SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor! Zelfs na lang proberen had mijn man ineens de bibbers. Gelukkig heeft het niet zo lang geduurd en zei hij dat hij gewoon een beetje een bangerik was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef blob87 het volgende:
Oh fantaseer!!!![]()
Ik denk dat ik aan m'n moeder (grootste knutselaar van de eeuw) vraag of ze weer een babydekentje wilt maken. En als ze dan vraagt voor wie, ik heel trots ga glimmen "voor mij"![]()
Maar gelukkig is m'n vent weer in z'n angstfase, dus t zal nog wel 100 jaar duren![]()
![]()
Volgens een vriend van me (psygoloog) is dit een opkomende trend, mannen tussen 30-35 die twijfelen over kinderen en hun vriendinnen met wel een duidelijke kinderwens. Herkent iemand dit?
Beetje offtopic, maar ik weiger terug te gaan naar het rammelaarstopic![]()
Oh maar ik voel mij er niet mee aangesproken hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:42 schreef Mariposas het volgende:
Aankondigingen, zover durf ik eerlijk gezegd nog niet vooruit te fantaseren. Weet wel dat ik geen echo foto's op fb wil. Of babyschoentje (sorry dottey!). Liever zou ik ergens halverwege een foto plaatsen waar het wel duidelijk uit wordt. Aankondigingen op Facebook, heb er niets mee.
Over vruchtbaar slijm. Ik heb sowieso 85% van m'n cyclus slijm/afscheiding. Soms weet ik niet of het nou ook nog sperma is.dat is meestal zo'n veeg bij mij.
Dat is ook balen zeg.. Nu definitief weer een pauze? *knuffel*quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef blob87 het volgende:
Oh fantaseer!!!![]()
Ik denk dat ik aan m'n moeder (grootste knutselaar van de eeuw) vraag of ze weer een babydekentje wilt maken. En als ze dan vraagt voor wie, ik heel trots ga glimmen "voor mij"![]()
Maar gelukkig is m'n vent weer in z'n angstfase, dus t zal nog wel 100 jaar duren![]()
![]()
Volgens een vriend van me (psygoloog) is dit een opkomende trend, mannen tussen 30-35 die twijfelen over kinderen en hun vriendinnen met wel een duidelijke kinderwens. Herkent iemand dit?
Beetje offtopic, maar ik weiger terug te gaan naar het rammelaarstopic![]()
Het verschil is wel erg duidelijk. Nu voor t eerst ook extreem, want ik was een beetje vol geschoten zeg maar.. Hopelijk is dat een goed tekenquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:42 schreef Mariposas het volgende:
Aankondigingen, zover durf ik eerlijk gezegd nog niet vooruit te fantaseren. Weet wel dat ik geen echo foto's op fb wil. Of babyschoentje (sorry dottey!). Liever zou ik ergens halverwege een foto plaatsen waar het wel duidelijk uit wordt. Aankondigingen op Facebook, heb er niets mee.
Over vruchtbaar slijm. Ik heb sowieso 85% van m'n cyclus slijm/afscheiding. Soms weet ik niet of het nou ook nog sperma is.dat is meestal zo'n veeg bij mij.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:51 schreef twist02 het volgende:
Wat ook aan te raden is, is een cryptisch tekstje. Dan duurt het wat langer voordat mensen 'm snappen en je ziet het kwartje gewoon vallen; priceless!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou ervan ^^,Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
mijn moeder: "oh, leuk hoor...gefeliciteerd"quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?![]()
Kan me de toffe reacties wel indenken. "Wat zeg je nou? ECHT? HOERAaaaaaaaaaa!! "
Dat zijn ook leuke gesprekken om te houden
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn moeder: "oh, leuk hoor...gefeliciteerd"
mijn vader: "weet J het al?"
Ikikikikikik!! Voornamelijk met mezelf hoor... Voor vent is het pas 'echt' als hij de baby kan vasthoudenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef Dottey het volgende:
Lichtere streepjes sinds gisteren. Dit was dan ook de laatste dag dat ik over een stokje heen wilde plassen t/m mijn NOD.
Mijn verwachte nod als ik uitga van de eerste piek donkere streepjes![]()
15 Okt dus. We hebben er een goed gevoel over en wachten het maar af![]()
Manlief en ik hebben al wel een scenario zitten bedenken voor als het raak is deze maand. Gaan we het voor onszelf houden t/m de echo? Of gaan we het gelijk eruit flappen? En als we het gaan vertellen, hoe wil je het doen dan? Iets leuks ervan maken of willen we gewoon de echo op tafel knallen en BAM! gefeliciteerd met ons!
hihi![]()
Het plan kan maar klaar liggen toch?![]()
Wie heeft er nog meer van die fantaseer vooruitlopend op de zaakjes gesprekken gehad?
* Dottey is nieuwschierig
Praten doen we gelukkig idd erg veel. Ik moet toegeven dat m'n geduld behoorlijk op raakt. Neem eens een beslissing man! En natuurlijk heb je helemaal gelijk als je zegt dat t beter is dan achterafquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja hoor! Zelfs na lang proberen had mijn man ineens de bibbers. Gelukkig heeft het niet zo lang geduurd en zei hij dat hij gewoon een beetje een bangerik was.
Belangrijk is, denk ik, om er toch over te praten. Waarom of waarvoor ben je dan bangig? Dan kan je er weer een beetje naar toe werken. Hier hielp het om hem de ruimte te geven en er dus over te praten zo nu en dan. Ook om een soort datum te hebben om nog eens op te beslissen of je er al voor wil gaan of dat je toch nog even wil wachten. Althans dat vond ik vooral fijn, zodat het niet uitzichtloos leek.
Het is een goed iets als ze er over nadenken en de bijbehorende zaken te overdenken. Beter dan zich erin storten en er achteraf over mutsen![]()
Blijf maar lekker hier hoor
Jup, al hoop ik dat het niet te lang duurt.. Dank voor de knuffelquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is ook balen zeg.. Nu definitief weer een pauze? *knuffel*
[..]
Haha heel herkenbaar, dat doe ik mezelf ook aanquote:Over vertellen: Ik hoop echt met sinterklaas een fotolijstje te kunnen geven met de echo erin. Nog 2 kansen. Ook de laatste kans om uitgerekend te zijn op mn 27e btwOhw the pressure
Pinterest Dot! Heel veel voorbeelden van hoe je het de hond 'laat vertellen'quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hier wilde ik eerst een cheezy foto maken van onze voeten met babyschoentjes ertussen (we hebben zo ook foto's van onze date, bruiloftsvoetjes, eerste en tweede jubileum) ... maar mijn man kan het maar niet loslaten om dan ook de voeten van onze hond erbij te hebben.
Het argument "Hij is geen broertje van onze baby straks" helpt het ook niet van de baan te brengen..
![]()
Overigens hebben wij alleen maar foto's in onze wc hangen. Dan krijg je die uitspraken als "Holy crap! "Dat is ook niet echt ideaal denk
Ah! Interessant. Thanks for the tip!quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Pinterest Dot! Heel veel voorbeelden van hoe je het de hond 'laat vertellen'
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn moeder: "oh, leuk hoor...gefeliciteerd"
mijn vader: "weet J het al?"
maar wat verzin je dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ikikikikikik!! Voornamelijk met mezelf hoor... Voor vent is het pas 'echt' als hij de baby kan vasthouden
maar ik wil helemaal niet dat de hond het gaat vertellenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Pinterest Dot! Heel veel voorbeelden van hoe je het de hond 'laat vertellen'
Hangt er een beetje vanaf hoe de band met de mensen is. Vaak krijg je met 8 weken zwangerschap al een echo. Daarop zie je vaak niet meer dan een knipperend boontje, maar mocht het daarna misgaan dan wordt het toch wel een beetje nasty. Emotioneel en lichamelijk. Ik vond het prettig als bepaalde mensen mij daar eventueel bij konden steunen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:09 schreef junkiexp het volgende:
Het is toch trouwens gangbaar om het te vertellen na 12 weken oid? Of zit ik er
verschrikkelijk naast?.....
Ik denk dat het iets persoonlijks is. Als jij het je ouders al vroeg wil vertellen dan moet je dat toch lekker doen? Als je het je beste maat met 8 weken wil vertellen.. doe je dingquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:09 schreef junkiexp het volgende:
Het is toch trouwens gangbaar om het te vertellen na 12 weken oid? Of zit ik er
verschrikkelijk naast?.....
Welke soort cheezy foto ik van Pinterest zal namaken om het facebook kundig te makenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:20 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Welke soort cheezy foto ik van Pinterest zal namaken om het facebook kundig te maken![]()
Het vent laat zien en dat hij dan zegt "Ooh waauw lieveling wat heb je toch GE-WEL-DI-GE ideeën, ik hou van je wil je met me trouwen", in plaats van "Hmmmph, moet dat. Je wordt vanzelf dik".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |