SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat steel je mijn topic?! En dan met zo'n gaar TT!
Schattige geitjes.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.babygoatsandfriends.com/
haha dit
Wie dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ew nee.
Hoewel hij wel tof is. Maar niet op die manier.
Hahaha sorry. Ben nu serieus.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ik niet op echte mensen kan vallen?!
IKWEETHETBUTCANTHELPITquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
CRIP TRAP ER NIET IN. HET IS HET NIET WAARD. FUCK VERLIEFD ZIJN.
Vertel a drerie. Anders voor niks serieus geweest.quote:
Denk je ik ga namen droppen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vertel a drerie. Anders voor niks serieus geweest.
Yilmaz van de Free Syrian Army.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vertel a drerie. Anders voor niks serieus geweest.
Oh is irl? Dan hoeft het niet. Dacht een bn'r (bekende neger)quote:
Die ene meisje die naar Syrië ging voor hem, heeft hij al aan een andere 'broeder' doorgegevenquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yilmaz van de Free Syrian Army.
Hhhhhhhhhh, hij is wel een knapperd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yilmaz van de Free Syrian Army.
ik ben ook wel eens verliefd op een bnérquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh is irl? Dan hoeft het niet. Dacht een bn'r (bekende neger)
Emojis werken niet op FOK! loser.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Zijn allemaal mannen zonder toekomst, maar ik bemoei niet ☕️🐸
Wat je zegt, ben je zelfquote:
I do whatevah I want.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je hem geen loser noemen? zo mag ik hem alleen noemen. crip.
Jullie doen alsof ik jullie bezit ben. Ben een vrije man ja. Iedere(figuurlijk, heb wel eisen) vrouw mag me hebben. Soms wel tegelijkertijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wassup deze avond met jou dan
Maar wij zijn nu met zn drietjes, dus je bent inderdaad ons bezit atm.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie doen alsof ik jullie bezit ben. Ben een vrije man ja. Iedere(figuurlijk, heb wel eisen) vrouw mag me hebben. Soms wel tegelijkertijd.
Ja, deal with it stylo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wij zijn nu met zn drietjes, dus je bent inderdaad ons bezit atm.
Wat gaan jullie doen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |