Verraderrrrrrrquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen?
Hij moet fatsoenlijk zijn - bereid om z'n mannetje te staan, een baan hebben (al is het een vuilnisman) etc. Oh maar het belangrijkste vind ik dat ik mij aangetrokken moet voelen tot hem. Zelfs een niet-Turk vind ik prima.
Mooie blonde chick uit Samsun.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup, heb mezelf ook voorgenomen om zelfs in Nederland niemand te accepteren als echtgenote,ik ga er echt eentje uit Samsun proberen te plukken.
Ik ontmoet mensen ook alleen maar online, hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weinig.
Ouders en zusje zijn vandaag nog naar een bruiloft geweest. Maar ik moest vandaag werken en voel me niet goed, dus thuisgebleven.
Sowieso ga ik nooit naar bruiloften.
Regel iemand uit Batman en zeg of je haar Robbin maar zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup, heb mezelf ook voorgenomen om zelfs in Nederland niemand te accepteren als echtgenote,ik ga er echt eentje uit Samsun proberen te plukken.
Lijkt me echt niet gezond. Wil mijn benen niet nog groter.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol, beter neem je iemand als voorbeeld die 200+ squat.
Hoe gaat dat in zijn werk op bruiloften dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
Als jullie geen eisen hebben, maar vinden jullie dan niemand be. GAan jullie wel naar buiten?
Doe gewoon naar bruiloften gaan.
Liften is altijd gezond.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet gezond. Wil mijn benen niet nog groter.
Ik ken echt alleen maar donkere Samsunlular. En het stikt hier van ze.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie blonde chick uit Samsun.
Even serieus, Samsun mensen zijn vet mooi. Na Samsun begint de bleke huid (niet wit zoals bij Samsun, maar dood-laz-bleek), grote neus etc.
Die ene Koerd op werk die ik niet leuk vond maar toch mijn nummer had gegeven vroeg laatst naar mijn nieuwe nummer. Ik ben het niet gewend om aandacht te krijgen van mannen dus ik durf nooit 'nee' te zeggen. Dus ik zei 'sanki cok konusuyoruz', hij zei 'konusacagiz, konusacagiz' (klonk best engquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ontmoet mensen ook alleen maar online, hoor! Yoksa nah evlenirdim.
Hier zijn ze juist allemaal licht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ken echt alleen maar donkere Samsunlular. En het stikt hier van ze.
Jup en heb gemerkt nadat ik 7 jaar niet in Samsun ben, dat het karakter dat men daar kan vinden bij vrouwen echt veel beter bij mij aansluit dan vrouwen in NL.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie blonde chick uit Samsun.
Even serieus, Samsun mensen zijn vet mooi. Na Samsun begint de bleke huid (niet wit zoals bij Samsun, maar dood-laz-bleek), grote neus etc.
Deadlifts.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onderarmen trainen vind ik lastig, man. Heb jij een goede oefening?
Z gaat naar bruiloft van A en H. Op die bruiloft is de moeder van M. M en zijn moeder zien Z zitten. Alleen natuurlijk. Of dansend. Who cares. M zegt tegen mama, anne kiz guzel. Mama ziet Z's moeder en denkt, potverdorie dat is H, ik zal eens met haar gaan praten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk op bruiloften dan?
Ik heb nooit echt aandacht aan mijn benen gegeven, dus voor mij best nieuw. Ik vind de pijn best lekkerquote:
Succes gardash.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup en heb gemerkt nadat ik 7 jaar niet in Samsun ben, dat het karakter dat men daar kan vinden bij vrouwen echt veel beter bij mij aansluit dan vrouwen in NL.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ene Koerd op werk die ik niet leuk vond maar toch mijn nummer had gegeven vroeg laatst naar mijn nieuwe nummer. Ik ben het niet gewend om aandacht te krijgen van mannen dus ik durf nooit 'nee' te zeggen. Dus ik zei 'sanki cok konusuyoruz', hij zei 'konusacagiz, konusacagiz' (klonk best eng), en toen zei die, stuur mij dadelijk je nieuwe nummer en toen ik zei ik ok. Niet gedaan. Maar waarom zeg ik niet gewoon nee. Voel me zo stom.
Relatie ingaan wanneer de ouders het wetenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Z gaat naar bruiloft van A en H. Op die bruiloft is de moeder van M. M en zijn moeder zien Z zitten. Alleen natuurlijk. Of dansend. Who cares. M zegt tegen mama, anne kiz guzel. Mama ziet Z's moeder en denkt, potverdorie dat is H, ik zal eens met haar gaan praten.
En de rest ken je.
Relatie? 1 of max 4 keer onmoeten en dan hand vragen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Relatie ingaan wanneer de ouders het weten
Is verslavend. Straks wil je steeds grotere benen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt aandacht aan mijn benen gegeven, dus voor mij best nieuw. Ik vind de pijn best lekker
Ik ben echt de soort persoon die dan juist extra aandacht zou geven als ik erachter zou komen dat je er niet tegsn kuntquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ene Koerd op werk die ik niet leuk vond maar toch mijn nummer had gegeven vroeg laatst naar mijn nieuwe nummer. Ik ben het niet gewend om aandacht te krijgen van mannen dus ik durf nooit 'nee' te zeggen. Dus ik zei 'sanki cok konusuyoruz', hij zei 'konusacagiz, konusacagiz' (klonk best eng), en toen zei die, stuur mij dadelijk je nieuwe nummer en toen ik zei ik ok. Niet gedaan. Maar waarom zeg ik niet gewoon nee. Voel me zo stom.
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ben echt de soort persoon die dan juist extra aandacht zou geven als ik erachter zou komen dat je er niet tegsn kunt
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed topic.
Zin in falafel gekregen.
Ja man heb dat ook. Periode van bijvoorbeeld de ramadan voel ik me gewoon kut. Je ziet je spieren gewoon weg gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is verslavend. Straks wil je steeds grotere benen.
Ik heb het in de zomervakantie een beetje laten varen, ik werd gelijk down toen mijn benen krompen enzo.Zomer ook nog, net de periode voor shorts.
Nu doe ik stronglifts om kracht weer terug te pakken, 3x per week squats dus t-rex mode lol. Armen zijn echt belabberd nu maar die pak ik later wel weer.
Ben nog niet in die fasequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Relatie? 1 of max 4 keer onmoeten en dan hand vragen.
Ik ook niet, maar mijn slechte kant overheerst op dat soort momenten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?
flikker gauw opquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man heb dat ook. Periode van bijvoorbeeld de ramadan voel ik me gewoon kut. Je ziet je spieren gewoon weg gaan.
[..]
Ben nog niet in die fase
Sapik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn slechte kant overheerst op dat soort momenten.
Oh geen idee, ik spring nu pas weer bij in dit topic.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?
Niet in trouw fase. Gewoon genieten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
flikker gauw opWelke fase zit je dan?
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik spring nu pas weer bij in dit topic.
Zielig eigenlijk wel voor hem.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.
Dan ken je Koerden nog nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maria Borte Magdalena, den vromen dame.
wat doe jij mij observeren enzoquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.
Die zijn juist ergquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is een Turkse Koerd. Die ken ik wel.
Inshallah zuster.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, veel kiro's. Maar deze niet volgens mij.
In huwelijk geniet je niet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet in trouw fase. Gewoon genieten.
KB, vriend der trollen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk wel voor hem.
Dan is alles zo vast. Laat me niet zwetenquote:
Ongemanierde oermens. Het stereotype is ook met veel beharing, maar dat hoeft niet. Gaat vooral om het karakter.quote:
Er zei ooit iemand tegen mij. Dat als ze 30 en ongetrouwd is, ze mij wel wilt accepteren als haar man.quote:
Dankje, broer. Ben de sana karsi bos degilim.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
jij ben eg goeie turk jou mag ik wel
Was ik dat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Er zei ooit iemand tegen mij. Dat als ze 30 en ongetrouwd is, ze mij wel wilt accepteren als haar man.
Zoveel gevoelens als reactie hierop.
Oh dorpelingen dus. Die fluiten naar meisjes en wanneer ze niet reageren hoer roepen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ongemanierde oermens. Het stereotype is ook met veel beharing, maar dat hoeft niet. Gaat vooral om het karakter.
Koerd uit Irakquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:07 schreef Levolution het volgende:
mrstylo ben je niet turkish kurdish?
Kiro noemen ze de Turkse Koerden ook wel. Omdat die zgn bekend staan als ongemanierd en zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dorpelingen dus. Die fluiten naar meisjes en wanneer ze niet reageren hoer roepen.
Ohquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kiro noemen ze de Turkse Koerden ook wel. Omdat die zgn bekend staan als ongemanierd en zo.
Vind dat woord echt
Zoiets. Hoeven niet perse dorpelingen te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dorpelingen dus. Die fluiten naar meisjes en wanneer ze niet reageren hoer roepen.
Lol. Visualisatie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die mannen die vrouwen lastigvallen enzo. Alsof ze net van de berg zijn afgerold.
Ja jij jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Dit is gewoon cyberpesten hoor.
Iyi geceler.quote:
Ik pest niet. Hij lokt het zelf uit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Dit is gewoon cyberpesten hoor.
Douche playlist?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
Ff mijn douche playlist samengesteld. Dus nu ff zin maken
Ja manquote:
Trustenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:22 schreef Stimorol- het volgende:
Borte weg mannen over ik weg want haram he.
Ciao.
maakt niet uit, jij bent ook onderdeel van mijn harem btwquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh shithet is laat, forgive me baby
Nee het is andersom, ik heb MIJN harem.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:47 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
maakt niet uit, jij bent ook onderdeel van mijn harem btw
het enige wat jij hebt is je bed waar jij teveel in droomt..quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee het is andersom, ik heb MIJN harem.
True. Ik kan niet zonder mijn bed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:48 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
het enige wat jij hebt is je bed waar jij teveel in droomt..
wat een pakkend verhaal. zeer aangrijpend, ontroerend en tevens meeslepend. al moet ik wel zeggen dat kenan imirzalioglu het geheel aardig verneuktquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol. Visualisatie.
Een post-apocalyptische setting. Donkere, gure stad. Veel rook en neonlichten. Een enkel meisje bevindt zich na de avondklok nog op straat.
Dan pant de camera naar de bergen naast de stad. Donkere schimmen rollen van de berg. De kijker is op dit moment nieuwsgierig wat deze gestaltes moeten voorstellen.
Even later wordt het meisje lastiggevallen door de Arabische kiro's die zojuist van de berg afgerold zijn. Een vigilante schiet het meisje te hulp. Het blijkt de enige resterende raszuivere Turk te zijn (gespeeld door Kenan Imirzalioglu). Met welgeplaatste Ottomaanse klappen vloert hij de kiro's en instrueert hij het meisje naar huis te gaan. Dan verdwijnt hij in de nacht.
[opening credits]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |