Laat foto zien van lelijke oksel haar. Ik ben wel benieuwdquote:
Ik vind het er iewh uitzien. Allemaal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat foto zien van lelijke oksel haar. Ik ben wel benieuwd
Ik heb ook geen borsthaar. Goed?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
Okselhaar, schaamhaar moet toch echt getrimd zijn.... Geen rughaar hebben trouwens, dat is echt vies.
Tis geen eisen. Het is in mijn optiek iets smakeloos. Ik kan echt walgen van haar bij mannen. Ik bedoel een baard is een must bij mannen, beenhaar en armhaar is geen probleem, maar de rest....? Nein. Get out.quote:
Dan moet je eens die van mij zien. Die zijn geweldigquote:
Als ik wel overtuigd ben van iets in mijn leven,is het wel mijn heteroseksualiteit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, maybe kunnen Genus en Guidance je verder helpen, Abdul.
die man die je net postte had een bos schaamhaar van jewelstequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis geen eisen. Het is in mijn optiek iets smakeloos. Ik kan echt walgen van haar bij mannen. Ik bedoel een baard is een must bij mannen, beenhaar en armhaar is geen probleem, maar de rest....? Nein. Get out.
Wij zijn dat punt voorbij stimo, evde kaldik. Eis meis kalmadi.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis geen eisen. Het is in mijn optiek iets smakeloos. Ik kan echt walgen van haar bij mannen. Ik bedoel een baard is een must bij mannen, beenhaar en armhaar is geen probleem, maar de rest....? Nein. Get out.
Je moet open staan voor dingen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Als ik wel overtuigd ben van iets in mijn leven,is het wel mijn heteroseksualiteit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Is wel zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Koerden zijn vaak haarloos sws. Op de Turkse Koerden na. BerenVooral uit Dersim.
Jow, ik heb al gehad, remember?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij zijn dat punt voorbij stimo, evde kaldik. Eis meis kalmadi.
Weet je... Beter zeg ik geen commentaarquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We hebben het over de toekomst.
Zolang je niet aan een nieuwe komt hoor je ook bij de club.
Sowieso minder kans dan. Turken willen geen dul.quote:
ama niyequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je... Beter zeg ik geen commentaar
Ik val niet op Turkse mannen. Ik kom er echt sporadisch een tegen, waarvan ik denk: goh, hallo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso minder kans dan. Turken willen geen dul.
Beter ga je voor een Nederlandse man.
Kindloos, dus nog grotere kans.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso minder kans dan. Turken willen geen dul.
Beter ga je voor een Nederlandse man.
99,9% van de Turken vallen af, is een Jap niks voor je?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
Geen rughaar hebben trouwens, dat is echt vies.
No shit, maar ik hoef geen skinny vent van 1.65 met een penis van 10 cm. Dan blijf ik liever thuis zitten en eet ik een reep chocola.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
99,9% van de Turken vallen af, is een Jap niks voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |