SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er echt zo naar uit!![]()
Mijn nichtje van 2 komt de nieuwe kamer als eerste uitproberen aan het einde van de maand. Ik ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden.
Mijn man kijktnaar wat ik allemaal wel niet wil doen of maken of aanrommelen. Hij vindt het allemaal best. Ik denk toch stiekem dat het een soort van nestelgedrag is als ik even nadenk en dan moet ik ook
kijken.
Herkent iemand dat?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat is denk ik nabloedingen. Volgens mij kan je nog geen eisprong hebben, want je baarmoeder was nog een beetje van slag en moet eerst zijn volledige reset hebben gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Hilzillah het volgende:
Aaargh... Maandag curettage beetje bloed dinsdag vrijwel niks nu ineens heel veel. Zou dit nog van 'maandag' zijn of zou ik nu gewoon ongesteld kunnen zijn? Kan dat?
Dinsdag 'ineens' op vakantievandaag prikken gehaald. De Senn is een held en ik ben een heaumeau!
stijve arm.
Goed zo!quote:
Potver!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:20 schreef Limone het volgende:
....en.. wij gaan ook voor een zomerkoninkje. Na een cyclus van 25 dagen. Niet korter worden dan dit, cyclus!
Kak.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik luisterde zojuist mijn voicemail af. Ons droomhuis is verkocht onder voorbehoudbinnen zes dagen. Had zo naar de bezichtiging uitgekeken..
Ik heb geen idee... maar bloedverlies tijdens je ovulatie?!?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:09 schreef deadly_kiss het volgende:
Al 3 dagen lang 2 streepjes (netjes op schema) op de ovulatietest maar ook nog steeds/alweer bloedverlies.
Hoe bestaat het nou dat de ene maand perfect gaat en de andere bagger
Wat vreselijk lang om een nieuwe afspraak te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:04 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik snap er geen bal meer van
Heb zo een 100 ovulatie testen gekocht, mijn cyclus is steeds een week of 5-6.. PCOS maar de laatste scan zei dat de cystes een heel stuk kleiner zijn, heb metformine dus lijkt wel of dat help.
nu doe ik dus al zo 2 periodes elke dag testen om te weten te komen wanneer mijn ovulatie dan is. Dus 6 weken elke dag en dat maal 2.
op geen enkele dag een positieve test gehad .. hoe kan dat nou weer... heb ik dan geen ovulatie ofzo
Weer een afspraak met de Gyn maken duurt hier zo een maand of 4...
*
* Dottey duimtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:54 schreef MaJo het volgende:
Hier nog steeds niet ongesteldik gooi het vooralsnog op een langere cyclus maar wie weet
Dit weekend nog maar eens testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Wat naar!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik luisterde zojuist mijn voicemail af. Ons droomhuis is verkocht onder voorbehoudbinnen zes dagen. Had zo naar de bezichtiging uitgekeken..
Wat ontzettend balenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Shit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Jep..vreemd toch?!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... maar bloedverlies tijdens je ovulatie?!?
Heb je een normale menstruatie gehad?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:39 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Jep..vreemd toch?!
Ik voel me verder gewoon normaal, geen last van buikpijn ofzo
Ik heb vandaag al voor de 4e dag 2streepjes!!! Wel lichter dan normaal maar toch duidelijk 2 :/
Ja sinds ik gestopt ben met de pil (kerst '13... wtf ja bijna een jaar!) Heb ik al een vermogen aan staafjes weg gepiest haha :xquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je een normale menstruatie gehad?
Misschien handig om toch even een keer over het andere staafje ook te plassen, om uit te sluiten of het geen beetje bloedverlies is door een andere oorzaak.
Is temperaturen geen betere methode?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:04 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik snap er geen bal meer van
Heb zo een 100 ovulatie testen gekocht, mijn cyclus is steeds een week of 5-6.. PCOS maar de laatste scan zei dat de cystes een heel stuk kleiner zijn, heb metformine dus lijkt wel of dat help.
nu doe ik dus al zo 2 periodes elke dag testen om te weten te komen wanneer mijn ovulatie dan is. Dus 6 weken elke dag en dat maal 2.
op geen enkele dag een positieve test gehad .. hoe kan dat nou weer... heb ik dan geen ovulatie ofzo
Weer een afspraak met de Gyn maken duurt hier zo een maand of 4...
*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |