Sus be.quote:Op maandag 13 oktober 2014 04:15 schreef Bortecinem het volgende:
Isis valt Koerden aan, Koerden vallen TR aan.
Sympathie winnen doen ze bepaald niet. Cok simartildi bunlar.
Ay yavrum.quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb net een half uur in het water zitten staren terwijl ik een badkuip lag.. Als ik nadenk of probeer na te denken, zie ik zwart beeld. Wil ik uit dat beeld stappen, zie ik mezelf een (schoenen)doos openen met daarin - jawel - een zwart gat. Ik zie heel veel 'niets'. Leegte; niet zwart of donker, maar niets.
En ik voel een leegte tussen T2 en T8. Beetje dat droevige gevoel wanneer je bent afgewezen door het meisje waar je eenzijdig verliefd op bent. Weet je wel, totaal nergens zin in... (Niet dat het gevoel momenteel liefdesverdriet is hoor.)
Het is gewoon... soms geen zin hebben in de dag/ochtend, en gewoon even willen blijven in het donker van de nacht.
Ik ben nu de haren op mijn arm aan het bestuderen. Het is interessant hoe mooi het overloopt naar mijn hand.
Ze zei iets dat betrekking heeft op je moeder en de reden is mij ook onduidelijk. Waarschijnlijk omdat ze labiel is.quote:
Was gezellig!quote:
quote:
Ze was dus eerst iets dat ze lekker vindt ruiken (Ambipur), vervolgens iets dat ze lekker vindt smaken (Stimorol), misschien komt ze nu terug als iets dat ze lekker vindt voelen. Ik hoop op Darth Invader.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan zeker weer een nieuw account aanmakenlisterine?
Hahaha, wat gaat dit diep zeg. En waarom klikte ik op die link, ugh.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze was dus eerst iets dat ze lekker vindt ruiken (Ambipur), vervolgens iets dat ze lekker vindt smaken (Stimorol), misschien komt ze nu terug als iets dat ze lekker vindt voelen. Ik hoop op Darth Invader.
Tampon dus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze was dus eerst iets dat ze lekker vindt ruiken (Ambipur), vervolgens iets dat ze lekker vindt smaken (Stimorol), misschien komt ze nu terug als iets dat ze lekker vindt voelen. Ik hoop op Darth Invader.
Hoeveel cm verder diep gaat dit? Is het anders dan andere?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, wat gaat dit diep zeg. En waarom klikte ik op die link, ugh.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel cm verder diep gaat dit? Is het anders dan andere?
Hoe diepquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, wat gaat dit diep zeg. En waarom klikte ik op die link, ugh.
Jammerquote:
Ik wil naar huis. Verdrinken in tranen en slaap.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:52 schreef mrstylo het volgende:
Iedereen is met het verkeerde been uit bed gestapt zie ik
Als jij dit opmaakt uit mijn reactie dan heb je of zelf zoveel haat dat je het niet wil snappen, problemen met begrijpend lezen of je bent vandaag zo labiel dat je je qilt afgeven op alles en iedereen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij ooit verliefd op een Koerd die jou niet hoefde ofzo? Wat n haat meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |