abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145183085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Helaas. Hij staat sinds vandaag te koop. Doet niet mee. Moet dus echt via de makelaar :)
En als het wat is dan zullen die mensen de gelukkigste op aarde zijn :D Binnen een dag je huis verkocht ;)
pi_145183187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:26 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

En als het wat is dan zullen die mensen de gelukkigste op aarde zijn :D Binnen een dag je huis verkocht ;)
Volgende week zaterdag bezichtiging *O* Dus iets langer als een dag. Maar ik ben wel voorzichtig, eerder ook een huis gezien, totaal verliefd geworden, maar bij de tweede bezichtiging kwamen we achter zoveel verborgen gebreken dat t kostenplaatje de hypotheek ruim een halve ton duurder zou maken. Maar deze voldoet ook aan zoveel wensen dat we heel graag gaan kijken :)
pi_145183232
Spannond!! O+
pi_145183357
Oeh! Spannend! Wij houden ook onze oren en ogen open op zoek naar onze droomwoning O+ Maar op dit moment allebei een tijdelijk contract, dus dat houdt ons voorlopig nog tegen, want we zitten prima op dit stekkie.

En Aaaarghhh blaasontsteking. Mijn god! Dat was lang geleden.. wat een vervelend gevoel is dat ; (
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:40:58 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145183478
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 11:28 schreef Mariposas het volgende:
Ongesteld *O*
Niet dat dit per se het gewenste resultaat is :P maar ben blij dat deze cyclus na 37 dagen is afgelopen en ik weer een volgende ronde in kan. Als de volgende cyclus weer even lang duurt is mijn nieuwe NOD 9 november.
Dat snap ik wel! Ik ben ook wel benieuwd naar mijn gewone cyclus zeg maar, ik zou er bijna om ongesteld willen worden :P

Net trouwens een test gedaan vanwege al mijn klachten afgelopen week, was negatief. Ik wacht nu dus maar rustig mijn NOD af, ben benieuwd wanneer die zich dan aandient :')

Wat leuk Cassandra! Wij wilden vandaag een huisje bekijken maar ben pas net wakker :@ Ga nu dus ook een bezichtiging plannen, is echt een tof huis namelijk!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145183486
Dat is de fijnste positie Silver, als je niet weg hoeft van je huisje. Wel uitzicht op een vast contract?
Sterkte met je blaasontsteking!

Wij hoeven ook niet weg, ruimte voor de kleine is er wel. Enige nadeel is dat de babykamer op de begane grond is maar ik denk dat ie toch wel de eerste tijd bij ons op de kamer blijft. Erger me alleen aan de smalle woonkamer. Er staat nu een mega bench en een hondenmand, als de box er komt te staan is echt elke vierkante centimeter gevuld. Dus hoewel we niet weg hoeven.. We houden onze ogen open. We hebben (Nouja ok, O+ heeft..) een mooie buffer voor een eventuele verhuizing, t liefst spreken we die niet aan voor de restschuld, maar om dan maar je droomwoning voorbij te laten gaan.. Als deze woning niets is, blijven we ook zitten. Tis de eerste woning in bijna een half jaar waar we een bezichtiging voor plannen. De rest is in de categorie: Zoiets zoeken we maar die komt over een jaar ook wel weer langs.
pi_145184464
Voor mij geen uitzicht op vast contract, omdat ze die gewoonweg niet meer geven in t bedrijf waar ik nu werk. Voor vriendlief ligt alles nog open wat dat betreft.

Wij moeten hier wel weg wanneer er kinderen komen, want maar 1 slaapkamer. Dus wat dat betreft kunnen we er niet eeuwig blijven zitten. Er van uitgaande dat we ooit een keer een kind krijgen
pi_145186254
Ik wilde net een jubelpost schrijven over dat het prima kan: babies in een appartement van 65m2, maar wij hebben 2 slaapkamers. 1 slaapkamer zou mij ook te gortig worden.
pi_145186914
wij hebben 1 slaapkamer, en t kan... ideaal is het niet maar het kan
S. 2014
J. 2016
pi_145187399
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
wij hebben 1 slaapkamer, en t kan... ideaal is het niet maar het kan
Dat geloof ik zeker! En zo zullen wij waarschijnlijk ook wel beginnen. Maar de wens is 2 kindjes en een groot ravottenhuis O+ En dat zie ik dan weer niet gebeuren op ons 70m2 appartement O-)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:26:00 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145187588
Wij hebben 3 slaapkamers..
Maar een flat.. en ik wil zo graag een tuin.. O+
Maar nu eerst een baby.. Daarna zien we wel voor een huis ( al ben ik stiekem al wel aan het kijken..)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_145187735
wie weet watvoor leuke huisjes er op jullie pad komen.
huisjes gluren is bijna net zo leuk als rammelend hier en het Z&G topic meelezen :Y
pi_145195420
Vraag van de dag: Zou het ook kunnen zijn dat je twee eitjes tegelijk hebt die rijpen en springen? Maar dan twee dagen uit elkaar?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:46:07 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145195605
Ja, dan kan. Zo ontstaan ook wel tweeeiige tweelingen geloof ik.
pi_145196026
Nou zitten tweelingen enorm in mijn familie!! :o

Maar meer meningen of feitjes, weetjes zijn welkom hoor! :D

[ Bericht 36% gewijzigd door Dottey op 04-10-2014 22:39:10 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145199096
Hier ook het plan te verhuizen in de toekomst.

Ook tweelingen in de familie.

Volgens mij denk ik toch echt mijn eisprong te voelen. Rond dag 18. Ik had er nooit bij stil gestaan en dacht dat ik dat niet voelde... Maar volgens mij toch wel. (hou t nu bij wanneer ik denk dat t was, kan ik de volgende cyclus kijken of het weer is)
pi_145206368
Minarosa! Gefeliciteerd, want bijzonder zeg!

Wat betreft 1 slaapkamer, wij moeten ook zo beginnen denk ik. Appartement wilt maar niet verkocht worden.. Niet ideaal, maar ik zie er niet tegen op!

En sorry Dottey, heb geen idee of er 2 eitjes tegelijk in een zelfde cyclus kunnen springen. Maar lijkt me wel gezien de twee-eiige tweelingen. Dat zou wat zijn ;)

Hier een flinke oorontsteking.. Dus Antibiotica. Waren bij dezelfde huisarst waar dat we geweest waren met het verhaal over mijn lange cyclus. En we zouden na onze vakantie kijken wat we wilde doen qua doorverwijzing. Nu hebben we besloten om te kijken wat deze cyclus doet.. 34-93-79, hij is nu dus korter. En ben benieuwd of de volgende cyclus nog korter word. Dus voor nu nog geen doorverwijzing. Ik wil mijn lichaam nog even de kans geven!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_145206999
Dat kan toch ook wel met 1 kamer?! Misschien niet het meest ideale, maarja... Tegenwoordig een huis kopen, terwijl t vorige niet is verkocht is ook niet slim. Komt vast goed!

Hopen dat je cyclussen nu korter worden.
pi_145207625
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 20:40 schreef Dottey het volgende:
Vraag van de dag: Zou het ook kunnen zijn dat je twee eitjes tegelijk hebt die rijpen en springen? Maar dan twee dagen uit elkaar?
Twee dagen uit elkaar lijkt me niet. :) Ik denk dat ze door de piek van dat ene hormoon tegelijk springen.
pi_145208173
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan toch ook wel met 1 kamer?! Misschien niet het meest ideale, maarja... Tegenwoordig een huis kopen, terwijl t vorige niet is verkocht is ook niet slim. Komt vast goed!

Hopen dat je cyclussen nu korter worden.
Je moet een beetje vertrouwen hebben in de toekomst! Wij hebben begin dit jaar ons vrijstaande klushuis voor een prikkie kunnen lopen, incl 4 slaapkamers en grote tuin, maar zitten nu wel nog met een appartement te kijken (waar we nog wel wonen nu totdat de verbouwing klaar is) wij hebben 2 slaapkamers en hadden eigenlijk ook nog wat blijven zitten maar als dat ene droomhuis (in wording) langskomt dan doet een mens gekke dingen hoor 😉

Ik ben trouwens ook wel weer klaar voor n babietje.. Lijf werkt weer zoals t hoort cyclussen zijn weer 30 dagen en we gaan deze maand na alle stress van de verbouwing, baan wisselen van vriend, zomerstress op mijn werk weer lekker klussen in bed! 😛
pi_145209811
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:16 schreef -Spring het volgende:

[..]

Twee dagen uit elkaar lijkt me niet. :) Ik denk dat ze door de piek van dat ene hormoon tegelijk springen.
Mijn ovulatie streepje was 2 dagen tussendoor lichter dan die ervoor en gisteren dus weer knal donker. Echt zo vaag :D vandaar dat ik ook benieuwd was wat de gedachtes er over zijn hier.
Maar afwachten wat het vandaag doet. ^^,
pi_145209833
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:53 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Je moet een beetje vertrouwen hebben in de toekomst! Wij hebben begin dit jaar ons vrijstaande klushuis voor een prikkie kunnen lopen, incl 4 slaapkamers en grote tuin, maar zitten nu wel nog met een appartement te kijken (waar we nog wel wonen nu totdat de verbouwing klaar is) wij hebben 2 slaapkamers en hadden eigenlijk ook nog wat blijven zitten maar als dat ene droomhuis (in wording) langskomt dan doet een mens gekke dingen hoor 😉

Ik ben trouwens ook wel weer klaar voor n babietje.. Lijf werkt weer zoals t hoort cyclussen zijn weer 30 dagen en we gaan deze maand na alle stress van de verbouwing, baan wisselen van vriend, zomerstress op mijn werk weer lekker klussen in bed! 😛
Ook fijn als je nog een woning hebt tijdens verbouwingen.. daar is ook wat voor te zeggen.
Zolang het gaat in je portomonaie waarom niet?

Fijn dat je lijf het weer doet!
pi_145211433
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:53 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Je moet een beetje vertrouwen hebben in de toekomst! Wij hebben begin dit jaar ons vrijstaande klushuis voor een prikkie kunnen lopen, incl 4 slaapkamers en grote tuin, maar zitten nu wel nog met een appartement te kijken (waar we nog wel wonen nu totdat de verbouwing klaar is) wij hebben 2 slaapkamers en hadden eigenlijk ook nog wat blijven zitten maar als dat ene droomhuis (in wording) langskomt dan doet een mens gekke dingen hoor ��

Ik ben trouwens ook wel weer klaar voor n babietje.. Lijf werkt weer zoals t hoort cyclussen zijn weer 30 dagen en we gaan deze maand na alle stress van de verbouwing, baan wisselen van vriend, zomerstress op mijn werk weer lekker klussen in bed! ��
Moet men het wel op kunnen brengen..
pi_145212240
@dottey: tweede piek is vrij normaal.

http://www.sensitest.nl/v(...)al-lh-piek-waarnemen
pi_145213170
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:00 schreef Sara82 het volgende:
@dottey: tweede piek is vrij normaal.

http://www.sensitest.nl/v(...)al-lh-piek-waarnemen
thanks!! hier heb ik wat aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')