Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ben echt de soort persoon die dan juist extra aandacht zou geven als ik erachter zou komen dat je er niet tegsn kunt
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed topic.
Zin in falafel gekregen.
Ja man heb dat ook. Periode van bijvoorbeeld de ramadan voel ik me gewoon kut. Je ziet je spieren gewoon weg gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is verslavend. Straks wil je steeds grotere benen.
Ik heb het in de zomervakantie een beetje laten varen, ik werd gelijk down toen mijn benen krompen enzo.Zomer ook nog, net de periode voor shorts.
Nu doe ik stronglifts om kracht weer terug te pakken, 3x per week squats dus t-rex mode lol. Armen zijn echt belabberd nu maar die pak ik later wel weer.
Ben nog niet in die fasequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Relatie? 1 of max 4 keer onmoeten en dan hand vragen.
Ik ook niet, maar mijn slechte kant overheerst op dat soort momenten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?
flikker gauw opquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man heb dat ook. Periode van bijvoorbeeld de ramadan voel ik me gewoon kut. Je ziet je spieren gewoon weg gaan.
[..]
Ben nog niet in die fase
Sapik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn slechte kant overheerst op dat soort momenten.
Oh geen idee, ik spring nu pas weer bij in dit topic.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?
Niet in trouw fase. Gewoon genieten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
flikker gauw opWelke fase zit je dan?
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik spring nu pas weer bij in dit topic.
Zielig eigenlijk wel voor hem.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.
Dan ken je Koerden nog nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maria Borte Magdalena, den vromen dame.
wat doe jij mij observeren enzoquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.
Die zijn juist ergquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is een Turkse Koerd. Die ken ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |