Ja, dat is ook zo. Ze kunnen natuurlijk wel later bevrucht worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Twee dagen uit elkaar lijkt me niet.Ik denk dat ze door de piek van dat ene hormoon tegelijk springen.
Hoeveel tijd zou daar max tussen kunnen zitten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Ze kunnen natuurlijk wel later bevrucht worden.
Ja zeker! Zo bedoelde ik mijn post ook. Wij hebben ervoor gekozen om niet met 2 huizen te gaan zitten en ook niet om met een giga restschuld te zitten omdat we zo in prijs zouden moeten zakken. Dus lekker rustig wachten en mocht ik zwanger raken dan kan dat prima in de huidige situatie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan toch ook wel met 1 kamer?! Misschien niet het meest ideale, maarja... Tegenwoordig een huis kopen, terwijl t vorige niet is verkocht is ook niet slim. Komt vast goed!
Hopen dat je cyclussen nu korter worden.
Woei, leuk! Wij zijn nu ook bezig om een nieuwbouwhuis binnen te slepen. Meer inschrijvingen dan huizen, helaas. Dus we gaan nu braaf wachten tot we horen wanneer de loting is...quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben zaterdag onze eerste bezichtiging voor een huis ooit, ik vind het spannend
Oeh ook al zo spannend! Hoop dat jullie snel ingeloot wordenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Woei, leuk! Wij zijn nu ook bezig om een nieuwbouwhuis binnen te slepen. Meer inschrijvingen dan huizen, helaas. Dus we gaan nu braaf wachten tot we horen wanneer de loting is...
Ergens anders in de wijk zijn er al enkele (vrijwel identieke) huizen gebouwd, dus we hebben gevraagd of we even binnen mochten kijken. En nu ben ik dus verkocht.![]()
Toen ik dolenthousiast bij een vriendin (die we nog steeds - net als alle vissende vrienden - wijsmaken dat wij heus niet bezig zijn met het creëren van huil- en poepmachientjes) zat te vertellen over het huis, heb ik me per ongeluk een beetje versproken geloof ik...
Ik: Ja vet leuk huis, blabla, alleen één kamer is wel wat aan de krappe kant. Daar past misschien net een klein bedje in.
Zei: BEDJE?!![]()
![]()
(glunder-grinnik)
Ik:
temperaturen is hier niets. Ik slaap niet goed genoeg of op een vast ritme.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Oh, en dottey, misschien is het handig om de volgende cyclus erbij te gaan temperaturen. Wanneer je temp stijgt kun je pas echt goed zien of je ei is gesprongen. Dan heb je vast een grafiekje om naast je testjes te leggen, en de kans is groot dat de gyn er minimaal 1 wil zien. For now: nog ff doorbatsen voor de zekerheid
(En hopen dat je volgende cyclus nog 9 maanden duurt!)
Spannend de eerste poging.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:00 schreef junkiexp het volgende:
Nou vriendin is voor het eerst na het stoppen van de pil ongesteld geworden, dik bloedbad nautuurlijk, gelijk ziek ook.
Wat een troep ook eigenlijk.
Maar vanaf gisteren is alles weer normaal en gaan we weer verder met de poging.
Een maat van mij zijn vriendin was gestopt na 11 jaar gebruik en hij schoot na 5 weken al raak, ongekend
Onze keuken is maar 8 vierkante meter hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:41 schreef Mariposas het volgende:
Gewoon een ledikantje in de keuken, toch?die twee kamers zijn voor inloopkasten uiteraard.
kan je je er nog uitlullen met een logeerbedje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Woei, leuk! Wij zijn nu ook bezig om een nieuwbouwhuis binnen te slepen. Meer inschrijvingen dan huizen, helaas. Dus we gaan nu braaf wachten tot we horen wanneer de loting is...
Ergens anders in de wijk zijn er al enkele (vrijwel identieke) huizen gebouwd, dus we hebben gevraagd of we even binnen mochten kijken. En nu ben ik dus verkocht.![]()
Toen ik dolenthousiast bij een vriendin (die we nog steeds - net als alle vissende vrienden - wijsmaken dat wij heus niet bezig zijn met het creëren van huil- en poepmachientjes) zat te vertellen over het huis, heb ik me per ongeluk een beetje versproken geloof ik...
Ik: Ja vet leuk huis, blabla, alleen één kamer is wel wat aan de krappe kant. Daar past misschien net een klein bedje in.
Zei: BEDJE?!![]()
![]()
(glunder-grinnik)
Ik:
Nah niet echt, het is wel leuk als je bezig bent en het gaat sneller maar we zijn daar niet echt mee bezig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Spannend de eerste poging.
Voel je dan ook, nu je vriend zo snel raak knalde, er druk op staan?
Dat betekent toch niet dat jullie nu al bezig zijn? Ik zeg altijd dat wij wel een kinderwens hebben, ooit. En dus wel rekening met de toekomst houden voor dat soort aankopen. Maar dat we nu nog lekker genieten van reizen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Zij: BEDJE?!![]()
![]()
(glunder-grinnik)
Ik:
Dat dus. Hier is het nu een "kantoor" zolang er geen 2e baby komt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:43 schreef Risu het volgende:
Wij zijn twee jaar geleden in dit huis ingetrokken. Twee extra slaapkamers voor als we kinderen willen. Nou is het moment daar dat er eentje komt, maar die ander blijft voorlopig gewoon hobbykamer hoor. Tenzij dit er twee waren natuurlijk, maar kans is vrij klein.
Ik denk dat de opluchting vooral bij mij zal zijn als het eenmaal zover is om ooit een echo te zienquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:48 schreef Risu het volgende:
Lijkt me wel heftig twee tegelijk. Maar ook wel![]()
De opluchting op manliefs gezicht was echter duidelijk leesbaar toen vk zei dat het er maar 1 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |