Uh oh... ik ben altijd degene die grapjes niet snaptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel vermoeiend FOK!ken hoor, 15 reacties per pagina....
Nah het kan ook omdat dit gewoon een ongeloofwaardig bericht is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik bedenk me opeens: volgens mij is de laatste tijd meer kritiek geoorloofd op FOK! wat Marokkanen betreft. En nu is dit topic (wat toch een hot item kan zijn) géén stormlooptopic geworden. Dat vind ik wel heel positief.
Dié criticasters liggen nog in bed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik bedenk me opeens: volgens mij is de laatste tijd meer kritiek geoorloofd op FOK! wat Marokkanen betreft. En nu is dit topic (wat toch een hot item kan zijn) géén stormlooptopic geworden. Dat vind ik wel heel positief.
Nee hoor, het is een goede manier om de targets van de politiek te halenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef DrMabuse het volgende:
De debilisering van Nederland gaat vrolijk voort.
Het verschil tussen Nederlanders en Hollanders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, als alle zaken tegen niet autochtone criminelen geseponeerd worden hebben we geen allochtoon criminaliteitsprobleem. Spreadsheet management op KPI in de zuiverste vorm.
Sorry?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het verschil tussen Nederlanders en Hollanders.
Je kan het aantal Posts per pagina instellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Uh oh... ik ben altijd degene die grapjes niet snapt![]()
Voorbeeldje dan maar als een snelle uitleg:quote:
Wat is jouw definitie van een Hollander en wat die van een Nederlander?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef cempexo het volgende:
[..]
Voorbeeldje dan maar als een snelle uitleg:
Amsterdam heeft 75% Nederlanders en 25% Hollanders. Die laatste groep wordt steeds minder.
Hollander is iemand die zich inzet voor organisatie die goed moet lopen, een Nederlander kijkt daar naar en zoekt een plaatsje uit om te kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van een Hollander en wat die van een Nederlander?
Wat een gelulquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef cempexo het volgende:
[..]
Hollander is iemand die zich inzet voor organisatie die goed moet lopen, een Nederlander kijkt daar naar en zoekt een plaatsje uit om te kijken.
Metafoor:
Een trein bestaat uit een locomotief en een aantal wagons.
De locomotief trekt de boel, de wagons vervoert de reiziger. Hoe meer reizigers hoe harder de locomotief moet werken om te vervoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |