Die ene Koerd op werk die ik niet leuk vond maar toch mijn nummer had gegeven vroeg laatst naar mijn nieuwe nummer. Ik ben het niet gewend om aandacht te krijgen van mannen dus ik durf nooit 'nee' te zeggen. Dus ik zei 'sanki cok konusuyoruz', hij zei 'konusacagiz, konusacagiz' (klonk best engquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ontmoet mensen ook alleen maar online, hoor! Yoksa nah evlenirdim.
Hier zijn ze juist allemaal licht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ken echt alleen maar donkere Samsunlular. En het stikt hier van ze.
Jup en heb gemerkt nadat ik 7 jaar niet in Samsun ben, dat het karakter dat men daar kan vinden bij vrouwen echt veel beter bij mij aansluit dan vrouwen in NL.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie blonde chick uit Samsun.
Even serieus, Samsun mensen zijn vet mooi. Na Samsun begint de bleke huid (niet wit zoals bij Samsun, maar dood-laz-bleek), grote neus etc.
Deadlifts.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onderarmen trainen vind ik lastig, man. Heb jij een goede oefening?
Z gaat naar bruiloft van A en H. Op die bruiloft is de moeder van M. M en zijn moeder zien Z zitten. Alleen natuurlijk. Of dansend. Who cares. M zegt tegen mama, anne kiz guzel. Mama ziet Z's moeder en denkt, potverdorie dat is H, ik zal eens met haar gaan praten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk op bruiloften dan?
Ik heb nooit echt aandacht aan mijn benen gegeven, dus voor mij best nieuw. Ik vind de pijn best lekkerquote:
Succes gardash.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup en heb gemerkt nadat ik 7 jaar niet in Samsun ben, dat het karakter dat men daar kan vinden bij vrouwen echt veel beter bij mij aansluit dan vrouwen in NL.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ene Koerd op werk die ik niet leuk vond maar toch mijn nummer had gegeven vroeg laatst naar mijn nieuwe nummer. Ik ben het niet gewend om aandacht te krijgen van mannen dus ik durf nooit 'nee' te zeggen. Dus ik zei 'sanki cok konusuyoruz', hij zei 'konusacagiz, konusacagiz' (klonk best eng), en toen zei die, stuur mij dadelijk je nieuwe nummer en toen ik zei ik ok. Niet gedaan. Maar waarom zeg ik niet gewoon nee. Voel me zo stom.
Relatie ingaan wanneer de ouders het wetenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Z gaat naar bruiloft van A en H. Op die bruiloft is de moeder van M. M en zijn moeder zien Z zitten. Alleen natuurlijk. Of dansend. Who cares. M zegt tegen mama, anne kiz guzel. Mama ziet Z's moeder en denkt, potverdorie dat is H, ik zal eens met haar gaan praten.
En de rest ken je.
Relatie? 1 of max 4 keer onmoeten en dan hand vragen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Relatie ingaan wanneer de ouders het weten
Is verslavend. Straks wil je steeds grotere benen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt aandacht aan mijn benen gegeven, dus voor mij best nieuw. Ik vind de pijn best lekker
Ik ben echt de soort persoon die dan juist extra aandacht zou geven als ik erachter zou komen dat je er niet tegsn kuntquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ene Koerd op werk die ik niet leuk vond maar toch mijn nummer had gegeven vroeg laatst naar mijn nieuwe nummer. Ik ben het niet gewend om aandacht te krijgen van mannen dus ik durf nooit 'nee' te zeggen. Dus ik zei 'sanki cok konusuyoruz', hij zei 'konusacagiz, konusacagiz' (klonk best eng), en toen zei die, stuur mij dadelijk je nieuwe nummer en toen ik zei ik ok. Niet gedaan. Maar waarom zeg ik niet gewoon nee. Voel me zo stom.
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ben echt de soort persoon die dan juist extra aandacht zou geven als ik erachter zou komen dat je er niet tegsn kunt
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed topic.
Zin in falafel gekregen.
Ja man heb dat ook. Periode van bijvoorbeeld de ramadan voel ik me gewoon kut. Je ziet je spieren gewoon weg gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is verslavend. Straks wil je steeds grotere benen.
Ik heb het in de zomervakantie een beetje laten varen, ik werd gelijk down toen mijn benen krompen enzo.Zomer ook nog, net de periode voor shorts.
Nu doe ik stronglifts om kracht weer terug te pakken, 3x per week squats dus t-rex mode lol. Armen zijn echt belabberd nu maar die pak ik later wel weer.
Ben nog niet in die fasequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Relatie? 1 of max 4 keer onmoeten en dan hand vragen.
Ik ook niet, maar mijn slechte kant overheerst op dat soort momenten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?
flikker gauw opquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man heb dat ook. Periode van bijvoorbeeld de ramadan voel ik me gewoon kut. Je ziet je spieren gewoon weg gaan.
[..]
Ben nog niet in die fase
Sapik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn slechte kant overheerst op dat soort momenten.
Oh geen idee, ik spring nu pas weer bij in dit topic.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?
Niet in trouw fase. Gewoon genieten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
flikker gauw opWelke fase zit je dan?
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik spring nu pas weer bij in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |