abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145254424
Die van mij ziet dat wel zitten, een nestje.... ik denk dat ik dan uit elkaar spat/ in mekaar val...!

Nu zit ik op dag 44, 13 dpo, en moet ik eerst maar weer ongesteld worden. Het eerste spotje is al gespot. (Had toch nog een beetje hoop, maar helaas....)

Vriendje: ach, dan doen we volgende maand nog meer ons best joh! (Volgens mij had hij stiekem toch verwacht dat als je stopt met anticonceptie, je instantly pregnant bent, hihi)
pi_145254443
Kick off:
FANTASEER JUBEL VERTEL MOMENT

We hebben zitten fantaseren en denken.. wat als het raak is deze keer. Wanneer zouden we dan de echo hebben gehad en wanneer zouden we het kunnen vertellen en hoe?
Wij gaan het een geheimpje houden tussen onszelf (en ik mag het hier jubelen. Diegene die ik op fb heb, verzoek ik dan alleen over mijn whatsapp terug te jubelen O+ ) t/m de echo. Vrienden en het kringetje erbuiten vertellen we het zelf en dan gooien we het eens op social media voor de rest van de wereld :9
We hebben sowieso wel eens "eet met zijn allen datums" bij ons. Uitschuif tafel is zo handig O+ En dan koken we voor de hele mikmak, toetje en spelletjes erna op tafel. Nu hebben we een datum geprikt die ongeveer na de echo komt te vallen op vrijdag avond voor manlief zijn kant (vader, stiefmoeder, zussen en de kids daarvan), de zaterdagmiddag op de koffie bij zijn moeder en stiefvader en s'avonds mijn ouders en zussen en kids. Niet geheel ongewoon als ze lucht van de plannen voor het hele weekend krijgen, want dat doen we wel vaker :D
Manlief wil het graag na het eten bij het toetje vertellen. Dat we een bescuittaart bakken en de toping is dan muisjes ^^, Ik vind het een leuk idee :D En wat nou als het niet zo mag zijn.. hebben we toch een gezellig eet met zijn allen weekend en verzinnen we wel een ander lekker toetje O+ .
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145254572
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef Sara82 het volgende:
Die van mij ziet dat wel zitten, een nestje.... ik denk dat ik dan uit elkaar spat/ in mekaar val...!

Nu zit ik op dag 44, 13 dpo, en moet ik eerst maar weer ongesteld worden. Het eerste spotje is al gespot. (Had toch nog een beetje hoop, maar helaas....)

Vriendje: ach, dan doen we volgende maand nog meer ons best joh! (Volgens mij had hij stiekem toch verwacht dat als je stopt met anticonceptie, je instantly pregnant bent, hihi)
Het instant raak zijn gaat voor sommige uitzonderingen op. Wat een mazzelkonten zijn dat.
Het zou fijn zijn als je niet zo hoeft te klungelen elke maand of teleurgesteld te raken als het niet is gelukt. Maar perfectie heeft zo zijn tijd nodig 8-) daar houden wij ons altijd aan vast.
Fijn dat je vriend de moed er goed inhoud. En wat vervelend weer om toch weer spotting te vinden.

44. Zit dat een beetje in je gemiddelde cyclus?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145254578
Waaaaaat dottey, dat was ook ongeveer mijn idee! Heel gewichtig met een luxe taart aan komen zetten, en dat er dan muisjes op zitten....!
pi_145254606
42-84-44, tja... vroeger was het ook 6 weken, dus het zal wel. :(
pi_145254612
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:57 schreef Sara82 het volgende:
Waaaaaat dottey, dat was ook ongeveer mijn idee! Heel gewichtig met een luxe taart aan komen zetten, en dat er dan muisjes op zitten....!
Wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijk :Y) idee hebben jullie :D
pi_145254733
Even kort tussendoor want mobiel. Als ik thuis ben ga ik mee fantaseren O+

Hebben jullie ook vruchtbaar slijm heel erg kort? Een keer afvegen en t is weg. Komt je eisprong na t slijm? Tussen zo kort dat ik bang ben het moment te missen..
Was wel extreem veel. Dat dan weer wel :')
pi_145254875
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:58 schreef Dottey het volgende:

[..]

Wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijk :Y) idee hebben jullie :D
Of met photoshop een hele lelijke foto maken met stukjes gezicht van mij, en stukjes gezicht van mijn vriend :)

En dat in een lijstje frotten en dan aan de muur hangen ofzo :)
pi_145255138
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort tussendoor want mobiel. Als ik thuis ben ga ik mee fantaseren O+

Hebben jullie ook vruchtbaar slijm heel erg kort? Een keer afvegen en t is weg. Komt je eisprong na t slijm? Tussen zo kort dat ik bang ben het moment te missen..
Was wel extreem veel. Dat dan weer wel :')
Ja, is er voor. (heb t zelf niet trouwens) Tijd om te knallen! In dat slijm kunnen de zwemmers goed overleven blijkbaar!
pi_145255162
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:06 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Of met photoshop een hele lelijke foto maken met stukjes gezicht van mij, en stukjes gezicht van mijn vriend :)

En dat in een lijstje frotten en dan aan de muur hangen ofzo :)
Hier wilde ik eerst een cheezy foto maken van onze voeten met babyschoentjes ertussen (we hebben zo ook foto's van onze date, bruiloftsvoetjes, eerste en tweede jubileum) ... maar mijn man kan het maar niet loslaten om dan ook de voeten van onze hond erbij te hebben.
Het argument "Hij is geen broertje van onze baby straks :') " helpt het ook niet van de baan te brengen.. :D

Overigens hebben wij alleen maar foto's in onze wc hangen. Dan krijg je die uitspraken als "Holy crap! " :') Dat is ook niet echt ideaal denk :D
pi_145255417
Ik wil een foto maken van ons samen en dan de eerste echofoto tussen ons in. Die lijsten we dan in (als vriend het met dit idee eens is, ik zit lekker in mijn eentje te dagdromen O+) en dan geven we het onze (schoon)ouders cadeau. Dan zeggen we nog niets en mogen ze zelf de conclusie trekken als ze het uitpakken O+
pi_145255619
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Ja, is er voor. (heb t zelf niet trouwens) Tijd om te knallen! In dat slijm kunnen de zwemmers goed overleven blijkbaar!
dat weet ik maar zo kort bedoel ik ;) een keer afvegen en t is weg. Dat is onder werktijd. Hebben t gisteren gezellig gemaakt en vanavond weer. (we hebben t overigens sinds vrijdag al gezellig gemaakt maar dat terzijde haha)
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:32:41 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145255841
Hahaha.. heerlijke wegdroom acties.
Ik heb er nog geen idee bij. . Ik weet dat vriend-lief allemaal niet van die "ongein" houdt (zou het iets typisch voor vrouwen zijn?)
Misschien hoeft het voor mij ook niet met allerlei poespas erbij.
Nog geen geeeeeen idee (misschien durf ik er ook nog niet over te dromen omdat we nog niet officieel begonnen zijn Enzo. . Gheheh
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:34:37 #164
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_145255923
Ik heb mm ouders gewoon gebeld en vriendje die vn hem.:@
Kwak
pi_145256170
Wij gaven een slabber waarop stond, jullie worden opa en oma!

Dat gezicht van mijn pa! :-P
pi_145256238
En voor een 2e kan ik/kunnen we mooi iets anders gaan bedenken :-)
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:50:56 #167
56471 pinquit
oh my lama!
pi_145256573
Een tweeling lijkt me prachtig <3

M'n lief app'te me net: Wat hadden we ook alweer afgesproken? Hoelang zouden we nou wachten met babies maken? Offe, wil je die 4 weken foliumzuur eerst afmaken?

:D O+ Hij zei vorige week: Laten we volgende maand beginnen O+

Maargoed, hij is net te laat voor deze maand, want ik moet over een week ongesteld worden, dus ik denk dat 'vanavond nog ff snel' geen zin heeft ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door pinquit op 06-10-2014 16:28:19 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:53:42 #168
56471 pinquit
oh my lama!
pi_145256680
Oh, lol, er waren alweer wat pagina's bij geloof ik :+

Op leuke manieren aankondigen doe ik niet aan geloof ik :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_145257972
Oh fantaseer!!! O+
Ik denk dat ik aan m'n moeder (grootste knutselaar van de eeuw) vraag of ze weer een babydekentje wilt maken. En als ze dan vraagt voor wie, ik heel trots ga glimmen "voor mij" :D

Maar gelukkig is m'n vent weer in z'n angstfase, dus t zal nog wel 100 jaar duren -O- o|O
Volgens een vriend van me (psygoloog) is dit een opkomende trend, mannen tussen 30-35 die twijfelen over kinderen en hun vriendinnen met wel een duidelijke kinderwens. Herkent iemand dit?
Beetje offtopic, maar ik weiger terug te gaan naar het rammelaarstopic :{w }:|
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:42:26 #170
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_145258546
Aankondigingen, zover durf ik eerlijk gezegd nog niet vooruit te fantaseren. Weet wel dat ik geen echo foto's op fb wil. Of babyschoentje (sorry dottey!). Liever zou ik ergens halverwege een foto plaatsen waar het wel duidelijk uit wordt. Aankondigingen op Facebook, heb er niets mee.

Over vruchtbaar slijm. Ik heb sowieso 85% van m'n cyclus slijm/afscheiding. Soms weet ik niet of het nou ook nog sperma is. :+ dat is meestal zo'n veeg bij mij.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:47:03 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145258723
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:50 schreef pinquit het volgende:
Een tweeling lijkt me prachtig <3
Is het ook :Y
pi_145259229
Ik bedenk geen fantasieën meer om t te vertellen.

Volgende keer test ik pas na 8 maanden geen menstruatie. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145261085
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:22 schreef Minarosa het volgende:
Ik wil een foto maken van ons samen en dan de eerste echofoto tussen ons in. Die lijsten we dan in (als vriend het met dit idee eens is, ik zit lekker in mijn eentje te dagdromen O+) en dan geven we het onze (schoon)ouders cadeau. Dan zeggen we nog niets en mogen ze zelf de conclusie trekken als ze het uitpakken O+
O+

Gewoon iemand die je kent die de camera dan hanteert? Of een timer? Of een leuke selfie/Duofie/Tripplefie? Of wil je dan een shoot laten doen?

Bij de laatste optie: Heb je het dan wel een beetje snel of willen jullie wachten tot een bepaald aantal weken?

Wel super leuk om die foto zelf ook op te hangen O+
pi_145261152
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:34 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb mm ouders gewoon gebeld en vriendje die vn hem.:@
Dat kan toch ook? :D

Kan me de toffe reacties wel indenken. "Wat zeg je nou? ECHT? HOERAaaaaaaaaaa!! "
Dat zijn ook leuke gesprekken om te houden :D
pi_145261166
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wij gaven een slabber waarop stond, jullie worden opa en oma!

Dat gezicht van mijn pa! :-P
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')