Het instant raak zijn gaat voor sommige uitzonderingen op. Wat een mazzelkonten zijn dat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef Sara82 het volgende:
Die van mij ziet dat wel zitten, een nestje.... ik denk dat ik dan uit elkaar spat/ in mekaar val...!
Nu zit ik op dag 44, 13 dpo, en moet ik eerst maar weer ongesteld worden. Het eerste spotje is al gespot. (Had toch nog een beetje hoop, maar helaas....)
Vriendje: ach, dan doen we volgende maand nog meer ons best joh! (Volgens mij had hij stiekem toch verwacht dat als je stopt met anticonceptie, je instantly pregnant bent, hihi)
Wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:57 schreef Sara82 het volgende:
Waaaaaat dottey, dat was ook ongeveer mijn idee! Heel gewichtig met een luxe taart aan komen zetten, en dat er dan muisjes op zitten....!
Of met photoshop een hele lelijke foto maken met stukjes gezicht van mij, en stukjes gezicht van mijn vriendquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijkidee hebben jullie
Ja, is er voor. (heb t zelf niet trouwens) Tijd om te knallen! In dat slijm kunnen de zwemmers goed overleven blijkbaar!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort tussendoor want mobiel. Als ik thuis ben ga ik mee fantaseren
Hebben jullie ook vruchtbaar slijm heel erg kort? Een keer afvegen en t is weg. Komt je eisprong na t slijm? Tussen zo kort dat ik bang ben het moment te missen..
Was wel extreem veel. Dat dan weer wel
Hier wilde ik eerst een cheezy foto maken van onze voeten met babyschoentjes ertussen (we hebben zo ook foto's van onze date, bruiloftsvoetjes, eerste en tweede jubileum) ... maar mijn man kan het maar niet loslaten om dan ook de voeten van onze hond erbij te hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:06 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Of met photoshop een hele lelijke foto maken met stukjes gezicht van mij, en stukjes gezicht van mijn vriend
En dat in een lijstje frotten en dan aan de muur hangen ofzo
dat weet ik maar zo kort bedoel ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ja, is er voor. (heb t zelf niet trouwens) Tijd om te knallen! In dat slijm kunnen de zwemmers goed overleven blijkbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:22 schreef Minarosa het volgende:
Ik wil een foto maken van ons samen en dan de eerste echofoto tussen ons in. Die lijsten we dan in (als vriend het met dit idee eens is, ik zit lekker in mijn eentje te dagdromen) en dan geven we het onze (schoon)ouders cadeau. Dan zeggen we nog niets en mogen ze zelf de conclusie trekken als ze het uitpakken
Dat kan toch ook?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:34 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb mm ouders gewoon gebeld en vriendje die vn hem.:@
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wij gaven een slabber waarop stond, jullie worden opa en oma!
Dat gezicht van mijn pa! :-P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |