Lekker nummertjequote:Op maandag 6 oktober 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Haha ja tog, for whom the kettlebell tolls
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Haha ja tog, for whom the kettlebell tolls
ik ben afwezig geweest, sorryquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:59 schreef Klokov het volgende:
Wat is er met dit topic de laatste week?
hey weissmanquote:
Zie die armflapjes trillen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze chick, lekker lichaam
Sap jij cocktease.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ff McNulty lokken dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Liposuctie rondom buik en benen en dat vet kan wel in mijn borsten gespoten worden
[..]
Nee, mijn billen zijn rond genoeg. Ofja, het mag wel wat gelift worden maar niet groter.
Is wel goed geluktAls je van gedachten verandert en je wilt dat wat in je kont gespoten wordt, dan mag je mij dm'en. Nommmmmmmmmmmmmsayinnn'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sap jij cocktease.
[..]
Als je van gedachten verandert en je wilt dat wat in je kont gespoten wordt, dan mag je mij dm'en. Nommmmmmmmmmmmmsayinnn'![]()
![]()
![]()
dat is een kwaliteitspost watsmetjouquote:
quote:
@ de resttwitter:jermaineFOWLER twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 07:46:53I'm never ever getting married. Thank you Gone Girl...and my divorced parents. reageer retweet
Let niet op die gasten hier joh. Rare dakduiven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]@ de resttwitter:jermaineFOWLER twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 07:46:53I'm never ever getting married. Thank you Gone Girl...and my divorced parents. reageer retweet
klinkt als een stomme filmquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Let niet op die gasten hier joh. Rare dakduiven.
Waar gaat die film over? Want hier word ik ook niet wijzer van,
With his wife's disappearance having become the focus of an intense media circus, a man sees the spotlight turned on him when it's suspected that he may not be innocent.
G.R.S. ben je het eens met de stelling dat we als mensheid onze zonnestelsel moeten koloniseren om het voortbestaan van onze soort veilig te stellen? Ik verheug mij erop om uw intellectuele inzichten te mogen ontvangen in deze.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:58 schreef G.R.S. het volgende:
Vrouw is waarschijnlijk een psychobitch die alles bij elkaar heeft gelogen.
Nee, de mensheid is enorm fucked up. Als we op een dag ons einde tegemoet komen, dan moeten we dat als mensheid omarmen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
G.R.S. ben je het eens met de stelling dat we als mensheid onze zonnestelsel moeten koloniseren om het voortbestaan van onze soort veilig te stellen? Ik verheug mij erop om uw intellectuele inzichten te mogen ontvangen in deze.
De mensheid is niet goed en ook niet slecht. Wij zijn tot vreselijke in staat, maar kunnen ook liefhebben als geen ander. Aan dat laatste schiet je een beetje voorbij heb ik het idee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, de mensheid is enorm fucked up. Als we op een dag ons einde tegemoet komen, dan moeten we dat als mensheid omarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |