SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 2% gewijzigd door Dottey op 02-10-2014 15:33:03 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik moest hier wel een beetje om lachen.. het duwen en porren om je pijnlijke tieten te behoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:45 schreef Sara82 het volgende:
Welkom Pinquit! Vetteretespannend he!
Ik ben echt een fokking idioot. Loop steeds aan mijn tieten te douwen om te kijken of ze nog niet minder pijn doen.![]()
(ze moeten namelijk pijn blijven doen he, HEUL PIJN! Zodra ze minder pijn gaan doen worrik namelijk altijd een paar dagen later ongesteld... )
Oh, en morgen mag ik volgens de bijsluiter van de Actionstokjes gaan testen, want dan zit ik 4 dagen voor de rode flatsch! (yeahyeah, I know, onverstandig enzo, maar ik doe het lekker toch)
maar heb verder nergens last van, niks bijzonders gevoeld, dus verwacht er niets van eigenlijk...
Dottey, ben je nog steeds LH-pieken aan het uitpiesen?
En L-E, jij houdt het ook spannend...!
Nou, ik ga weer ff aan mijn tieten voelen!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:16 schreef Barreltje het volgende:
* Drukt op "volg topic " knop *
Na mn vakantie ga ik wel meer meepraten. . Nu mee lezen..
Peer-pressure. . Gotta love it..
Sleep mn NOD er maar uit. Geen nieuwe nogquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef Dottey het volgende:
Mensen die graag wijzigingen in de OP zien.. DM of quote me maar![]()
Nieuwelingen welkom
quote:
Wil je met of zonder tekstje?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:00 schreef MaJo het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Hoewel alle symptomen nog aanwezig zijn besloten toch nog even te wachten. Op z'n vroegst dit weekend testen
doe maar metquote:
Niet echt, want dat betekent meestal dat je LF te kort is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef Daui het volgende:
@MaJo Hoe korter de cyclus des te meer kansen toch ;-). En minder dagen in spanning zitten. Maar bloedverlies is stom!
niet als je vervolgens 10 dagen ongesteld bentquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef Daui het volgende:
@MaJo Hoe korter de cyclus des te meer kansen toch ;-). En minder dagen in spanning zitten. Maar bloedverlies is stom!
Luttele fase.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
niet als je vervolgens 10 dagen ongesteld bent
Wat is LF mariposas?
Flink bloedverlies of een beetje spetters?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:44 schreef MaJo het volgende:
Hmmm zojuist bloedverliesals dit doorzet dan is mijn tweede cyclus 20 dagen, de eerste was 24 dagen.
Dat inderdaad, zo'n beetje grof gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Luttele fase.
Zeg maar de tijd na je eisprong tot je reset van je baarmoeder.
De kans om goed te blijven plakken is als die LF heel kort is minder groot.
voel je vrij deze post aan te vullen of te corrigeren waar nodig
Flink bloedverliesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Flink bloedverlies of een beetje spetters?
Yep zo gaat het bij mij...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef Gulara het volgende:
Hoi.![]()
Ik heb een vraagje over ovulatietesten. Krijg je ineens een dikke vette streep, of is het zoals bij zwangerschapstesten dat het met elke dag een stukje donkerder wordt?
Pie 2.0?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef Gulara het volgende:
Hoi.![]()
Ik heb een vraagje over ovulatietesten. Krijg je ineens een dikke vette streep, of is het zoals bij zwangerschapstesten dat het met elke dag een stukje donkerder wordt?
Hmmm, dan ovuleer ik dus misschien een stuk later dan normaal. Het zou de eerdere vruchteloze (goed woord in deze contextquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:36 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yep zo gaat het bij mij...
Geen streep / lichte streep, dan elke dag wat donkerder en dan vanzelf weer lichter tot geen streep.
Stomquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:44 schreef MaJo het volgende:
Hmmm zojuist bloedverliesals dit doorzet dan is mijn tweede cyclus 20 dagen, de eerste was 24 dagen.
YAY!! IK vind Pie 1.0 al zoooooooo leuk!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:41 schreef Gulara het volgende:
[..]
Yep.Maar deze zit nog hard te broeden op het juiste moment. Geduld. Ik heb het niet.
En
Zeker stomquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Stomik had er ook zo'n korte tussen zitten. Ook de 2e geloof ik.
Oeh! Beetje wilde Innesteling misschien?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker stomEn van het batsen komt dan ook weinig terecht
![]()
Na licht bloedverlies vanmiddag verder geen bloed meer. Hopelijk was het dan vals alarm
En wat een leuk kuiken heb je
Oeh wie weetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oeh! Beetje wilde Innesteling misschien?![]()
Kuikentje is een lekkere bolleEn zo boevig als de neten
bij mij is het elke keer weer een verrassing. De ene maand heb ik de hele maand een licht streepje en een donkerderminiscuulverschil en een andere maand is hij helemaal blanco, twee dagen voor eisprong licht streepje en dan een wat donkerder.. en nu is het helemaal gek.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:36 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yep zo gaat het bij mij...
Geen streep / lichte streep, dan elke dag wat donkerder en dan vanzelf weer lichter tot geen streep.
Thanksquote:
Dot, je bent nog niet bij t ziekenhuis geweest toch? Zou t niet zoiets als pcos kunnen zijn, die fluctuerende hormoonspiegel?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
bij mij is het elke keer weer een verrassing. De ene maand heb ik de hele maand een licht streepje en een donkerderminiscuulverschil en een andere maand is hij helemaal blanco, twee dagen voor eisprong licht streepje en dan een wat donkerder.. en nu is het helemaal gek.
Al bijna heel de week strepen aan het plassen. 3 dagen licht, 2 donker, 1 super donker en nu 1 donker.
Dus soms is er gewoon geen peil op te trekken![]()
gelukkig staan op de verpakkingen zelf ook vaak "opties" wat voor zou kunnen komen.
Ik heb geen idee en ik wil er nog niet aan denken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dot, je bent nog niet bij t ziekenhuis geweest toch? Zou t niet zoiets als pcos kunnen zijn, die fluctuerende hormoonspiegel?
Dat je het niet uitsluit voor de toekomst, maar echt geen idee hebt van wanneer je gaat rammelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:08 schreef pinquit het volgende:
Een bedrijf mag tijdens een sollicitatiegesprek niet vragen of je een kinderwens hebt toch? Dus je hoeft geen antwoord te geven. Maar stel ze vragen het toch en je zegt 'daar hoef ik geen antwoord op te geven', dan is t wel duidelijk lijkt me![]()
Hoe pak je dat aan zonder te liegen?
he bah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:00 schreef Sara82 het volgende:
Mijn tieten doen minder pijn en ik ben bloedsjacherijnig. dus ik kan die test wel laten zitten, ik ben over een dag of 4 gewoon ongesteld. *knijpt puist uit en loopt stampvoetend door het huis en gromt naar alles wat beweegt* (real mature, right?)
nou ja, op zich beter weten wat er is zodat er wat aan gedaan kan worden toch? ik snap dat niet zo goed, maar soit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en ik wil er nog niet aan denken.
We werken t/m december knoerdhard aan onze buikspieren en dan gaan we eens een doorverwijzing aanvragen.
ieder zijn eigen keuzes en tijdstippen om dingen te bekijken, onderzoeken en aanpakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, op zich beter weten wat er is zodat er wat aan gedaan kan worden toch? ik snap dat niet zo goed, maar soit.
ze willen gewoon je baanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:36 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb net een nieuwe functie gekregen binnen het bedrijf..
In de eerste week werd er al gehint dat ik maar eens aan kinderen moest gaan beginnen..
Volkomen de andere kant , maar dat is ook wel irritant...😣
ik probeer je ook niet te dwingen hoor. maar ik verbaas me gewoon oprecht...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ieder zijn eigen keuzes en tijdstippen om dingen te bekijken, onderzoeken en aanpakken.
Wij zijn niet zover.
Dat je daar op dit moment niet mee bezig bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:08 schreef pinquit het volgende:
Een bedrijf mag tijdens een sollicitatiegesprek niet vragen of je een kinderwens hebt toch? Dus je hoeft geen antwoord te geven. Maar stel ze vragen het toch en je zegt 'daar hoef ik geen antwoord op te geven', dan is t wel duidelijk lijkt me![]()
Hoe pak je dat aan zonder te liegen?
maar wij zijn vol goede moed en hebben onze lovemaking bril goed opquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik probeer je ook niet te dwingen hoor. maar ik verbaas me gewoon oprecht...
beetje vergelijkbaar met zeggen "ja, ik heb mijn rijbewijs nog steeds niet gehaald. het zou kunnen dat ik gewoon niks zie van het verkeer omdat ik eigenlijk een bril met -9 zou moeten dragen, maar ik ga nog niet naar de opticien want ik heb pas 20 rijlessen gehad"...ik probeer het te begrijpen, maar de teleurstelling elke maand...
Wel een beetje - dit had ik nooit verwacht na PCO-diagnose twee weken geleden. Ik sta hier echt naar die streep te kijken, gelukkig thuis aan het werk. Heb nergens last van, het voelt zo bizar. Ik kan het niet geloven. Straks aan m'n vriend vertellen. En we gaan op familieweekend en hoe ga ik dit geheim houden. Dit is een mooie dagquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:58 schreef Limone het volgende:
[..]
OMG ben je al helemaal hysterisch geworden?![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Holy shoot!!!quote:
En als het wat is dan zullen die mensen de gelukkigste op aarde zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Helaas. Hij staat sinds vandaag te koop. Doet niet mee. Moet dus echt via de makelaar
Volgende week zaterdag bezichtigingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
En als het wat is dan zullen die mensen de gelukkigste op aarde zijnBinnen een dag je huis verkocht
Dat snap ik wel! Ik ben ook wel benieuwd naar mijn gewone cyclus zeg maar, ik zou er bijna om ongesteld willen wordenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:28 schreef Mariposas het volgende:
Ongesteld![]()
Niet dat dit per se het gewenste resultaat ismaar ben blij dat deze cyclus na 37 dagen is afgelopen en ik weer een volgende ronde in kan. Als de volgende cyclus weer even lang duurt is mijn nieuwe NOD 9 november.
Dat geloof ik zeker! En zo zullen wij waarschijnlijk ook wel beginnen. Maar de wens is 2 kindjes en een groot ravottenhuisquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
wij hebben 1 slaapkamer, en t kan... ideaal is het niet maar het kan
Twee dagen uit elkaar lijkt me niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:40 schreef Dottey het volgende:
Vraag van de dag: Zou het ook kunnen zijn dat je twee eitjes tegelijk hebt die rijpen en springen? Maar dan twee dagen uit elkaar?
Je moet een beetje vertrouwen hebben in de toekomst! Wij hebben begin dit jaar ons vrijstaande klushuis voor een prikkie kunnen lopen, incl 4 slaapkamers en grote tuin, maar zitten nu wel nog met een appartement te kijken (waar we nog wel wonen nu totdat de verbouwing klaar is) wij hebben 2 slaapkamers en hadden eigenlijk ook nog wat blijven zitten maar als dat ene droomhuis (in wording) langskomt dan doet een mens gekke dingen hoor 😉quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan toch ook wel met 1 kamer?! Misschien niet het meest ideale, maarja... Tegenwoordig een huis kopen, terwijl t vorige niet is verkocht is ook niet slim. Komt vast goed!
Hopen dat je cyclussen nu korter worden.
Mijn ovulatie streepje was 2 dagen tussendoor lichter dan die ervoor en gisteren dus weer knal donker. Echt zo vaagquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Twee dagen uit elkaar lijkt me niet.Ik denk dat ze door de piek van dat ene hormoon tegelijk springen.
Ook fijn als je nog een woning hebt tijdens verbouwingen.. daar is ook wat voor te zeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:53 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Je moet een beetje vertrouwen hebben in de toekomst! Wij hebben begin dit jaar ons vrijstaande klushuis voor een prikkie kunnen lopen, incl 4 slaapkamers en grote tuin, maar zitten nu wel nog met een appartement te kijken (waar we nog wel wonen nu totdat de verbouwing klaar is) wij hebben 2 slaapkamers en hadden eigenlijk ook nog wat blijven zitten maar als dat ene droomhuis (in wording) langskomt dan doet een mens gekke dingen hoor 😉
Ik ben trouwens ook wel weer klaar voor n babietje.. Lijf werkt weer zoals t hoort cyclussen zijn weer 30 dagen en we gaan deze maand na alle stress van de verbouwing, baan wisselen van vriend, zomerstress op mijn werk weer lekker klussen in bed! 😛
Moet men het wel op kunnen brengen..quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:53 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Je moet een beetje vertrouwen hebben in de toekomst! Wij hebben begin dit jaar ons vrijstaande klushuis voor een prikkie kunnen lopen, incl 4 slaapkamers en grote tuin, maar zitten nu wel nog met een appartement te kijken (waar we nog wel wonen nu totdat de verbouwing klaar is) wij hebben 2 slaapkamers en hadden eigenlijk ook nog wat blijven zitten maar als dat ene droomhuis (in wording) langskomt dan doet een mens gekke dingen hoor
Ik ben trouwens ook wel weer klaar voor n babietje.. Lijf werkt weer zoals t hoort cyclussen zijn weer 30 dagen en we gaan deze maand na alle stress van de verbouwing, baan wisselen van vriend, zomerstress op mijn werk weer lekker klussen in bed!
thanks!! hier heb ik wat aan!quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:00 schreef Sara82 het volgende:
@dottey: tweede piek is vrij normaal.
http://www.sensitest.nl/v(...)al-lh-piek-waarnemen
Ja, dat is ook zo. Ze kunnen natuurlijk wel later bevrucht worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Twee dagen uit elkaar lijkt me niet.Ik denk dat ze door de piek van dat ene hormoon tegelijk springen.
Hoeveel tijd zou daar max tussen kunnen zitten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Ze kunnen natuurlijk wel later bevrucht worden.
Ja zeker! Zo bedoelde ik mijn post ook. Wij hebben ervoor gekozen om niet met 2 huizen te gaan zitten en ook niet om met een giga restschuld te zitten omdat we zo in prijs zouden moeten zakken. Dus lekker rustig wachten en mocht ik zwanger raken dan kan dat prima in de huidige situatie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan toch ook wel met 1 kamer?! Misschien niet het meest ideale, maarja... Tegenwoordig een huis kopen, terwijl t vorige niet is verkocht is ook niet slim. Komt vast goed!
Hopen dat je cyclussen nu korter worden.
Woei, leuk! Wij zijn nu ook bezig om een nieuwbouwhuis binnen te slepen. Meer inschrijvingen dan huizen, helaas. Dus we gaan nu braaf wachten tot we horen wanneer de loting is...quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben zaterdag onze eerste bezichtiging voor een huis ooit, ik vind het spannend
Oeh ook al zo spannend! Hoop dat jullie snel ingeloot wordenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Woei, leuk! Wij zijn nu ook bezig om een nieuwbouwhuis binnen te slepen. Meer inschrijvingen dan huizen, helaas. Dus we gaan nu braaf wachten tot we horen wanneer de loting is...
Ergens anders in de wijk zijn er al enkele (vrijwel identieke) huizen gebouwd, dus we hebben gevraagd of we even binnen mochten kijken. En nu ben ik dus verkocht.![]()
Toen ik dolenthousiast bij een vriendin (die we nog steeds - net als alle vissende vrienden - wijsmaken dat wij heus niet bezig zijn met het creëren van huil- en poepmachientjes) zat te vertellen over het huis, heb ik me per ongeluk een beetje versproken geloof ik...
Ik: Ja vet leuk huis, blabla, alleen één kamer is wel wat aan de krappe kant. Daar past misschien net een klein bedje in.
Zei: BEDJE?!![]()
![]()
(glunder-grinnik)
Ik:
temperaturen is hier niets. Ik slaap niet goed genoeg of op een vast ritme.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Oh, en dottey, misschien is het handig om de volgende cyclus erbij te gaan temperaturen. Wanneer je temp stijgt kun je pas echt goed zien of je ei is gesprongen. Dan heb je vast een grafiekje om naast je testjes te leggen, en de kans is groot dat de gyn er minimaal 1 wil zien. For now: nog ff doorbatsen voor de zekerheid
(En hopen dat je volgende cyclus nog 9 maanden duurt!)
Spannend de eerste poging.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:00 schreef junkiexp het volgende:
Nou vriendin is voor het eerst na het stoppen van de pil ongesteld geworden, dik bloedbad nautuurlijk, gelijk ziek ook.
Wat een troep ook eigenlijk.
Maar vanaf gisteren is alles weer normaal en gaan we weer verder met de poging.
Een maat van mij zijn vriendin was gestopt na 11 jaar gebruik en hij schoot na 5 weken al raak, ongekend
Onze keuken is maar 8 vierkante meter hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:41 schreef Mariposas het volgende:
Gewoon een ledikantje in de keuken, toch?die twee kamers zijn voor inloopkasten uiteraard.
kan je je er nog uitlullen met een logeerbedje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Woei, leuk! Wij zijn nu ook bezig om een nieuwbouwhuis binnen te slepen. Meer inschrijvingen dan huizen, helaas. Dus we gaan nu braaf wachten tot we horen wanneer de loting is...
Ergens anders in de wijk zijn er al enkele (vrijwel identieke) huizen gebouwd, dus we hebben gevraagd of we even binnen mochten kijken. En nu ben ik dus verkocht.![]()
Toen ik dolenthousiast bij een vriendin (die we nog steeds - net als alle vissende vrienden - wijsmaken dat wij heus niet bezig zijn met het creëren van huil- en poepmachientjes) zat te vertellen over het huis, heb ik me per ongeluk een beetje versproken geloof ik...
Ik: Ja vet leuk huis, blabla, alleen één kamer is wel wat aan de krappe kant. Daar past misschien net een klein bedje in.
Zei: BEDJE?!![]()
![]()
(glunder-grinnik)
Ik:
Nah niet echt, het is wel leuk als je bezig bent en het gaat sneller maar we zijn daar niet echt mee bezig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Spannend de eerste poging.
Voel je dan ook, nu je vriend zo snel raak knalde, er druk op staan?
Dat betekent toch niet dat jullie nu al bezig zijn? Ik zeg altijd dat wij wel een kinderwens hebben, ooit. En dus wel rekening met de toekomst houden voor dat soort aankopen. Maar dat we nu nog lekker genieten van reizen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Zij: BEDJE?!![]()
![]()
(glunder-grinnik)
Ik:
Dat dus. Hier is het nu een "kantoor" zolang er geen 2e baby komt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:43 schreef Risu het volgende:
Wij zijn twee jaar geleden in dit huis ingetrokken. Twee extra slaapkamers voor als we kinderen willen. Nou is het moment daar dat er eentje komt, maar die ander blijft voorlopig gewoon hobbykamer hoor. Tenzij dit er twee waren natuurlijk, maar kans is vrij klein.
Ik denk dat de opluchting vooral bij mij zal zijn als het eenmaal zover is om ooit een echo te zienquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:48 schreef Risu het volgende:
Lijkt me wel heftig twee tegelijk. Maar ook wel![]()
De opluchting op manliefs gezicht was echter duidelijk leesbaar toen vk zei dat het er maar 1 was.
Het instant raak zijn gaat voor sommige uitzonderingen op. Wat een mazzelkonten zijn dat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef Sara82 het volgende:
Die van mij ziet dat wel zitten, een nestje.... ik denk dat ik dan uit elkaar spat/ in mekaar val...!
Nu zit ik op dag 44, 13 dpo, en moet ik eerst maar weer ongesteld worden. Het eerste spotje is al gespot. (Had toch nog een beetje hoop, maar helaas....)
Vriendje: ach, dan doen we volgende maand nog meer ons best joh! (Volgens mij had hij stiekem toch verwacht dat als je stopt met anticonceptie, je instantly pregnant bent, hihi)
Wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:57 schreef Sara82 het volgende:
Waaaaaat dottey, dat was ook ongeveer mijn idee! Heel gewichtig met een luxe taart aan komen zetten, en dat er dan muisjes op zitten....!
Of met photoshop een hele lelijke foto maken met stukjes gezicht van mij, en stukjes gezicht van mijn vriendquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijkidee hebben jullie
Ja, is er voor. (heb t zelf niet trouwens) Tijd om te knallen! In dat slijm kunnen de zwemmers goed overleven blijkbaar!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort tussendoor want mobiel. Als ik thuis ben ga ik mee fantaseren
Hebben jullie ook vruchtbaar slijm heel erg kort? Een keer afvegen en t is weg. Komt je eisprong na t slijm? Tussen zo kort dat ik bang ben het moment te missen..
Was wel extreem veel. Dat dan weer wel
Hier wilde ik eerst een cheezy foto maken van onze voeten met babyschoentjes ertussen (we hebben zo ook foto's van onze date, bruiloftsvoetjes, eerste en tweede jubileum) ... maar mijn man kan het maar niet loslaten om dan ook de voeten van onze hond erbij te hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:06 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Of met photoshop een hele lelijke foto maken met stukjes gezicht van mij, en stukjes gezicht van mijn vriend
En dat in een lijstje frotten en dan aan de muur hangen ofzo
dat weet ik maar zo kort bedoel ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ja, is er voor. (heb t zelf niet trouwens) Tijd om te knallen! In dat slijm kunnen de zwemmers goed overleven blijkbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:22 schreef Minarosa het volgende:
Ik wil een foto maken van ons samen en dan de eerste echofoto tussen ons in. Die lijsten we dan in (als vriend het met dit idee eens is, ik zit lekker in mijn eentje te dagdromen) en dan geven we het onze (schoon)ouders cadeau. Dan zeggen we nog niets en mogen ze zelf de conclusie trekken als ze het uitpakken
Dat kan toch ook?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:34 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb mm ouders gewoon gebeld en vriendje die vn hem.:@
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wij gaven een slabber waarop stond, jullie worden opa en oma!
Dat gezicht van mijn pa! :-P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor! Zelfs na lang proberen had mijn man ineens de bibbers. Gelukkig heeft het niet zo lang geduurd en zei hij dat hij gewoon een beetje een bangerik was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef blob87 het volgende:
Oh fantaseer!!!![]()
Ik denk dat ik aan m'n moeder (grootste knutselaar van de eeuw) vraag of ze weer een babydekentje wilt maken. En als ze dan vraagt voor wie, ik heel trots ga glimmen "voor mij"![]()
Maar gelukkig is m'n vent weer in z'n angstfase, dus t zal nog wel 100 jaar duren![]()
![]()
Volgens een vriend van me (psygoloog) is dit een opkomende trend, mannen tussen 30-35 die twijfelen over kinderen en hun vriendinnen met wel een duidelijke kinderwens. Herkent iemand dit?
Beetje offtopic, maar ik weiger terug te gaan naar het rammelaarstopic![]()
Oh maar ik voel mij er niet mee aangesproken hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:42 schreef Mariposas het volgende:
Aankondigingen, zover durf ik eerlijk gezegd nog niet vooruit te fantaseren. Weet wel dat ik geen echo foto's op fb wil. Of babyschoentje (sorry dottey!). Liever zou ik ergens halverwege een foto plaatsen waar het wel duidelijk uit wordt. Aankondigingen op Facebook, heb er niets mee.
Over vruchtbaar slijm. Ik heb sowieso 85% van m'n cyclus slijm/afscheiding. Soms weet ik niet of het nou ook nog sperma is.dat is meestal zo'n veeg bij mij.
Dat is ook balen zeg.. Nu definitief weer een pauze? *knuffel*quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef blob87 het volgende:
Oh fantaseer!!!![]()
Ik denk dat ik aan m'n moeder (grootste knutselaar van de eeuw) vraag of ze weer een babydekentje wilt maken. En als ze dan vraagt voor wie, ik heel trots ga glimmen "voor mij"![]()
Maar gelukkig is m'n vent weer in z'n angstfase, dus t zal nog wel 100 jaar duren![]()
![]()
Volgens een vriend van me (psygoloog) is dit een opkomende trend, mannen tussen 30-35 die twijfelen over kinderen en hun vriendinnen met wel een duidelijke kinderwens. Herkent iemand dit?
Beetje offtopic, maar ik weiger terug te gaan naar het rammelaarstopic![]()
Het verschil is wel erg duidelijk. Nu voor t eerst ook extreem, want ik was een beetje vol geschoten zeg maar.. Hopelijk is dat een goed tekenquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:42 schreef Mariposas het volgende:
Aankondigingen, zover durf ik eerlijk gezegd nog niet vooruit te fantaseren. Weet wel dat ik geen echo foto's op fb wil. Of babyschoentje (sorry dottey!). Liever zou ik ergens halverwege een foto plaatsen waar het wel duidelijk uit wordt. Aankondigingen op Facebook, heb er niets mee.
Over vruchtbaar slijm. Ik heb sowieso 85% van m'n cyclus slijm/afscheiding. Soms weet ik niet of het nou ook nog sperma is.dat is meestal zo'n veeg bij mij.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:51 schreef twist02 het volgende:
Wat ook aan te raden is, is een cryptisch tekstje. Dan duurt het wat langer voordat mensen 'm snappen en je ziet het kwartje gewoon vallen; priceless!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou ervan ^^,Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
mijn moeder: "oh, leuk hoor...gefeliciteerd"quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?![]()
Kan me de toffe reacties wel indenken. "Wat zeg je nou? ECHT? HOERAaaaaaaaaaa!! "
Dat zijn ook leuke gesprekken om te houden
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn moeder: "oh, leuk hoor...gefeliciteerd"
mijn vader: "weet J het al?"
Ikikikikikik!! Voornamelijk met mezelf hoor... Voor vent is het pas 'echt' als hij de baby kan vasthoudenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef Dottey het volgende:
Lichtere streepjes sinds gisteren. Dit was dan ook de laatste dag dat ik over een stokje heen wilde plassen t/m mijn NOD.
Mijn verwachte nod als ik uitga van de eerste piek donkere streepjes![]()
15 Okt dus. We hebben er een goed gevoel over en wachten het maar af![]()
Manlief en ik hebben al wel een scenario zitten bedenken voor als het raak is deze maand. Gaan we het voor onszelf houden t/m de echo? Of gaan we het gelijk eruit flappen? En als we het gaan vertellen, hoe wil je het doen dan? Iets leuks ervan maken of willen we gewoon de echo op tafel knallen en BAM! gefeliciteerd met ons!
hihi![]()
Het plan kan maar klaar liggen toch?![]()
Wie heeft er nog meer van die fantaseer vooruitlopend op de zaakjes gesprekken gehad?
* Dottey is nieuwschierig
Praten doen we gelukkig idd erg veel. Ik moet toegeven dat m'n geduld behoorlijk op raakt. Neem eens een beslissing man! En natuurlijk heb je helemaal gelijk als je zegt dat t beter is dan achterafquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja hoor! Zelfs na lang proberen had mijn man ineens de bibbers. Gelukkig heeft het niet zo lang geduurd en zei hij dat hij gewoon een beetje een bangerik was.
Belangrijk is, denk ik, om er toch over te praten. Waarom of waarvoor ben je dan bangig? Dan kan je er weer een beetje naar toe werken. Hier hielp het om hem de ruimte te geven en er dus over te praten zo nu en dan. Ook om een soort datum te hebben om nog eens op te beslissen of je er al voor wil gaan of dat je toch nog even wil wachten. Althans dat vond ik vooral fijn, zodat het niet uitzichtloos leek.
Het is een goed iets als ze er over nadenken en de bijbehorende zaken te overdenken. Beter dan zich erin storten en er achteraf over mutsen![]()
Blijf maar lekker hier hoor
Jup, al hoop ik dat het niet te lang duurt.. Dank voor de knuffelquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is ook balen zeg.. Nu definitief weer een pauze? *knuffel*
[..]
Haha heel herkenbaar, dat doe ik mezelf ook aanquote:Over vertellen: Ik hoop echt met sinterklaas een fotolijstje te kunnen geven met de echo erin. Nog 2 kansen. Ook de laatste kans om uitgerekend te zijn op mn 27e btwOhw the pressure
Pinterest Dot! Heel veel voorbeelden van hoe je het de hond 'laat vertellen'quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hier wilde ik eerst een cheezy foto maken van onze voeten met babyschoentjes ertussen (we hebben zo ook foto's van onze date, bruiloftsvoetjes, eerste en tweede jubileum) ... maar mijn man kan het maar niet loslaten om dan ook de voeten van onze hond erbij te hebben.
Het argument "Hij is geen broertje van onze baby straks" helpt het ook niet van de baan te brengen..
![]()
Overigens hebben wij alleen maar foto's in onze wc hangen. Dan krijg je die uitspraken als "Holy crap! "Dat is ook niet echt ideaal denk
Ah! Interessant. Thanks for the tip!quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Pinterest Dot! Heel veel voorbeelden van hoe je het de hond 'laat vertellen'
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn moeder: "oh, leuk hoor...gefeliciteerd"
mijn vader: "weet J het al?"
maar wat verzin je dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ikikikikikik!! Voornamelijk met mezelf hoor... Voor vent is het pas 'echt' als hij de baby kan vasthouden
maar ik wil helemaal niet dat de hond het gaat vertellenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Pinterest Dot! Heel veel voorbeelden van hoe je het de hond 'laat vertellen'
Hangt er een beetje vanaf hoe de band met de mensen is. Vaak krijg je met 8 weken zwangerschap al een echo. Daarop zie je vaak niet meer dan een knipperend boontje, maar mocht het daarna misgaan dan wordt het toch wel een beetje nasty. Emotioneel en lichamelijk. Ik vond het prettig als bepaalde mensen mij daar eventueel bij konden steunen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:09 schreef junkiexp het volgende:
Het is toch trouwens gangbaar om het te vertellen na 12 weken oid? Of zit ik er
verschrikkelijk naast?.....
Ik denk dat het iets persoonlijks is. Als jij het je ouders al vroeg wil vertellen dan moet je dat toch lekker doen? Als je het je beste maat met 8 weken wil vertellen.. doe je dingquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:09 schreef junkiexp het volgende:
Het is toch trouwens gangbaar om het te vertellen na 12 weken oid? Of zit ik er
verschrikkelijk naast?.....
Welke soort cheezy foto ik van Pinterest zal namaken om het facebook kundig te makenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:20 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Welke soort cheezy foto ik van Pinterest zal namaken om het facebook kundig te maken![]()
Het vent laat zien en dat hij dan zegt "Ooh waauw lieveling wat heb je toch GE-WEL-DI-GE ideeën, ik hou van je wil je met me trouwen", in plaats van "Hmmmph, moet dat. Je wordt vanzelf dik".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar blijft mn pms nou.![]()
Oooohw LE.... Zonde!! Ik had goede hoop hè!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:27 schreef L-E het volgende:
Oh ja, vergeten te zeggen: het bloedbad is vanmorgen los gebarsten hier. Cyclus van 39 dagen dus.
Fijn dat alles weer in orde is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Goed! Sinds vandaag een schone bm. Even genezen en dan klaar voor de Senn 2.1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, zag het ergens anders en vond het als rooie te leuk om te laten liggen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef MaJo het volgende:
Hier ook roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, zag het ergens anders en vond het als rooie te leuk om te laten liggen![]()
Ja jij was het! Ik helemaal terugzoeken, is het een paar posts hierbovenquote:
Ik ben nep hoor. Van mezelf peper-en-zout-kleur. Nu weer rood geverfd. Staat zo mooi bij mijn groene ogen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja jij was het! Ik helemaal terugzoeken, is het een paar posts hierboven
Wel leuk een mede rosse
Bofkont. Ik heb ook groene ogen, maar rood staat mij echt nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik ben nep hoor. Van mezelf peper-en-zout-kleur. Nu weer rood geverfd. Staat zo mooi bij mijn groene ogen.
Stom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bofkont. Ik heb ook groene ogen, maar rood staat mij echt niet
Ik heb donker bruin haar en verf het niet echt. De laatste keer dat ik er verf in had gemikt was al bijna een jaar terug. Tegenwoordig heb ik aanvulling: een glanzende lijkt wel zilveren draad her en der. Mijn man vindt dat reuze interessant. Totdat ik hem erop wees met zijn bijna 7 jaar jonger zijn al meer witte haren in zijn rossige baard heeftquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:53 schreef Cygne het volgende:
[..]
Stom.
Bij mij staat mn eigen haarkleur niet. Daar wordt ik saai van.
Herkenbaar, precies de reden waarom ik t verf. Rood pakt alleen niet bij mij, gemeen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:53 schreef Cygne het volgende:
[..]
Stom.
Bij mij staat mn eigen haarkleur niet. Daar wordt ik saai van.
Niet eerlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef blob87 het volgende:
[..]
Herkenbaar, precies de reden waarom ik t verf. Rood pakt alleen niet bij mij, gemeen.
Helemaal niet zweverig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:24 schreef blob87 het volgende:
Wat kleuren helpt prima, lekker cd op mee zingen en alleen zijn met je eigen gedachtes. Kan soms heel goed zijn. Klinkt zweviger dan ik het bedoel.
foto?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik ben nep hoor. Van mezelf peper-en-zout-kleur. Nu weer rood geverfd. Staat zo mooi bij mijn groene ogen.
Hoppaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
foto?![]()
Ik ben dus wel een echte rosse maar het nadeel is dat je rond je veertigste van kleur verandert. Zo werd mijn moeder blond en mijn zus is nu ook bijna blond. Ik heb nog even te gaan maar de eerste witte haren heb ik ook al gespot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn onderlip ziet er ook lekker erbarmelijk uit, trouwens.
[ Bericht 16% gewijzigd door Cygne op 07-10-2014 10:34:44 ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:27 schreef Cygne het volgende:
[..]
HoppaStaat je goed inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn onderlip ziet er ook lekker erbarmelijk uit, trouwens.![]()
Die kleur had ik vroeger ook, ik ben de laatste jaren al een stuk lichter geworden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten graag, hont is nogal herkenbaar.
[ Bericht 46% gewijzigd door Cygne op 07-10-2014 11:57:56 ]
Nu ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:10 schreef Dottey het volgende:
Wat een bekend gezichtje heb je Cygne. Je lijkt sprekend op een kennis van mij![]()
Looking good ^^,
De kennis van mij woont in Apeldoornquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:11 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd.
Ik ben wel een brabantse,
Daar ken ik niemand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
De kennis van mij woont in Apeldoorn
quote:
Ik dacht, klinkt bekend. Maar t rijmt op Zundert. Ken ik niemand, maar mijn opa schijnt er geboren te zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:18 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
Je kunt zeggen dat je iemand "kent" uit Klundert (wat een wereldstad!)
Dus zo saai kan je niet zijn
Hopelijk zet het niet doorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef Dottey het volgende:
Ik heb overigens nu al een kramp/stekerig gevoel in mijn onderbuik.
![]()
Tettenpijn 1.5 op de schaal van Risu (meer steken dan constant)
hmz
heb je die vaker?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef Dottey het volgende:
Ik heb overigens nu al een kramp/stekerig gevoel in mijn onderbuik.
![]()
Tettenpijn 1.5 op de schaal van Risu (meer steken dan constant)
hmz
Ik snap dat je dat nog niet begrijpt of eerder hebt gelezen. Je bent ook nieuw in dit topic hihiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hopelijk zet het niet door
Ik zit nu op NOD +1, benieuwd hoe lang het duurt voor ik ongesteld word
En wat is de schaal van Risu?
Wat super fijn!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef MaJo het volgende:
En net ontdekt dat we voor het huis dat we zaterdag gaan bekijken en dat iets boven ons budget is een startershypotheek kunnen krijgen
Alleen de buikpijn als er een drol dwars zitquote:
Ah bedankt voor de uitleg!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat nog niet begrijpt of eerder hebt gelezen. Je bent ook nieuw in dit topic hihi![]()
Borstenpijn op de schaal van Risu, dat zal je alleen in dit topic vinden hoor.
Als je boven de 3.0 uitkomt is het een teken dat er wel eens meer aan de hand kan zijn dan alleen PMS klachten![]()
Risu zelf had een tijdje terug een 5.0 op de schaal van Risu, toen ze de trap af kwam lopen. Ikzelf kom niet echt boven de 2.5 uit
Zeker! Ben erg benieuwd naar de bezichtiging en hoe het dan verder looptquote:
maar wat voor jou een 1.0 is kan voor mij een 3.0 zijn en andersomquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat nog niet begrijpt of eerder hebt gelezen. Je bent ook nieuw in dit topic hihi![]()
Borstenpijn op de schaal van Risu, dat zal je alleen in dit topic vinden hoor.
Als je boven de 3.0 uitkomt is het een teken dat er wel eens meer aan de hand kan zijn dan alleen PMS klachten![]()
Risu zelf had een tijdje terug een 5.0 op de schaal van Risu, toen ze de trap af kwam lopen. Ikzelf kom niet echt boven de 2.5 uit
Iedereen is vrij om haar eigen schaal van Risu in te delenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar wat voor jou een 1.0 is kan voor mij een 3.0 zijn en andersom
+1quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:20 schreef MaJo het volgende:
Al de hele dag van die ongesteldheidskrampen maar nog steeds geen bloed. Zal niet lang meer duren zo te voelen
Nu ook superlast van mijn onderrug, maar nog steeds geen bloed. Erg raar ditquote:
*gooit testje naar Majo*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ook superlast van mijn onderrug, maar nog steeds geen bloed. Erg raar dit
Heb zaterdag getest, al was dat wel 2 dagen voor NOD. Momenteel gooi ik het maar op een cyclus die nog op gang moet komen maar als dit een paar dagen zo blijft ga ik wel testenquote:
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Er komt GEEN bloed bij Majo hoor! :-)
Raar kan het lichaam soms zijn he? Laatst bij mij wel een tsunami, mijn eerste menstruatie zonder AC en meteen 12 dagenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:12 schreef Mariposas het volgende:
Heb vorige week een week lang dat soort pre-menstruatie 'klachten' gehad, normaal heb ik dat een half uur voor 't begint.Had minstens het idee dat er een tsunami zou losbarsten, dat viel gelukkig mee.
Oeh dat zou wel heel mooi zijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zowaar gisteren en vandaag hier heeeeel veeeeel slijm... Het zou kunnen 2 weken geleden ongesteld geworden, maat dan zou ik op wonderbaarlijke wijze van een cyclus van rond de 75-80 dagen naar keurig ongeveer 28 gaan!
Dus we hebben net toch nog maar even het zekere voor het onzekere genomen aangezien vriendlief vanmiddag weer met werken en hij vrijdag pas weer thuis is!
Merk wel dat mijn vriend er ook heel erg mee bezig is en heel graag wilt dat het nu eens lukt...
Duimen draaien de komende 2 weken!
Zou dit dan een eisprong kunnen betekenen? Ik heb eigenlijk nooit last van slijmverlies.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zowaar gisteren en vandaag hier heeeeel veeeeel slijm... Het zou kunnen 2 weken geleden ongesteld geworden, maat dan zou ik op wonderbaarlijke wijze van een cyclus van rond de 75-80 dagen naar keurig ongeveer 28 gaan!
Dus we hebben net toch nog maar even het zekere voor het onzekere genomen aangezien vriendlief vanmiddag weer met werken en hij vrijdag pas weer thuis is!
Merk wel dat mijn vriend er ook heel erg mee bezig is en heel graag wilt dat het nu eens lukt...
Duimen draaien de komende 2 weken!
Als je dan ook niet lang ongesteld bent is de eisprong wel weer sneller dan bij een lange cyclusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:20 schreef Limone het volgende:
....en.. wij gaan ook voor een zomerkoninkje. Na een cyclus van 25 dagen. Niet korter worden dan dit, cyclus!
Jaaaaa!! Allemaal op de 9e!!! En jij vooral!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Hilzillah het volgende:
En jaaaaaaaaaaaaaaa x 100! Juli babies!! Uitgerekend op de 9e graag!
Verjaarsbaby ftw
Waarschijnlijk nabloeding. Bij mij ging t precies zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Hilzillah het volgende:
Aaargh... Maandag curettage beetje bloed dinsdag vrijwel niks nu ineens heel veel. Zou dit nog van 'maandag' zijn of zou ik nu gewoon ongesteld kunnen zijn? Kan dat?
Dinsdag 'ineens' op vakantievandaag prikken gehaald. De Senn is een held en ik ben een heaumeau!
stijve arm.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had de eerste zes weken na de curretage om de paar dagen weer bloed eigenlijk. Ook wel ongesteld, maar daaromheen was het ook een beetje een zootje. Allemaal weer op de rit inmiddels hoor, maar wil maar zeggen: kijk er niet raar van op als het nog een beetje op de hobbel is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Hilzillah het volgende:
Aaargh... Maandag curettage beetje bloed dinsdag vrijwel niks nu ineens heel veel. Zou dit nog van 'maandag' zijn of zou ik nu gewoon ongesteld kunnen zijn? Kan dat?
Dinsdag 'ineens' op vakantievandaag prikken gehaald. De Senn is een held en ik ben een heaumeau!
stijve arm.
of de 7e, dan heb ik een verjaarsbabyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Hilzillah het volgende:
En jaaaaaaaaaaaaaaa x 100! Juli babies!! Uitgerekend op de 9e graag!
Verjaarsbaby ftw
Bij mij was t op en af een beetje. Nog een keer flinke nabloeding 2 weken na curettage gehad en weer 2 weken daarna menstruatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef Hilzillah het volgende:
Toch gewoon nabloeding... Hoop dat het snel over is dan![]()
Mentaal en fysiek voel ik me helemaal prima. Klaar voor een nieuwe poging. Vakantiebats![]()
We gaan naar Egypte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er echt zo naar uit!![]()
Mijn nichtje van 2 komt de nieuwe kamer als eerste uitproberen aan het einde van de maand. Ik ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden.
Mijn man kijktnaar wat ik allemaal wel niet wil doen of maken of aanrommelen. Hij vindt het allemaal best. Ik denk toch stiekem dat het een soort van nestelgedrag is als ik even nadenk en dan moet ik ook
kijken.
Herkent iemand dat?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat is denk ik nabloedingen. Volgens mij kan je nog geen eisprong hebben, want je baarmoeder was nog een beetje van slag en moet eerst zijn volledige reset hebben gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Hilzillah het volgende:
stijve arm.
Goed zo!quote:
Potver!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:20 schreef Limone het volgende:
....en.. wij gaan ook voor een zomerkoninkje. Na een cyclus van 25 dagen. Niet korter worden dan dit, cyclus!
Kak.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik luisterde zojuist mijn voicemail af. Ons droomhuis is verkocht onder voorbehoudbinnen zes dagen. Had zo naar de bezichtiging uitgekeken..
Ik heb geen idee... maar bloedverlies tijdens je ovulatie?!?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:09 schreef deadly_kiss het volgende:
Al 3 dagen lang 2 streepjes (netjes op schema) op de ovulatietest maar ook nog steeds/alweer bloedverlies.
Hoe bestaat het nou dat de ene maand perfect gaat en de andere bagger
Wat vreselijk lang om een nieuwe afspraak te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:04 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik snap er geen bal meer van
Heb zo een 100 ovulatie testen gekocht, mijn cyclus is steeds een week of 5-6.. PCOS maar de laatste scan zei dat de cystes een heel stuk kleiner zijn, heb metformine dus lijkt wel of dat help.
nu doe ik dus al zo 2 periodes elke dag testen om te weten te komen wanneer mijn ovulatie dan is. Dus 6 weken elke dag en dat maal 2.
op geen enkele dag een positieve test gehad .. hoe kan dat nou weer... heb ik dan geen ovulatie ofzo
Weer een afspraak met de Gyn maken duurt hier zo een maand of 4...
*
* Dottey duimtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:54 schreef MaJo het volgende:
Hier nog steeds niet ongesteldik gooi het vooralsnog op een langere cyclus maar wie weet
Dit weekend nog maar eens testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Wat naar!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik luisterde zojuist mijn voicemail af. Ons droomhuis is verkocht onder voorbehoudbinnen zes dagen. Had zo naar de bezichtiging uitgekeken..
Wat ontzettend balenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Shit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Jep..vreemd toch?!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... maar bloedverlies tijdens je ovulatie?!?
Heb je een normale menstruatie gehad?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:39 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Jep..vreemd toch?!
Ik voel me verder gewoon normaal, geen last van buikpijn ofzo
Ik heb vandaag al voor de 4e dag 2streepjes!!! Wel lichter dan normaal maar toch duidelijk 2 :/
Ja sinds ik gestopt ben met de pil (kerst '13... wtf ja bijna een jaar!) Heb ik al een vermogen aan staafjes weg gepiest haha :xquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je een normale menstruatie gehad?
Misschien handig om toch even een keer over het andere staafje ook te plassen, om uit te sluiten of het geen beetje bloedverlies is door een andere oorzaak.
Is temperaturen geen betere methode?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:04 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik snap er geen bal meer van
Heb zo een 100 ovulatie testen gekocht, mijn cyclus is steeds een week of 5-6.. PCOS maar de laatste scan zei dat de cystes een heel stuk kleiner zijn, heb metformine dus lijkt wel of dat help.
nu doe ik dus al zo 2 periodes elke dag testen om te weten te komen wanneer mijn ovulatie dan is. Dus 6 weken elke dag en dat maal 2.
op geen enkele dag een positieve test gehad .. hoe kan dat nou weer... heb ik dan geen ovulatie ofzo
Weer een afspraak met de Gyn maken duurt hier zo een maand of 4...
*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |