Ik wilde die fout voorkomenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn god, zulke chicks zou ik niet eens WILLEN scoren. Getsie Mathemaat, dit valt mij echt tegen van je. Boudewijn de Groot niet waarderen. Ik denk dat dit wat haarscheuren in onze vriendschap zal geven. Ugh.
En het is jouw gezicht.
Neequote:Is dit verder een uitnodiging om samen gedichten te gaan schrijven aan elkaar?
kquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wilde die fout voorkomen
[..]
Nee
Als Brabander vind ik dit nummer toch wel een beetje aardig, geef ik toe:quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn god, zulke chicks zou ik niet eens WILLEN scoren. Getsie Mathemaat, dit valt mij echt tegen van je. Boudewijn de Groot niet waarderen. Ik denk dat dit wat haarscheuren in onze vriendschap zal geven. Ugh.
En het is jouw gezicht.
Is dit verder een uitnodiging om samen gedichten te gaan schrijven aan elkaar?
je mag lekker geen wijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Metrum en klinkerrijm KB. Zo kun je nooit chicks scoren
Twee snelle voorbeelden:
Het glanst van jou gezicht.
Een lach en één gedicht.
Je stal ermee een hart.
En kwelde mij met smart.
Lach en dicht, weer met mij.
Kom en drink, wijn met mij.
Heb net een half uur in het water zitten staren terwijl ik een badkuip lag.quote:
"Terrorist Turkey"quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:38 schreef zarGon het volgende:
Had niet verwacht Koerden tegen te komen in Schotland. Wat zeggen ze eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |