Inshallah zuster.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, veel kiro's. Maar deze niet volgens mij.
In huwelijk geniet je niet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet in trouw fase. Gewoon genieten.
KB, vriend der trollen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk wel voor hem.
Dan is alles zo vast. Laat me niet zwetenquote:
Ongemanierde oermens. Het stereotype is ook met veel beharing, maar dat hoeft niet. Gaat vooral om het karakter.quote:
Er zei ooit iemand tegen mij. Dat als ze 30 en ongetrouwd is, ze mij wel wilt accepteren als haar man.quote:
Dankje, broer. Ben de sana karsi bos degilim.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
jij ben eg goeie turk jou mag ik wel
Was ik dat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Er zei ooit iemand tegen mij. Dat als ze 30 en ongetrouwd is, ze mij wel wilt accepteren als haar man.
Zoveel gevoelens als reactie hierop.
Oh dorpelingen dus. Die fluiten naar meisjes en wanneer ze niet reageren hoer roepen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ongemanierde oermens. Het stereotype is ook met veel beharing, maar dat hoeft niet. Gaat vooral om het karakter.
Koerd uit Irakquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:07 schreef Levolution het volgende:
mrstylo ben je niet turkish kurdish?
Kiro noemen ze de Turkse Koerden ook wel. Omdat die zgn bekend staan als ongemanierd en zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dorpelingen dus. Die fluiten naar meisjes en wanneer ze niet reageren hoer roepen.
Ohquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kiro noemen ze de Turkse Koerden ook wel. Omdat die zgn bekend staan als ongemanierd en zo.
Vind dat woord echt
Zoiets. Hoeven niet perse dorpelingen te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dorpelingen dus. Die fluiten naar meisjes en wanneer ze niet reageren hoer roepen.
Lol. Visualisatie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die mannen die vrouwen lastigvallen enzo. Alsof ze net van de berg zijn afgerold.
Ja jij jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Dit is gewoon cyberpesten hoor.
Iyi geceler.quote:
Ik pest niet. Hij lokt het zelf uit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Dit is gewoon cyberpesten hoor.
Douche playlist?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
Ff mijn douche playlist samengesteld. Dus nu ff zin maken
Ja manquote:
Trustenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:22 schreef Stimorol- het volgende:
Borte weg mannen over ik weg want haram he.
Ciao.
maakt niet uit, jij bent ook onderdeel van mijn harem btwquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh shithet is laat, forgive me baby
Nee het is andersom, ik heb MIJN harem.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:47 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
maakt niet uit, jij bent ook onderdeel van mijn harem btw
het enige wat jij hebt is je bed waar jij teveel in droomt..quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee het is andersom, ik heb MIJN harem.
True. Ik kan niet zonder mijn bed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:48 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
het enige wat jij hebt is je bed waar jij teveel in droomt..
wat een pakkend verhaal. zeer aangrijpend, ontroerend en tevens meeslepend. al moet ik wel zeggen dat kenan imirzalioglu het geheel aardig verneuktquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol. Visualisatie.
Een post-apocalyptische setting. Donkere, gure stad. Veel rook en neonlichten. Een enkel meisje bevindt zich na de avondklok nog op straat.
Dan pant de camera naar de bergen naast de stad. Donkere schimmen rollen van de berg. De kijker is op dit moment nieuwsgierig wat deze gestaltes moeten voorstellen.
Even later wordt het meisje lastiggevallen door de Arabische kiro's die zojuist van de berg afgerold zijn. Een vigilante schiet het meisje te hulp. Het blijkt de enige resterende raszuivere Turk te zijn (gespeeld door Kenan Imirzalioglu). Met welgeplaatste Ottomaanse klappen vloert hij de kiro's en instrueert hij het meisje naar huis te gaan. Dan verdwijnt hij in de nacht.
[opening credits]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |