http://www.powned.tv/nieu(...)ochtone_verdach.htmlquote:Televisieprogramma Opsporing Verzocht moet onder druk van de overheid en de NPO minder Marokkaanse en allochtone verdachten laten zien.
Dat melden anonieme politiemedewerkers die meehelpen aan het programma. Het programma zou, hoewel het de harde feiten laat zien, "meehelpen een Marokkanenprobleem te creëren", zo citeert ThePostOnline uit de Nieuwe Revu.
"De wereld op zijn kop. Alsof we erop uit zijn om reclame voor Geert Wilders te maken. De politie heeft nu eenmaal zijn handen vol aan het opsporen van Marokkaanse criminelen", zo zegt een medewerker.
Een andere medewerker zegt dat de programmaleiding flink zenuwachtig wordt, wanneer Geert Wilders in de Tweede Kamer verwijst naar het programma.
De woordvoerders van Opsporing Verzocht en de NPO ontkennen de aantijgingen.
Nee, dan worden er dus minder Marokkanen veroordeeld waardoor het probleem afneemt volgens de overheid. Hoppa, doel behaald volgens de wegkijkers!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, dan worden dus minder criminele Marokkanen opgespoord en wordt het probleem dus nóg erger.
Racist!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Misschien moeten Marokkanen minder aan criminaliteit doen?
Nee. zijn slimme Antillianen met maskers en afgezaagde onderbenen.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:56 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk is dit pure discriminatie. Want je biedt de Marokkaanse crimineel nu een voordeel tov andere criminelen. De kans dat hij dan op TV komt is kleiner vanwege het 'minder, minder, minder'-Marokanen op Opsporing Verzocht-beleid van de NPO. Hierdoor moeten ze zendtijd vullen met Roemeense zakkenrollers, die anders buiten schot zouden kunnen blijven.
Nee hoor, die Roemeense criminelen blijven ook buiten schot. Het zijn alleen de autochtone criminelen die de dupe worden van deze minder, minder, minder maatregel.quote:Televisieprogramma Opsporing Verzocht moet onder druk van de overheid en de NPO minder Marokkaanse en allochtone verdachten laten zien.
Inderdaad.. 'anonieme bronnen', een berichtje op geenstijl en de twee betrokken partijen die het ontkennen.quote:
En wat doe jij nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Anonieme medewerkers. Als het andersom was geweest had iedere PVV-stemmer nu geroepen dat het wel PvdA'ers geweest zullen zijn die dit verzonnen hebben.
Ja weet niet of ik dit moet geloven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Inderdaad.. 'anonieme bronnen', een berichtje op geenstijl en de twee betrokken partijen die het ontkennen.
Snel de barricades op mensen!
Als ze het in alle openheid hadden gedaan, dan was het net zo goed ontkend, maar waren ze nu ook nog hun baan kwijt en zelf het mikpunt van spot geworden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Anonieme medewerkers. Als het andersom was geweest had iedere PVV-stemmer nu geroepen dat het wel PvdA'ers geweest zullen zijn die dit verzonnen hebben.
Aangeven dat er anders gereageerd wordt in gelijke gevallen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En wat doe jij nu eigenlijk?
Als PvdA-er
Is het wel waar Waarheidsvinder ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:05 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Goffer, dit is toch niet te geloven. De zware misdaden moeten gewoon aan de kaak gesteld worden, afkomst onbelangrijk.
Positieve discriminatie is óók discriminatie!
Ik vind het de waarheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het wel waar Waarheidsvinder ?
Ja, dat valt me wel vaker op als ik er lang zap, hoe gekleurd het jeugdjournaal is. Waarom zijn ze niet gewoon objectief zoals het hoort?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:22 schreef trucker3 het volgende:
Schokkend nieuws en het zoveelste bewijs dat de NPO ons de grote multiculturele leugen door de strot wil duwen.
Ik zat gisteravond toevallig naar het Jeugdjournaal te kijken en de wijze waarop zij het bericht over Geert Wilders brachten was pure propaganda. Hersenspoeltelevisie voor de jeugd.
Laten we hopen dat dit verhaal achteraf tóch een broodje aap blijkt te zijn.
Omdat jeugd makkelijker te beïnvloeden is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat valt me wel vaker op als ik er lang zap, hoe gekleurd het jeugdjournaal is. Waarom zijn ze niet gewoon objectief zoals het hoort?
Omdat ze een maatschappelijke verantwoordelijkheid hebben vuile xenofoob!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat valt me wel vaker op als ik er lang zap, hoe gekleurd het jeugdjournaal is. Waarom zijn ze niet gewoon objectief zoals het hoort?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat ze een maatschappelijke verantwoordelijkheid hebben vuile xenofoob!
Ja, nu mag het opeens wel he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Willen jullie meer of minder Marokkanen bij opsporing verzocht ?
"minder minder minder"
Marokkanen hebben dat ook, alleen velen van hen nemen dat niet, daarom moet een andere partij dat doen. Criminelen in kaart brengen is maatschappelijke verantwoordelijkheid tonen, de waarheid censureren is dat niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat ze een maatschappelijke verantwoordelijkheid hebben vuile xenofoob!
Misschien zijn mensen Marokkanen-moe ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik bedenk me opeens: volgens mij is de laatste tijd meer kritiek geoorloofd op FOK! wat Marokkanen betreft. En nu is dit topic (wat toch een hot item kan zijn) géén stormlooptopic geworden. Dat vind ik wel heel positief.
Nou, ik bedoelde eigenlijk: omdat je meer je onvrede kunt uiten, komt niet alles naar buiten in één topic. Want dan is dit wel hét topic wat binnen 10 minuten op pagina 6 had gestaan met 80 reacties.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien zijn mensen Marokkanen-moe ?
Dat lijkt me wel heel vermoeiend FOK!ken hoor, 15 reacties per pagina....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk: omdat je meer je onvrede kunt uiten, komt niet alles naar buiten in één topic. Want dan is dit wel hét topic wat binnen 10 minuten op pagina 6 had gestaan met 80 reacties.
Uh oh... ik ben altijd degene die grapjes niet snaptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel vermoeiend FOK!ken hoor, 15 reacties per pagina....
Nah het kan ook omdat dit gewoon een ongeloofwaardig bericht is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik bedenk me opeens: volgens mij is de laatste tijd meer kritiek geoorloofd op FOK! wat Marokkanen betreft. En nu is dit topic (wat toch een hot item kan zijn) géén stormlooptopic geworden. Dat vind ik wel heel positief.
Dié criticasters liggen nog in bed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee hoor, het is een goede manier om de targets van de politiek te halenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef DrMabuse het volgende:
De debilisering van Nederland gaat vrolijk voort.
Het verschil tussen Nederlanders en Hollanders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, als alle zaken tegen niet autochtone criminelen geseponeerd worden hebben we geen allochtoon criminaliteitsprobleem. Spreadsheet management op KPI in de zuiverste vorm.
Sorry?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het verschil tussen Nederlanders en Hollanders.
Je kan het aantal Posts per pagina instellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Uh oh... ik ben altijd degene die grapjes niet snapt![]()
Voorbeeldje dan maar als een snelle uitleg:quote:
Wat is jouw definitie van een Hollander en wat die van een Nederlander?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef cempexo het volgende:
[..]
Voorbeeldje dan maar als een snelle uitleg:
Amsterdam heeft 75% Nederlanders en 25% Hollanders. Die laatste groep wordt steeds minder.
Hollander is iemand die zich inzet voor organisatie die goed moet lopen, een Nederlander kijkt daar naar en zoekt een plaatsje uit om te kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van een Hollander en wat die van een Nederlander?
Wat een gelulquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef cempexo het volgende:
[..]
Hollander is iemand die zich inzet voor organisatie die goed moet lopen, een Nederlander kijkt daar naar en zoekt een plaatsje uit om te kijken.
Metafoor:
Een trein bestaat uit een locomotief en een aantal wagons.
De locomotief trekt de boel, de wagons vervoert de reiziger. Hoe meer reizigers hoe harder de locomotief moet werken om te vervoeren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef cempexo het volgende:
Hollander is iemand die zich inzet voor organisatie die goed moet lopen, een Nederlander kijkt daar naar en zoekt een plaatsje uit om te kijken.
Wat is volgens jou het verschil dan tussen Nederlanders en Hollanders ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Echt nog nooit zo iets doms gelezen. Kan je niet terug naar de basisschool en overnieuw je topo leren?
BTW; In de praktijk zijn Nederlanders een stuk vaderlandslievender dan Hollanders.
Is er niet, volgens jou wel dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil dan tussen Nederlanders en Hollanders ?
Moet jij ook terug naar de basisschool?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Holland is niet de juiste naam. Dus er is geen verschil. Toch maak jij in je vorige post het verschil tussen Hollanders en Nederlanders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Moet jij ook terug naar de basisschool?
Wie weet helpt dit je op weg;
Opvallend genoeg hebben ze zich nog niet vertoond in dit topic.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken een heel legertje FOK!'ers die dit een geweldig idee vinden. Van die figuren die niks liever doen dan wegkijken of de waarheid verdraaien.
Ik ken ook een heel legertje politici die dit een geweldig idee vinden. die zijn overigens een stuk gevaarlijker dan fok!ers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken een heel legertje FOK!'ers die dit een geweldig idee vinden. Van die figuren die niks liever doen dan wegkijken of de waarheid verdraaien.
Hollanders is de goede naam. Voor de inwoners van Noord en Zuid Holland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Holland is niet de juiste naam. Dus er is geen verschil. Toch maak jij in je vorige post het verschil tussen Hollanders en Nederlanders.
Dat is zo policor dat ze geen kans maken in een dergelijke discussie met een wel logisch ingesteld mens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef bascross het volgende:
[..]
Opvallend genoeg hebben ze zich nog niet vertoond in dit topic.
Dat komt vast nog. De user wiens naam met een X begint, gaat ons dan uitleggen dat Opsporing Verzocht polariserend werkt en bijdraagt aan een akelige, nare samenleving, waarbinnen Marokkanen zich niet zo prettig voelen; dus worden ze maar crimineel. Logisch. En dat is dan de schuld van Opsporing Verzocht en van mensen die de problemen met Marokkanen benoemen. Zoiets.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef bascross het volgende:
[..]
Opvallend genoeg hebben ze zich nog niet vertoond in dit topic.
Uhh right...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hollanders is de goede naam. Voor de inwoners van Noord en Zuid Holland.
Je gelooft dat dit nieuws bericht waar is ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat komt vast nog. De user wiens naam met een X begint, gaat ons dan uitleggen dat Opsporing Verzocht polariserend werkt en bijdraagt aan een akelige, nare samenleving, waarbinnen Marokkanen zich niet zo prettig voelen; dus worden ze maar crimineel. Logisch. En dat is dan de schuld van Opsporing Verzocht en van mensen die de problemen met Marokkanen benoemen. Zoiets.
Erge is nog wel dat niemand er meer van op kijkt. NL is zo policor afgegleden dat zelfs de waarheid een slachtoffer gaat worden. Als die het al niet was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je gelooft dat dit nieuws bericht waar is ?
Die reageren na 15.00 uur. Dan zijn de ministeries en de gemeentes dicht en het UWV ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Nah volgens mij heeft dit programma een maatschappelijk doel. Ik geloof echt niet dat dit waar is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Erge is nog wel dat niemand er meer van op kijkt. NL is zo policor afgegleden dat zelfs de waarheid een slachtoffer gaat worden. Als die het al niet was.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef cempexo het volgende:
[..]
Die reageren na 15.00 uur. Dan zijn de ministeries en de gemeentes dicht en het UWV ook
Ja, er zit ongetwijfeld een kern van waarheid in. Hoe concreet dit verzoek aan Opsporing Verzocht is gedaan, is onduidelijk, maar sowieso bestaan er mensen die op deze manier denken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je gelooft dat dit nieuws bericht waar is ?
Ja maar mag toch hopen dat dit programma blijft doen wat ze doet. Volgens mij worden er redelijk wat zaken opgelost door dit programma.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]+1 (Ik wou dat het waar was, trouwens)
[..]
Ja, er zit ongetwijfeld een kern van waarheid in. Hoe concreet dit verzoek aan Opsporing Verzocht is gedaan, is onduidelijk, maar sowieso bestaan er mensen die op deze manier denken.
Te leuk dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef DeJori het volgende:
Ik snap het sowieso niet. Gaat dit niet in tegen de neger omdat het moet?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef cempexo het volgende:
[..]
Tja...wat is het verschil tussen het huidige 2% en 'morgen' 1,5% als oplossingspercentage ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar mag toch hopen dat dit programma blijft doen wat ze doet. Volgens mij worden er redelijk wat zaken opgelost door dit programma.
Je bedoeld als ze Marokkanen er uit halen ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:08 schreef cempexo het volgende:
[..]
Tja...wat is het verschil tussen het huidige 2% en 'morgen' 1,5% als oplossingspercentage ?
Minder selectief uitzenden sec.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoeld als ze Marokkanen er uit halen ?
Nah criminaliteit moet toch gewoon worden opgelost ondanks afkomst ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:13 schreef cempexo het volgende:
[..]
Minder selectief uitzenden sec.
Ergo Justitie is erg blij: kijk ons eens zweten !
Edoch: https://www.google.de/sea(...)qi=2&ved=0CAcQ_AUoAg
De groep ambtenaren moeten dat doen !quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah criminaliteit moet toch gewoon worden opgelost ondanks afkomst ?
Ik snap niet zo goed wat je punt is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:19 schreef cempexo het volgende:
[..]
De groep ambtenaren moeten dat doen !
Elke Hollander is een Nederlander, niet elke Nederlander is een Hollander.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hanteer jij de definitie dat iemand uit zuid of noord nederland een hollander is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Elke Hollander is een Nederlander, niet elke Nederlander is een Hollander.
Als iemand mij een Hollander zou noemen zou ik oprecht beledigd zijn.
Zeker. Ik zou iemand die niet uit Zuid of Noord Holland komt nooit een Hollander noemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hanteer jij de definitie dat iemand uit zuid of noord nederland een hollander is?
Dan ben jij oprecht een mierenneuker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hmmm nja. K ben niet bekend met deze termquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou iemand die niet uit Zuid of Noord Holland komt nooit een Hollander noemen.
Een landgenoot behoort het verschil te weten. Iemand buiten Nederland is per definitie vergeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan ben jij oprecht een mierenneuker.
Mijn oprechte excuses.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:30 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een landgenoot behoort het verschil te weten. Iemand buiten Nederland is per definitie vergeven.
Indien dit daadwerkelijk het geval is, dan is het mij niet duidelijk wat het probleem hier is.quote:De overheid zou 'een betere afspieling van de samenleving' terug willen zien bij in het AVROTROS-televisieprogramma, aldus de politieagenten. ,,
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef DeTolk het volgende:
"Goedenavond, Dit is Opsporing Verzocht. Fijn dat u weer kijkt en tot ziens"
Programma van 10 seconden, ideaal
Ik doe vaak spelletjes "tel de blanke" en dan kom ik meestal niet verder dan 3!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef DeTolk het volgende:
"Goedenavond, Dit is Opsporing Verzocht. Fijn dat u weer kijkt en tot ziens"
Programma van 10 seconden, ideaal
De presentator en de 2 agenten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Fuhrer_Sid het volgende:
[..]
Ik doe vaak spelletjes "tel de blanke" en dan kom ik meestal niet verder dan 3!
Dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:33 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso een stom sensatieprogramma.
Jij bent een trouwe fan dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mensen die echt falen in het leven
Haha, het is gewoon de realiteit wat zij uitzenden of zijn de verdachten figuranten denk je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Bijna een SBS-6-waardig programma, waar uitsluitend sterk verzuurde PVV-ers met een blik Euroshopper-bier al ruftend naar kijken samen met 'hun Anita'.
Lekker mopperend op de bank, terwijl 'het vrouwtje' de wietplantjes nog even water geeft, "Al die kutMarokkanen ook, onze Wilders gaat er tenminste wat aan doen. He, wijfie haalt jij nog wat knakworstjes uit de koelkast? En geeft mijn een extra bierahtje."
Mensen die echt falen in het leven gaan naar zo'n zuurbekjes-programma kijken.
Het zal je verbazen, maar hier in D heeft de politie een acteur die meewerkte aan een "opsporing verzocht" (Aktenzeichen XY ... ungelöst, het origineel van dit format), opgepaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, het is gewoon de realiteit wat zij uitzenden of zijn de verdachten figuranten denk je?
Weet ik veel, het zal wel kloppen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, het is gewoon de realiteit wat zij uitzenden of zijn de verdachten figuranten denk je?
Jij denkt dat dit de insteek is van het programma..?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Bijna een SBS-6-waardig programma, waar uitsluitend sterk verzuurde PVV-ers met een blik Euroshopper-bier al ruftend naar kijken samen met 'hun Anita'.
Lekker mopperend op de bank, terwijl 'het vrouwtje' de wietplantjes nog even water geeft, "Al die kutMarokkanen ook, onze Wilders gaat er tenminste wat aan doen. He, wijfie haalt jij nog wat knakworstjes uit de koelkast? En geeft mijn een extra bierahtje."
Je hébt helemaal geen tvquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Weet ik veel, het zal wel kloppen waarschijnlijk.
Maar waarom zou ik daar - mocht ik een televisie bezitten - naar gaan zitten kijken?Ik kan mijn avonden wel leuker besteden. Maar inderdaad als je een zuurbekkie bent en geen leuke vrienden hebt, nooit een boek leest, niet kunt schaken, nooit naar buiten gaat en een oude verzuurde vrouw hebt en geen creativiteit, dan is dit vast een leuk programma om te zien.
Ik ben geïnteresseerd in oplossingen, hoe maken we de samenleving beter. PVV-ers willen helemaal geen oplossing, maar gewoon lekkah zeikuh op alles en iedereen.
Er zijn veel oplossingen denkbaar bijvoorbeeld voor de Haagse Schilderswijk: zorg voor gezondere voeding daar bijvoorbeeld, haal KFC uit de wijk, minder auto's in de wijk en meer groen, geen sluiting bibliotheken daar waar analfabetisme hoog scoort, buurthuizen openen. Ditzelfde geldt net zo goed voor blanke Tokkiewijken als Duindorp.
Meer groen in de wijk, klassieke muziek net als in Spanje het geval is in de parken daar, plekken waar men verse vruchtensappen zonder suiker kan kopen i.p.v. vieze energiedrankbagger en chips en andere zaken die het lichaam ruïneren. Er is veel mogelijk.
Alleen boe-geroep van Henk en Ingrid die zelf ook lak hebben aan alle Nederlandse wetten, is voor mij niet interessant.
gefaald zegt iequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:22 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je hébt helemaal geen tvmaar je kan wel oordelen wat dat programma inhoudt en dat het voor mensen is die gefaald hebben in het leven...?
Dafuck zeg, laat jezelf eens nakijken man
Werken is ook ongezond natuurlijk hé....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:24 schreef homme7 het volgende:
[..]
gefaald zegt ie
en linkse knuffelkont heeft zelf een bijstandsuitkering , als dat geen dikke faal is zeg
''Mensen die echt falen in het leven gaan naar zo'n zuurbekjes-programma kijken.''quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hij heeft geeneens een tv man....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef cempexo het volgende:
[..]
''Mensen die echt falen in het leven gaan naar zo'n zuurbekjes-programma kijken.''
Dus ken jij het programma.
Massa immigratie zet gemiddelde intelligentie Nederland onder drukquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik daar - mocht ik een televisie bezitten - naar gaan zitten kijken?Ik kan mijn avonden wel leuker besteden. Maar inderdaad als je een zuurbekkie bent en geen leuke vrienden hebt, nooit een boek leest, niet kunt schaken, nooit naar buiten gaat en een oude verzuurde vrouw hebt en geen creativiteit, dan is dit vast een leuk programma om te zien.
Ik ben geïnteresseerd in oplossingen, hoe maken we de samenleving beter. PVV-ers willen helemaal geen oplossing, maar gewoon lekkah zeikuh op alles en iedereen.
Er zijn veel oplossingen denkbaar bijvoorbeeld voor de Haagse Schilderswijk: zorg voor gezondere voeding daar bijvoorbeeld, haal KFC uit de wijk, minder auto's in de wijk en meer groen, geen sluiting bibliotheken daar waar analfabetisme hoog scoort, buurthuizen openen. Ditzelfde geldt net zo goed voor blanke Tokkiewijken als Duindorp.
Meer groen in de wijk, klassieke muziek net als in Spanje het geval is in de parken daar, plekken waar men verse vruchtensappen zonder suiker kan kopen i.p.v. vieze energiedrankbagger en chips en andere zaken die het lichaam ruïneren. Er is veel mogelijk.
Alleen boe-geroep van Henk en Ingrid die zelf ook lak hebben aan alle Nederlandse wetten, is voor mij niet interessant.
Wat heeft de PVV nou met Opsporing Verzocht te maken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
uitkeringstrekkers enzo, mensen die te beroerd of te dom zijn om een baan te vindenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mensen die echt falen in het leven
Toen was er ook al gezeik dat het programma stigmatiserend zou werken enzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:34 schreef Mylene het volgende:
Vroeger moest mijn broertje altijd onder mijn bed kijken als ik Opspring Verzocht had gekeken. Toen deze man het nog presenteerde.
[ afbeelding ]
Nee, die mensen hebben het al moeilijk genoeg joh in zo`n vreemde samenleving met mensen die hun niet begrijpen, daar moet je begrip voor hebben en zij moeten de tijd krijgen om zich te kunnen aanpassen in onze samenleving, want deze mensen hebben ook zoveel respect enzo..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef homme7 het volgende:
Dit mag dus niet meer
http://rotterdam.nieuws.n(...)-Opsporing-Verzocht#
Tunnelvisie much? Hetgene waar jij Henk en Ingrid van beschuldigt, zeikuh op alles en iedereen, doe jij net zo goed, alleen zeik jij voornamelijk op de VS en het VK.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Iets met pot en ketel....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:37 schreef homme7 het volgende:
[..]
uitkeringstrekkers enzo, mensen die te beroerd of te dom zijn om een baan te vinden
Een ambtenaar doet zijn werk conform de regels. Als je 2% oplost dan klopt er iets niet meer met die regels en die ambtenaar die het allemaal wel best vind, want regels. En zo is de cirkel rond. En blijft rond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je punt is.
Helemaal mee eens. Van die gasten die masturberen op law and order programma's.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Bijna een SBS-6-waardig programma, waar uitsluitend sterk verzuurde PVV-ers met een blik Euroshopper-bier al ruftend naar kijken samen met 'hun Anita'.![]()
Lekker mopperend op de bank, terwijl 'het vrouwtje' de wietplantjes nog even water geeft, "Al die kutMarokkanen ook, onze Wilders gaat er tenminste wat aan doen. He, wijfie haalt jij nog wat knakworstjes uit de koelkast? En geeft mijn een extra bierahtje."![]()
En daar zijn van die reconstructies voor nodig met van die pompeuze muziek?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:20 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit de insteek is van het programma..?
Dan ben je wel echt sneu zeg, als je dat denkt....
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:24 schreef cempexo het volgende:
Linkse Boomknuffelaar heeft vandaag geen tijd meer om te reageren. Is al zijn vermogen tot en met 2014 aan het tellen.
[ afbeelding ]
Oh, nu ligt het aan de muziek..?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En daar zijn van die reconstructies voor nodig met van die pompeuze muziek?
Weet op wat voor troll je reageert?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Oh, nu ligt het aan de muziek..?
Echt, tyfustering zeg, hier in NL moet ook écht overal over gezeikt worden...
Ipv bashen op OV, ga zelf eens wat aan de criminaliteit in NL doen dan....
Mij kennen ze al op het politiebureau hoor....
Een hele matige toch...?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet op wat voor troll je reageert?
En als ze je niet kunnen helpen roepen ze hun neefjes erbij, misschien lukt het hen wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:55 schreef NickGrouwen het volgende:
Marokkanen zijn het aardigste volk op aarde - ze gaan altijd in een groepje m je heen staan en vragen je wat je probleem is.
Met Jaap van Meekren? Ik ben voor!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef Ferdo het volgende:
Dus straks weer ouderwets eens per maand Opsporing Verzocht, zoals in de jaren 80?
Dat zal niet meer gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met Jaap van Meekren? Ik ben voor!
Dat wordt zo een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:30 schreef NickGrouwen het volgende:
Gewoon dat hele programma opdoeken
Bij de NPO?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef Phalanx300 het volgende:
Wordt eens tijd dat er een blonde Limburger de dienst gaat uitmaken.
Bij deze meld ik me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef Phalanx300 het volgende:
En bovendien is Benny Neyman al een paar jaar dood.quote:
Net als de gevangenissen sluiten, dan is er ook geen criminaliteit meer*O*quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef Ferdo het volgende:
Als je het niet laat zien bestaat het probleem immers ook niet. De oplossing!
Dus straks weer ouderwets eens per maand Opsporing Verzocht, zoals in de jaren 80?
Wat een ongelofelijk achterlijk bericht. Het IQ stijgt per generatie 20 punten? Dus onze overgrootouders hadden een gemiddeld IQ van 60?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:32 schreef cempexo het volgende:
[..]
Massa immigratie zet gemiddelde intelligentie Nederland onder druk
http://xandernieuws.punt.(...)nederland-onder-druk
Voordat je copy-intelligence gaat doen: de wetenschap heeft dit bevestigd.
Ik ben ook voor volledige legalisering van drugs, alhoewel ik zelfs, behoudens koffie, totaal geen drugs gebruik. Alleen vind ik Henk en Ingrid erg hypocriet en dat wilde ik met dit voorbeeld aantonen. Een stem op de PVV is trouwens een stem tegen wietplantjes op zolder, dus beetje raar dat Henk en Ingrid met hun wietplantjes op zolder op Greet stemmen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Van die gasten die masturberen op law and order programma's.
Tevens niks mis met een beetje plantjes trouwens, conform de wet.
Ik zit inderdaad niet de hele dag op het internet, ik was gaan fietsen een paar uur lang met een vriend van me en toen nog op bezoek bij een andere vriend, ook voor mantelzorg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:24 schreef cempexo het volgende:
Linkse Boomknuffelaar heeft vandaag geen tijd meer om te reageren. Is zijn vermogen tot en met 2014 aan het tellen.
[ afbeelding ]
Geert zal het niet zijn, die is Indonesiër en heeft zwart haar (alleen verft hij ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef Phalanx300 het volgende:
Die blonde Limburger van je had tussen 2010 en 2012 flink wat macht, maar liep met de staart tussen de benen weg toen hij verantwoordelijkheid moest nemen. Die blonde Limburger is een man die niks bereikt en niet verder komt dan wat roeptoeteren vanuit de kantlijn. Al 16 jaar in de Tweede Kamer en bijna niks bereikt; een verloren stem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef Phalanx300 het volgende:
Edit: dacht dat deze post van onze boomknuffelaar was. Te vroeg opgestaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die blonde Limburger van je had tussen 2010 en 2012 flink wat macht, maar liep met de staart tussen de benen weg toen hij verantwoordelijkheid moest nemen. Die blonde Limburger is een man die niks bereikt en niet verder komt dan wat roeptoeteren vanuit de kantlijn. Al 16 jaar in de Tweede Kamer en bijna niks bereikt; een verloren stem.
Fietsen ! Dat is mooi van je. Kan ik weer verder rijden met mijn 6 cylinder auto. Economische compensatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad niet de hele dag op het internet, ik was gaan fietsen een paar uur lang met een vriend van me en toen nog op bezoek bij een andere vriend, ook voor mantelzorg.
De hele dag op internet, ik moet er niet aan denken.
Als ik het goed begrijp mag iedereen een kabinet laten vallen maar een gedoogpartner (of all) dus niet? Hij stond tenminste nog ergens voor, PvdA laat gerust een kabinet vallen om in een ander kabinet akkoord te gaan op datzelfde punt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die blonde Limburger van je had tussen 2010 en 2012 flink wat macht, maar liep met de staart tussen de benen weg toen hij verantwoordelijkheid moest nemen. Die blonde Limburger is een man die niks bereikt en niet verder komt dan wat roeptoeteren vanuit de kantlijn. Al 16 jaar in de Tweede Kamer en bijna niks bereikt; een verloren stem.
Beeldvorming die op waarheid berust ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:33 schreef Ludd het volgende:
Zo vreemd is het toch niet wat er gezegd wordt? Programma's als opsporing verzocht werken bepaalde beeldvorming nu eenmaal enorm in de hand.
Dat weet ik niet. Maar het stigmatiseert een hele groep, waar ook veel welwillende mensen onder lijden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beeldvorming die op waarheid berust ja.
Dat valt wel mee. Zelfs als dat al zo was is dat natuurlijk geen reden om zelfcensuur op te gaan leggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het stigmatiseert een hele groep, waar ook veel welwillende mensen onder lijden.
Zit je nou te trollen of wat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar het stigmatiseert een hele groep, waar ook veel welwillende mensen onder lijden.
Schande dat ze de criminele mens durven te stigmatiseren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het stigmatiseert een hele groep, waar ook veel welwillende mensen onder lijden.
Nee, ik zeg dat het een logische uitspraak is. Niet dat ik het er per se mee eens ben, maar ik begrijp het standpunt wel, ook vanuit het maatschappelijk nut gezien.quote:
Ze stigmatiseren helemaal geen groep.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het een logische uitspraak is. Niet dat ik het er per se mee eens ben, maar ik begrijp het standpunt wel, ook vanuit het maatschappelijk nut gezien.
Wat voor meerwaarde heeft het op een bepaalde groep te stigmatiseren door het gedrag van individuen wanneer dit uiteindelijk alleen maar leidt tot grotere kosten voor de maatschappij? Groepen voelen zicht buitengesloten, krijgen een aversie tegen de maatschappij, weigeren daarin te integreren etc. Ik schat dat dit tot meer kosten leidt dan wat kruimeldiefstallen.
Ik zie hier de logica niet van in maar we hebben het niet over wat kruimeldiefstallen.... Het gaat in de meeste gevallen om moord, verkrachting, overvallen, zware mishandelingen etc.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het op een bepaalde groep te stigmatiseren door het gedrag van individuen wanneer dit uiteindelijk alleen maar leidt tot grotere kosten voor de maatschappij? Groepen voelen zicht buitengesloten, krijgen een aversie tegen de maatschappij, weigeren daarin te integreren etc. Ik schat dat dit tot meer kosten leidt dan wat kruimeldiefstallen.
Sec genomen niet, maar het werkt wel stigmatiserend in de beeldvorming van bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze stigmatiseren helemaal geen groep.
Nja dat zegt wat over die mensen toch ? Wil je de verdachten maar laten lopen omdat ze toevallig een Noord Afrikaans uiterlijk hebben en de kijker de dom is om te poepen ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Sec genomen niet, maar het werkt wel stigmatiserend in de beeldvorming van bepaalde mensen.
Ík vind dit geen reden om het dan maar niet uit te zenden, wanneer er gerede grond is om aan te nemen dat het kan bijdragen aan het oplossen van bepaalde zaken. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen die belast zijn met integratievraagstukken en bevordering van de positie van minderheden hier anders over denken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat zegt wat over die mensen toch ? Wil je de verdachten maar laten lopen omdat ze toevallig een Noord Afrikaans uiterlijk hebben en de kijker de dom is om te poepen ?
In Zweden zijn journalisten al onder druk gezet om negatieve berichten over immigranten niet meer te publiceren. Die kant gaan we nu op. Doodeng.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat zegt wat over die mensen toch ? Wil je de verdachten maar laten lopen omdat ze toevallig een Noord Afrikaans uiterlijk hebben en de kijker de dom is om te poepen ?
Nja geloof dat de enige reden is dat ze het uitzenden. Hulp bij het opsporen van verdachten. Het is geen nieuws programma ofzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ík vind dit geen reden om het dan maar niet uit te zenden, wanneer er gerede grond is om aan te nemen dat het kan bijdragen aan het oplossen van bepaalde zaken. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen die belast zijn met integratievraagstukken en bevordering van de positie van minderheden hier anders over denken.
Nah het ligt er aan wat het nieuws toevoegt. Opsporing verzocht is dan ook geen nieuws.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:08 schreef trucker3 het volgende:
[..]
In Zweden zijn journalisten al onder druk gezet om negatieve berichten over immigranten niet meer te publiceren. Die kant gaan we nu op. Doodeng.
Als het publiek geen verschil tussen het kaf en het koren van een bevolkingsgroep kan of wil maken is het wellicht nog de enige manier om haatverspreiding te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:08 schreef trucker3 het volgende:
[..]
In Zweden zijn journalisten al onder druk gezet om negatieve berichten over immigranten niet meer te publiceren. Die kant gaan we nu op. Doodeng.
De haat komt dan ook niet door het nieuws maar door daden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als het publiek geen verschil tussen het kaf en het koren van een bevolkingsgroep kan of wil maken is het wellicht nog de enige manier om haatverspreiding te voorkomen.
Daden van personen, niet van groepen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:14 schreef Phalanx300 het volgende:
[..]
De haat komt dan ook niet door het nieuws maar door daden.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:14 schreef Phalanx300 het volgende:
[..]
De haat komt dan ook niet door het nieuws maar door daden.
Persvrijheid a la Noord Koreaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:08 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de selectie van zaken de oververtegenwoordiging nog groter doet voorkomen dan die is. Ik snap dat het geen programma voor het opsporen van witteboordencriminelen is, maar als er bij een schuurfeest in de provincie weer eens iemand helemaal in elkaar wordt getrapt zullen daar minder vaak beelden van zijn dan van een beroving in de grote stad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ík vind dit geen reden om het dan maar niet uit te zenden, wanneer er gerede grond is om aan te nemen dat het kan bijdragen aan het oplossen van bepaalde zaken. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen die belast zijn met integratievraagstukken en bevordering van de positie van minderheden hier anders over denken.
Uiteraard selecteren ze niet lukraak wat zaken. Maar dat afkomst dader of verdachte een rol speelt lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de selectie van zaken de oververtegenwoordiging nog groter doet voorkomen dan die is. Ik snap dat het geen programma voor het opsporen van witteboordencriminelen is, maar als er bij een schuurfeest in de provincie weer eens iemand helemaal in elkaar wordt getrapt zullen daar minder vaak beelden van zijn dan van een beroving in de grote stad.
Ik zeg ook niet dat ze op afkomst selecteren, hoewel dat best wel eens goed voor de kijkcijfers zou kunnen zijn. En de Telegraaf doet het ook, dus helemaal ondenkbaar is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uiteraard selecteren ze niet lukraak wat zaken. Maar dat afkomst dader of verdachte een rol speelt lijkt me heel sterk.
Bij bv. Opgelicht zie je weer veel meer blanken. Een bouwfraude o.i.d., daar leent Opsporing Verzocht zich niet voor. Het is toch vooral "wie kent deze overvaller, welk merk jas is dit of wie heeft mevrouw Jansen woensdagmiddag na 3 uur nog gezien".
Gooi het ideaal van de maakbare samenleving en symptoombestrijding bijmekaar, dan is dit het gevolg...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:08 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Als -ie ergens voor stond, had -ie dat kabinet niet laten vallen en had -ie daar het beste van gemaakt. Wat andere partijen zoal doen en laten, staat los van Wilders, die gewoon voor z'n eigen gedrag en keuzes verantwoordelijk is. Hij was degene die in 2012 wegliep, waardoor er nieuwe verkiezingen nodig waren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp mag iedereen een kabinet laten vallen maar een gedoogpartner (of all) dus niet? Hij stond tenminste nog ergens voor, PvdA laat gerust een kabinet vallen om in een ander kabinet akkoord te gaan op datzelfde punt.
Jeg elsker virkelig at cykle.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:24 schreef cempexo het volgende:
[..]
Fietsen ! Dat is mooi van je. Kan ik weer verder rijden met mijn 6 cylinder auto. Economische compensatie.
Dit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het een logische uitspraak is. Niet dat ik het er per se mee eens ben, maar ik begrijp het standpunt wel, ook vanuit het maatschappelijk nut gezien.
Fryslan komt bijvoorbeeld nooit in beeld. Maar wij zijn dan ook zo braaf, dat waarschijnlijk eerdaags het politiekorps van Fryslan wordt wegbezuinigd. Er is niets te doen voor ze, behalve af en toe een katje uit een boom redden of een zoekgeraakt schaap van een boer traceren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de selectie van zaken de oververtegenwoordiging nog groter doet voorkomen dan die is. Ik snap dat het geen programma voor het opsporen van witteboordencriminelen is, maar als er bij een schuurfeest in de provincie weer eens iemand helemaal in elkaar wordt getrapt zullen daar minder vaak beelden van zijn dan van een beroving in de grote stad.
Fout. Doel van het programma is immers de kans vergroten dat de misdrijven die ze uitzenden worden opgelost.quote:
Ben jij voor een democratie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als het publiek geen verschil tussen het kaf en het koren van een bevolkingsgroep kan of wil maken is het wellicht nog de enige manier om haatverspreiding te voorkomen.
De mensen die de samenleving werkelijk ontwrichten worden echter niet opgespoord. Zoals de directie van grote multinationale ondernemingen of commerciële televisiebuisstations.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Fout. Doel van het programma is immers de kans vergroten dat de misdrijven die ze uitzenden worden opgelost.
Weg met het programma dan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:02 schreef Halcon het volgende:
Net is al uitgelegd dat die zaken zich niet lenen voor dit programma.
Hav en god weekend nu: http://da.wikipedia.org/wiki/H.C._Andersenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Jeg elsker virkelig at cykle.Biler er dårlige for miljøet.
Moord, verkrachtigingen, roofovervallen kruimeldiefstal noemen....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ben jij voor de universele rechten van de mens?quote:
Dat snap je niets, ik herhaal niets van mensen. Ga je eerst eens verdiepen in de psychologie. Met een verdieping van de psychologie van groepen mensen in het bijzonder.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
En dat beslis jij...?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Weg met het programma dan.
Ruftende verzuurde hersenloze bierdrinkende 50-plussers gaan maar wat zinnigs doen met hun tijd, i.p.v. naar dit programma te kijken met een telefoon met draaischijf in de hand
Goed, ik chargeerde misschien een beetje, maar het gaat vaak genoeg over kleine criminaliteit, dat was mijn punt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:08 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Moord, verkrachtigingen, roofovervallen kruimeldiefstal noemen....
Oke man..
Kan je alvast een tipje van de sluiter oplichten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:09 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dat snap je niets, ik herhaal niets van mensen. Ga je eerst eens verdiepen in de psychologie. Met een verdieping van de psychologie van groepen mensen in het bijzonder.
Ik heb nog nooit kleine criminaliteit in opsporing gezocht gezien, wat noem jij kleine criminaliteit?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:15 schreef Ludd het volgende:
[..]
Goed, ik chargeerde misschien een beetje, maar het gaat vaak genoeg over kleine criminaliteit, dat
Diefstal e.d.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kleine criminaliteit in opsporing gezocht gezien, wat noem jij kleine criminaliteit?
Ja, maar het is zeker niet onwaarschijnlijk. Ik vond het eigenlijk altijd al opmerkelijk dat dit in politiek correct Nederland niet aan banden gelegd werd.quote:
quote:
Ja natuurlijk. Wat is anders kleine criminaliteit volgens jou?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Diefstal is kleine criminaliteit, sure..
Aan een tipje heb je niets. Kan alleen verwijzen naar de universiteit of openbare wetenschappelijke informatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:15 schreef Ludd het volgende:
[..]
Goed, ik chargeerde misschien een beetje, maar het gaat vaak genoeg over kleine criminaliteit, dat was mijn punt.
[..]
Kan je alvast een tipje van de sluiter oplichten?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Elke Hollander is een Nederlander, niet elke Nederlander is een Hollander.
Ik doel helemaal niet op rechten schreeuwerd. Geef gewoon eens antwoord. Ben jij voor de democratie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ben jij voor de universele rechten van de mens?
Democratie is niet "de meerderheid beslist".
Witteboordcriminaliteit vindt je zwaarder wegen dan moord, verkrachting, roofovervallen....?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De mensen die de samenleving werkelijk ontwrichten worden echter niet opgespoord. Zoals de directie van grote multinationale ondernemingen of commerciële televisiebuisstations.
Men vangt wat klein grut, totaal onbelangrijk en niets voorstellend, maar de echte boeven blijven zitten.
En criminaliteit verminder je door deze oplossingen...?quote:En legaliseer gewoon alle drugs, geef een basisinkomen aan alle burgers, verbied commerciële televisiekanalen waar criminaliteit wordt gepromoot zoals SBS en RTL, gratis ziekenzorg in al haar facetten voor alle ingezetenen, gratis levenslang studeren (verheffing van het volk), verbod op rap-muziek en introduceer klassieke muziek op alle trein, tram, metro, grote busstations en in parken en laat steden niet groter worden dan 100.000 inwoners, splits steden op na dit aantal, veel meer groen in de wijken, buurthuizen heropenen en de criminaliteit daalt aanzienlijk.
Ik denk graag in oplossingen. Dat is het verschil tussen links en rechts. Rechts wil slechts klagen omwille van het klagen, links wil een samenleving die werkt voor iedereen vanuit liefde, zorg en samenwerking.
Iedereen ja, ook voor rijken wordt de samenleving een feest, want nivellering zorgt voor een dramatische afname van criminaliteit.
Polen: weinig nivellering: veel criminaliteit
Tsjechië: veel nivellering: zeer weinig criminaliteit
Nivelleren is dus een feest, ook voor de rijken, want zij hebben in Tsjechië weinig zorgen en zij wonen in een uiterst beschaafd land.
De gevolgen hebben vaak wel veel meer impact. Kijk maar eens naar het gesjoemel met currency swaps die leiden tot financiële crisissen met veel baanverlies tot gevolg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Witteboordcriminaliteit vindt je zwaarder wegen dan moord, verkrachting, roofovervallen....?![]()
En die witteboordcriminelen ontwrichten de samenleving zo, dat oude mensen de deur niet meer uit durven....
Haatverspreiding zeg je...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat weet jij? Ben je wel eens overvallen...? Een baan vindt je wel weer hoor...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
De gevolgen hebben vaak wel veel meer impact. Kijk maar eens naar het gesjoemel met currency swaps die leiden tot financiële crisissen met veel baanverlies tot gevolg.
Ja..?? Hou jezelf niet voor de gek man.quote:Ik word liever een keer overvallen dan dat ik mijn baan verlies.
Nou nou, idd. Een paar tientjes meer huur is idd erger dan half kapot geslagen worden bij een overval...quote:Of bijvoorbeeld de fraudeurs bij woningcorporaties waardoor duizenden huurders gedupeerd worden.
Dat ligt maar net aan je leeftijd, vakgebied ervaring en diploma's.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:15 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat weet jij? Ben je wel eens overvallen...? Een baan vindt je wel weer hoor...
Twee totaal verschillende nare zaken naast elkaar proberen te meten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan je leeftijd, vakgebied ervaring en diploma's.
Ik denk dat de meeste mensen echt wel liever overvallen worden, dan dat ze ontslagen worden. Ik denk dat jij de gevolgen van het verliezen van je baan onderschat.
Ja joh, dat denk ik ook....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen echt wel liever overvallen worden, dan dat ze ontslagen worden.
krijg de pipquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik doel helemaal niet op rechten schreeuwerd. Geef gewoon eens antwoord. Ben jij voor de democratie?
Daar is het al te laat dan blijkbaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:40 schreef cempexo het volgende:
[..]
Haatverspreiding zeg je...
Je weet dat inmiddels de Zweden zelf de grote stad uitvluchten?
Je weet dat de Joden massaal Zweden verlaten ? Uhhh ik bedoel: hebben verlaten
Enge fascist. Iemand die tegen de democratie is gaat andere mensen even vertellen hoe ze moeten denken en levenquote:
In een volwaardige democratie worden minderheidsgroepen juist extra beschermd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Enge fascist. Iemand die tegen de democratie is gaat andere mensen even vertellen hoe ze moeten denken en leven
Ik vind het knap hoe jij niet eens durft te zeggen dat je voor een democratie bent, maar wel met slechte statistieken durft te komen die in de verste verte niet kloppen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In een volwaardige democratie worden minderheidsgroepen juist extra beschermd.
De minderheidsgroep is in dit geval de 99,9% goedwillende marokkanen.
Over fascisme gesproken... tjonge jonge.
Ga jij mee in invoering van de sharia wanneer een meerderheid van de stemgerechtigden hiervoor zou zijn of in ieder geval hiervoor zou kiezen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe jij niet eens durft te zeggen dat je voor een democratie bent, maar wel met slechte statistieken durft te komen die in de verste verte niet kloppen.
Ik heb nooit gezegd dat ik pro democratie ben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ga jij mee in invoering van de sharia wanneer een meerderheid van de stemgerechtigden hiervoor zou zijn of in ieder geval hiervoor zou kiezen?
Waar haal jij je cijfers vandaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het mooie is dat de cijfers en niet eens toe doen. Of de 'goede' groep nu 99,9 of maar 32% procent is.quote:
Cijfers of percentages doen er volgens jou totaal niet toe. Toch blijf je er mee strooien om je vage argument kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het mooie is dat de cijfers en niet eens toe doen. Of de 'goede' groep nu 99,9 of maar 32% procent is.
De crux is dat die 32% dan de bescherming verdiend die een democratie aan minderheden behoort te geven.
En dat is precies het doel van de vermeende actie om minder Marokkaanse misdrijven te laten zien: Het leidt tot stigmatisering in tokkieland.
De non-discussie begon met de vraag of ik voor democratie ben. Blijkbaar worden meerderheden heel relevant gevonden. Terwijl het er niet toe doet. Het gaat om het individu.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Cijfers of percentages doen er volgens jou totaal niet toe. Toch blijf je er mee strooien om je vage argument kracht bij te zetten.
En dat tokkieargument? Ik weet het niet hoor. Term is al jaren populair op FOK! en elders. Ooit echt naar de Tokkies gekeken? Die man werkte gewoon voor zijn geld. Het komt alleen niet zo aan bij die HBO-ers op FOK! Over stigmatiseren gesproken.
Post je feiten, reageren users daar totaal niet op. Liever nondiscussie. Kennelijk.
Ik lig er niet wakker van hoor. Ergens is het wel leutig ook.
99.99%quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De discussie gaat in mijn beleving toch echt ergens anders over. Zie OP.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De non-discussie begon met de vraag of ik voor democratie ben. Blijkbaar worden meerderheden heel relevant gevonden. Terwijl het er niet toe doet. Het gaat om het individu.
Daarom vroeg ik jou of je voor democratie bent. Je hebt zo'n lage dunk van andere individuen dat ik mij afvraag hoe je normaal gesproken met mensen praat. Laat staan dat je wil dat mensen kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De non-discussie begon met de vraag of ik voor democratie ben. Blijkbaar worden meerderheden heel relevant gevonden. Terwijl het er niet toe doet. Het gaat om het individu.
Het westen is groot geworden met kritisch kijken naar problemen en niet dingen zoals corruptie en criminaliteit onder het tapijt schuiven. Als jij denkt dat Marokkanen die vertrokken zijn uit hun eigen land omdat het hier beter was er op vooruit gaan als wij richting Marokko bewegen qua bestuurlijke cultuur dan ben je totaal gestoord.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het mooie is dat de cijfers en niet eens toe doen. Of de 'goede' groep nu 99,9 of maar 32% procent is.
De crux is dat die 32% dan de bescherming verdiend die een democratie aan minderheden behoort te geven.
En dat is precies het doel van de vermeende actie om minder Marokkaanse misdrijven te laten zien: minder stigmatisering (in tokkieland).
Precies het zelfde als iemand preventief als crimineel uitmaken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:05 schreef Staal het volgende:
[..]
De discussie gaat in mijn beleving toch echt ergens anders over. Zie OP.
Of het bericht waar is dat weet ik niet. Is aanname en van daar uit verder. Er zijn wel harde cijfers mbt criminaliteit onder jonge Marokkaantjes. En kennelijk wil niemand het hier daarover hebben. Nee joh, maak elkaar liever onderling preventief uit voor Tokkie. #yolo
Als jij in elkaar geslagen bent door een lichtgetint persoon en twee maanden in het ziekenhuis hebt gelegen dan ga jij een uitzending proberen tegen te houden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Precies het zelfde als iemand preventief als crimineel uitmaken.
Verder blijf je zelf zeuren over cijfers terwijl die er volgens ons beiden niet toe doen. De primaire discussie is of het wel of niet 'done' is om het aantal berichten bewust te beperken.
Cijfers en feiten doen er voor mij juist alles toe. En die liegen er toch niet om.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Precies het zelfde als iemand preventief als crimineel uitmaken.
Verder blijf je zelf zeuren over cijfers terwijl die er volgens ons beiden niet toe doen. De primaire discussie is of het wel of niet 'done' is om het aantal berichten bewust te beperken.
Niet van alle individuen. Ieder wordt op zijn eigen merites beoordeeld. Dát is de kracht van het westen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik jou of je voor democratie bent. Je hebt zo'n lage dunk van andere individuen dat ik mij afvraag hoe je normaal gesproken met mensen praat. Laat staan dat je wil dat mensen kunnen stemmen.
[..]
Het westen is groot geworden met kritisch kijken naar problemen en niet dingen zoals corruptie en criminaliteit onder het tapijt schuiven. Als jij denkt dat Marokkanen die vertrokken zijn uit hun eigen land omdat het hier beter was er op vooruit gaan als wij richting Marokko bewegen qua bestuurlijke cultuur dan ben je totaal gestoord.
Dan geef maar de cijfers volgens jou en dan zeg ik weer dat ze er niet toe doen voor degene die niet tot die groep behoort.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Cijfers en feiten doen er voor mij juist alles toe. En die liegen er toch niet om.
Ik ben al een 'zeur' begrijp ik. Goed.
Jij zegt mensen te willen behandelen als individuen, maar ondertussen wil je wel dat onze publieke omroep en politie gaan selecteren op ras. De tokkies waar jij het de hele tijd over hebt zijn tenminste eerlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet van alle individuen. Ieder wordt op zijn eigen merites beoordeeld. Dát is de kracht van het westen.
Het liberalisme van de individuele verantwoordelijkheid en de sociaal-democratie van het beschermen van minderheden en zwakkeren.
Dat zijn ze niet want ze roepen "minder Marokkanen" in plaats van "minder criminelen"quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij zegt mensen te willen behandelen als individuen, maar ondertussen wil je wel dat onze publieke omroep en politie gaan selecteren op ras. De tokkies waar jij het de hele tijd over hebt zijn tenminste eerlijk.
Minder Marokkanen is automatisch minder criminelen, wat is je punt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet want ze roepen "minder Marokkanen" in plaats van "minder criminelen"
Als je de statistieken eens zou opzoeken dan zou je zien dat minder Marokkanen gelijk staat aan minder criminaliteit. Misschien niet zo lief verwoord, maar toch.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet want ze roepen "minder Marokkanen" in plaats van "minder criminelen"
Anders lees je even terug, joh.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan geef maar de cijfers volgens jou en dan zeg ik weer dat ze er niet toe doen voor degene die niet tot die groep behoort.
Om niet racistisch te zijn moet je een politiek van rassen onderscheid en voorrechten invoeren. Je moet wel een vuile racist zijn om het daar niet mee eens te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Anders lees je even terug, joh.
En dan ga jij dat fijn even warrig ontkrachten met argumentatie dat het zeker altijd om de individu gaat.
Jij bent veel te intelligent voor mij, waarschijnlijk.
Je kunt een groep van 30 neerzetten en daar zit een pisventje bij en dan moet kennelijk iedereen kijken naar dat ene pisventje, het individu. Sorry hoor, je kunt ook gewoon naar cijfers en de daadwerkelijk maatschappelijke problemen kijken en die zijn er echt. Maar niet voor politiek correct Nederland, kennelijk. Die lullen bananen tegenwoordig niet meer recht maar het allerliefst nog veel krommer.
Dude. Ik ga snurken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Om niet racistisch te zijn moet je een politiek van rassen onderscheid en voorrechten invoeren. Je moet wel een vuile racist zijn om het daar niet mee eens te zijn.
Die, samen met bepaalde andere users, ontkent dit gewoon. Zal wel uit de context zijn, zal wel verkeerd gequote zijn, vast niet waar. En als het dan waar blijkt heel geforceerd het ermee eens zijn. Ja, misschien is het wel goed want als er minder Marokkanen te zien zijn volgen anderen hen niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:41 schreef penny-wise het volgende:
Goh, waar blijft LBK met zijn reactie.....?
Dom blaten maar reageren ho maar....
Wachtmuziekje...quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:41 schreef penny-wise het volgende:
Goh, waar blijft LBK met zijn reactie.....?
Dom blaten maar reageren ho maar....
Laat ik nu altijd gedacht hebben dat de politiek de hoogte van de boetes bepaalt maar blijkbaar doet de politie het zelfquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:17 schreef MakkieR het volgende:
Zolang het politie imago zo belabberd is door al die toren hoge boetes en de politie eerder hufterig is dan vriendelijk. Maakt het mij geen zak uit wat er op Opsporing Verzocht komt. Daar kijk ik allang niet meer naar. Politie je beste vriend?, nou ik dacht het niet.
Jij bent dus tegen het vergroten van de pakkans van criminelen? Of ben jij er zo eentje die een verkrachting of moord wel best vindt? Zolang het maar gepleegd is door armoedzaaiers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Weg met het programma dan.
Ruftende verzuurde hersenloze bierdrinkende 50-plussers gaan maar wat zinnigs doen met hun tijd, i.p.v. naar dit programma te kijken met een telefoon met draaischijf in de hand.
Overigens niets mis met een telefoon met draaischijf.
Juist niet extra beschermd, maar hebben zij dezelfde rechten en krijgen dezelfde kansen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Welk percentage lijkt jou realistisch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Juist niet extra beschermd, maar hebben zij dezelfde rechten en krijgen dezelfde kansen.
en 99,9%...serieus.... dat er überhaupt mensen zijn dit nog steeds geloven
Wie of wat zou dat dan moeten bevestigen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Is dit bericht inmiddels al bevestigd ?
Cijfers kunnen wel degelijk liegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Cijfers en feiten doen er voor mij juist alles toe. En die liegen er toch niet om.
Ik ben al een 'zeur' begrijp ik. Goed.
Hmm in die links staat niks over het weg laten van bepaalde groepen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie of wat zou dat dan moeten bevestigen?
Kritiek op en proberen invloed uit te oefenen opOpsporing Verzocht is van alle tijden:
https://www.om.nl/onderwe(...)8/25-jaar-opsporing/
http://www.nu.nl/algemeen(...)poring-verzocht.html
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)controversieel.dhtml
http://www.elsevier.nl/Cu(...)cht-ELSEVIER294050W/
Die links gaan over kritiek op en proberen invloed uit te oefenen op. Dat is iets van alle tijden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm in die links staat niks over het weg laten van bepaalde groepen.
Ik vind het een ongeloofwaardig bericht en hoop ook dat het niet waar is.
Dus als blonde mensen een overval willen plegen, iemand willen verkrachten, een inbraak willen plegen of een moord willen plegen, dan helpen omstandersquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Cijfers kunnen wel degelijk liegen.
Allochtonen komen vaker in aanraking met de politie. Een deel daarvan kan door confirmation bias komen. In bijgaand filmpje stelen een blanke jongen, een zwarte jongen en een blonde meid een fiets.
Alleen bij de zwarte jongen wordt de politie gebeld, en hij komt dus in aanraking met de politie.
De blonde meid wordt zelfs geholpen
Nou zal confirmation bias bij zware misdaden niet voorkomen en zullen allochtonen ongetwijfeld meer misdaden plegen, maar confirmation bias zal zeker de cijfers vertekenen.
....quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus als blonde mensen een overval willen plegen, iemand willen verkrachten, een inbraak willen plegen of een moord willen plegen, dan helpen omstanders![]()
![]()
Heb je de laatste zin van mijn post ook gelezen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus als blonde mensen een overval willen plegen, iemand willen verkrachten, een inbraak willen plegen of een moord willen plegen, dan helpen omstanders![]()
![]()
Jezelf superieur vinden boven bepaalde mensen is dan ook weer een beetje zwak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Het vertekent de cijfers van overvallen, moorden, verkrachtingen, e.d. niet eens...quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je de laatste zin van mijn post ook gelezen?
Je hebt het duidelijk niet gelezen...quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het vertekent de cijfers van overvallen, moorden, verkrachtingen, e.d. niet eens...
Ah, nu snap ik je opmerking.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het vertekent de cijfers van overvallen, moorden, verkrachtingen, e.d. niet eens...
Jawel, zie ook de reactie van de auteur van die post (Wombcat).quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk niet gelezen...
Dat was dus mijn punt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik je opmerking.
Met misdaadcijfers doelde ik op de misdaadcijfers die ik eerder in mijn post genoemd had, niet dat de misdaadcijfers van zware overvallen etc vertekend worden door confirmation bias.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |