Trim die shit man.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehoord. Maar dat ligt aan mijn tekort aan omgang met Turken. Ik kreeg wel altijd commentaar in de kleedkamers altijd waarom ik mijn okselhaar scheerde van Belgen.
Was het maar waarquote:
Laser.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Trim die shit man.
Scheren is echt dodelijk, full jeuk.
Nee, serieus, je hebt echt wat weg van haar qua uiterlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Was het maar waar
Eerst even die neustipcorrectie fixen plus lippen volspuiten en wallen ook trouwens.
Misschien eerst ff een rijke man aan de haak slaan...
Misschien moet je dan eens een andere leefstijl overwegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef AbdulMalik het volgende:
Ben ik raar als ik zeg dat ik me niet aangetrokken voelde tot een van de vrouwen hierboven. Best bizar.
Gayquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, maybe kunnen Genus en Guidance je verder helpen, Abdul.
Is zo permanent man.quote:
Ja, huid is daar al zo gevoelig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Trim die shit man.
In Italië altijdquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is zo permanent man.
Wat als okselhaar bij vrouwen ooit de trend wordt?
Ik zweer je, wie dit bedacht heeftquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is zo permanent man.
Wat als okselhaar bij vrouwen ooit de trend wordt?
Geen last vanquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Trim die shit man.
Ik vind het echt vies wanneer mannen dat niet doen. Het hoeft niet glad te zijn (liever niet), maar gewoon trimmen en bijhouden.quote:
Dit.quote:
Iedereen is anders, maar ik heb zelf er niet veel last van. Wanneer ik sport of wat dan ook, stinkt het nooit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het echt vies wanneer mannen dat niet doen. Het hoeft niet glad te zijn (liever niet), maar gewoon trimmen en bijhouden.
Hoca houdt vrijdag khutba over giybet en dedi kodu,nog geen 5 mins later hoor je mensen al bezig. En dan gaan ze fatwa geven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg met Turken onderling altijd dat gedoe te horen. Volgens hun is alles gunah en haram. Dan kun je beginnen met wat Levo zegt tot aan agda yaptirma, is ook gunah.
Het is vooral het aanzicht..quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen is anders, maar ik heb zelf er niet veel last van. Wanneer ik sport of wat dan ook, stinkt het nooit.
Maar ik douche ook eng veel
Jij kan er anders ook wat van, AbdulMallik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoca houdt vrijdag khutba over giybet en dedi kodu,nog geen 5 mins later hoor je mensen al bezig. En dan gaan ze fatwa geven.belangrijkste in islam is je karakter, als dat verrot is, zijn al je daden verrot. Geldt ook voor mij. İk distantieer me van zulke mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |