quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef cempexo het volgende:
[..]
Hollander is iemand die zich inzet voor organisatie die goed moet lopen, een Nederlander kijkt daar naar en zoekt een plaatsje uit om te kijken.
Tja...wat is het verschil tussen het huidige 2% en 'morgen' 1,5% als oplossingspercentage ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar mag toch hopen dat dit programma blijft doen wat ze doet. Volgens mij worden er redelijk wat zaken opgelost door dit programma.
Je bedoeld als ze Marokkanen er uit halen ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:08 schreef cempexo het volgende:
[..]
Tja...wat is het verschil tussen het huidige 2% en 'morgen' 1,5% als oplossingspercentage ?
Minder selectief uitzenden sec.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoeld als ze Marokkanen er uit halen ?
Nah criminaliteit moet toch gewoon worden opgelost ondanks afkomst ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:13 schreef cempexo het volgende:
[..]
Minder selectief uitzenden sec.
Ergo Justitie is erg blij: kijk ons eens zweten !
Edoch: https://www.google.de/sea(...)qi=2&ved=0CAcQ_AUoAg
De groep ambtenaren moeten dat doen !quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah criminaliteit moet toch gewoon worden opgelost ondanks afkomst ?
Ik snap niet zo goed wat je punt is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:19 schreef cempexo het volgende:
[..]
De groep ambtenaren moeten dat doen !
Elke Hollander is een Nederlander, niet elke Nederlander is een Hollander.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil dan tussen Nederlanders en Hollanders ?
Hanteer jij de definitie dat iemand uit zuid of noord nederland een hollander is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Elke Hollander is een Nederlander, niet elke Nederlander is een Hollander.
Als iemand mij een Hollander zou noemen zou ik oprecht beledigd zijn.
Zeker. Ik zou iemand die niet uit Zuid of Noord Holland komt nooit een Hollander noemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hanteer jij de definitie dat iemand uit zuid of noord nederland een hollander is?
Dan ben jij oprecht een mierenneuker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als iemand mij een Hollander zou noemen zou ik oprecht beledigd zijn.
Hmmm nja. K ben niet bekend met deze termquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou iemand die niet uit Zuid of Noord Holland komt nooit een Hollander noemen.
Een landgenoot behoort het verschil te weten. Iemand buiten Nederland is per definitie vergeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan ben jij oprecht een mierenneuker.
Mijn oprechte excuses.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:30 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een landgenoot behoort het verschil te weten. Iemand buiten Nederland is per definitie vergeven.
Indien dit daadwerkelijk het geval is, dan is het mij niet duidelijk wat het probleem hier is.quote:De overheid zou 'een betere afspieling van de samenleving' terug willen zien bij in het AVROTROS-televisieprogramma, aldus de politieagenten. ,,
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef DeTolk het volgende:
"Goedenavond, Dit is Opsporing Verzocht. Fijn dat u weer kijkt en tot ziens"
Programma van 10 seconden, ideaal
Ik doe vaak spelletjes "tel de blanke" en dan kom ik meestal niet verder dan 3!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef DeTolk het volgende:
"Goedenavond, Dit is Opsporing Verzocht. Fijn dat u weer kijkt en tot ziens"
Programma van 10 seconden, ideaal
De presentator en de 2 agenten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Fuhrer_Sid het volgende:
[..]
Ik doe vaak spelletjes "tel de blanke" en dan kom ik meestal niet verder dan 3!
Dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:33 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso een stom sensatieprogramma.
Jij bent een trouwe fan dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mensen die echt falen in het leven
Haha, het is gewoon de realiteit wat zij uitzenden of zijn de verdachten figuranten denk je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Bijna een SBS-6-waardig programma, waar uitsluitend sterk verzuurde PVV-ers met een blik Euroshopper-bier al ruftend naar kijken samen met 'hun Anita'.
Lekker mopperend op de bank, terwijl 'het vrouwtje' de wietplantjes nog even water geeft, "Al die kutMarokkanen ook, onze Wilders gaat er tenminste wat aan doen. He, wijfie haalt jij nog wat knakworstjes uit de koelkast? En geeft mijn een extra bierahtje."
Mensen die echt falen in het leven gaan naar zo'n zuurbekjes-programma kijken.
Het zal je verbazen, maar hier in D heeft de politie een acteur die meewerkte aan een "opsporing verzocht" (Aktenzeichen XY ... ungelöst, het origineel van dit format), opgepaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, het is gewoon de realiteit wat zij uitzenden of zijn de verdachten figuranten denk je?
Weet ik veel, het zal wel kloppen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, het is gewoon de realiteit wat zij uitzenden of zijn de verdachten figuranten denk je?
Jij denkt dat dit de insteek is van het programma..?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Bijna een SBS-6-waardig programma, waar uitsluitend sterk verzuurde PVV-ers met een blik Euroshopper-bier al ruftend naar kijken samen met 'hun Anita'.
Lekker mopperend op de bank, terwijl 'het vrouwtje' de wietplantjes nog even water geeft, "Al die kutMarokkanen ook, onze Wilders gaat er tenminste wat aan doen. He, wijfie haalt jij nog wat knakworstjes uit de koelkast? En geeft mijn een extra bierahtje."
Je hébt helemaal geen tvquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Weet ik veel, het zal wel kloppen waarschijnlijk.
Maar waarom zou ik daar - mocht ik een televisie bezitten - naar gaan zitten kijken?Ik kan mijn avonden wel leuker besteden. Maar inderdaad als je een zuurbekkie bent en geen leuke vrienden hebt, nooit een boek leest, niet kunt schaken, nooit naar buiten gaat en een oude verzuurde vrouw hebt en geen creativiteit, dan is dit vast een leuk programma om te zien.
Ik ben geïnteresseerd in oplossingen, hoe maken we de samenleving beter. PVV-ers willen helemaal geen oplossing, maar gewoon lekkah zeikuh op alles en iedereen.
Er zijn veel oplossingen denkbaar bijvoorbeeld voor de Haagse Schilderswijk: zorg voor gezondere voeding daar bijvoorbeeld, haal KFC uit de wijk, minder auto's in de wijk en meer groen, geen sluiting bibliotheken daar waar analfabetisme hoog scoort, buurthuizen openen. Ditzelfde geldt net zo goed voor blanke Tokkiewijken als Duindorp.
Meer groen in de wijk, klassieke muziek net als in Spanje het geval is in de parken daar, plekken waar men verse vruchtensappen zonder suiker kan kopen i.p.v. vieze energiedrankbagger en chips en andere zaken die het lichaam ruïneren. Er is veel mogelijk.
Alleen boe-geroep van Henk en Ingrid die zelf ook lak hebben aan alle Nederlandse wetten, is voor mij niet interessant.
gefaald zegt iequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:22 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je hébt helemaal geen tvmaar je kan wel oordelen wat dat programma inhoudt en dat het voor mensen is die gefaald hebben in het leven...?
Dafuck zeg, laat jezelf eens nakijken man
Werken is ook ongezond natuurlijk hé....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:24 schreef homme7 het volgende:
[..]
gefaald zegt ie
en linkse knuffelkont heeft zelf een bijstandsuitkering , als dat geen dikke faal is zeg
''Mensen die echt falen in het leven gaan naar zo'n zuurbekjes-programma kijken.''quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hij heeft geeneens een tv man....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef cempexo het volgende:
[..]
''Mensen die echt falen in het leven gaan naar zo'n zuurbekjes-programma kijken.''
Dus ken jij het programma.
Massa immigratie zet gemiddelde intelligentie Nederland onder drukquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik daar - mocht ik een televisie bezitten - naar gaan zitten kijken?Ik kan mijn avonden wel leuker besteden. Maar inderdaad als je een zuurbekkie bent en geen leuke vrienden hebt, nooit een boek leest, niet kunt schaken, nooit naar buiten gaat en een oude verzuurde vrouw hebt en geen creativiteit, dan is dit vast een leuk programma om te zien.
Ik ben geïnteresseerd in oplossingen, hoe maken we de samenleving beter. PVV-ers willen helemaal geen oplossing, maar gewoon lekkah zeikuh op alles en iedereen.
Er zijn veel oplossingen denkbaar bijvoorbeeld voor de Haagse Schilderswijk: zorg voor gezondere voeding daar bijvoorbeeld, haal KFC uit de wijk, minder auto's in de wijk en meer groen, geen sluiting bibliotheken daar waar analfabetisme hoog scoort, buurthuizen openen. Ditzelfde geldt net zo goed voor blanke Tokkiewijken als Duindorp.
Meer groen in de wijk, klassieke muziek net als in Spanje het geval is in de parken daar, plekken waar men verse vruchtensappen zonder suiker kan kopen i.p.v. vieze energiedrankbagger en chips en andere zaken die het lichaam ruïneren. Er is veel mogelijk.
Alleen boe-geroep van Henk en Ingrid die zelf ook lak hebben aan alle Nederlandse wetten, is voor mij niet interessant.
Wat heeft de PVV nou met Opsporing Verzocht te maken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
uitkeringstrekkers enzo, mensen die te beroerd of te dom zijn om een baan te vindenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mensen die echt falen in het leven
Toen was er ook al gezeik dat het programma stigmatiserend zou werken enzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:34 schreef Mylene het volgende:
Vroeger moest mijn broertje altijd onder mijn bed kijken als ik Opspring Verzocht had gekeken. Toen deze man het nog presenteerde.
[ afbeelding ]
Nee, die mensen hebben het al moeilijk genoeg joh in zo`n vreemde samenleving met mensen die hun niet begrijpen, daar moet je begrip voor hebben en zij moeten de tijd krijgen om zich te kunnen aanpassen in onze samenleving, want deze mensen hebben ook zoveel respect enzo..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef homme7 het volgende:
Dit mag dus niet meer
http://rotterdam.nieuws.n(...)-Opsporing-Verzocht#
Tunnelvisie much? Hetgene waar jij Henk en Ingrid van beschuldigt, zeikuh op alles en iedereen, doe jij net zo goed, alleen zeik jij voornamelijk op de VS en het VK.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |