Niet disrespecten naar jezelf bro, elke kilo telt, als je maar progressie maakt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatst 80 gedaan. Ik weet is weinig, maar ben wel trots
Er staan nog 938493843 wachtende voor u.quote:
Ik maak wel progressie ja. Maandje geleden nog 60.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet disrespecten naar jezelf bro, elke kilo telt, als je maar progressie maakt.
"Wat voor poep eet ik dan?"quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben ne bok yiyom ozaman.
weet niet hoe te vertalen
Ik vind lange, brede, grote mannen zijn woest aantrekkelijk he. Ik negeer ze altijd, want vaak bepaalde karakter. Maar pfffffffffffffffffff.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staan nog 938493843 wachtende voor u.
Weet dat Rusland een land is met een mannentekort en vrouwen die heel ver gaan voor een man (zo ver dat ze met Turkse kiro's trouwen). Duss... succes.
Maar wat zei je nou? Uitschelden in een andere taal is niet coolquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staan nog 938493843 wachtende voor u.
Weet dat Rusland een land is met een mannentekort en vrouwen die heel ver gaan voor een man (zo ver dat ze met Turkse kiro's trouwen). Duss... succes.
Ik schold mezelf uit, niet jou.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat zei je nou? Uitschelden in een andere taal is niet cool
Lekker voor je. Verrader.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Bij mij hebben de ouders van dat meisje trouwens mij geweigerd als schoonzoon.
Ze wilden geen Turk.
Hurts.
Google vertalen zegt dit:quote:
Mijn enige eis is dat 'ie zich niet als een ÖKÜZ moet gedragen. Blijkt dus onmogelijk te zijn. Helaas voor mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Begin eens met geen eisen te hebben. Ik doel niet op normale eisen, maar de hele mikmak.
Echt? Ga gewoon voor de memleketin kizlari, bro.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Bij mij hebben de ouders van dat meisje trouwens mij geweigerd als schoonzoon.
Ze wilden geen Turk.
Hurts.
Vandaag gestald op de 122,5kg. 3x5 lukte nog daarna stall.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik maak wel progressie ja. Maandje geleden nog 60.
Hoeveel doe jij?
Ik heb geen eisen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
Maar Borte, al die eisen he. Op een gegeven moment kom je iemand tegen en dan ben je al je eisen kwijt.
Wowquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vandaag gestald op de 122,5kg. 3x5 lukte nog daarna stall.
Mijn PR is 132,5kg 5x5 maar toen was ik jong en vitaal.
Nicequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen?
Hij moet fatsoenlijk zijn - bereid om z'n mannetje te staan, een baan hebben (al is het een vuilnisman) etc. Oh maar het belangrijkste vind ik dat ik mij aangetrokken moet voelen tot hem. Zelfs een niet-Turk vind ik prima.
Weinig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
Als jullie geen eisen hebben, maar vinden jullie dan niemand be. GAan jullie wel naar buiten?
Doe gewoon naar bruiloften gaan.
Niet doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Echt he. Vanaf nu zweer ik bij Turkse vrouwen.
Jup, heb mezelf ook voorgenomen om zelfs in Nederland niemand te accepteren als echtgenote,ik ga er echt eentje uit Samsun proberen te plukken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt? Ga gewoon voor de memleketin kizlari, bro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |