TOF!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is er trouwens, ik heb zojuist hét Ranja album binnengehaald
ben ik benieuwd welke dat isquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is er trouwens, ik heb zojuist hét Ranja album binnengehaald
Wat trouwens een erg tof album is!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
Jazeker, is maar 1 Ranja album he. Ga hem na Hunky Dory even beluisteren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:57 schreef ranja het volgende:
[..]
ben ik benieuwd welke dat is
of bedoel je m'n usericoonalbum?
Oh.... weet niet of ik nuquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
Jazeker, is maar 1 Ranja album he.
Nja ik bedoel 1 écht Ranja album, zijn een hoop album die je Ranja albums kan noemen, maar er is er maar 1 waar we allen direct aan Ranja denken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh.... weet niet of ik nu,
of
moet reageren
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:18 schreef Kerftminister het volgende:
er is er maar 1 waar we allen direct aan Ranja denken.
Geluisterd, niet slecht hoor. Beste nummer is wel meteen de eerste.quote:
Het eerste nummer dat ik hiervan hoorde was C'est air la. Dat intrigeerde meteen, ook al omdat dat op een verzamelalbum stond waar dezelfde zangeres ook een punknummer zongquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
Geluisterd, niet slecht hoor. Beste nummer is wel meteen de eerste.
Ik ben hem net aan het downloaden, maar kan me die moeite beter besparen dus?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:00 schreef Norrage het volgende:
Zucht die Hozier...wat een tragisch saaie plaat.
Yep. En ik begrijp het gezeik omtrent Lamar ( wederom ) niet. Never Catch Me is echt een fantastisch nummer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:45 schreef Norrage het volgende:
Toch wel lekker hoor die nieuwe Flying Lotus
Tof, inderdaad. Live schijnen ze ook goed te zijn (heb ze helaas gemist). Van een debuutalbum heb ik ook nog niets gehoord. Ik weet alleen dat ze live al wel wat nieuw materiaal spelen, en dat ze ten tijde van de ep nog een duo waren en er daarna nog een gitarist bij is gekomen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:16 schreef kciR het volgende:
Ik zat net een IJsland playlist te luisteren. Dit klonk erg goed: Vök heet de band.
Lijkt op The xx en de stem heeft wel wat weg van Karin van The Knife/ Fever Ray.
Debuut EP komt uit begin 2013, dus wellicht binnenkort een album, maar dat kan ik nergens vinden.
Komt wel in de buurt van My Pal My Foot van the Shaggs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
Yep. En ik begrijp het gezeik omtrent Lamar ( wederom ) niet. Never Catch Me is echt een fantastisch nummer.
-!
Erger mij er niet enorm aan maar vind zijn stem niet heel chill.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
Yep. En ik begrijp het gezeik omtrent Lamar ( wederom ) niet. Never Catch Me is echt een fantastisch nummer.
-!
Wat ik tot nu toe van Royal Blood heb gehoord doet me weinig. Op zich niet zo gek, in bijna alle recensies kom je ook Black Keys tegen en die doen me ook weinig. Geen idee waarom deze band dan ineens zo gehypet wordt en tig andere 2-persoons rockbands niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Nieuwe van Jack White dus. Maar thnx voor je inhoudelijke mededeling
Ondanks dat het vrij gelikt klinkt, hoor je toch het plezier. Enkele fijne rag-nummers. Heel album is me ook net iets teveel. Ik zeg ook niet dat het top is, maar vrij aardig voor een debuutalbum van 2 jonge gastenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe van Royal Blood heb gehoord doet me weinig. Op zich niet zo gek, in bijna alle recensies kom je ook Black Keys tegen en die doen me ook weinig. Geen idee waarom deze band dan ineens zo gehypet wordt en tig andere 2-persoons rockbands niet.
Jack White solo doet me ook weinig trouwens
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Kent iemand hier Matt Andersen? Blues/roots artiest, was zojuist in Voetbal International. Prima stem, luister nu zijn album op Spotify, weinig mis mee eerlijk gezegd
Ik vind dat echt een leuk plaatje! Zet hem graag op. Hij duurt ook niet erg lang, daarom is hij precies goed. Kort genoeg om het spannend te houden!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:50 schreef Moody het volgende:
Gigantische hype uiteraard en wellicht iets te puberaal allemaal, maar stiekem is die plaat van Royal Blood beter dan de nieuwe van The White Stripesom maar iets te noemen
Hm?
Ja, ik red met soort van tegenzin een nummer of zes, daarna zet ik hem echt af. Het had allemaal wat donkerer en zwartgalliger gemogen van mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:00 schreef Norrage het volgende:
Zucht die Hozier...wat een tragisch saaie plaat.
DO2!!! !quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
-!
Eerste paar nummers (ja die eerste is die hit) denk je, oh, best lekker...Maar het is zo uitgeperst allemaal. Zo makkelijk. Alain Clarke vind ik wel een goede jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:47 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, ik red met soort van tegenzin een nummer of zes, daarna zet ik hem echt af. Het had allemaal wat donkerer en zwartgalliger gemogen van mij.
ik krijg steeds het idee dat ik naar Alain Clarke zit te luisteren en dat is geen compliment.
Jammer, ik keek best erg uit naar deze plaat. Maar het is hem niet voor mij..
Nog niet geprobeerd, misschien ook wel door de naamquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef kciR het volgende:
Heb jij trouwens Wildcat! Wildcat! Al geprobeerd Moody? De muziek is in een stuk beter dan de bandnaam. Gewoon een prima indiebandje. Lijkt op M83, MGMT en Passion Pit.
Met de kanttekening dat het vooral van de kant van Kozelek afkomstig is. Dit vond ik wel een interessant artikel over het onderwerp op Stereogum: http://www.stereogum.com/(...)wn/franchises/essay/quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:08 schreef Beregd het volgende:
Man, dat gedoe tussen kozelek en war on drugs op pitchfork en stereogum... Het lijken wel rappers.
beetje zogenaamd humoristisch inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:08 schreef Beregd het volgende:
Man, dat gedoe tussen kozelek en war on drugs op pitchfork en stereogum... Het lijken wel rappers.
Kozelek is gewoon keihard aan het imploderen als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beetje zogenaamd humoristisch inderdaad
Over kinderachtig gesproken:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:38 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het behoorlijk kinderachtig allemaal.
Man, hoe serieus kan je dit nemen. Ze hebben er nog net geen boek over geschreven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat het vooral van de kant van Kozelek afkomstig is. Dit vond ik wel een interessant artikel over het onderwerp op Stereogum: http://www.stereogum.com/(...)wn/franchises/essay/
Niet erg serieus als ze dit schrijvenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:12 schreef Beregd het volgende:
[..]
Man, hoe serieus kan je dit nemen. Ze hebben er nog net geen boek over geschreven.
quote:Kozelek’s lovely voice floats like a particularly melancholic angel”; “what My Bloody Valentine might sound like if the band could sing or write songs.”
Het heeft wel een hoog 'Comic Book Guy'-gehalte inderdaad. Maar entertainend is het wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Niet erg serieus als ze dit schrijven
[..]
Dan diskwalificeer je jezelf wel erg.
Het is dus met een behoorlijke knipoog allemaal, het nummer is ook wel lollig imhoquote:I DID NOT APOLOGIZE TO WAR ON DRUGS AND I CHALLENGE THEM TO HAVE A SENSE OF HUMOR OCTOBER 6TH AT THE FILLMORE
To Pitchfork and anyone reading this: I did not apologize to "War On Drugs." I gave them an explanation of the events that lead to my comments. I do not, and will not, apologize for stage banter. I was just letting WOD know that it wasn't personal.
There is an epidemic of people being 'offended' by things as some kind of hobby. Anyone offended by the "H" word needs to be glad their country isn't being invaded by missiles. Rock-A-Billy is still a genre of music so spare me your whining about "Hillbilly" being offensive.
War On Drugs. Due to all of the fuss, I checked out your live track on Pitchfork, and I called it right. You sound like Don Henley meets John Cougar meets Dire Sraits meets "Born In The USA" era Bruce Springsteen. It's not a criticism, it's an observation.
I challenge War On Drugs to let me join them onstage and play a hilarious song I've written called: "War On Drugs: Suck My Cock/Sun Kil Moon: Go Fuck Yourself" at the Fillmore, October 6th, provided they let me handle the beer commercial lead guitar.
I don't have Twitter or Facebook ( I make albums) so if you're interested in having a laugh with me onstage, contact my publicist Robert Vickers.
-Mark Kozelek
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Tering, ik vind 't echt stomvervelend, die hele 'Kozelek vs. TWOD'-onzin. Het uitmelken van een volstrekt niet-grappige grap: GAAP.
Ik ga hem ook nog ff een laatste kans geven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:03 schreef Apostrof het volgende:
Nu de nieuwe Caribou officieel uit is opnieuw begonnen met luisteren, die lek was heel slecht of het heeft even moeten dalen maar vind 'm nu heel vet.
(nee dit komt niet door de BNM van p4k)
Het verschil met de lek vind ik wel meevallen, dus dan zal hij wel gedaald zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:03 schreef Apostrof het volgende:
Nu de nieuwe Caribou officieel uit is opnieuw begonnen met luisteren, die lek was heel slecht of het heeft even moeten dalen maar vind 'm nu heel vet.
De lek die ik luisterde was van uitstekende kwaliteit. Geluidskwaliteit bedoel ik dan, helaas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:03 schreef Apostrof het volgende:
Vind ze ook wel tof. Twee keer gezien dit jaar inmiddels, ook goed live.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:49 schreef Gehenna het volgende:
Hé een nieuw retro-bandje uit Nederland a la Jacco Gardner
Ik vind ze wel tof
Ik wist niet dat Marr lid is geweest van Modest Mouse.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is daar gek aan dan? Ze hebben toch altijd maar 1 gitarist tegelijk gehad?
Als ik Wiki mag geloven is dat niet waar. Good News... was al platinum twee jaar voor Marr bij de band kwam.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Volgens mij is dat ongeveer de reden geweest dat ze opeens zoveel bekendheid kregen. Terwijl ze voor hem ook al prima albums uitbrachten.
Nee, in Nederland misschien niet nee... Maar dat zegt nietsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
In Nederland? Denk niet dat iemand toen van ze gehoord had.
Oud als in Murmur?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:23 schreef Gehenna het volgende:
Verdomd wat is het oude R.E.M. toch leuke muziek eigenlijk
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:23 schreef Gehenna het volgende:
Verdomd wat is het oude R.E.M. toch leuke muziek eigenlijk
Die ook, maar ik luisterde net 'Fables of the Reconstruction' voor het eerst en ook Document knalt er lekker in nuquote:
Ja, ik ben een grote fan maar eerlijk gezegd.. Elke keer als hij bij een al bestaande band gaat spelen brengen ze een slecht album (in vergelijkng met hun eerdere werk) uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, dat terzijde. Ik vond het gewoon leuk dat het van Marr's hand kwam. Een van de beste gitaristen ooit, natuurlijk.
Oh, dat is wel vervelend. Al vind ik We were dead echt fantastisch dus mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een grote fan maar eerlijk gezegd.. Elke keer als hij bij een al bestaande band gaat spelen brengen ze een slecht album (in vergelijkng met hun eerdere werk) uit
Marr heeft inderdaad toch alleen meegedaan op We Were Dead? Dat was bij lange na niet zo'n succes als Good News...Dat was echt een van de grootste indie-klassiekers mijns inziens, met zelfs een nummer dat in Guitar Hero kwamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik Wiki mag geloven is dat niet waar. Good News... was al platinum twee jaar voor Marr bij de band kwam.
Heb ze hier meermaals geplugd maar ik heb geen Norrage-statusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:35 schreef Norrage het volgende:
Dat Oscar and the Wolf is wel lekker zeg. Kende ze nog niet
Nietszeggende bandnaam inderdaad. Vond ze vanavond ook niet heel sterk bij DWDD, maar Princes komt wel in m'n top-10 van dit jaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:41 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ze heel veel zien langskomen hier inderdaad, maar ik dacht dat het zo'n saai Nederlands/Belgisch bandje was....Maar het is veel anders dan ik dacht. Ze moeten niet zo'n saaie bandnaam nemen
Toch triggerde dat DWDD optreden me. Die nonchalance waarmee die zanger met zijn handen in zijn zakken stond, en de opbouw van het nummerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nietszeggende bandnaam inderdaad. Vond ze vanavond ook niet heel sterk bij DWDD, maar Princes komt wel in m'n top-10 van dit jaar.
Dashboardquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Marr heeft inderdaad toch alleen meegedaan op We Were Dead? Dat was bij lange na niet zo'n succes als Good News...Dat was echt een van de grootste indie-klassiekers mijns inziens, met zelfs een nummer dat in Guitar Hero kwam
Deslaniettemin is Marr de enige reden dat We Were Dead nog een goede plaat is, verder is dat toch echt hun minste.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
In Nederland? Denk niet dat iemand toen van ze gehoord had.
Goede vraag. Ze zouden eigenlijk vorig jaar al naar Nederland komen op BKS (volgens mij ook om een plaat te promoten), maar dat is toen allemaal niet meer doorgegaan. Ze hebben zo te zien dit jaar wel getourd, maar zie verder niks nieuws over een mogelijke nieuwe plaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:09 schreef CoJackso het volgende:
Wanneer kunnen we eindelijk het nieuwe album/optreden verwachten van Modest Mouse. Verwachten jullie nog veel van het nieuwe album?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Moet vrijdag een presentatie geven voor m'n Duitse taalcursus. Iedereen heeft standaardonderwerpen (politiek, eten etc.), maar ik doe 't over de nieuwe plaat van Flying Lotus.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Moet vrijdag een presentatie geven voor m'n Duitse taalcursus. Iedereen heeft standaardonderwerpen (politiek, eten etc.), maar ik doe 't over de nieuwe plaat van Flying Lotus.
Erg he....snap niet wat mensen met hem hebben...quote:
Kendrick is echt een heldquote:
Toen werd nog van elke willekeurige indieband een topic aangemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]Ik heb ze toen toch echt in een goed gevuld Paradiso gezien hoor.
En vergis je niet in de kracht van Pitchfork / andere muziekpers, want ik ken de band al vanaf de late jaren '90 via die weg.![]()
Hier een wat laat aangemaakt topic, maar nog steeds pre-Marr: MUZ / Modest Mouse
Briljante song, echt alles klopt eraan. Verder heb ik er niets mee.quote:
Met Modest mouse bedoel je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Briljante song, echt alles klopt eraan. Verder heb ik er niets mee.
Ja.quote:
Ik heb hetzelfde. En dat heb ik met al zijn albums. Beetje hipster en zal ik het zeggen? Pretentieuze electro...hij probeert er zoveel in te proppen.....gelukkig is alles lekker kortquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef Gehenna het volgende:
En afgelopen die nieuwe Flying Lotus, weet nog niet goed wat ik ermee moet. Het heeft duidelijk een eigen persoonlijkheid en het zit goed in elkaar, maar toch doet het me bijna niets
Spooks, een ideetje van 20 seconde ofzo, uitgevoerd door Supergrass. Breng het nou niet zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Tchock het volgende:
Nieuwe muziek van Radiohead in deze film. Release 12 december.
http://m.imdb.com/title/tt1791528/
Ssst.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Spooks, een ideetje van 20 seconde ofzo, uitgevoerd door Supergrass. Breng het nou niet zo.
Kindermuziek?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja Flying Lotus heb ik nooit begrepen, klinkt gewoon als hele drukke kindermuziek. Heb hem nog een keer op lowlands gezien en ook dat vond ik erg kut.
Inderdaad leuk, maar wel weer het zoveelste Tame Impala/Temples/Jacco Gardner/etc soundje, origineel is het in ieder geval niet, als ik het in de achtergrond zou horen ergens zou ik het ook op melodie na niet snel kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:49 schreef Gehenna het volgende:
Hé een nieuw retro-bandje uit Nederland a la Jacco Gardner
Ik vind ze wel tof
Ik kan me daar eigenlijk best in vinden...Zeker als die stem van Kendrick tevoorschijn komt......quote:
Ik absoluut niet. Het is druk ja, maar kinderlijk? Dan denk ik aan totaal iets anders.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan me daar eigenlijk best in vinden...Zeker als die stem van Kendrick tevoorschijn komt......
Four Tet vind ik ook echt fantastisch. Maar die kan je ook echt wel scharen in het hoekje van de intelligente downtempo electro, met jazzy drum en basritmes en ook vaak wel wat vage bliepjes. Flying Lotus overdoes het een beetje....Four Tet is meer minimalistisch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Four Tet is toch niet hetzelfde soort muziek? Ik vind hem meerdere geniale albums hebben. FlyLo niet eens een goed nummer.
Ze worden heel vaak in hetzelfde straatje genoemd. Radiohead werkt bijvoorbeeld met ze beide samen, ze hebben beide een jazz-vybe en ze bouwen hun muziek op dezelfde manier op....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nu was ik bijna toch hyped
[..]
Zeker, maar soortgenootje? Neuh.
Nightcaller en Electric Candyman zijn er al twee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Four Tet is toch niet hetzelfde soort muziek? Ik vind hem meerdere geniale albums hebben. FlyLo niet eens een goed nummer.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:19 schreef Norrage het volgende:
Autechre
Al gaat dat ook vaak te ver....
Fixedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:19 schreef Norrage het volgende:
Autechre
Al gaat dat ook vaak te ver....
Dat ja!quote:
En als dat eenmaal normaal begint te klinken, kun je door met:quote:
Gantz Graf is puur genot. Gaat dit jaar hoog eindigen in mijn ranjalijst.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef Gehenna het volgende:
De onofficiële clip stijgt overigens de officiële naar de kroon:
Ga je erop solliciteren? :pquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Godver, één van de qualifications voor een job bij P4K ([http://pitchfork.com/news(...)-operations-manager/)
"Have a deep understanding of Pitchfork Media and the world in which we exist"____________!
Ik vind dat om heel eerlijk te zijn niet zo'n gekke eis voor een advertising operations manager. Het is niet alsof het een vacature is voor de plaatsvervangend hoofd schoonmaakdiensten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Godver, één van de qualifications voor een job bij P4K ([http://pitchfork.com/news(...)-operations-manager/)
"Have a deep understanding of Pitchfork Media and the world in which we exist"____________!
Kom op, man, wat een volstrekt vage non-eis.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat om heel eerlijk te zijn niet zo'n gekke eis voor een advertising operations manager. Het is niet alsof het een vacature is voor de plaatsvervangend hoofd schoonmaakdiensten.
Ik wil best toegeven dat het wat onorthodox geformuleerd is maar ik vind kennis van het bedrijf en de doelgroep echt geen rare eis voor een reclamemanager.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Kom op, man, wat een volstrekt vage non-eis.
Uiteraard. Maar laat 't aan P4K over om daar een pseudo-diepzinnige lading aan te geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat het wat onorthodox geformuleerd is maar ik vind kennis van het bedrijf en de doelgroep echt geen rare eis voor een reclamemanager.
Ah, dus het is niet volstrekt vaag en een non-eis. Kijk onze Max een beetje tegen vuilnisbakken schoppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:15 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar laat 't aan P4K over om daar een pseudo-diepzinnige lading aan te geven.
De eis zou niet volstrekte nonsens kunnen zijn, ware het niet dat ze het afschuwelijk hebben geformuleerd, waarmee het nu een non-eis is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet volstrekt vaag en een non-eis. Kijk onze Max een beetje tegen vuilnisbakken schoppen.
Waarmee ze de mensen afschrikken die de formulering kut vinden en dus ook de bedrijfscultuur kut zouden vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
De eis zou niet volstrekte nonsens kunnen zijn, ware het niet dat ze het afschuwelijk hebben geformuleerd, waarmee het nu een non-eis is.
Lachwekkend inderdaad, maar niet exclusief voor Pitchforkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Sowieso zijn vacatures natuurlijk verschrikkelijk. Óf ze zijn zo specifiek dat niemand er aan voldoet óf ze zijn zo vaag dat je geen idee hebt wat ze verwachten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad, maar niet exclusief voor PitchforkHeb een tijdje lang als een gek door jobaanbiedingen geworsteld en je komt echt de gekste, vage eisen tegen, vaak voor simpele functies in kleine bedrijven. "Kijk ons eens een vlotte en hippe bedrijfscultuur hebben" en dan na een jaar failliet want ze hebben geen capabele mensen. Tja. (ja, het zit diep)
Je vergeet de minder valide mens! Discriminatie!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso zijn vacatures natuurlijk verschrikkelijk. Óf ze zijn zo specifiek dat niemand er aan voldoet óf ze zijn zo vaag dat je geen idee hebt wat ze verwachten.
Ik stoor me altijd het meest aan "bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een vrouwelijke kandidaat/kandidaat van allochtone afkomst".
Die heb ik in vacatures nog niet langs zien komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vergeet de minder valide mens! Discriminatie!
Ken The Prostitutes, een doorsnee Tsjechisch indie bandje....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
Zit nu in Praag, iemand nog Tsjechische muziektips?
Ken jij de naam Antonin Dvorak?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken The Prostitutes, een doorsnee Tsjechisch indie bandje....
Daar houdt ook meteen mijn kennis op
Nee, maar Dvorak klinkt als goedkoop bier.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ken jij de naam Antonin Dvorak?
deze singer songwritster uit CZ heeft een erg mooi album uit. Vind je wel leuk, denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
de enige Tsjech in mijn collectie volgens RYM...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
Zonde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:23 schreef kciR het volgende:
Ik lees net dat Crystal Castles uit elkaar is. Of eigenlijk is Alice Glass eruit gestapt, maar met een duo hou je dan weinig over..
Ik volgde ze eigenlijk niet meer zo, maar zal nooit hun concert vergeten op Lowlands in de kleine X Ray. Duurde maar een half uur of max veertig minuten. Bomvolle tent en het ging helemaal los. Daarna gelijk door naar Sigur Ros, een andere soort intensiteit, die CC overtrof. Dat was in ieder geval een geweldige avond!
Ja, CC is zeker beperkt houdbaar. Ik zie haar over een paar jaar ook niet als vrouw van 40-50 zo staan te schreeuwen.. Past niet helemaal meer in het plaatje. Hoe zonde het ook is, is het wel goed zo. Drie prima albumsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:30 schreef Z het volgende:
Ik heb lang afgegeven op Crystal Castles als zijnde pubemuziek zou zijn maar na het een keertje live gezien te hebben tot inkering gekomen. Jammer. Maar hun muziek is ook niet heel houdbaar dus wellicht een logische stap.
Is stiekem ook veel beter dan Ziggy. Goed dat je hebt doorgezetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:29 schreef Kerftminister het volgende:
Had vdweek trouwens Hunky Dory nog geluisterd, maar niet mijn mening hier neergezet. Wat een plaatDie is echt enorm sterk hoor, compleet andere mening dan Ziggy Stardust heb ik daar over.
Dat is juist de kracht van die plaat en eigenlijk The National in het algemeen. Herhaling, herhaling, herhaling, mooie brug, vette climax.quote:Luister nu trouwens Boxer van The National. Vind het geen reet aan, al denk ik dat het blasfemie is in dit topic.
Huhu zie gewoon dat die nog in de OP staat ook nog, snap niet waarom. Kabbelt maar wat voort.
High Violet vind ik ook beter dan Boxer, maar toch zet ik Boxer vaker op. Is wat rauwer.quote:
Trouble Will Find Me bevat misschien wel de meeste goede nummers van alle National albums, maar is ook meer een vrij softe herhalingsoefening van eerder werk. Ik ben er ook nog niet helemaal uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk gewoon dat het niet mijn band is, die plaat van vorig jaar was iedereen ook positief over en vond ik ook niet bijzonder.
Nja ik zie mezelf niet echt als een purist, maar wederom vind ik dit wel een zeer treffende omschrijving. Je legt beter uit wat me er niet aan bevalt dan ik zelf zou kunnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Trouble Will Find Me bevat misschien wel de meeste goede nummers van alle National albums, maar is ook meer een vrij softe herhalingsoefening van eerder werk. Ik ben er ook nog niet helemaal uit.
Feit is wel dat ik er graag naar luister. Zal voornamelijk komen door de fijne stem, de prettige (maar ook veilige) melodieën en geweldige productie.
Dat het niks voor jou is, kan ik goed begrijpen. Het is een band waar je eenvoudig van kan gaan houden, maar die bijv. voor puristen ook snel heel "gemaakt" kan klinken.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:29 schreef Kerftminister het volgende:
Had vdweek trouwens Hunky Dory nog geluisterd, maar niet mijn mening hier neergezet. Wat een plaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het laatst gemaakte album wel, die niet. Ga ik proberen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
Iemand trouwens hier die Sunny Day Real Estate's klassiekeralbum Diary kent? Met die begint namelijk het kwartje eindelijk te vallen hier.
Die ken ik dan weer niet, heb alleen Diary geluisterd toen ik wat Emo muziek wilde uitproberen, wat dus verrassend (zoals ik al eerder meldde hier) gewoon prima muziek in het algemeen blijkt te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Het laatst gemaakte album wel, die niet. Ga ik proberen!
True.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:18 schreef Beregd het volgende:
Allemaal veel te hoogdravend geworden, the national, op zich zijn het dezelfde nummers als vroeger, gewoon rijker gearrangeerd.
De eerste 2 nummers zijn in ieder geval emo van de beste soortquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, heb alleen Diary geluisterd toen ik wat Emo muziek wilde uitproberen, wat dus verrassend (zoals ik al eerder meldde hier) gewoon prima muziek in het algemeen blijkt te zijn.
Die eerste.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:29 schreef Moody het volgende:
[..]
True.
Al blijft het lastig om dat een band te verwijten. Dit is blijkbaar waar ze goed in zijn. Wellicht mede door Matt en zijn probleem.
[..]
De eerste 2 nummers zijn in ieder geval emo van de beste soort
De al uitgebrachte nummers klonken al goed. Ben benieuwd naar de hele plaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:27 schreef Beregd het volgende:
Ik blijf nog even hangen bij die nieuwe iceageWat een schijf.
Ja wat een nummer is datquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef DO2 het volgende:
De soundtracks van Anderson films zijn altijd dik in orde.
- She smokes....
Ja. Ik vind het heel saai. Paar goede momenten, maar komt mij te poppy.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef DO2 het volgende:
Vonden jullie ( Norrage en Co ) de nieuwe Caribou nu tegenvallen? Vind het een heerlijk album.
Neequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef DO2 het volgende:
Vonden jullie ( Norrage en Co ) de nieuwe Caribou nu tegenvallen? Vind het een heerlijk album.
Saai? Je moet gewoon je feestmuts opzetten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het heel saai. Paar goede momenten, maar komt mij te poppy.
Ik kwalificeer me niet graag als "en co", maar ik vind Swim veel beter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef DO2 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Four is toch meervoud? -> dus Tetten
Ik begrijp niet zo goed wat Swim zoveel beter maakt, eigenlijk. Our Love ligt mi in het verlengde van die plaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kwalificeer me niet graag als "en co", maar ik vind Swim veel beter.
quote:Holes dug & filled by Stanley Donwood
With Tchocky in a mostly advisory capacity
Case in point: Dive. Als je daar Will.i.am overheen laat rappen heb je een megahit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:19 schreef BoerBert het volgende:
Ik zit tussen DO2 en Tchockie in. Kan niet zeggen of ik een van de twee beter vind. Daarbuiten kan ik mij meer in do2's mening vinden. Hee makkelijke liedjes met veel bas vind ik nogal onzin.
Ja hallo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Case in point: Dive. Als je daar Will.i.am overheen laat rappen heb je een megahit.
Uitstekend concert. Ze gaan er altijd helemaal voor. Het was in de Tolhuistuin, een nieuwe zaal. Een geheel wit geschilderde zaal wat wel apart is.quote:
Vind ik niet. Behoorlijk gezapig als je het vergelijkt met Whitest Boy. Misschien ook geen eerlijke vergelijking.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:13 schreef viagraap het volgende:
Jongons de nieuwe plaat van Erlend Øye is leuk.
Ik heb 'm hier wel paar keer geplugd, ja, maar het was On die 'm als eerste tipte. Prachtige plaat, en is nog steeds mijn favoriet van dit jaar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij tipte Fog Lake toch? Thanks. Mooie plaat. Perfect voor bij dit kutweer.
hier in het verre België stralende zon. Karen O past er heerlijk bijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij tipte Fog Lake toch? Thanks. Mooie plaat. Perfect voor bij dit kutweer.
Pff, goed om te weten dat de zon in elk geval nog schijnt. Hier grijs en nat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:10 schreef Beregd het volgende:
[..]
hier in het verre België stralende zon. Karen O past er heerlijk bijstiekem toch een heerlijke plaat.
Heb hem vandaag op repeat staanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik niet. Behoorlijk gezapig als je het vergelijkt met Whitest Boy. Misschien ook geen eerlijke vergelijking.
Het beste werk van Caribou word uitgebracht onder de naam Daphni vind ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat Swim zoveel beter maakt, eigenlijk. Our Love ligt mi in het verlengde van die plaat.
Ik zou zelfs willen stellen dat deze plaat nog iets verfijnder is dan Swim. Staan fantastische nummers op.
Als je Swim werkelijk zo goed vindt, zou ik deze juist nog een kans geven.
Townesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:14 schreef Kerftminister het volgende:
Vandaag voor het eerst Mew geluisterd, dat was zeker fijn. Hele dromerige buitenwereldse Indie Pop, gebeurt van alles.
Zit nu aan Townes Van Zandt, dat is zeker sterk, maar ik zie het me desondanks toch niet vaak luister in de toekomst.
Hoe was dat? #dtvquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:02 schreef Xrenity het volgende:
-knip-maar gisteren ook al naar DFA1979 geweest.
Zeker wel. Heb je vast van ons blog afgehaald of niet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier ooit van een Nederlands bandje genaamd Nouveau Vélo gehoord? Goede gitaarpop, ben best wel een beetje onder de indruk. (http://nouveauvelo.bandcamp.com/)
Nee, zag 't op Kickingthehabit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker wel. Heb je vast van ons blog afgehaald of niet?
Leuker dan ik had verwacht! Veel energie en vond het ook wel erg vet dat ze het nog steeds met z'n tweeën af kunnen. Kudo's voor de drummer die met deze tracks ook nog gewoon goed blijft zingen. En dat basgeluid...quote:
Nog niet, maar nu wel. Vetquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
Norr, die EP van Lucrecia Dalt al gehoord? Wat tof zegVooral Veta. Ik ga meer van haar (hun?) opzoeken.
Goede tip. Leuk album, precies het soort jangle pop waar ik van hou, heel catchy. Als je nog aanraders in dit genre hebt mag je die altijd postenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier ooit van een Nederlands bandje genaamd Nouveau Vélo gehoord? Goede gitaarpop, ben best wel een beetje onder de indruk. (http://nouveauvelo.bandcamp.com/)
Nice hoop dat ik ze van de zomer op een festivalletje ofzo kan meepakken. Lijkt het me echt een ideale band voor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Leuker dan ik had verwacht! Veel energie en vond het ook wel erg vet dat ze het nog steeds met z'n tweeën af kunnen. Kudo's voor de drummer die met deze tracks ook nog gewoon goed blijft zingen. En dat basgeluid...
Set was volgens mij vrij kort, maar dat geeft niet echt, want deze muziek trek ik ook weer niet zo langPrecies mooie lengte voor mij.
Was niet zo onder de indruk van de MSTRKRFT-sessie die vervolgens in Paradiso was
Deze blijft toch wel erg vet. Nieuwe album is wel ok maar niet heel boeiend vind ik.
Eens, hele goede band. Ik prefereer ze boven Okkerville River.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:11 schreef Norrage het volgende:
Wat is Shearwater toch verschrikkelijk goed
Had nog wel wat hoger in mijn top 100 mogen komen
Vet! Ik had er graag naartoe gewild maar het was "ineens" uitverkocht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Leuker dan ik had verwacht! Veel energie en vond het ook wel erg vet dat ze het nog steeds met z'n tweeën af kunnen. Kudo's voor de drummer die met deze tracks ook nog gewoon goed blijft zingen. En dat basgeluid...
Set was volgens mij vrij kort, maar dat geeft niet echt, want deze muziek trek ik ook weer niet zo langPrecies mooie lengte voor mij.
Was niet zo onder de indruk van de MSTRKRFT-sessie die vervolgens in Paradiso was
Deze blijft toch wel erg vet. Nieuwe album is wel ok maar niet heel boeiend vind ik.
Zijn s/t.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Towneswelk album heb je geluisterd?
Oh die wel tofquote:
De stem kan wat geforceerd klinken (Alsof hij iemand probeert te kopieren), maar los van die stem, zijn het gewoon ijzersterke songs wmb. klinkt een beetje als Libertines meets Nick Cave.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:36 schreef Moody het volgende:
Als je de video bekijkt, is het genietbare en vrij oprechte muziek...
Maar op plaat vind ik er geen drol aan. Lijkt wel alsof de zanger opzettelijk als een dronkelap zingt en onwillekeurig uit de bocht schiet. Live lollig, maar geen draaiplaat....of zit ik hopeloos mis?
Ik vind het ook overdreven. Zonder die zanger zit het fantastisch in elkaar, maar ik vind het ook een bit too much.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:36 schreef Moody het volgende:
Als je de video bekijkt, is het genietbare en vrij oprechte muziek...
Maar op plaat vind ik er geen drol aan. Lijkt wel alsof de puber-zanger opzettelijk als een dronkelap zingt en onwillekeurig uit de bocht schiet. Live misschien lollig, maar geen draaiplaat....of zit ik hopeloos mis?
Moest ze missen vorige weekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Hopsakee, morgen naar The Antlers hier. Ben benieuwd.
Niet geluisterd, vond het album van vorig jaar heel generiek klinken en ik denk dat ik deze links laat liggen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Foxygen? Ik vind hem echt onvoorstelbaar slecht. Geen 'echte' nummers, maar meer demo-versies die abrupt eindigen, gefreak wat nergens naar toe gaat en dat maar liefst 72 minuten lang.
Ik herken je gevoel, heb er ook niks mee. Muzikaal is het bij vlagen wel aardig, maar echt de genialiteit herkennen kan ik ook niet. Maar goed, ik ben biased door de stem van Morrissey, die ik niet kan handelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:37 schreef Gehenna het volgende:
Weer eens een poging gedaan om the Smiths te waarderen. 'The Queen is Dead' had wel een paar briljante nummers, maar verder ken ik weinig van hun eigenlijk..
Dus het debuut maar aangeslingerd. Maar het blijft 'wel aardig', maar ik zie echt niet in waarom zoveel mensen dit zo geweldig vinden..
Ja ik vind z'n stem ook zo zemelig. En das op zich nog niet zo heel erg (bij Bob Dylan heb ik geen probleem mee bijv, maar die klinkt natuurlijk heel gedreven ipv zo vervelend laconiek als Morrisey), maar de rest van de muziek is zo opgezet dat zijn stem de hele muziek moet dragen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik herken je gevoel, heb er ook niks mee. Muzikaal is het bij vlagen wel aardig, maar echt de genialiteit herkennen kan ik ook niet. Maar goed, ik ben biased door de stem van Morrissey, die ik niet kan handelen.
Het is dat z'n naam erbij staat. Als ik blind moest gokken wie het zou moeten zijn, had ik zo'n niewu suf hype bandje uit de UK gezegdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:53 schreef bartrid het volgende:
The Smiths heb ik ook weinig mee, sommige nummers zijn wel aardig maar daar houdt het ook wel mee op. En die laatste single van Johnny Marr is ook een draak van een nummer...
Helemaal met je eens. 1 van de grootste teleurstellingen van het jaar aangezien ik hun vorige album erg goed vond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Foxygen? Ik vind hem echt onvoorstelbaar slecht. Geen 'echte' nummers, maar meer demo-versies die abrupt eindigen, gefreak wat nergens naar toe gaat en dat maar liefst 72 minuten lang.
Dat dacht ik ook ja, goh is het weer 2006 of 2007 of zo. Wat een vervelend nummer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is dat z'n naam erbij staat. Als ik blind moest gokken wie het zou moeten zijn, had ik zo'n niewu suf hype bandje uit de UK gezegd
Riptide is wel een zomerhitje geweest. Ik moet zeggen dat ik nooit een heel album van hem heb geluisterd, maar dat nummer vind ik best aardig. Ik zal dat album eens opzoeken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:07 schreef methodmich het volgende:
Zijn er hier toevallig al mensen die de Australische singer / songwriter Vance Joy kennen? En zo ja, hoe vinden jullie zijn muziek? Ik vind het album Dream Your Life Away best aangenaam. Een beetje een smaakvollere Mumford & Sons, gezien de folkinvloeden. Maar ook de oude Ryan Adams hoor ik geregeld terug.
Het live-album is ook erg sterk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef viagraap het volgende:
Heb op de een of andere manier Tame Impala al die tijd over het hoofd gezien. Maar nadat ik ze afgelopen zomer in Portugal op een festival zag staat met name de tweede plaat redelijk vaak (zoals nu bijvoorbeeld) op. Hele toffe muziek
Eerste album was toch ook al een hype?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef BoerBert het volgende:
Bizar. Een van de grootste hypes van 2012 was dat tweede album.
Nee, ik ken hem niet, maar ik zal het eens uitproberen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:07 schreef methodmich het volgende:
Zijn er hier toevallig al mensen die de Australische singer / songwriter Vance Joy kennen? En zo ja, hoe vinden jullie zijn muziek? Ik vind het album Dream Your Life Away best aangenaam. Een beetje een smaakvollere Mumford & Sons, gezien de folkinvloeden. Maar ook de oude Ryan Adams hoor ik geregeld terug.
Van The Smiths moet je eigenlijk een compilatie hebben. Singles bijvoorbeeld, staan 18 nummers op, inderdaad allemaal singlesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:37 schreef Gehenna het volgende:
Weer eens een poging gedaan om the Smiths te waarderen. 'The Queen is Dead' had wel een paar briljante nummers, maar verder ken ik weinig van hun eigenlijk..
Dus het debuut maar aangeslingerd. Maar het blijft 'wel aardig', maar ik zie echt niet in waarom zoveel mensen dit zo geweldig vinden..
Waarschijnlijk wel maar toen zat ik wat minder in de 'scene'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste album was toch ook al een hype?
EP is ook sterk, met Half full glass of wine.
116 mio hits op spotify, hoe dat zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:28 schreef kciR het volgende:
[..]
Riptide is wel een zomerhitje geweest. Ik moet zeggen dat ik nooit een heel album van hem heb geluisterd, maar dat nummer vind ik best aardig. Ik zal dat album eens opzoeken.
Eerste album was nog een veel grotere hype. Tweede album waren ze bekend, en werden ze zelfs een beetje mainstream bekendquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste album was toch ook al een hype?
EP is ook sterk, met Half full glass of wine.
Barbarism Begins at Home, dat gitaarwerk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:37 schreef Gehenna het volgende:
Is het erg als ik hem best lekker catchy vind?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:53 schreef bartrid het volgende:
The Smiths heb ik ook weinig mee, sommige nummers zijn wel aardig maar daar houdt het ook wel mee op. En die laatste single van Johnny Marr is ook een draak van een nummer...
Gitaarwerk is wel redelijk uniek daar idd, maar het nummer pakt me verder niet echt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Barbarism Begins at Home, dat gitaarwerk.
The Cure kan bij mij dan weer weinig verkeerd doen, Pornography is een meesterwerkjequote:Over waarderingen niet begrijpen gesproken. Pornography van The Cure op, vind het echt helemaal niks. Vooral Robert Smith's zang is echt tot aan het irritante toe. Vind Three Imaginary Boys beter dan Disintegration en deze ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |