Emojis werken niet op FOK! loser.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Zijn allemaal mannen zonder toekomst, maar ik bemoei niet ☕️🐸
Wat je zegt, ben je zelfquote:
I do whatevah I want.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je hem geen loser noemen? zo mag ik hem alleen noemen. crip.
Jullie doen alsof ik jullie bezit ben. Ben een vrije man ja. Iedere(figuurlijk, heb wel eisen) vrouw mag me hebben. Soms wel tegelijkertijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wassup deze avond met jou dan
Maar wij zijn nu met zn drietjes, dus je bent inderdaad ons bezit atm.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie doen alsof ik jullie bezit ben. Ben een vrije man ja. Iedere(figuurlijk, heb wel eisen) vrouw mag me hebben. Soms wel tegelijkertijd.
Ja, deal with it stylo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wij zijn nu met zn drietjes, dus je bent inderdaad ons bezit atm.
Wat gaan jullie doen dan?quote:
Ga naar normale muziek luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sommige mannen ook niet.
Ik heb echter een groot hart.
quote:
Stop maar. Niemand vindt het iets aanquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en alleen vogelssss vliegen van oost naar west berlijnnnnn
Nou hoe weet je dat? Volgens mij is iedereen er gewoon erg stil van...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stop maar. Niemand vindt het iets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |