Waarom zou je een gietijzeren barbell willen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kettlebells moet je omsmelten tot barbells.
Helpt wel natuurlijk, zo'n actie. Krijgt men ineens sympathie voor de Koerdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef Montelly het volgende:
tweede kamer bestormdtwitter:deliefde twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:13:09Wow! Ze bestormen zojuist de Kamer! Zijn in Kamergebouw gedrongen! http://t.co/xQ4XBEvibu reageer retweet
Dan zouden ze niet ver komenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je je kettlebells maar niet het huis uit gooit
This is your life, and it's ending one minute at a time.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat Brad Pitt toch wel een lkkrtje is?
Wel jammer dat de film wetenschappelijk incorrect was. Interstellar is een film die gebaseerd is op de theorie van Kip Thorne. Muziek is door Hans Zimmmmmmmer babbbbyyyyy!!!quote:
1+1 = ∞ ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wel jammer dat de film wetenschappelijk incorrect was. Interstellar is een film die gebaseerd is op de theorie van Kip Thorne. Muziek is door Hans Zimmmmmmmer babbbbyyyyy!!!
Dit soort filmpjes maken mijn dag. Net als de blindengeleidepoes van gisteren. Bedankt broer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Klokov het volgende:
Pugs https://www.facebook.com/video.php?v=856561081055294
Sta altijd voor je klaar, we moeten snel weer even meeten met Jahroon @ Noorderplantsoen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes maken mijn dag. Net als de blindengeleidepoes van gisteren. Bedankt broer.
tears shed..quote:
Grave of the fireflies.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
Welke film heeft jullie minder recent tot nadenken gezet?
in de trailer die ik gister toevallig zag (vraag me niet hoe) zag je haar verdrinken MAAR HET IS NOOIT WAT HET LYKT!!!!!!!!!!!!..quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:58 schreef G.R.S. het volgende:
Vrouw is waarschijnlijk een psychobitch die alles bij elkaar heeft gelogen.
hey sukkeltje hahahquote:
18 yo getting fucked hard anal cumshot painful russian blonde.aviquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
Welke film heeft jullie minder recent tot nadenken gezet?
Ben niet zo'n fan van geanimeerde filmsquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Grave of the fireflies.
Heeft meerder aspecten die je tot nadenken aanzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |