SPOILER: BonusmascotteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 05-10-2014 17:15:40 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Weet niet hoor maar als dit geen bewijs is...quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs, wie lift er hier nog? En dan bedoel ik met de middelen die God bedoeld heeft.
Klopt, maar IS zit wel bijna in Turkije, je kunt ze vanaf de grens zien lopen. En ze willen misschien de tombe van Suleyman Shah aanvallen en dat is Turks grondgebied.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Turks was en niet Koerdisch
Waar danquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:38 schreef Klokov het volgende:
Mag ik je erop wijzen dat er een s teveel staat ergens in de OP?
Mag ik je erop wijzen dat je dat zelf al gevonden hebt?quote:
btw speciaal voor jou Scott Herman met een kettlebellquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat je dat zelf al gevonden hebt?
een open view op z'n kettleballs?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wanneer komt.klokov eens met een sexy kettlebell pose bij de bonusmascotte
Ik hoef niet te tanken schatquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wanneer komt.klokov eens met een sexy kettlebell pose bij de bonusmascotte
quote:I am a woman who visits a glory-hole once a week. I perform oral sex on at lest eight men and often more, and occasionally a woman. I also have anal sex at least twice and often more. All through little holes so no one knows me or I them. My record is seventeen blowjobs and five anal penetrations in one six-hour stay. Not bad for a five-dollar cover-charge!
mag ik erop wijzen dat jij een ballen verslaving hebt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:38 schreef Klokov het volgende:
Mag ik je erop wijzen dat er een s teveel staat ergens in de OP?
vandaar de lage prijs van $5quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef Beach het volgende:
waarom zou je dat in vredesnaam willen
de kans op aids lijkt me levensgroot
Goede vraag. Als je niet weet dat er een man zit, kun je in principe niet gay zijn. Maar toch ook weer wel want je vond het lekker dat een man je pijptequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als je nu je penis door zo een hole stekt en een dude zuigt je af ben je dan gay?
Schrodingers cat vriend.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als je nu je penis door zo een hole stekt en een dude zuigt je af ben je dan gay?
en als het een tranny is, wat dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede vraag. Als je niet weet dat er een man zit, kun je in principe niet gay zijn. Maar toch ook weer wel want je vond het lekker dat een man je pijpte
waarmee wil je anders penetrerenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
En als je nu bukt voor die hole, je wordt gepenetreerd maar je weet niet dat het een man is..
jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Beach het volgende:
Als je denkt dat het een man is, terwijl het een vrouw is. Ben je dan alsnog gay?
daar heb jij je eigen topic voor, spammerquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Klokov het volgende:
Laten we het weer over kettlebells hebben in plaats van aids, homo's, tranny's en glory holes.
Bedoel je dit topic? SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar heb jij je eigen topic voor, spammer
wist je al dat in de toekomst deze reeks gaat sluiten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:59 schreef Klokov het volgende:
Wist je al dat ik recent de OP herzien heb en het topic is voorzien van een nieuwe banner?
Zal even kijken of ik een betere OP kan maken het volgende deel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wist je al dat in de toekomst deze reeks gaat sluiten?
zo'n kettlebell heeft ook bat wel een hole zag ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Klokov het volgende:
Laten we het weer over kettlebells hebben in plaats van aids, homo's, tranny's en glory holes.
Pixxie is wel gruwelijk lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Nieuwe guidelines in S&G. Challenge accepted!!
die had mijn ex ook. Plus alles wat samenkomt met een 80Equote:
Hahah topic van twee en half jaar oudquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zocht eergisteren naar hoe ik gehakt lekker kon maken en zag dat de eerste hit een topic van Sapstengel was.![]()
CUL / Hoe rundergehakt lekker maken
Ging kapot om die OP. Sap was toen nog zo'n lieve "pure" jongen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah topic van twee en half jaar ouduiteindelijk nooit gehakt gegeten lol.
Enige wat vast staat is 500ml melk met 50gr havermoutpoeder als ontbijt. En meestal een whey shake voordat ik ga trainen omdat ik dan honger heb.quote:
twitter:ElsBerryenKids twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:35:54Vanavond lekker veel kruiden door de bami, zijn de mannen dol op! #kooktweet #oosters #scherp http://t.co/LJhSyNfZ7u reageer retweet
waar zijn de kruiden dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ElsBerryenKids twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:35:54Vanavond lekker veel kruiden door de bami, zijn de mannen dol op! #kooktweet #oosters #scherp http://t.co/LJhSyNfZ7u reageer retweet
Ik voel me echt zo'n allochtoon als ik dat topic lees
Seto?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ElsBerryenKids twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:35:54Vanavond lekker veel kruiden door de bami, zijn de mannen dol op! #kooktweet #oosters #scherp http://t.co/LJhSyNfZ7u reageer retweet
Ik voel me echt zo'n allochtoon als ik dat topic lees
Haal Destiny ook dan bro.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Macbook besteld. BOOOM. Morgen binnen.Denk dat ik mijn huidige laptop toch maar verkoop en van het geld een PS4 haal.
Mja, misschien ooit. Ik game eigenlijk nooit meer en als ik game is het FIFA.quote:
Je had ook een homegym kunnen kopen ipv een Macbookquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Macbook besteld. BOOOM. Morgen binnen.Denk dat ik mijn huidige laptop toch maar verkoop en van het geld een PS4 haal.
Vijf macbooks kunnen niet op tegen mijn huidige gym.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je had ook een homegym kunnen kopen ipv een Macbook
Wat een pleurisspel is dat zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, misschien ooit. Ik game eigenlijk nooit meer en als ik game is het FIFA.Die games zijn ziekelijk duur en FIFA moet ik sowieso hebben.
Zo duur zijn kettlebells niet hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vijf macbooks kunnen niet op tegen mijn huidige gym.
16 oktober komen de nieuwe man. Beter had je nog gewacht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vijf macbooks kunnen niet op tegen mijn huidige gym.
Als het goed is niet. Update is net geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
16 oktober komen de nieuwe man. Beter had je nog gewacht.
Mja, meestal doen mensen dat niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik vraag me altijd af wat een product dat je met 1 klap stuk krijgt 1800 euro waard maakt
Zou andere woorden gebruiken maar ik deel je mening.quote:
My life makes sense nowquote:
We kunnen het BB topic omdopen naar Bulking Bigquote:
een roze big,jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
We kunnen het BB topic omdopen naar Bulking Big
Mijn hemeltje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou andere woorden gebruiken maar ik deel je mening.
Weet nog goed me eerste laptop ook zo'n bak met geld, die was heel snel stukquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, meestal doen mensen dat niet.
Dit is een fokking vette draadje ofnie?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
My life makes sense now
Ja ik las stiekem even mee
Ga je nu een paar kekke skinnyjeans dragen die matchen met je Macbook?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, meestal doen mensen dat niet.
Een Apple macbook gaat niet kapot.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Weet nog goed me eerste laptop ook zo'n bak met geld, die was heel snel stuk
En het helpt ook met de stretchreflex in je squatquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
My life makes sense now
Ja ik las stiekem even mee
Die keer dat je Susteren getrolld had op zijn "volwassen" kledingsstijl.quote:
Welk topic was dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die keer dat je Susteren getrolld had op zijn "volwassen" kledingsstijl.![]()
Was wel epic Jeroen.
Was in LIF, maar volgensmij is het weggemod. Je maakte een troll compliment en toen reageerde hij met een hele lap tekst.quote:
Is het Montelly of TheFXR?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:02 schreef McNulty het volgende:
Ik zweer dat Roy Donders lijkt op iemand uit dit topic.
[ afbeelding ]
hij ontvangt als Fanta, dus het zal wel kloppenquote:
kwa lichaamsbouw / head to body ratio bedoel je?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:02 schreef McNulty het volgende:
Ik zweer dat Roy Donders lijkt op iemand uit dit topic.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook al een paar weekjes man. Is tough, maar het resultaat mag er zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:07 schreef Awesome_ het volgende:
Nee, dat is een Roy donders worstenbroodje. Ik ontbijt niet. ben weer aan het IF'en sinds vandaag.
Netjes G. Ja eerste drie dagen vind ik ff kut maar daarna is het vrijwel meteen habit. Ik doe het vooral omdat ik qua energieniveau gewoon veel lekkerder ga. Geen sugarcrashes, niet meer hele dag door gapen, productiever want geen afleiding tijdens kantooruren etc. Qua kcals gewoon beetje maintainance, lichte deficit. Wat zijn je tijden?quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook al een paar weekjes man. Is tough, maar het resultaat mag er zijn.
Pitch een idee bij RTL over je werk op je boot, wie weetquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:33 schreef fathank het volgende:
Roy donders maakt wel meer moneyz dan iedereen in dit topic. Hoeveel kreeg ie van de Jumbo? Een half miljoen ofzo? Die dag moet bij mij nog komen dat ik een half miljoen bijgeschreven krijg.
met zo een grote herses en zo een kleine jongetjes lichaam hoef ik nog geen miljoen te krijgen worden bijgeschrevenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:33 schreef fathank het volgende:
Roy donders maakt wel meer moneyz dan iedereen in dit topic. Hoeveel kreeg ie van de Jumbo? Een half miljoen ofzo? Die dag moet bij mij nog komen dat ik een half miljoen bijgeschreven krijg.
/care want bolle kop en kan niet geil worden van het lekkerste geslachtquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:33 schreef fathank het volgende:
12-8, soms zelfs 2-8 ofzo. Doe het nu voor het eerst, ik heb echt wat gemist man. Cutten gaat zo veel makkelijkerquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Netjes G. Ja eerste drie dagen vind ik ff kut maar daarna is het vrijwel meteen habit. Ik doe het vooral omdat ik qua energieniveau gewoon veel lekkerder ga. Geen sugarcrashes, niet meer hele dag door gapen, productiever want geen afleiding tijdens kantooruren etc. Qua kcals gewoon beetje maintainance, lichte deficit. Wat zijn je tijden?
Yup. Als eckte endo loop ik anders de hele dag 'hee, een swirltent, heb ik daar misschien zin in?' Of 'wat is er vandaag in de kantine? Zou ik dat nu lusten?' Nu is het antwoord gewoon standaard 'nee, nog geen tijd'. Die voedselobsessie kost me echt uren denkwerk per dag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
12-8, soms zelfs 2-8 ofzo. Doe het nu voor het eerst, ik heb echt wat gemist man. Cutten gaat zo veel makkelijker![]()
Over 3 dagen ben ik alweer klaar tho, dan lig ik te shinen op het strand.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yup. Als eckte endo loop ik anders de hele dag 'hee, een swirltent, heb ik daar misschien zin in?' Of 'wat is er vandaag in de kantine? Zou ik dat nu lusten?' Nu is het antwoord gewoon standaard 'nee, nog geen tijd'. Die voedselobsessie kost me echt uren denkwerk per dag.Hongergevoelmanagement, feels good man.
Lekker G. waar gaat de reis naar toe
quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kwa lichaamsbouw / head to body ratio bedoel je?
[ afbeelding ]
of kwa stem? zo'n heerlijk zijige stem? wie heb dat zo'n lekkere stem?WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wel goed idee deze. Ook maar eens proberen. Lekker man, doe geen dingen die ik ook niet zou doen eahquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]schrikbarend herkenbaar dit.
Ik doe IF ook met low-carb rustdagen. Volle bak aan de vis/bacon/worstEcht aanrader man. Ik eet op trainingsdagen +- 3k en rustdagen +- 2,2k, waar op rustdagen <50gr carbs.
Een Canarisch Eilandje.
welneequote:Op maandag 6 oktober 2014 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel goed idee deze. Ook maar eens proberen. Lekker man, doe geen dingen die ik ook niet zou doen eah
alleen de ramen in de deuren?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
ISIS VALT AAN SLUIT DE RAMEN IN DEUREN
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
welnee
beetje eten
beetje surfen
beetje sick kunt zijn
beetje gymmen in das hotel
En wat vind JB daar van?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
welnee
beetje eten
beetje surfen
beetje sick kunt zijn
beetje gymmen in das hotel
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:19 schreef Awesome_ het volgende:
http://stuppid.com/black-donor-neo-nazi/
Geestig. Heel geestig.
Hey altijdgeslaagd turkquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:19 schreef Awesome_ het volgende:
http://stuppid.com/black-donor-neo-nazi/
Geestig. Heel geestig.
Picsquote:
Ben nu bij Mijas Costa, waar ben je precies?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op het moment in Fuengirola. Trainen dan, ik woon hier in Mijas Costa. Hoezo?
Zo'n 2.200km verderop...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben nu bij Mijas Costa, waar ben je precies?
https://www.google.nl/map(...)1:0xd895462e932a29af
Das een grote roos.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:08 schreef Awesome_ het volgende:
Oh we zwaaien wel even dan. Wij hebben die roos bij. zie je ons?
Thats gonna hurt in the morning....quote:
Hoezoquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:59 schreef Klokov het volgende:
Wat is er met dit topic de laatste week?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:17 schreef Montelly het volgende:
Pixie ik wil gewoon vrienden worden, laat die kneusje hier maar lekker lullen, wij weten wel beter
quote:
Organiseer je meet dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je mij ziet lopen vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dolgraag het nummer van haar plastisch chirurg willen
edit: al gevonden
http://www.ghavamiplasticsurgery.com
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
afterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beforeGoede nose job idd. En Instagram filters en makeupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dolgraag het nummer van haar plastisch chirurg willen
Wat een fake nephoer man, beetje aandacht vragen/rijke man zoeken op Instagram ook.
Zou haar wel hard geven sowieso, dat wel.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
afterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beforevertel, wat moet er bij jou zoal gebeuren? zou je voor een boobjob gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dolgraag het nummer van haar plastisch chirurg willen
edit: al gevonden
http://www.ghavamiplasticsurgery.comVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Liposuctie rondom buik en benen en dat vet kan wel in mijn borsten gespoten wordenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
vertel, wat moet er bij jou zoal gebeuren? zou je voor een boobjob gaan?
Nee, mijn billen zijn rond genoeg. Ofja, het mag wel wat gelift worden maar niet groter.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Wil je ook Berzilian but lift GRS? Hoef je nooit meer squats te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Liposuctie rondom buik en benen en dat vet kan wel in mijn borsten gespoten worden
[..]
Nee, mijn billen zijn rond genoeg. Ofja, het mag wel wat gelift worden maar niet groter.
Is wel goed geluktWat een ranzige kont die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker nummertjequote:Op maandag 6 oktober 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Haha ja tog, for whom the kettlebell tolls
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Haha ja tog, for whom the kettlebell tolls
ik ben afwezig geweest, sorryquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:59 schreef Klokov het volgende:
Wat is er met dit topic de laatste week?
hey weissmanquote:
Zie die armflapjes trillen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze chick, lekker lichaam
Sap jij cocktease.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ff McNulty lokken dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Liposuctie rondom buik en benen en dat vet kan wel in mijn borsten gespoten worden
[..]
Nee, mijn billen zijn rond genoeg. Ofja, het mag wel wat gelift worden maar niet groter.
Is wel goed geluktAls je van gedachten verandert en je wilt dat wat in je kont gespoten wordt, dan mag je mij dm'en. Nommmmmmmmmmmmmsayinnn'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sap jij cocktease.
[..]
Als je van gedachten verandert en je wilt dat wat in je kont gespoten wordt, dan mag je mij dm'en. Nommmmmmmmmmmmmsayinnn'![]()
![]()
![]()
dat is een kwaliteitspost watsmetjouquote:
quote:
@ de resttwitter:jermaineFOWLER twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 07:46:53I'm never ever getting married. Thank you Gone Girl...and my divorced parents. reageer retweet
Let niet op die gasten hier joh. Rare dakduiven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]@ de resttwitter:jermaineFOWLER twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 07:46:53I'm never ever getting married. Thank you Gone Girl...and my divorced parents. reageer retweet
klinkt als een stomme filmquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Let niet op die gasten hier joh. Rare dakduiven.
Waar gaat die film over? Want hier word ik ook niet wijzer van,
With his wife's disappearance having become the focus of an intense media circus, a man sees the spotlight turned on him when it's suspected that he may not be innocent.
G.R.S. ben je het eens met de stelling dat we als mensheid onze zonnestelsel moeten koloniseren om het voortbestaan van onze soort veilig te stellen? Ik verheug mij erop om uw intellectuele inzichten te mogen ontvangen in deze.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:58 schreef G.R.S. het volgende:
Vrouw is waarschijnlijk een psychobitch die alles bij elkaar heeft gelogen.
Nee, de mensheid is enorm fucked up. Als we op een dag ons einde tegemoet komen, dan moeten we dat als mensheid omarmen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
G.R.S. ben je het eens met de stelling dat we als mensheid onze zonnestelsel moeten koloniseren om het voortbestaan van onze soort veilig te stellen? Ik verheug mij erop om uw intellectuele inzichten te mogen ontvangen in deze.
De mensheid is niet goed en ook niet slecht. Wij zijn tot vreselijke in staat, maar kunnen ook liefhebben als geen ander. Aan dat laatste schiet je een beetje voorbij heb ik het idee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, de mensheid is enorm fucked up. Als we op een dag ons einde tegemoet komen, dan moeten we dat als mensheid omarmen.
Liefde is net zo echt als een XTC pilletje dat op het juiste moment in kickt.quote:
Klaar met fappen op Harvard brainporn? Volgend seizoen Istanbul he.quote:
Ik weet hoe JB uitziet, ik laat het lekker aan Etha overquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef McNulty het volgende:
JB, Montelly belooft jou een stuut asociaal toeterende Turken op jullie trouwdag als je voor hem kiest.
af en toe afwisseling, ben al bij lecture 9quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Klaar met fappen op Harvard brainporn? Volgend seizoen Istanbul he.
tweede kamer bestormdtwitter:deliefde twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:13:09Wow! Ze bestormen zojuist de Kamer! Zijn in Kamergebouw gedrongen! http://t.co/xQ4XBEvibu reageer retweet
lucy..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef Klokov het volgende:
Welke film heeft jullie recent tot nadenken gezet?
Moet ik dit lezen als:quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet hoe JB uitziet, ik laat het lekker aan Etha over
Fight Clubquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef Klokov het volgende:
ik denk dat ze diep van binnen toch beetje jungle fever heeftquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als:
Ik weet hoe JB eruit ziet en ik vind haar een lekker wijf. Als Etha het verkloot duik ik er zo op?
Als je je kettlebells maar niet het huis uit gooitquote:
Dat Brad Pitt toch wel een lkkrtje is?quote:
Kettlebells moet je omsmelten tot barbells.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je je kettlebells maar niet het huis uit gooit
Lucyquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef Klokov het volgende:
Waarom zou je een gietijzeren barbell willen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kettlebells moet je omsmelten tot barbells.
Helpt wel natuurlijk, zo'n actie. Krijgt men ineens sympathie voor de Koerdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef Montelly het volgende:
tweede kamer bestormdtwitter:deliefde twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:13:09Wow! Ze bestormen zojuist de Kamer! Zijn in Kamergebouw gedrongen! http://t.co/xQ4XBEvibu reageer retweet
Dan zouden ze niet ver komenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je je kettlebells maar niet het huis uit gooit
This is your life, and it's ending one minute at a time.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat Brad Pitt toch wel een lkkrtje is?
Wel jammer dat de film wetenschappelijk incorrect was. Interstellar is een film die gebaseerd is op de theorie van Kip Thorne. Muziek is door Hans Zimmmmmmmer babbbbyyyyy!!!quote:
1+1 = ∞ ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wel jammer dat de film wetenschappelijk incorrect was. Interstellar is een film die gebaseerd is op de theorie van Kip Thorne. Muziek is door Hans Zimmmmmmmer babbbbyyyyy!!!
Dit soort filmpjes maken mijn dag. Net als de blindengeleidepoes van gisteren. Bedankt broer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Klokov het volgende:
Pugs https://www.facebook.com/video.php?v=856561081055294
Sta altijd voor je klaar, we moeten snel weer even meeten met Jahroon @ Noorderplantsoen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes maken mijn dag. Net als de blindengeleidepoes van gisteren. Bedankt broer.
tears shed..quote:
Grave of the fireflies.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
Welke film heeft jullie minder recent tot nadenken gezet?
in de trailer die ik gister toevallig zag (vraag me niet hoe) zag je haar verdrinken MAAR HET IS NOOIT WAT HET LYKT!!!!!!!!!!!!..quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:58 schreef G.R.S. het volgende:
Vrouw is waarschijnlijk een psychobitch die alles bij elkaar heeft gelogen.
hey sukkeltje hahahquote:
18 yo getting fucked hard anal cumshot painful russian blonde.aviquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
Ben niet zo'n fan van geanimeerde filmsquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Grave of the fireflies.
Heeft meerder aspecten die je tot nadenken aanzet.
Vertel wat er in je omging.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
18 yo getting fucked hard anal cumshot painful russian blonde.avi
heyquote:
hahaquote:
jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Liefde is net zo echt als een XTC pilletje dat op het juiste moment in kickt.
Kan ik begrijpen...quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van geanimeerde films
seks voor jou ookquote:
ja togquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hey weissman
haha iedereen zeg zo tog
Wtfquote:A WOMAN brutally murdered and cooked by her husband in their Brisbane apartment has been identified as a transsexual “high-class” prostitute whose sex work paid for her family’s education in Indonesia.
http://www.news.com.au/na(...)j4alav-1227082048931
hoeveel $ = 182 tokens ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:11 schreef Dimachaerus het volgende:
kittycatxo has granted moderator privileges to wesman1111.
wesman1111 tipped 182 tokens
hey weissman
Into the wildquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:11 schreef Dimachaerus het volgende:
kittycatxo has granted moderator privileges to wesman1111.
wesman1111 tipped 182 tokens
hey weissman
Fill Jillquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
ey, en in dat andere topic schreef je Brokeback mountainquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
18 yo getting fucked hard anal cumshot painful russian blonde.avi
dan valt hij als een kerstbal aan gruzelementen als je hem laat vallenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom zou je een gietijzeren barbell willen?
Ik denk dat die al breekt als je er een goede lift mee wil zetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan valt hij als een kerstbal aan gruzelementen als je hem laat vallen
http://www.bottombuddy.com/quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:31 schreef RaymondK het volgende:
hey, ik ook niet. En m'n rug niet, en m'n reet nauwelijks, en m'n tenen niet meer zonder te gaan zitten.
Geweldige sport dit echt![]()
Kan nog wel in m'n neus peuteren gelukkig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:33 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.bottombuddy.com/
[ afbeelding ]
als je seks wilt kan je het ook gewoon vragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ey, en in dat andere topic schreef je Brokeback mountain
je mag er maar 1 kiezen oke
dit escaleert helemaal uit de klauwen ditquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als je seks wilt kan je het ook gewoon vragen
ijzeren verdediging? Kuisheidsgordel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef JaqenHghar het volgende:
Dan zul je eerst RaymondK's ijzeren verdediging moeten zien binnen te dringen.![]()
![]()
Nee, je staat toch zo strak met al je spierenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ijzeren verdediging? Kuisheidsgordel?
ooh haha. nah, zit wel een bulk laagje op weer nu, dus komt wel goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee, je staat toch zo strak met al je spieren
Bulklaagje, uhuhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ooh haha. nah, zit wel een bulk laagje op weer nu, dus komt wel goed
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik droomde dat ik seks had met Gianna Michaels want ze was schoonmaakster in een hotel waar ik sliep.
lol. ik zit te kijken waar ze die gif nou aan elkaar plakte, maar hij lijkt gewoon door te lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |