Sixt was serieus a dreriequote:
Hoeveel km totaal?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Ik heb morgen een huurauto nodig om even over de grens in Duitsland iets op te halen. Iemand ervaring met autoverhuurders, welke? Prijzen? etc.
Ik huur altijd via http://www.autoeurope.nl/ .quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Ik heb morgen een huurauto nodig om even over de grens in Duitsland iets op te halen. Iemand ervaring met autoverhuurders, welke? Prijzen? etc.
Autoe europequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik huur altijd via http://www.autoeurope.nl/ .
Ik huur al jaren bij Auto Europe. Vaak telkens bij een ander verhuurbedrijf. Het gaat mij om de beste deal.quote:
In Nederlands geflitst worden is kut ja. Peperduur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Nederlands geflitst worden is kut ja. Peperduur.A2 zo onduidelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aşkım, dat had ik er dus expres niet bijgezet, nu zijn we door de mand gevallen..quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, was vergeten dat we een inbox delen.![]()
Wat is er mis met jou? Eerst was je een luchtverfrisser, nu ben je kauwgom.quote:
En jij bent vrolijk. Iedereen zijn/haar ding.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Aşkım, dat had ik er dus expres niet bijgezet, nu zijn we door de mand gevallen..
[..]
Wat is er mis met jou? Eerst was je een luchtverfrisser, nu ben je kauwgom.
Dat ze nu kauwgom is betekent niet dat ze geen luchtverfrisser meer is. Een pakje kauwgom kan je ook gebruiken als luchtverfrisser.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef GenusButeo het volgende:
Wat is er mis met jou? Eerst was je een luchtverfrisser, nu ben je kauwgom.
Dwaas.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allah straft
Heb diep in m'n vinger gesneden tijdens het bereiden.
EHBO'er meldt zich.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allah straft
Heb diep in m'n vinger gesneden tijdens het bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |