Bij deze meld ik me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef Phalanx300 het volgende:
Wordt eens tijd dat er een blonde Limburger de dienst gaat uitmaken.
En bovendien is Benny Neyman al een paar jaar dood.quote:
Net als de gevangenissen sluiten, dan is er ook geen criminaliteit meer*O*quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef Ferdo het volgende:
Als je het niet laat zien bestaat het probleem immers ook niet. De oplossing!
Dus straks weer ouderwets eens per maand Opsporing Verzocht, zoals in de jaren 80?
Wat een ongelofelijk achterlijk bericht. Het IQ stijgt per generatie 20 punten? Dus onze overgrootouders hadden een gemiddeld IQ van 60?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:32 schreef cempexo het volgende:
[..]
Massa immigratie zet gemiddelde intelligentie Nederland onder druk
http://xandernieuws.punt.(...)nederland-onder-druk
Voordat je copy-intelligence gaat doen: de wetenschap heeft dit bevestigd.
Ik ben ook voor volledige legalisering van drugs, alhoewel ik zelfs, behoudens koffie, totaal geen drugs gebruik. Alleen vind ik Henk en Ingrid erg hypocriet en dat wilde ik met dit voorbeeld aantonen. Een stem op de PVV is trouwens een stem tegen wietplantjes op zolder, dus beetje raar dat Henk en Ingrid met hun wietplantjes op zolder op Greet stemmen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Van die gasten die masturberen op law and order programma's.
Tevens niks mis met een beetje plantjes trouwens, conform de wet.
Ik zit inderdaad niet de hele dag op het internet, ik was gaan fietsen een paar uur lang met een vriend van me en toen nog op bezoek bij een andere vriend, ook voor mantelzorg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:24 schreef cempexo het volgende:
Linkse Boomknuffelaar heeft vandaag geen tijd meer om te reageren. Is zijn vermogen tot en met 2014 aan het tellen.
[ afbeelding ]
Geert zal het niet zijn, die is Indonesiėr en heeft zwart haar (alleen verft hij ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef Phalanx300 het volgende:
Die blonde Limburger van je had tussen 2010 en 2012 flink wat macht, maar liep met de staart tussen de benen weg toen hij verantwoordelijkheid moest nemen. Die blonde Limburger is een man die niks bereikt en niet verder komt dan wat roeptoeteren vanuit de kantlijn. Al 16 jaar in de Tweede Kamer en bijna niks bereikt; een verloren stem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef Phalanx300 het volgende:
Edit: dacht dat deze post van onze boomknuffelaar was. Te vroeg opgestaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die blonde Limburger van je had tussen 2010 en 2012 flink wat macht, maar liep met de staart tussen de benen weg toen hij verantwoordelijkheid moest nemen. Die blonde Limburger is een man die niks bereikt en niet verder komt dan wat roeptoeteren vanuit de kantlijn. Al 16 jaar in de Tweede Kamer en bijna niks bereikt; een verloren stem.
Fietsen ! Dat is mooi van je. Kan ik weer verder rijden met mijn 6 cylinder auto. Economische compensatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad niet de hele dag op het internet, ik was gaan fietsen een paar uur lang met een vriend van me en toen nog op bezoek bij een andere vriend, ook voor mantelzorg.
De hele dag op internet, ik moet er niet aan denken.
Als ik het goed begrijp mag iedereen een kabinet laten vallen maar een gedoogpartner (of all) dus niet? Hij stond tenminste nog ergens voor, PvdA laat gerust een kabinet vallen om in een ander kabinet akkoord te gaan op datzelfde punt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die blonde Limburger van je had tussen 2010 en 2012 flink wat macht, maar liep met de staart tussen de benen weg toen hij verantwoordelijkheid moest nemen. Die blonde Limburger is een man die niks bereikt en niet verder komt dan wat roeptoeteren vanuit de kantlijn. Al 16 jaar in de Tweede Kamer en bijna niks bereikt; een verloren stem.
Beeldvorming die op waarheid berust ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:33 schreef Ludd het volgende:
Zo vreemd is het toch niet wat er gezegd wordt? Programma's als opsporing verzocht werken bepaalde beeldvorming nu eenmaal enorm in de hand.
Dat weet ik niet. Maar het stigmatiseert een hele groep, waar ook veel welwillende mensen onder lijden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beeldvorming die op waarheid berust ja.
Dat valt wel mee. Zelfs als dat al zo was is dat natuurlijk geen reden om zelfcensuur op te gaan leggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het stigmatiseert een hele groep, waar ook veel welwillende mensen onder lijden.
Zit je nou te trollen of wat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar het stigmatiseert een hele groep, waar ook veel welwillende mensen onder lijden.
Schande dat ze de criminele mens durven te stigmatiseren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het stigmatiseert een hele groep, waar ook veel welwillende mensen onder lijden.
Nee, ik zeg dat het een logische uitspraak is. Niet dat ik het er per se mee eens ben, maar ik begrijp het standpunt wel, ook vanuit het maatschappelijk nut gezien.quote:
Ze stigmatiseren helemaal geen groep.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het een logische uitspraak is. Niet dat ik het er per se mee eens ben, maar ik begrijp het standpunt wel, ook vanuit het maatschappelijk nut gezien.
Wat voor meerwaarde heeft het op een bepaalde groep te stigmatiseren door het gedrag van individuen wanneer dit uiteindelijk alleen maar leidt tot grotere kosten voor de maatschappij? Groepen voelen zicht buitengesloten, krijgen een aversie tegen de maatschappij, weigeren daarin te integreren etc. Ik schat dat dit tot meer kosten leidt dan wat kruimeldiefstallen.
Ik zie hier de logica niet van in maar we hebben het niet over wat kruimeldiefstallen.... Het gaat in de meeste gevallen om moord, verkrachting, overvallen, zware mishandelingen etc.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het op een bepaalde groep te stigmatiseren door het gedrag van individuen wanneer dit uiteindelijk alleen maar leidt tot grotere kosten voor de maatschappij? Groepen voelen zicht buitengesloten, krijgen een aversie tegen de maatschappij, weigeren daarin te integreren etc. Ik schat dat dit tot meer kosten leidt dan wat kruimeldiefstallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |