Hoe gaat het met jou.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef De_Guidance het volgende:
hier zijn in NWS toch topics voor...
My god Borte. 100 kere dedim; ik ben niet voor het afscheiden in een Koerdistan. Onun icin gec kalindi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb jou in de afgelopen periode niet een keer zien uitlaten over de PKK sympathisanten in de anti-ISIS demonstraties. Fuck dat, ik heb je niet eens de rellen in Turkije waar bloedbanken, scholen, ziekenhuizen en onschuldige mensen werden vermoord zien afkeuren maar iedere opmerking van een Turk over die gebeurtenissen schiet bij jou in het verkeerde gat.
Zelfreflectie zou jou ook goed doen.
Dit heeft niks met de PKK te maken. De deal die ze met Ocalan hebben gemaakt is dat de PKK zich 'terug' trekt naar de KRG in Irak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, en anders doet de PKK een poging tot het afslachten van Turken (lmfo @ deal, de strijd zal altijd doorgaan aan beide kanten, die deals zijn never nooit waargemaakt). Wij hebben het over een terroristische organisatie wat al decennialang de aartsvijand van Turkije is en jij vindt het zo raar dat wij geen poging doen om hun - direct of indirect - te steunen? Beide zijn poep maar het actief steunen van de PKK is gewoon een mini zelfmoord. De rellen, doden, branden en al het andere terrorisme van de afgelopen dagen/weken in TR bewijst alleen maar dat de PKK een veel negatiever effect heeft op Turkije dan de ISIS ooit zal hebben.
Ik ken een paar van die demonstranten; zeker geen PKKlilar. Welke media is pro pkk man?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lult over dingen die totaal niet relevant zijn. Het gaat hier niet over de Koerdische rechten in Turkije. Daar wordt sinds jaren al hard aan gewerkt en jij hebt mij daar nooit over klagen. Ik ben er nooit op tegen geweest dat Koerden hun taal, identiteit en whatever mogen uiten. Ik steun ze daar juist in. Je probeert je in de slachtofferrol te verschuilen maar ik trap er niet in.
Mijn opmerking was over de Koerden in dat filmpje en de andere demonstraties over de hele wereld. Het is moeilijk om de Koerden te steunen (ik ben pro-Koerden en Kobane sinds het begin), wanneer iedere demonstratie wordt overschaduwd door PKK en Ocalan vlaggen en anti-Turkije leuzen. En het gaat hier niet om een paar verdwaalde individuele PKK-ers moge dat duidelijk zijn, de steun is duidelijk in overvloed.
En mijn opmerking over de 'simartildilar' ging daar ook over. De media is pro-PKK sinds altijd. Een paar verdwaalde isis vlaggen in een pro-Palestina organisatie en half Nederland staat op zijn kop. Ocalan vlaggen in overvloed bij iedere PKK organisatie en ook nog een positieve media aandacht.
Denk na voor je weer simartildilar roept dan. Ga koken be.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
Daaar gaat het niet eens over.
Zucht.
Syrie heeft de PKK ook altijd actief gesteund en nu steunt Erdogan ISIS tegen Syrie. Hello, welcome to the real world. Het is een vies politiek spelletje en Turkije speelt leuk mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de PKK te maken. De deal die ze met Ocalan hebben gemaakt is dat de PKK zich 'terug' trekt naar de KRG in Irak.
Turkije steunt de terroristen al sinds 2011, tegen zowel Syrië als Irak. Dat zijn de feiten zoals ze zijn. Er zijn zelfs opnames van gesprekken tussen Turkse politici, generaals en chef van de inlichtingendienst waarbij ze samenzweren tegen Syrië en redenen bedenken om in te grijpen.
Misschien is het nog niet helemaal duidelijk, maar ISIS maakt geen onderscheid tussen PKK en niet-PKK.
Ik ook en ik word er helemaal gek van. Ik was twee weken terug echt ziek. Zwaar verkouden. Toen was het over en zaterdag heb ik de hele nacht boven de plee gehangen (last van braakaanvallen, zeker twee uur lang) en toen werd ik weer verkouden - niet zo erg als laatst, maar nog steeds verkouden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel oké.
Beetje griep en herfst hebben een negatief effect op mijn humeur!
Stil.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
De Koerden krijgen de laatste jaren wel steeds meer goede PR, opzich wel terecht ook.
Een onafhankelijk Koerdistan (geen idee welke vorm hoor) is onvermijdelijk op de langere termijn.
Nazarim degdi demek.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook en ik word er helemaal gek van. Ik was twee weken terug echt ziek. Zwaar verkouden. Toen was het over en zaterdag heb ik de hele nacht boven de plee gehangen (last van braakaanvallen, zeker twee uur lang) en toen werd ik weer verkouden - niet zo erg als laatst, maar nog steeds verkouden.
Wow much hate no not coolquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nazarim degdi demek.
Ogggg olsun.
Ja je kan niets meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook en ik word er helemaal gek van. Ik was twee weken terug echt ziek. Zwaar verkouden. Toen was het over en zaterdag heb ik de hele nacht boven de plee gehangen (last van braakaanvallen, zeker twee uur lang) en toen werd ik weer verkouden - niet zo erg als laatst, maar nog steeds verkouden.
Ja, voor de rest gaat het redelijk Elhamdulillah.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja je kan niets meer.
Rotseizoen herfst.
verder wel alles goed?
Amin.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zucht
Gecmis olsun. Allah acil sifalar versin.
Ah zo leuk daar ga ik ook heenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Saol beejbie. Gelukkig is je housewarming uitgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |