Haha.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No shit, maar ik hoef geen skinny vent van 1.65 met een penis van 10 cm. Dan blijf ik liever thuis zitten en eet ik een reep chocola.
Waarom neem je geen Rus.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val niet op Turkse mannen. Ik kom er echt sporadisch een tegen, waarvan ik denk: goh, hallo.
Dit jaar 2 keer. Vanmiddag nog.
Ik val ook niet op Nederlandse mannen. Zijn poesjes en vaak ook te licht.
Daarnaast kunnen mensen die mij niet zouden willen om mijn dul zijn mijn kont kussen.
Damgayi yedim diye degermi kalmadi.
Rot op Armenier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
99,9% van de Turken vallen af, is een Jap niks voor je?
*aandelen TLC koopt*quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No shit, maar ik hoef geen skinny vent van 1.65 met een penis van 10 cm. Dan blijf ik liever thuis zitten en eet ik een reep chocola.
Goh.... Bu kim?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Rus.
[ afbeelding ]
Post voorbeeld danquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet open staan voor dingen.
Ik zou een lekkere man niet afwijzen.
Oh fuck. Heb morgen ook leg dayquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Rus.
[ afbeelding ]
Lol...quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Oh trouwens, ik kwam gisteren een filmpje tegen van zo'n Turkse jongen die aan het cammen is met een Engelse chick. Zijn Engels. Ik kwam nietttt meer bij.
Oh, found it.
'Nokia siker valla'
HAHAH
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij zijn dat punt voorbij stimo, evde kaldik. Eis meis kalmadi.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een beer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Rus.
[ afbeelding ]
Mwah weet niet of het veel met intelligentie te maken heeft. Maar dit geldt wel voor mij iig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd voor het slapen gaan dit lezen.
Bullshit. Begin eens met geen eisen te hebben. Ik doel niet op normale eisen, maar de hele mikmak.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd voor het slapen gaan dit lezen.
Zijn chick is lelijk. Ik maak nog kans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen met een hogere iq hebben ook andere problemen wat ervoor zorgt dat ze veel vaker single zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah weet niet of het veel met intelligentie te maken heeft. Maar dit geldt wel voor mij iig.
Ben ne bok yiyom ozaman.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen met een hogere iq hebben ook andere problemen wat ervoor zorgt dat ze veel vaker single zijn.
Denk aan een betere baan, dus minder tijd voor liefde etc. Veel zekerder(door hogere inkomen), dus een man minder snel nodig.
Laatst 80 gedaan. Ik weet is weinig, maar ben wel trotsquote:
Vrouwen met carrière.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen met een hogere iq hebben ook andere problemen wat ervoor zorgt dat ze veel vaker single zijn.
Denk aan een betere baan, dus minder tijd voor liefde etc. Veel zekerder(door hogere inkomen), dus een man minder snel nodig.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben ne bok yiyom ozaman.![]()
weet niet hoe te vertalen
Niet disrespecten naar jezelf bro, elke kilo telt, als je maar progressie maakt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatst 80 gedaan. Ik weet is weinig, maar ben wel trots
Er staan nog 938493843 wachtende voor u.quote:
Ik maak wel progressie ja. Maandje geleden nog 60.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet disrespecten naar jezelf bro, elke kilo telt, als je maar progressie maakt.
"Wat voor poep eet ik dan?"quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben ne bok yiyom ozaman.
weet niet hoe te vertalen
Ik vind lange, brede, grote mannen zijn woest aantrekkelijk he. Ik negeer ze altijd, want vaak bepaalde karakter. Maar pfffffffffffffffffff.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staan nog 938493843 wachtende voor u.
Weet dat Rusland een land is met een mannentekort en vrouwen die heel ver gaan voor een man (zo ver dat ze met Turkse kiro's trouwen). Duss... succes.
Maar wat zei je nou? Uitschelden in een andere taal is niet coolquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staan nog 938493843 wachtende voor u.
Weet dat Rusland een land is met een mannentekort en vrouwen die heel ver gaan voor een man (zo ver dat ze met Turkse kiro's trouwen). Duss... succes.
Ik schold mezelf uit, niet jou.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat zei je nou? Uitschelden in een andere taal is niet cool
Lekker voor je. Verrader.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Bij mij hebben de ouders van dat meisje trouwens mij geweigerd als schoonzoon.
Ze wilden geen Turk.
Hurts.
Google vertalen zegt dit:quote:
Mijn enige eis is dat 'ie zich niet als een ÖKÜZ moet gedragen. Blijkt dus onmogelijk te zijn. Helaas voor mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Begin eens met geen eisen te hebben. Ik doel niet op normale eisen, maar de hele mikmak.
Echt? Ga gewoon voor de memleketin kizlari, bro.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Bij mij hebben de ouders van dat meisje trouwens mij geweigerd als schoonzoon.
Ze wilden geen Turk.
Hurts.
Vandaag gestald op de 122,5kg. 3x5 lukte nog daarna stall.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik maak wel progressie ja. Maandje geleden nog 60.
Hoeveel doe jij?
Ik heb geen eisen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
Maar Borte, al die eisen he. Op een gegeven moment kom je iemand tegen en dan ben je al je eisen kwijt.
Wowquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vandaag gestald op de 122,5kg. 3x5 lukte nog daarna stall.
Mijn PR is 132,5kg 5x5 maar toen was ik jong en vitaal.
Nicequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen?
Hij moet fatsoenlijk zijn - bereid om z'n mannetje te staan, een baan hebben (al is het een vuilnisman) etc. Oh maar het belangrijkste vind ik dat ik mij aangetrokken moet voelen tot hem. Zelfs een niet-Turk vind ik prima.
Weinig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
Als jullie geen eisen hebben, maar vinden jullie dan niemand be. GAan jullie wel naar buiten?
Doe gewoon naar bruiloften gaan.
Niet doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Echt he. Vanaf nu zweer ik bij Turkse vrouwen.
Jup, heb mezelf ook voorgenomen om zelfs in Nederland niemand te accepteren als echtgenote,ik ga er echt eentje uit Samsun proberen te plukken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt? Ga gewoon voor de memleketin kizlari, bro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |