Pics van de tranny die je met je puppy geregeld hebt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
Dima je moet een puppy kopen zoveel aandacht van chicks krijg je dan als je daarmee buiten loopt.
Dit zijn geen kankergrappen man. Je doet gwn normaal over dieren. Hontenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Heb mn golden retriever niet in zn buik geschopt toen die me begroette vanochtend.
Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven.
Ik dacht toen ik het postte: 'Het is dat hier geen vrouwen zitten, anders had ik echt een shitstorm over me heen gehad'quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit zijn geen kankergrappen man. Je doet gwn normaal over dieren. Honten![]()
Koos, we zien hier jongeren op skateboards met enorme snelheid een berg afsuizen, wat zegt de wet hierover?quote:
Broer, stervende moslim kinderen interesseren me geen moer. Maar als jij je hont trapt, trap ik jou.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik het postte: 'Het is dat hier geen vrouwen zitten, anders had ik echt een shitstorm over me heen gehad'
Maar gelukkig ben jij er nog, maat. Hoe gaat het nu met je? Beetje boven water weer? lol. [ afbeelding ]
En een Chinees die hondenvlees eet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broer, stervende moslim kinderen interesseren me geen moer. Maar als jij je hont trapt, trap ik jou.
Beetje hoofdpijn, maar ik overleef het wel. Hoe gaat het daar? Je meid nog levend?
In de dancing. Duh.quote:
mijn oma gooide altijd katjes in de singel, om ze te verdrinken, anders had ze teveel kattenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broer, stervende moslim kinderen interesseren me geen moer. Maar als jij je hont trapt, trap ik jou.
Beetje hoofdpijn, maar ik overleef het wel. Hoe gaat het daar? Je meid nog levend?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:53 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe ratje. zal ik em Tyrion of Ned noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |