo onoverzichtelijk.
Oke doei.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mja, maarja... Achja, maar toch...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteindelijk is nieuws niet goed voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |