En als het wat is dan zullen die mensen de gelukkigste op aarde zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Helaas. Hij staat sinds vandaag te koop. Doet niet mee. Moet dus echt via de makelaar
Volgende week zaterdag bezichtigingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
En als het wat is dan zullen die mensen de gelukkigste op aarde zijnBinnen een dag je huis verkocht
Dat snap ik wel! Ik ben ook wel benieuwd naar mijn gewone cyclus zeg maar, ik zou er bijna om ongesteld willen wordenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:28 schreef Mariposas het volgende:
Ongesteld![]()
Niet dat dit per se het gewenste resultaat ismaar ben blij dat deze cyclus na 37 dagen is afgelopen en ik weer een volgende ronde in kan. Als de volgende cyclus weer even lang duurt is mijn nieuwe NOD 9 november.
Dat geloof ik zeker! En zo zullen wij waarschijnlijk ook wel beginnen. Maar de wens is 2 kindjes en een groot ravottenhuisquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
wij hebben 1 slaapkamer, en t kan... ideaal is het niet maar het kan
Twee dagen uit elkaar lijkt me niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:40 schreef Dottey het volgende:
Vraag van de dag: Zou het ook kunnen zijn dat je twee eitjes tegelijk hebt die rijpen en springen? Maar dan twee dagen uit elkaar?
Je moet een beetje vertrouwen hebben in de toekomst! Wij hebben begin dit jaar ons vrijstaande klushuis voor een prikkie kunnen lopen, incl 4 slaapkamers en grote tuin, maar zitten nu wel nog met een appartement te kijken (waar we nog wel wonen nu totdat de verbouwing klaar is) wij hebben 2 slaapkamers en hadden eigenlijk ook nog wat blijven zitten maar als dat ene droomhuis (in wording) langskomt dan doet een mens gekke dingen hoor 😉quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan toch ook wel met 1 kamer?! Misschien niet het meest ideale, maarja... Tegenwoordig een huis kopen, terwijl t vorige niet is verkocht is ook niet slim. Komt vast goed!
Hopen dat je cyclussen nu korter worden.
Mijn ovulatie streepje was 2 dagen tussendoor lichter dan die ervoor en gisteren dus weer knal donker. Echt zo vaagquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Twee dagen uit elkaar lijkt me niet.Ik denk dat ze door de piek van dat ene hormoon tegelijk springen.
Ook fijn als je nog een woning hebt tijdens verbouwingen.. daar is ook wat voor te zeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:53 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Je moet een beetje vertrouwen hebben in de toekomst! Wij hebben begin dit jaar ons vrijstaande klushuis voor een prikkie kunnen lopen, incl 4 slaapkamers en grote tuin, maar zitten nu wel nog met een appartement te kijken (waar we nog wel wonen nu totdat de verbouwing klaar is) wij hebben 2 slaapkamers en hadden eigenlijk ook nog wat blijven zitten maar als dat ene droomhuis (in wording) langskomt dan doet een mens gekke dingen hoor 😉
Ik ben trouwens ook wel weer klaar voor n babietje.. Lijf werkt weer zoals t hoort cyclussen zijn weer 30 dagen en we gaan deze maand na alle stress van de verbouwing, baan wisselen van vriend, zomerstress op mijn werk weer lekker klussen in bed! 😛
Moet men het wel op kunnen brengen..quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:53 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Je moet een beetje vertrouwen hebben in de toekomst! Wij hebben begin dit jaar ons vrijstaande klushuis voor een prikkie kunnen lopen, incl 4 slaapkamers en grote tuin, maar zitten nu wel nog met een appartement te kijken (waar we nog wel wonen nu totdat de verbouwing klaar is) wij hebben 2 slaapkamers en hadden eigenlijk ook nog wat blijven zitten maar als dat ene droomhuis (in wording) langskomt dan doet een mens gekke dingen hoor
Ik ben trouwens ook wel weer klaar voor n babietje.. Lijf werkt weer zoals t hoort cyclussen zijn weer 30 dagen en we gaan deze maand na alle stress van de verbouwing, baan wisselen van vriend, zomerstress op mijn werk weer lekker klussen in bed!
thanks!! hier heb ik wat aan!quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:00 schreef Sara82 het volgende:
@dottey: tweede piek is vrij normaal.
http://www.sensitest.nl/v(...)al-lh-piek-waarnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |