Veel deadliftenquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat type onderarmen heb ik ook, echt kut man.
Een kettlebell van 1 kg hebben en dan nog de oefening niet goed kunnen uitvoerenquote:
Dat dat kan in deze tijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een kettlebell van 1 kg hebben en dan nog de oefening niet goed kunnen uitvoeren
Heb haar gemailt waarin ik haar wijs op het kettlebelltopic.quote:
Kan bevestigen. Met m'n 16 kilo lukt het netquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrijwel alles omdat je altijd een verlegd zwaartepunt hebt. Wat die vent hierboven doet heb je trouwens echt een monsterlijke grip voor nodig.
Alleen de hold of ook de press?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan bevestigen. Met m'n 16 kilo lukt het net
Bij iedere kettlebell swing gaat er ergens een lief poesje dood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs, wie lift er hier nog? En dan bedoel ik met de middelen die God bedoeld heeft.
Zou beiden raken. Voel me rebels vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
en voor McNulty
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |