Ga naar normale muziek luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sommige mannen ook niet.
Ik heb echter een groot hart.
quote:
Stop maar. Niemand vindt het iets aanquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en alleen vogelssss vliegen van oost naar west berlijnnnnn
Nou hoe weet je dat? Volgens mij is iedereen er gewoon erg stil van...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stop maar. Niemand vindt het iets aan
Dat lied van Abelquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit nummer,
Gewoon dat nummer. Als ik een keuze moest maken uit alle muziek of dit nummer, zou ik voor dit nummer kiezen.
Sisterzoned.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene meisje die naar Syrië ging voor hem, heeft hij al aan een andere 'broeder' doorgegeven![]()
Een mujahideen die nog met 3 andere vrouwen gaat trouwen?quote:
Ik doe met je mee. Ik ga Yvonne vragen om me een maandje te verbannen naar een FOK!loos eiland.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Wo, ik heb ook weer 100 posts gemaakt, zie ik, terwijl ik de indruk had dat ik niet heel erg aanwezig was. Tijd om een FOK!-pauze in te lassen.
Verliefd worden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elke keer doe ik weer hetzelfde.
Wellicht kom je binnenkort de ware tegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:18 schreef AbdulMalik het volgende:
Echt haat aan jullie. Ik ging opzoeken wat grindr was en nu krijg ik reclame van bilove.nl
Wellicht, maar denk niet dat het verband heeft met dit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wellicht kom je binnenkort de ware tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |