abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:05:17 #101
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_145392745
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef cempexo het volgende:
[..]
Hollander is iemand die zich inzet voor organisatie die goed moet lopen, een Nederlander kijkt daar naar en zoekt een plaatsje uit om te kijken.
:{
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_145392833
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar mag toch hopen dat dit programma blijft doen wat ze doet. Volgens mij worden er redelijk wat zaken opgelost door dit programma.
Tja...wat is het verschil tussen het huidige 2% en 'morgen' 1,5% als oplossingspercentage ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_145392868
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:08 schreef cempexo het volgende:
[..]
Tja...wat is het verschil tussen het huidige 2% en 'morgen' 1,5% als oplossingspercentage ?
Je bedoeld als ze Marokkanen er uit halen ?
pi_145392935
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, nu mag het opeens wel he? :(.
Hèhè tijd voor vervolging
pi_145392982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoeld als ze Marokkanen er uit halen ?
Minder selectief uitzenden sec.

Ergo Justitie is erg blij: kijk ons eens zweten !

Edoch: https://www.google.de/sea(...)qi=2&ved=0CAcQ_AUoAg
pi_145393030
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:13 schreef cempexo het volgende:
[..]
Minder selectief uitzenden sec.
Ergo Justitie is erg blij: kijk ons eens zweten !
Edoch: https://www.google.de/sea(...)qi=2&ved=0CAcQ_AUoAg
Nah criminaliteit moet toch gewoon worden opgelost ondanks afkomst ?
pi_145393119
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah criminaliteit moet toch gewoon worden opgelost ondanks afkomst ?
De groep ambtenaren moeten dat doen !
pi_145393137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:19 schreef cempexo het volgende:
[..]
De groep ambtenaren moeten dat doen !
Ik snap niet zo goed wat je punt is.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:23:28 #109
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145393243
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil dan tussen Nederlanders en Hollanders ?
Elke Hollander is een Nederlander, niet elke Nederlander is een Hollander.

Als iemand mij een Hollander zou noemen zou ik oprecht beledigd zijn.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_145393276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Elke Hollander is een Nederlander, niet elke Nederlander is een Hollander.
Hanteer jij de definitie dat iemand uit zuid of noord nederland een hollander is?
pi_145393315
Dit is een hoax toch?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:29:23 #112
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145393450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hanteer jij de definitie dat iemand uit zuid of noord nederland een hollander is?
Zeker. Ik zou iemand die niet uit Zuid of Noord Holland komt nooit een Hollander noemen.

pi_145393466
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dan ben jij oprecht een mierenneuker.
Conscience do cost.
pi_145393476
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou iemand die niet uit Zuid of Noord Holland komt nooit een Hollander noemen.
Hmmm nja. K ben niet bekend met deze term :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:30:09 #115
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145393482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan ben jij oprecht een mierenneuker.
Een landgenoot behoort het verschil te weten. Iemand buiten Nederland is per definitie vergeven.

pi_145393513
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:30 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een landgenoot behoort het verschil te weten. Iemand buiten Nederland is per definitie vergeven.
Mijn oprechte excuses.
pi_145394891
Als Marokkanen geen misdaden meer zouden plegen. Pas dan kan er over gesproken worden. :P
Ура для россии
pi_145394906
Dit is eigenlijk wel een goede reden om het Binnenhof en het Mediapark te bestormen, net als die gekke Koerden onlangs. Fakkels en hooivorken in de hand en opheldering eisen. We worden namelijk bedrogen waar we bijstaan.
pi_145395081
Ik weet weinig van de situatie, maar is er ook een scenario mogelijk waar Marokkanen op dit moment teveel in het programma komen doordat de programmamakers denken dat dat goede kijkcijfers oplevert? Als zij 100 dingen filmen, 80 met Marokkanen erin, maar 9 op de 10 items is met Marokkanen dan zou dat inderdaad niet echt goed zijn.

Alhoewel het waarschijnlijk niet zo is, moet je natuurlijk als objectieve nieuwslezer hier wel rekening mee houden.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_145395299
quote:
De overheid zou 'een betere afspieling van de samenleving' terug willen zien bij in het AVROTROS-televisieprogramma, aldus de politieagenten. ,,
Indien dit daadwerkelijk het geval is, dan is het mij niet duidelijk wat het probleem hier is.

Het is nou eenmaal een statitisch gegeven, dat op dit moment meer dan de helft van Nederlands-Marokkaanse jongemannen in aanraking met de Justitie geweest is, hierbij is er niet in de cijfers meegenomen of ze veroordeeld. Dit betreft alleen de opgespoorde verdachten. In dat opzicht valt dat programma als een goede afspiegeling van de samenleving te beschouwen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:33:32 #121
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_145396045
"Goedenavond, Dit is Opsporing Verzocht. Fijn dat u weer kijkt en tot ziens"

Programma van 10 seconden, ideaal ^O^
pi_145396068
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef DeTolk het volgende:
:D
pi_145396073
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef DeTolk het volgende:
Ik doe vaak spelletjes "tel de blanke" en dan kom ik meestal niet verder dan 3!
T'is de wereld op z'n kop....
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:37:17 #124
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_145396174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Fuhrer_Sid het volgende:
[..]
Ik doe vaak spelletjes "tel de blanke" en dan kom ik meestal niet verder dan 3!
De presentator en de 2 agenten?
pi_145396213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef theunderdog het volgende:
Dit is een hoax toch?
komt van de nieuwe revu.
Make my day!
pi_145396317
pi_145396538
Omgekeerde wereld weer.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:52:54 #128
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_145396701
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:33 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso een stom sensatieprogramma. :')
Dit.

Bijna een SBS-6-waardig programma, waar uitsluitend sterk verzuurde PVV-ers met een blik Euroshopper-bier al ruftend naar kijken samen met 'hun Anita'. :')

Lekker mopperend op de bank, terwijl 'het vrouwtje' de wietplantjes nog even water geeft, "Al die kutMarokkanen ook, onze Wilders gaat er tenminste wat aan doen. He, wijfie haalt jij nog wat knakworstjes uit de koelkast? En geeft mijn een extra bierahtje." :')

Mensen die echt falen in het leven gaan naar zo'n zuurbekjes-programma kijken.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:54:38 #129
236046 NotYou
tigerblood
pi_145396746
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]

Mensen die echt falen in het leven
Jij bent een trouwe fan dus?
Je suis Charlie Sheen
pi_145397009
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Bijna een SBS-6-waardig programma, waar uitsluitend sterk verzuurde PVV-ers met een blik Euroshopper-bier al ruftend naar kijken samen met 'hun Anita'. :')
Lekker mopperend op de bank, terwijl 'het vrouwtje' de wietplantjes nog even water geeft, "Al die kutMarokkanen ook, onze Wilders gaat er tenminste wat aan doen. He, wijfie haalt jij nog wat knakworstjes uit de koelkast? En geeft mijn een extra bierahtje." :')
Haha, het is gewoon de realiteit wat zij uitzenden of zijn de verdachten figuranten denk je?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:11:15 #131
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145397235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, het is gewoon de realiteit wat zij uitzenden of zijn de verdachten figuranten denk je?
Het zal je verbazen, maar hier in D heeft de politie een acteur die meewerkte aan een "opsporing verzocht" (Aktenzeichen XY ... ungelöst, het origineel van dit format), opgepakt
http://www.spiegel.de/pan(...)endieb-a-829134.html

Zo werd Rudi Cerne (een sport presentator en voormalig topsporter)

Een keer aangezien voor Christian Klar, de RAF terrorist

Werd door een arrestatieteam met machinepistolen ingerekend.

Dan mag je nog blij zijn als je niet op Wolfgang Grams lijkt en ergens op een station zelfmoord pleegt tijdens je arrestatie

[ Bericht 16% gewijzigd door Pietverdriet op 10-10-2014 15:20:21 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:18:05 #132
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_145397415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Weet ik veel, het zal wel kloppen waarschijnlijk.

Maar waarom zou ik daar - mocht ik een televisie bezitten - naar gaan zitten kijken? :{ Ik kan mijn avonden wel leuker besteden. Maar inderdaad als je een zuurbekkie bent en geen leuke vrienden hebt, nooit een boek leest, niet kunt schaken, nooit naar buiten gaat en een oude verzuurde vrouw hebt en geen creativiteit, dan is dit vast een leuk programma om te zien.

Ik ben geïnteresseerd in oplossingen, hoe maken we de samenleving beter. PVV-ers willen helemaal geen oplossing, maar gewoon lekkah zeikuh op alles en iedereen.

Er zijn veel oplossingen denkbaar bijvoorbeeld voor de Haagse Schilderswijk: zorg voor gezondere voeding daar bijvoorbeeld, haal KFC uit de wijk, minder auto's in de wijk en meer groen, geen sluiting bibliotheken daar waar analfabetisme hoog scoort, buurthuizen openen. Ditzelfde geldt net zo goed voor blanke Tokkiewijken als Duindorp.

Meer groen in de wijk, klassieke muziek net als in Spanje het geval is in de parken daar, plekken waar men verse vruchtensappen zonder suiker kan kopen i.p.v. vieze energiedrankbagger en chips en andere zaken die het lichaam ruïneren. Er is veel mogelijk.

Alleen boe-geroep van Henk en Ingrid die zelf ook lak hebben aan alle Nederlandse wetten, is voor mij niet interessant. :{
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:20:15 #133
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_145397476
quote:
[..]
Dit.
Jij denkt dat dit de insteek is van het programma..?

Dan ben je wel echt sneu zeg, als je dat denkt....
:') 8)7
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:22:23 #134
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_145397525
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik daar - mocht ik een televisie bezitten - naar gaan zitten kijken? :{ Ik kan mijn avonden wel leuker besteden. Maar inderdaad als je een zuurbekkie bent en geen leuke vrienden hebt, nooit een boek leest, niet kunt schaken, nooit naar buiten gaat en een oude verzuurde vrouw hebt en geen creativiteit, dan is dit vast een leuk programma om te zien.
Ik ben geïnteresseerd in oplossingen, hoe maken we de samenleving beter. PVV-ers willen helemaal geen oplossing, maar gewoon lekkah zeikuh op alles en iedereen.
Er zijn veel oplossingen denkbaar bijvoorbeeld voor de Haagse Schilderswijk: zorg voor gezondere voeding daar bijvoorbeeld, haal KFC uit de wijk, minder auto's in de wijk en meer groen, geen sluiting bibliotheken daar waar analfabetisme hoog scoort, buurthuizen openen. Ditzelfde geldt net zo goed voor blanke Tokkiewijken als Duindorp.
Meer groen in de wijk, klassieke muziek net als in Spanje het geval is in de parken daar, plekken waar men verse vruchtensappen zonder suiker kan kopen i.p.v. vieze energiedrankbagger en chips en andere zaken die het lichaam ruïneren. Er is veel mogelijk.
Alleen boe-geroep van Henk en Ingrid die zelf ook lak hebben aan alle Nederlandse wetten, is voor mij niet interessant. :{
Je hébt helemaal geen tv :') maar je kan wel oordelen wat dat programma inhoudt en dat het voor mensen is die gefaald hebben in het leven...?
Dafuck zeg, laat jezelf eens nakijken man :')

En jouw oplossingen dragen natuurlijk wel bij aan een veilige samenleving zonder enige vorm van criminaliteit....
Want klassieke muziek in de parken, ja dat zal die criminelen van de straat houden... :')

En waarom een bieb openhouden als toch bijna niemand daar kan lezen...??
Als ze niet kunnen lezen gaan ze ook niet naar de bieb hoor..... :{w

[ Bericht 5% gewijzigd door penny-wise op 10-10-2014 15:30:25 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:23:07 #135
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_145397540
an krijgen we alleen nog maar berichten over een oma die haar poes kwijt is

terwijl de marrokaan die haar wat weken later berooft niet op TV komt en dus niet opgespoord wordt.

ik kijk wel altijd in de hoop iemand te herkennnen
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:24:42 #136
430548 homme7
pi_145397581
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:22 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je hébt helemaal geen tv :') maar je kan wel oordelen wat dat programma inhoudt en dat het voor mensen is die gefaald hebben in het leven...?
Dafuck zeg, laat jezelf eens nakijken man :')
gefaald zegt ie
en linkse knuffelkont heeft zelf een bijstandsuitkering , als dat geen dikke faal is zeg
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:26:34 #137
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_145397624
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:24 schreef homme7 het volgende:
[..]
gefaald zegt ie
en linkse knuffelkont heeft zelf een bijstandsuitkering , als dat geen dikke faal is zeg
Werken is ook ongezond natuurlijk hé.... :D
pi_145397658
quote:
''Mensen die echt falen in het leven gaan naar zo'n zuurbekjes-programma kijken.''

Dus ken jij het programma.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:28:42 #139
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_145397683
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef cempexo het volgende:
[..]
''Mensen die echt falen in het leven gaan naar zo'n zuurbekjes-programma kijken.''
Dus ken jij het programma.
Hij heeft geeneens een tv man.... 8)7
pi_145397738
pi_145397785
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Massa immigratie zet gemiddelde intelligentie Nederland onder druk
http://xandernieuws.punt.(...)nederland-onder-druk

Voordat je copy-intelligence gaat doen: de wetenschap heeft dit bevestigd.
pi_145397808
quote:
Hey bekende foto !
pi_145397837
Vroeger moest mijn broertje altijd onder mijn bed kijken als ik Opspring Verzocht had gekeken. Toen deze man het nog presenteerde.

pi_145397919
quote:
[..]
Wat heeft de PVV nou met Opsporing Verzocht te maken?

Het is juist een heel goed programma om laffe mensen op te laten pakken en zaken op te lossen, ga jij anders lekker bomen knuffelen en met je kop in het zand zitten mafkees.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:37:57 #145
430548 homme7
pi_145397928
quote:

Mensen die echt falen in het leven
uitkeringstrekkers enzo, mensen die te beroerd of te dom zijn om een baan te vinden
pi_145397961
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:34 schreef Mylene het volgende:
Vroeger moest mijn broertje altijd onder mijn bed kijken als ik Opspring Verzocht had gekeken. Toen deze man het nog presenteerde.
[ afbeelding ]
Toen was er ook al gezeik dat het programma stigmatiserend zou werken enzo.

Eigenlijk is dit helemaal geen nieuws.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:40:31 #147
430548 homme7
pi_145398137
quote:
Nee, die mensen hebben het al moeilijk genoeg joh in zo`n vreemde samenleving met mensen die hun niet begrijpen, daar moet je begrip voor hebben en zij moeten de tijd krijgen om zich te kunnen aanpassen in onze samenleving, want deze mensen hebben ook zoveel respect enzo..
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:46:06 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145398189
ThePostOnline geloof ik nooit. Broodje aap dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145398301
quote:
[..]
Tunnelvisie much? Hetgene waar jij Henk en Ingrid van beschuldigt, zeikuh op alles en iedereen, doe jij net zo goed, alleen zeik jij voornamelijk op de VS en het VK.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')