Dat nummer is inderdaad geweldig, een van mijn favoriete Modest Mouse-tracks. Live ook erg indrukwekkend, heb de band in de zomer van 2004 nog in de Melkweg (of Paradiso?) mogen aanschouwen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Bukowski is een tof nummer.
Nou en offie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
Dat is niet die laatste plaat van Sun Kil Moon toch?
Nee, 't is een tribute aan Modest Mouse.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Okee, zijn dat allemaal covers van Modest Mouse? Ik dacht van diverse artiesten, met 1 nummer van hen.
Gezien de tracklist van die plaat zijn het allemaal Modest Mouse-covers, in elk geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Okee, zijn dat allemaal covers van Modest Mouse? Ik dacht van diverse artiesten, met 1 nummer van hen.
Klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel apart dan. Heb wel een nummer van Sun Kil Moon gehoord, dacht ik van de nieuwe plaat. Tiny Cities Made Of Ash. Ook van MM?
quote:Tracklist:
1. Tiny Cities Made of Ashes
2. Exit Does Not Exist
3. Space Travel Is Boring
4. Dramamine
5. Jesus Christ Was an Only Child
6. Four Fingered Fisherman
7. Grey Ice Water
8. Convenient Parking
9. Trucker's Atlas
10. Neverending Math Equation
11. Ocean Breathes Salty
Yup, van het MM meesterwerk The Moon & Antarctica.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel apart dan. Heb wel een nummer van Sun Kil Moon gehoord, dacht ik van de nieuwe plaat. Tiny Cities Made Of Ashes. Ook van MM?
Ik denk dat MM wellicht iets te druk naar je smaak is, maar juweeltjes als Lives en Bukowski wil ik je toch zeker niet onthouden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan ken ik ook weer een nummertje. Heb niet veel van MM gehoord.
Daar kom ik zelden, maar ik zal ook eens bij Velvet kijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef bukgeit het volgende:
Bij Plato liggen ze voor 9 a 10 euro in de bakken.
O ja, 'Shit Luck' is mijn favoriete track.
Lonesome Crowded West is nu in ieder geval slechts 9,90 bij nlstore.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar kom ik zelden, maar ik zal ook eens bij Velvet kijken.
Holy shit! Johnny Marr!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lonesome Crowded West is nu in ieder geval slechts 9,90 bij nlstore.
En wat nieuws over het nieuwe album:
Tracks Earmarked For New Modest Mouse Album
Modest Mouse frontman Isaac Brock is collaborating on new material with former Smiths guitarist Johnny Marr, a spokesperson for the revered indie rock act confirms. Marr has traveled from England to visit Brock in his Portland, Ore., home base in recent weeks to work on tracks earmarked for Modest Mouse\'s next album, tentatively due later this year via Epic.
The band has been off the road since last fall after completing extensive touring in support of its 2004 album \"Good News for People Who Love Bad News\", which peaked at No. 18 on The Billboard 200 and sold an eye-popping 1.4 million copies in the United States, according to Nielsen SoundScan.
It spawned the biggest hits of Modest Mouse\'s career in the form of \"Float On\" and \"Ocean Breathes Salty,\" which peaked at No. 1 and No. 6 respectively on Billboard\'s Modern Rock chart.
Dat nog niet zozeer, er is zeker wel een pleidooi te maken voor een aantal oudere albums - maar qua productie en geluid is deze wel het meest luistervriendelijke van hun platen, denk ik. De beste introductie in mijn optiek.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb gisteren nog staan zoeken naar Good News, maar helaas.
Het is dan ook meteen het enige album dat ik ken, maar ook hun beste als ik de reacties zo lees?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |