twitter:ElsBerryenKids twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:35:54Vanavond lekker veel kruiden door de bami, zijn de mannen dol op! #kooktweet #oosters #scherp http://t.co/LJhSyNfZ7u reageer retweet
waar zijn de kruiden dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ElsBerryenKids twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:35:54Vanavond lekker veel kruiden door de bami, zijn de mannen dol op! #kooktweet #oosters #scherp http://t.co/LJhSyNfZ7u reageer retweet
Ik voel me echt zo'n allochtoon als ik dat topic lees
Seto?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ElsBerryenKids twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:35:54Vanavond lekker veel kruiden door de bami, zijn de mannen dol op! #kooktweet #oosters #scherp http://t.co/LJhSyNfZ7u reageer retweet
Ik voel me echt zo'n allochtoon als ik dat topic lees
Haal Destiny ook dan bro.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Macbook besteld. BOOOM. Morgen binnen.Denk dat ik mijn huidige laptop toch maar verkoop en van het geld een PS4 haal.
Mja, misschien ooit. Ik game eigenlijk nooit meer en als ik game is het FIFA.quote:
Je had ook een homegym kunnen kopen ipv een Macbookquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Macbook besteld. BOOOM. Morgen binnen.Denk dat ik mijn huidige laptop toch maar verkoop en van het geld een PS4 haal.
Vijf macbooks kunnen niet op tegen mijn huidige gym.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je had ook een homegym kunnen kopen ipv een Macbook
Wat een pleurisspel is dat zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, misschien ooit. Ik game eigenlijk nooit meer en als ik game is het FIFA.Die games zijn ziekelijk duur en FIFA moet ik sowieso hebben.
Zo duur zijn kettlebells niet hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vijf macbooks kunnen niet op tegen mijn huidige gym.
16 oktober komen de nieuwe man. Beter had je nog gewacht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vijf macbooks kunnen niet op tegen mijn huidige gym.
Als het goed is niet. Update is net geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
16 oktober komen de nieuwe man. Beter had je nog gewacht.
Mja, meestal doen mensen dat niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik vraag me altijd af wat een product dat je met 1 klap stuk krijgt 1800 euro waard maakt
Zou andere woorden gebruiken maar ik deel je mening.quote:
My life makes sense nowquote:
We kunnen het BB topic omdopen naar Bulking Bigquote:
een roze big,jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
We kunnen het BB topic omdopen naar Bulking Big
Mijn hemeltje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou andere woorden gebruiken maar ik deel je mening.
Weet nog goed me eerste laptop ook zo'n bak met geld, die was heel snel stukquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, meestal doen mensen dat niet.
Dit is een fokking vette draadje ofnie?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
My life makes sense now
Ja ik las stiekem even mee
Ga je nu een paar kekke skinnyjeans dragen die matchen met je Macbook?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, meestal doen mensen dat niet.
Een Apple macbook gaat niet kapot.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Weet nog goed me eerste laptop ook zo'n bak met geld, die was heel snel stuk
En het helpt ook met de stretchreflex in je squatquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
My life makes sense now
Ja ik las stiekem even mee
Die keer dat je Susteren getrolld had op zijn "volwassen" kledingsstijl.quote:
Welk topic was dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die keer dat je Susteren getrolld had op zijn "volwassen" kledingsstijl.![]()
Was wel epic Jeroen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |