quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:27 schreef Cygne het volgende:
[..]
HoppaStaat je goed inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn onderlip ziet er ook lekker erbarmelijk uit, trouwens.![]()
Die kleur had ik vroeger ook, ik ben de laatste jaren al een stuk lichter geworden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten graag, hont is nogal herkenbaar.
[ Bericht 46% gewijzigd door Cygne op 07-10-2014 11:57:56 ]
Nu ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:10 schreef Dottey het volgende:
Wat een bekend gezichtje heb je Cygne. Je lijkt sprekend op een kennis van mij![]()
Looking good ^^,
De kennis van mij woont in Apeldoornquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:11 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd.
Ik ben wel een brabantse,
Daar ken ik niemand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
De kennis van mij woont in Apeldoorn
quote:
Ik dacht, klinkt bekend. Maar t rijmt op Zundert. Ken ik niemand, maar mijn opa schijnt er geboren te zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:18 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
Je kunt zeggen dat je iemand "kent" uit Klundert (wat een wereldstad!)
Dus zo saai kan je niet zijn
Hopelijk zet het niet doorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef Dottey het volgende:
Ik heb overigens nu al een kramp/stekerig gevoel in mijn onderbuik.
![]()
Tettenpijn 1.5 op de schaal van Risu (meer steken dan constant)
hmz
heb je die vaker?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef Dottey het volgende:
Ik heb overigens nu al een kramp/stekerig gevoel in mijn onderbuik.
![]()
Tettenpijn 1.5 op de schaal van Risu (meer steken dan constant)
hmz
Ik snap dat je dat nog niet begrijpt of eerder hebt gelezen. Je bent ook nieuw in dit topic hihiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hopelijk zet het niet door
Ik zit nu op NOD +1, benieuwd hoe lang het duurt voor ik ongesteld word
En wat is de schaal van Risu?
Wat super fijn!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef MaJo het volgende:
En net ontdekt dat we voor het huis dat we zaterdag gaan bekijken en dat iets boven ons budget is een startershypotheek kunnen krijgen
Alleen de buikpijn als er een drol dwars zitquote:
Ah bedankt voor de uitleg!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat nog niet begrijpt of eerder hebt gelezen. Je bent ook nieuw in dit topic hihi![]()
Borstenpijn op de schaal van Risu, dat zal je alleen in dit topic vinden hoor.
Als je boven de 3.0 uitkomt is het een teken dat er wel eens meer aan de hand kan zijn dan alleen PMS klachten![]()
Risu zelf had een tijdje terug een 5.0 op de schaal van Risu, toen ze de trap af kwam lopen. Ikzelf kom niet echt boven de 2.5 uit
Zeker! Ben erg benieuwd naar de bezichtiging en hoe het dan verder looptquote:
maar wat voor jou een 1.0 is kan voor mij een 3.0 zijn en andersomquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat nog niet begrijpt of eerder hebt gelezen. Je bent ook nieuw in dit topic hihi![]()
Borstenpijn op de schaal van Risu, dat zal je alleen in dit topic vinden hoor.
Als je boven de 3.0 uitkomt is het een teken dat er wel eens meer aan de hand kan zijn dan alleen PMS klachten![]()
Risu zelf had een tijdje terug een 5.0 op de schaal van Risu, toen ze de trap af kwam lopen. Ikzelf kom niet echt boven de 2.5 uit
Iedereen is vrij om haar eigen schaal van Risu in te delenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar wat voor jou een 1.0 is kan voor mij een 3.0 zijn en andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |