Heej sgatje op jou ken ik bauwequote:
Gezellig typequote:Op zondag 5 oktober 2014 11:52 schreef Klokov het volgende:
Ik fix het even voor je
[ afbeelding ]
Pc masterrace
Nee wist ik niet. Ze zijn wel gegroeid sinds ik deadlift en snatch grip helpt ook. Welke kettlebell oefeningen kan je doen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Klokov het volgende:
Wist je dat van kettlebell training je onderarmen groeien, srs
Vrijwel alles omdat je altijd een verlegd zwaartepunt hebt. Wat die vent hierboven doet heb je trouwens echt een monsterlijke grip voor nodig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee wist ik niet. Ze zijn wel gegroeid sinds ik deadlift en snatch grip helpt ook. Welke kettlebell oefeningen kan je doen?
Ik doe wel altijd swings op leg day want voelt wel lekker maar merk idd als je beetje zware kettlebell pakt je onderarmen daar ook al bij voeltquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrijwel alles omdat je altijd een verlegd zwaartepunt hebt. Wat die vent hierboven doet heb je trouwens echt een monsterlijke grip voor nodig.
Mannen die dat nodig achten over zichzelf te zeggen hebben het per definitie niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:31 schreef McNulty het volgende:
Ik heb gehoord dat swag gewoon een ander woord is om een man sexy te noemen.
Hey vriendje heb je gereport voor reclamequote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Klokov het volgende:
Wist je dat van kettlebell training je onderarmen groeien, srs
[ afbeelding ]
Veel deadliftenquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat type onderarmen heb ik ook, echt kut man.
Een kettlebell van 1 kg hebben en dan nog de oefening niet goed kunnen uitvoerenquote:
Dat dat kan in deze tijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een kettlebell van 1 kg hebben en dan nog de oefening niet goed kunnen uitvoeren
Heb haar gemailt waarin ik haar wijs op het kettlebelltopic.quote:
Kan bevestigen. Met m'n 16 kilo lukt het netquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrijwel alles omdat je altijd een verlegd zwaartepunt hebt. Wat die vent hierboven doet heb je trouwens echt een monsterlijke grip voor nodig.
Alleen de hold of ook de press?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan bevestigen. Met m'n 16 kilo lukt het net
Bij iedere kettlebell swing gaat er ergens een lief poesje dood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs, wie lift er hier nog? En dan bedoel ik met de middelen die God bedoeld heeft.
Zou beiden raken. Voel me rebels vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
en voor McNulty
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |