ey, en in dat andere topic schreef je Brokeback mountainquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
18 yo getting fucked hard anal cumshot painful russian blonde.avi
dan valt hij als een kerstbal aan gruzelementen als je hem laat vallenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom zou je een gietijzeren barbell willen?
Ik denk dat die al breekt als je er een goede lift mee wil zetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan valt hij als een kerstbal aan gruzelementen als je hem laat vallen
http://www.bottombuddy.com/quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:31 schreef RaymondK het volgende:
hey, ik ook niet. En m'n rug niet, en m'n reet nauwelijks, en m'n tenen niet meer zonder te gaan zitten.
Geweldige sport dit echt![]()
Kan nog wel in m'n neus peuteren gelukkig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:33 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.bottombuddy.com/
[ afbeelding ]
als je seks wilt kan je het ook gewoon vragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ey, en in dat andere topic schreef je Brokeback mountain
je mag er maar 1 kiezen oke
dit escaleert helemaal uit de klauwen ditquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als je seks wilt kan je het ook gewoon vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijzeren verdediging? Kuisheidsgordel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef JaqenHghar het volgende:
Dan zul je eerst RaymondK's ijzeren verdediging moeten zien binnen te dringen.![]()
![]()
Nee, je staat toch zo strak met al je spierenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ijzeren verdediging? Kuisheidsgordel?
ooh haha. nah, zit wel een bulk laagje op weer nu, dus komt wel goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee, je staat toch zo strak met al je spieren
Bulklaagje, uhuhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ooh haha. nah, zit wel een bulk laagje op weer nu, dus komt wel goed
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik droomde dat ik seks had met Gianna Michaels want ze was schoonmaakster in een hotel waar ik sliep.
lol. ik zit te kijken waar ze die gif nou aan elkaar plakte, maar hij lijkt gewoon door te lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |