+1quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:20 schreef MaJo het volgende:
Al de hele dag van die ongesteldheidskrampen maar nog steeds geen bloed. Zal niet lang meer duren zo te voelen
Nu ook superlast van mijn onderrug, maar nog steeds geen bloed. Erg raar ditquote:
*gooit testje naar Majo*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ook superlast van mijn onderrug, maar nog steeds geen bloed. Erg raar dit
Heb zaterdag getest, al was dat wel 2 dagen voor NOD. Momenteel gooi ik het maar op een cyclus die nog op gang moet komen maar als dit een paar dagen zo blijft ga ik wel testenquote:
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Er komt GEEN bloed bij Majo hoor! :-)
Raar kan het lichaam soms zijn he? Laatst bij mij wel een tsunami, mijn eerste menstruatie zonder AC en meteen 12 dagenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:12 schreef Mariposas het volgende:
Heb vorige week een week lang dat soort pre-menstruatie 'klachten' gehad, normaal heb ik dat een half uur voor 't begint.Had minstens het idee dat er een tsunami zou losbarsten, dat viel gelukkig mee.
Oeh dat zou wel heel mooi zijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zowaar gisteren en vandaag hier heeeeel veeeeel slijm... Het zou kunnen 2 weken geleden ongesteld geworden, maat dan zou ik op wonderbaarlijke wijze van een cyclus van rond de 75-80 dagen naar keurig ongeveer 28 gaan!
Dus we hebben net toch nog maar even het zekere voor het onzekere genomen aangezien vriendlief vanmiddag weer met werken en hij vrijdag pas weer thuis is!
Merk wel dat mijn vriend er ook heel erg mee bezig is en heel graag wilt dat het nu eens lukt...
Duimen draaien de komende 2 weken!
Zou dit dan een eisprong kunnen betekenen? Ik heb eigenlijk nooit last van slijmverlies.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zowaar gisteren en vandaag hier heeeeel veeeeel slijm... Het zou kunnen 2 weken geleden ongesteld geworden, maat dan zou ik op wonderbaarlijke wijze van een cyclus van rond de 75-80 dagen naar keurig ongeveer 28 gaan!
Dus we hebben net toch nog maar even het zekere voor het onzekere genomen aangezien vriendlief vanmiddag weer met werken en hij vrijdag pas weer thuis is!
Merk wel dat mijn vriend er ook heel erg mee bezig is en heel graag wilt dat het nu eens lukt...
Duimen draaien de komende 2 weken!
Als je dan ook niet lang ongesteld bent is de eisprong wel weer sneller dan bij een lange cyclusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:20 schreef Limone het volgende:
....en.. wij gaan ook voor een zomerkoninkje. Na een cyclus van 25 dagen. Niet korter worden dan dit, cyclus!
Jaaaaa!! Allemaal op de 9e!!! En jij vooral!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Hilzillah het volgende:
En jaaaaaaaaaaaaaaa x 100! Juli babies!! Uitgerekend op de 9e graag!
Verjaarsbaby ftw
Waarschijnlijk nabloeding. Bij mij ging t precies zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Hilzillah het volgende:
Aaargh... Maandag curettage beetje bloed dinsdag vrijwel niks nu ineens heel veel. Zou dit nog van 'maandag' zijn of zou ik nu gewoon ongesteld kunnen zijn? Kan dat?
Dinsdag 'ineens' op vakantievandaag prikken gehaald. De Senn is een held en ik ben een heaumeau!
stijve arm.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had de eerste zes weken na de curretage om de paar dagen weer bloed eigenlijk. Ook wel ongesteld, maar daaromheen was het ook een beetje een zootje. Allemaal weer op de rit inmiddels hoor, maar wil maar zeggen: kijk er niet raar van op als het nog een beetje op de hobbel is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Hilzillah het volgende:
Aaargh... Maandag curettage beetje bloed dinsdag vrijwel niks nu ineens heel veel. Zou dit nog van 'maandag' zijn of zou ik nu gewoon ongesteld kunnen zijn? Kan dat?
Dinsdag 'ineens' op vakantievandaag prikken gehaald. De Senn is een held en ik ben een heaumeau!
stijve arm.
of de 7e, dan heb ik een verjaarsbabyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Hilzillah het volgende:
En jaaaaaaaaaaaaaaa x 100! Juli babies!! Uitgerekend op de 9e graag!
Verjaarsbaby ftw
Bij mij was t op en af een beetje. Nog een keer flinke nabloeding 2 weken na curettage gehad en weer 2 weken daarna menstruatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef Hilzillah het volgende:
Toch gewoon nabloeding... Hoop dat het snel over is dan![]()
Mentaal en fysiek voel ik me helemaal prima. Klaar voor een nieuwe poging. Vakantiebats![]()
We gaan naar Egypte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |