abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:08:02 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145214674
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:16 schreef -Spring het volgende:

[..]

Twee dagen uit elkaar lijkt me niet. :) Ik denk dat ze door de piek van dat ene hormoon tegelijk springen.
Ja, dat is ook zo. Ze kunnen natuurlijk wel later bevrucht worden.
pi_145217444
Oh, en dottey, misschien is het handig om de volgende cyclus erbij te gaan temperaturen. Wanneer je temp stijgt kun je pas echt goed zien of je ei is gesprongen. Dan heb je vast een grafiekje om naast je testjes te leggen, en de kans is groot dat de gyn er minimaal 1 wil zien. For now: nog ff doorbatsen voor de zekerheid ;)

(En hopen dat je volgende cyclus nog 9 maanden duurt!)
pi_145217804
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Ze kunnen natuurlijk wel later bevrucht worden.
Hoeveel tijd zou daar max tussen kunnen zitten?
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:53:16 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145218383
Geen idee maar ik lees wel verhalen op tweelingfora van tweelingen waar vanaf het begin van de zwangerschap al zoveel verschil tussen zit en waar ook grote verschillen in zitten bij geboorte, niet alleen in gewicht maar ook in drinktechniek, warmhouden etc. Daar is dan toch wel eens de verdenking dat een van de twee eigenlijk tot wel 2 weken jonger kan zijn.
pi_145226332
Twee weken? Maar zoveel tijd kan er toch niet tussen de bevruchting van twee eieren zitten? Ze blijven maar 24 uur leven. En een tweede eisprong binnen twee weken kan ook niet. Daarnaast vraag ik me af of het baarmoederslijmvlies zo lang na de innesteling van de eerste nog wel geschikt is voor een tweede.
pi_145229017
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan toch ook wel met 1 kamer?! Misschien niet het meest ideale, maarja... Tegenwoordig een huis kopen, terwijl t vorige niet is verkocht is ook niet slim. Komt vast goed!

Hopen dat je cyclussen nu korter worden.
Ja zeker! Zo bedoelde ik mijn post ook. Wij hebben ervoor gekozen om niet met 2 huizen te gaan zitten en ook niet om met een giga restschuld te zitten omdat we zo in prijs zouden moeten zakken. Dus lekker rustig wachten en mocht ik zwanger raken dan kan dat prima in de huidige situatie.

Ik hoop ook echt dat er een dalende lijn in zit qua cyclus. Ook daar sta ik op het moment erg relaxt in. Gewoon omdat ik weet dat mochten we de doorverwijzing willen de huisarts daarachter staat en daar dan dus ook niet een aantal afspraken aan vooraf moeten gaan. Nu de vakantie voorbij is ga ik me ook meer focussen op gezond eten en afvallen. Hopelijk heeft dat ook een positief effect!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 20:21:54 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145230710
Wij hebben zaterdag onze eerste bezichtiging voor een huis ooit, ik vind het spannend O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145232078
Dank voor alle felicitaties vrijdag O+ Dat zorgt ervoor dat het veel echter voelt! Tot snel in Z&G :*

En dames met een lange cyclus: ik weet hoe frustrerend het is, mijn laatste menstruatie was in juli en ik weet natuurlijk dat elk mens anders is, maar ergens in die lange tijd kan er dus toch een ei springen oO< :)
pi_145237896
Over slaapkamers. Ik kreeg laatst de vraag waar wij dan een babykamer zouden moeten maken in ons kleine flatje?

We hebben nu twee slaapkamers over. :')
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:41:14 #135
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_145238375
Gewoon een ledikantje in de keuken, toch? :Y die twee kamers zijn voor inloopkasten uiteraard. :{w
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145239365
Nou vriendin is voor het eerst na het stoppen van de pil ongesteld geworden, dik bloedbad nautuurlijk, gelijk ziek ook.
Wat een troep ook eigenlijk.

Maar vanaf gisteren is alles weer normaal en gaan we weer verder met de poging.

Een maat van mij zijn vriendin was gestopt na 11 jaar gebruik en hij schoot na 5 weken al raak, ongekend :D

[ Bericht 0% gewijzigd door junkiexp op 05-10-2014 23:06:38 ]
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_145240021
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben zaterdag onze eerste bezichtiging voor een huis ooit, ik vind het spannend O+
Woei, leuk! Wij zijn nu ook bezig om een nieuwbouwhuis binnen te slepen. Meer inschrijvingen dan huizen, helaas. Dus we gaan nu braaf wachten tot we horen wanneer de loting is...

Ergens anders in de wijk zijn er al enkele (vrijwel identieke) huizen gebouwd, dus we hebben gevraagd of we even binnen mochten kijken. En nu ben ik dus verkocht. :)

Toen ik dolenthousiast bij een vriendin (die we nog steeds - net als alle vissende vrienden - wijsmaken dat wij heus niet bezig zijn met het creëren van huil- en poepmachientjes) zat te vertellen over het huis, heb ik me per ongeluk een beetje versproken geloof ik...

Ik: Ja vet leuk huis, blabla, alleen één kamer is wel wat aan de krappe kant. Daar past misschien net een klein bedje in.

Zij: BEDJE?! :D :D :D (glunder-grinnik)

Ik: :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 06-10-2014 05:17:44 ]
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 23:23:42 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145240269
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Woei, leuk! Wij zijn nu ook bezig om een nieuwbouwhuis binnen te slepen. Meer inschrijvingen dan huizen, helaas. Dus we gaan nu braaf wachten tot we horen wanneer de loting is...

Ergens anders in de wijk zijn er al enkele (vrijwel identieke) huizen gebouwd, dus we hebben gevraagd of we even binnen mochten kijken. En nu ben ik dus verkocht. :)

Toen ik dolenthousiast bij een vriendin (die we nog steeds - net als alle vissende vrienden - wijsmaken dat wij heus niet bezig zijn met het creëren van huil- en poepmachientjes) zat te vertellen over het huis, heb ik me per ongeluk een beetje versproken geloof ik...

Ik: Ja vet leuk huis, blabla, alleen één kamer is wel wat aan de krappe kant. Daar past misschien net een klein bedje in.

Zei: BEDJE?! :D :D :D (glunder-grinnik)

Oeh ook al zo spannend! Hoop dat jullie snel ingeloot worden *O*

En heel herkenbaar :D Vrienden weten wel dat we het van plan waren na Amerika en nu zitten ze te vissen of we al bezig zijn. Ik lul er nu maar wat omheen, ik weet alleen niet hoe lang ik dit vol ga houden _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145240431
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Oh, en dottey, misschien is het handig om de volgende cyclus erbij te gaan temperaturen. Wanneer je temp stijgt kun je pas echt goed zien of je ei is gesprongen. Dan heb je vast een grafiekje om naast je testjes te leggen, en de kans is groot dat de gyn er minimaal 1 wil zien. For now: nog ff doorbatsen voor de zekerheid ;)

(En hopen dat je volgende cyclus nog 9 maanden duurt!)
temperaturen is hier niets. Ik slaap niet goed genoeg of op een vast ritme.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145240545
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:00 schreef junkiexp het volgende:
Nou vriendin is voor het eerst na het stoppen van de pil ongesteld geworden, dik bloedbad nautuurlijk, gelijk ziek ook.
Wat een troep ook eigenlijk.

Maar vanaf gisteren is alles weer normaal en gaan we weer verder met de poging.

Een maat van mij zijn vriendin was gestopt na 11 jaar gebruik en hij schoot na 5 weken al raak, ongekend :D
Spannend de eerste poging.
Voel je dan ook, nu je vriend zo snel raak knalde, er druk op staan?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145240825
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:41 schreef Mariposas het volgende:
Gewoon een ledikantje in de keuken, toch? :Y die twee kamers zijn voor inloopkasten uiteraard. :{w
Onze keuken is maar 8 vierkante meter hoor. :{w
pi_145241107
quote:

[..]

Zei: BEDJE?! :D :D :D (glunder-grinnik)

kan je je er nog uitlullen met een logeerbedje?

nu maar hopen dat jullie zijn ingeloot :D
pi_145244469
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:32 schreef Dottey het volgende:

[..]

Spannend de eerste poging.
Voel je dan ook, nu je vriend zo snel raak knalde, er druk op staan?
Nah niet echt, het is wel leuk als je bezig bent en het gaat sneller maar we zijn daar niet echt mee bezig.
We houden ook geen rekening met ovulatie enzo, gewoon om 1-2 dagen sex en we zien wel hoe het loopt.
De extra kamer die we nu niet gebruiken moet de kinderkamer worden en daar moet ook best wel wat gebeuren dus we hebben daarvoor minimaal 9 maanden de tijd ;)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 6 oktober 2014 @ 08:05:50 #144
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_145244638
quote:

[..]

Zij: BEDJE?! :D :D :D (glunder-grinnik)

Dat betekent toch niet dat jullie nu al bezig zijn? Ik zeg altijd dat wij wel een kinderwens hebben, ooit. En dus wel rekening met de toekomst houden voor dat soort aankopen. Maar dat we nu nog lekker genieten van reizen. :P
Al denk ik dat men niet helemaal verbaasd zou zijn als ik zwanger zou zijn want de vraag wordt me redelijk vaak gesteld, zeker nadat we pas getrouwd waren. Terwijl ik in feite niets met kinderen hb, niet met random kinderen althans (wel met m'n neefjes). Als een collega met baby komt ben ik juist 1 van de laatste om er op af te rennen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145250165
Idd. Een huis koop/huur je ook voor de lange termijn. (meestal) dus dan hou je wel rekening met een eventuele kinderwens. Toch?

Hier zullen ze ook niet verbaasd staan als er n 2e komt. Al roep ik al een tijdje dat ik niet weet of ik een 2e wil...Ik wil het wel, maar ben huiverig vanwege de consequenties... Dat denkt iedereen.. En dat is ook wel zo, maar toch kiezen we ervoor om voor een 2e te gaan.
(ik heb lichamelijke klachten overgehouden aan de bevalling, en een kans dat t erger wordt bij n tweede bevalling)
pi_145250301
Wij zijn twee jaar geleden in dit huis ingetrokken. Twee extra slaapkamers voor als we kinderen willen. Nou is het moment daar dat er eentje komt, maar die ander blijft voorlopig gewoon hobbykamer hoor. Tenzij dit er twee waren natuurlijk, maar kans is vrij klein.
pi_145250394
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:43 schreef Risu het volgende:
Wij zijn twee jaar geleden in dit huis ingetrokken. Twee extra slaapkamers voor als we kinderen willen. Nou is het moment daar dat er eentje komt, maar die ander blijft voorlopig gewoon hobbykamer hoor. Tenzij dit er twee waren natuurlijk, maar kans is vrij klein.
Dat dus. Hier is het nu een "kantoor" zolang er geen 2e baby komt.

Zou je dat leuk vinden, 2?
Het lijkt me zo leuk om een tweeling te hebben.
pi_145250446
Lijkt me wel heftig twee tegelijk. Maar ook wel O+
De opluchting op manliefs gezicht was echter duidelijk leesbaar toen vk zei dat het er maar 1 was. :P
pi_145253800
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:48 schreef Risu het volgende:
Lijkt me wel heftig twee tegelijk. Maar ook wel O+
De opluchting op manliefs gezicht was echter duidelijk leesbaar toen vk zei dat het er maar 1 was. :P
Ik denk dat de opluchting vooral bij mij zal zijn als het eenmaal zover is om ooit een echo te zien :D

Hartstikke leuk meerdere kids O+ maar liever even iets wat tijd uit elkaar voor ons :D
pi_145254080
Lichtere streepjes sinds gisteren. Dit was dan ook de laatste dag dat ik over een stokje heen wilde plassen t/m mijn NOD.

Mijn verwachte nod als ik uitga van de eerste piek donkere streepjes :9
15 Okt dus. We hebben er een goed gevoel over en wachten het maar af :D

Manlief en ik hebben al wel een scenario zitten bedenken voor als het raak is deze maand. Gaan we het voor onszelf houden t/m de echo? Of gaan we het gelijk eruit flappen? En als we het gaan vertellen, hoe wil je het doen dan? Iets leuks ervan maken of willen we gewoon de echo op tafel knallen en BAM! gefeliciteerd met ons!

hihi O+
Het plan kan maar klaar liggen toch? :9

Wie heeft er nog meer van die fantaseer vooruitlopend op de zaakjes gesprekken gehad?
* Dottey is nieuwschierig O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')