Ik heb geen idee en ik wil er nog niet aan denken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dot, je bent nog niet bij t ziekenhuis geweest toch? Zou t niet zoiets als pcos kunnen zijn, die fluctuerende hormoonspiegel?
Dat je het niet uitsluit voor de toekomst, maar echt geen idee hebt van wanneer je gaat rammelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:08 schreef pinquit het volgende:
Een bedrijf mag tijdens een sollicitatiegesprek niet vragen of je een kinderwens hebt toch? Dus je hoeft geen antwoord te geven. Maar stel ze vragen het toch en je zegt 'daar hoef ik geen antwoord op te geven', dan is t wel duidelijk lijkt me![]()
Hoe pak je dat aan zonder te liegen?
he bah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:00 schreef Sara82 het volgende:
Mijn tieten doen minder pijn en ik ben bloedsjacherijnig. dus ik kan die test wel laten zitten, ik ben over een dag of 4 gewoon ongesteld. *knijpt puist uit en loopt stampvoetend door het huis en gromt naar alles wat beweegt* (real mature, right?)
nou ja, op zich beter weten wat er is zodat er wat aan gedaan kan worden toch? ik snap dat niet zo goed, maar soit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en ik wil er nog niet aan denken.
We werken t/m december knoerdhard aan onze buikspieren en dan gaan we eens een doorverwijzing aanvragen.
ieder zijn eigen keuzes en tijdstippen om dingen te bekijken, onderzoeken en aanpakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, op zich beter weten wat er is zodat er wat aan gedaan kan worden toch? ik snap dat niet zo goed, maar soit.
ze willen gewoon je baanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:36 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb net een nieuwe functie gekregen binnen het bedrijf..
In de eerste week werd er al gehint dat ik maar eens aan kinderen moest gaan beginnen..
Volkomen de andere kant , maar dat is ook wel irritant...😣
ik probeer je ook niet te dwingen hoor. maar ik verbaas me gewoon oprecht...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ieder zijn eigen keuzes en tijdstippen om dingen te bekijken, onderzoeken en aanpakken.
Wij zijn niet zover.
Dat je daar op dit moment niet mee bezig bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:08 schreef pinquit het volgende:
Een bedrijf mag tijdens een sollicitatiegesprek niet vragen of je een kinderwens hebt toch? Dus je hoeft geen antwoord te geven. Maar stel ze vragen het toch en je zegt 'daar hoef ik geen antwoord op te geven', dan is t wel duidelijk lijkt me![]()
Hoe pak je dat aan zonder te liegen?
maar wij zijn vol goede moed en hebben onze lovemaking bril goed opquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik probeer je ook niet te dwingen hoor. maar ik verbaas me gewoon oprecht...
beetje vergelijkbaar met zeggen "ja, ik heb mijn rijbewijs nog steeds niet gehaald. het zou kunnen dat ik gewoon niks zie van het verkeer omdat ik eigenlijk een bril met -9 zou moeten dragen, maar ik ga nog niet naar de opticien want ik heb pas 20 rijlessen gehad"...ik probeer het te begrijpen, maar de teleurstelling elke maand...
Wel een beetje - dit had ik nooit verwacht na PCO-diagnose twee weken geleden. Ik sta hier echt naar die streep te kijken, gelukkig thuis aan het werk. Heb nergens last van, het voelt zo bizar. Ik kan het niet geloven. Straks aan m'n vriend vertellen. En we gaan op familieweekend en hoe ga ik dit geheim houden. Dit is een mooie dagquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:58 schreef Limone het volgende:
[..]
OMG ben je al helemaal hysterisch geworden?![]()
![]()
Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |