Ja leuke naam man. ''Whats your dogs name?'' ''Kwartje'' ''Queertje?''quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Koop dan eens een fatsoenlijke hond joh![]()
Naam: Kwartje.
LOL. Dime dan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja leuke naam man. ''Whats your dogs name?'' ''Kwartje'' ''Queertje?''
Zeker kan dat. Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ja even een suffe vraag: is dit een SC of kan ik hier ook even advies vragen over sporten?
Voor advies kun je het beste naar deze reeksen gaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ja even een suffe vraag: is dit een SC of kan ik hier ook even advies vragen over sporten?
Oh sorry! Die andere knakker zei al dat het konquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor advies kun je het beste naar deze reeksen gaan
SPT / [Fitness] (#32) workout in de keuken
SPT / [Bodybuilding] #460 Train eat sleep repeat
Of
SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomen
Zwemmen kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik sport nu sinds 2 weken weer een beetje serieus. 1x per week krachttraining en verder wat lesjes
Nu was ik donderdag een beetje te enthousiast geweest bij zo'n lesDus ik voelde mij daarna echt ellendig (als in: ziek)
Vandaag toch gegaan, met een beetje spierpijn
Kan het kwaad als ik morgen ga zwemmen of zo?
Misschien echt een suffe vraag hoor, maar ik weet gewoon echt niet wat ik doe
Gewoon heerlijk een stukje zwemmen meid, lekker rustig aan doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik sport nu sinds 2 weken weer een beetje serieus. 1x per week krachttraining en verder wat lesjes
Nu was ik donderdag een beetje te enthousiast geweest bij zo'n lesDus ik voelde mij daarna echt ellendig (als in: ziek)
Vandaag toch gegaan, met een beetje spierpijn
Kan het kwaad als ik morgen ga zwemmen of zo?
Misschien echt een suffe vraag hoor, maar ik weet gewoon echt niet wat ik doe
Hey knakkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon heerlijk een stukje zwemmen meid, lekker rustig aan doen.
Die zegt altijd maar watquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh sorry! Die andere knakker zei al dat het kondus nu staat het er al
Nou toch bedankt voor het advies allemaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Die zegt altijd maar wat
Nee maar dat maakt niet uit. Waar ik ga komen alleen bejaarden dus we doen meer een gecontroleerd tegen elkaar aan drijvenquote:
Ben je bejaard?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt niet uit. Waar ik ga komen alleen bejaarden dus we doen meer een gecontroleerd tegen elkaar aan drijven
En ik heb veel vet dus ik zink toch niet
Face down hoef je niet te zinken om te verzuipen. Daarom hebben reddingsvesten meestal een ongelijk verdeeld drijfvermogen zodat je vanzelf op je rug kantelt als je bewusteloos bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt niet uit. Waar ik ga komen alleen bejaarden dus we doen meer een gecontroleerd tegen elkaar aan drijven
Mijn burkiniquote:
Mijn kat heet Rhaegar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:53 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe ratje. zal ik em Tyrion of Ned noemen?
ik ben nieuwsgierig, lekker zacht knuffelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
das best knap, zelf in elkaar zetten, echt awesomequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:55 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag nog nieuw ikeakastje gekocht en in elkaar gezet
handige jongen, kom je morgen helpen? Iknga kniesxhotten maken op zolder. Slopen we daarna de gymquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:55 schreef Awesome_ het volgende:
MVP deze manquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:55 schreef Awesome_ het volgende:
Best een slap in-the-face dit. Hier wordt alleen serieus over trainen gesproken. Vraag maar aan de user Eleiko.quote:
Ik heb vandaag een lego bouwwerk in elkaar gezet. Ha.. dat is wel een nivotje hoger.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:55 schreef Awesome_ het volgende:
als je erop staat, ben je eindelijk masterracequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een lego bouwwerk in elkaar gezet. Ha.. dat is wel een nivotje hoger.
zal wel duplo geweest zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een lego bouwwerk in elkaar gezet. Ha.. dat is wel een nivotje hoger.
Gewoon Lego Technic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |