kk moet je niet schelden kk moet je voelenquote:Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Dat is een kenker oude foto. Dus not sure if sarcasme
Klopt, tot diep in de bloedvaten.quote:Op zondag 28 september 2014 20:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
kk moet je niet schelden kk moet je voelen
mensen in het topic over het ongelukquote:
Welk topic?quote:Op maandag 29 september 2014 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen in het topic over het ongeluk
OUD volk en trollsquote:Op maandag 29 september 2014 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen in het topic over het ongeluk
Die vent die het organiseerde zag er ook niet al te fris en helder uit moet ik zeggenquote:Op maandag 29 september 2014 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NWS / Monstertruck rijdt publiek in in Haaksbergen #5
Altijd van die enge mensen in NWS die zo snel mogelijk een schuldige willen aanwijzen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NWS / Monstertruck rijdt publiek in in Haaksbergen #5
Werkeloos kut volk ;p ;p ;p ;pquote:Op maandag 29 september 2014 09:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd van die enge mensen in NWS die zo snel mogelijk een schuldige willen aanwijzen.
die loekie vooral jaquote:
ze heeft een beetje apart wereldbeeld jaquote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef LudoSanders het volgende:
Haha die Loekie inderdaad, wat een naar wijf is dat.
Allemaal even erg daarquote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef LudoSanders het volgende:
Haha die Loekie inderdaad, wat een naar wijf is dat.
mwoah het is niet zo dat ik deze shit allemaal lees ofzoquote:
Af en toe zo de pareltjes lezen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:51 schreef n8n het volgende:
[..]
mwoah het is niet zo dat ik deze shit allemaal lees ofzosorry hey
Zijn die er nog danquote:Op maandag 29 september 2014 09:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Af en toe zo de pareltjes lezen.
link?quote:Op maandag 29 september 2014 09:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Af en toe zo de pareltjes lezen.
Waarom heb je ons verlaten dan?quote:Op maandag 29 september 2014 09:55 schreef n8n het volgende:
Af en toe zie je chai ergens met de botte bijl voorbij komen en dan moet ik lachen dus kijk ik hier weer eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ontzettend jammer.quote:Op maandag 29 september 2014 09:51 schreef n8n het volgende:
[..]
mwoah het is niet zo dat ik deze shit allemaal lees ofzosorry hey
quote:Op maandag 29 september 2014 09:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom heb je ons verlaten dan?heb ik toch geen verstand van manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
huh? een resurrectie van WD?quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef n8n het volgende:
Klb sc topics zijn net afleveringen van gtst. Hoop drama en geouwehoer, af en toe sterft iemand die even later een resurrectie doorgaat (wolvendagen) of een guest appreance komt maken (hi). Het slaat nergens op, je kan een half jaar wegblijven en na 3 episodes ben je weer bij. af en toe zie je een sideboob en ben je helemaal verrukt (haha rukt). Dan is er nog 1 oude lul die er altijd in heeft gezeten en als laatste overblijft nadat ie de hele cast heeft vermoord met een kettingzaag. Ludo moederneukende Sanders.
niet dat ik weet, al kan veereli af en toe een goede vervanger zijnquote:
die Poolse toch. En je had nog die negers, zijn die al getrouwd? 1 swag dude en 1 stonerchick. Rickokun met nazischeiding en dat paarse meisje met d'r lesboshit natuurlijk die altijd tumblr plaatjes postte met wd en bobby. Bobby die altijd genaaid wordt door AF. Iedereen die wd d'r tetten wilde zien. Dan nog die chick met de aristokat en 1000 pillen die lijkt op het wijf uit dicht club. Alles komt naar boven.quote:Op maandag 29 september 2014 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet dat ik weet, al kan veereli af en toe een goede vervanger zijn
quote:Op maandag 29 september 2014 10:23 schreef n8n het volgende:
[..]
die Poolse toch. En je had nog die negers, zijn die al getrouwd? 1 swag dude en 1 stonerchick. Rickokun met nazischeiding en dat paarse meisje met d'r lesboshit natuurlijk die altijd tumblr plaatjes postte met wd en bobby. Bobby die altijd genaaid wordt door AF. Iedereen die wd d'r tetten wilde zien. Dan nog die chick met de aristokat en 1000 pillen die lijkt op het wijf uit dicht club. Alles komt naar boven.
Was t leuk? Of ben je nog niet klaar :$quote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc.
- Einde bericht -
Ik zit inderdaad een kwartier op de wc jaquote:Op maandag 29 september 2014 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was t leuk? Of ben je nog niet klaar :$
Gewoon doen. Krantje/tijdschriftje erbij. Of een blocnote en dan alle ideeen opschrijven die je krijgt op dat moment. Hoppaquote:Op maandag 29 september 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad een kwartier op de wc ja![]()
Altijd.
lekker naar je eigen gezeik luisterenquote:Op maandag 29 september 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad een kwartier op de wc ja![]()
Altijd.
het is noteblocquote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon doen. Krantje/tijdschriftje erbij. Of een blocnote en dan alle ideeen opschrijven die je krijgt op dat moment. Hoppa
Schrijfblok. Ga jij eens gauw een choochoo besturen joh :$quote:
ben al klaar voor vandaagquote:Op maandag 29 september 2014 11:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schrijfblok. Ga jij eens gauw een choochoo besturen joh :$
Beter. Ik moet nog. Ik wil gewoon vroeg werken en vroeg klaar zijnquote:
mijn wekkertje ging om 03:30quote:Op maandag 29 september 2014 11:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter. Ik moet nog. Ik wil gewoon vroeg werken en vroeg klaar zijn
Zo vroeg hoeft het voor mij dan ook weer nietquote:
nou niet terugkrabben hequote:Op maandag 29 september 2014 11:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo vroeg hoeft het voor mij dan ook weer niet
Ik krab zoveel ik wilquote:
Eetzequote:
Gvdquote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je je moeder zat?
[ afbeelding ]
Zo corny weer, dit.quote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je je moeder zat?
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op maandag 29 september 2014 12:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Moeder van semi-chick voegt me toe op Facebook :$ #komtwelheeldichtbijnu #kannietmeerterug
quote:Op maandag 29 september 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
KLB / 2NutZ die mijn DM's doorstuurt
[..]
je ziet het, het kan.quote:
Woopsquote:
Veel matches soberzo. Morgen datequote:Op maandag 29 september 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe is het op Tinder? Payen de Pak foto's al offff?
Nicequote:Op maandag 29 september 2014 12:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Veel matches soberzo. Morgen date
Warenquote:Op maandag 29 september 2014 12:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NiceWapp even een picca dan. #Keuringsdienstvanwaarden.
Nee waarden in dit geval omdat ik een bepaalde waarden moet geven aan het uiterlijk. snapjuihj?quote:
Only the strong will survive. And the new will be beaten.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef n8n het volgende:
Klb sc topics zijn net afleveringen van gtst. Hoop drama en geouwehoer, af en toe sterft iemand die even later een resurrectie doorgaat (wolvendagen) of een guest appreance komt maken (hi). Het slaat nergens op, je kan een half jaar wegblijven en na 3 episodes ben je weer bij. af en toe zie je een sideboob en ben je helemaal verrukt (haha rukt). Dan is er nog 1 oude lul die er altijd in heeft gezeten en als laatste overblijft nadat ie de hele cast heeft vermoord met een kettingzaag. Ludo moederneukende Sanders.
Oh zie ik nu pasquote:Op maandag 29 september 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
KLB / 2NutZ die mijn DM's doorstuurt
[..]
Lekker. Beter dan die gare spek van jou laatst die op cake leekquote:
Helemaal niet. Die was gewoon van internet geplukt om 't idee aan te geven, maar dat is zooooooooooo freaking fucking lekker Nootjes, geloof me.quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker. Beter dan die gare spek van jou laatst die op cake leek![]()
Wat zou je willen doen om mij te overtuigen?quote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die was gewoon van internet geplukt om 't idee aan te geven, maar dat is zooooooooooo freaking fucking lekker Nootjes, geloof me.
Niks, wat ik net deed is genoeg moeite en dan is het aan jou om me te vertrouwen of nietquote:Op maandag 29 september 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen om mij te overtuigen?
Doe mij die pizzataart maar, danquote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks, wat ik net deed is genoeg moeite en dan is het aan jou om me te vertrouwen of niet![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks, wat ik net deed is genoeg moeite en dan is het aan jou om me te vertrouwen of niet![]()
Oké.quote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef wickedmen het volgende:
https://soundcloud.com/th(...)electric-zoo-8312014
Wel best goede set, vanaf 21:50 wordt het echt baas.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dom dit. Maar ja verbaast me niks hehauhueh
Nee, ik denk constant aan Krio.quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef ntm het volgende:
Ben ik de enige die aan Krio moest denken toen extreem op tv was?
Dude, jij loopt alleen maar mee te zwetsen met iedereen, want jij hebt mij nooit zo meegemaakt. Tijdens mijn dommige periode zat jij nog aan je moeders tiet te zuigen. Dus bek houwe.quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef wickedmen het volgende:
Wow Veereli die iemand dom noemt. Waar is die huiskamerplant. :$
Wow :$quote:Op maandag 29 september 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, jij loopt alleen maar mee te zwetsen met iedereen, want jij hebt mij nooit zo meegemaakt. Tijdens mijn dommige periode zat jij nog aan je moeders tiet te zuigen. Dus bek houwe.
Noem je die opmerking niet dom, ipv mij?quote:Op maandag 29 september 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, jij loopt alleen maar mee te zwetsen met iedereen, want jij hebt mij nooit zo meegemaakt. Tijdens mijn dommige periode zat jij nog aan je moeders tiet te zuigen. Dus bek houwe.
NEE GODDOMME!quote:
KOEKKOEK GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER SPREEKT DE BRANDWEERquote:Op maandag 29 september 2014 14:18 schreef wickedmen het volgende:
Waar is die lul van een LudoSanders.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER SPREEKT DE BRANDWEER
Wat moet je ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Echt.quote:
Het is een obsessiequote:
Echt he.quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
Van die idioten die spekkoek verafgoden met zo'n attitude van: 'kijk eens hoe culinair ik ben naast mijn geprakte aardappelen, groente en een sloavink.'
Nooit je boerenkool eten met spekkoek, chilivlokken en curryquote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
Van die idioten die spekkoek verafgoden met zo'n attitude van: 'kijk eens hoe culinair ik ben naast mijn geprakte aardappelen, groente en een sloavink.'
Als kind ga je door vele periodes heen, zo had je gabbers, alto's, emo's etc. maar de dommige periode.. bwehehe.quote:Op maandag 29 september 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kun je in het broodbelegschap vinden.quote:
Ik gebruik enkel curry.quote:Op maandag 29 september 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit je boerenkool eten met spekkoek, chilivlokken en curry
Van Heinz?quote:
Ja, is lekker en kan je opscheppen over dat je pittig eetquote:
Die spek maak ik nietquote:Op maandag 29 september 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem je die opmerking niet dom, ipv mij?![]()
jaja ben ik wel heuiheuheuehue maar volgens mij slaat dat op die opmerking omdat ik juist tegen jouw spek in ga![]()
Maar hoe maak je die spek dan?
quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die spek maak ik nietDie haal ik bij de Chinees
Natuurlijk niet. Heinz moet lekker tomatenketchup blijven maken, curry moeten ze aan Hela overlaten.quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van Heinz?
[..]
Ja, is lekker en kan je opscheppen over dat je pittig eet
Oja, Hela, natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heinz moet lekker tomatenketchup blijven maken, curry moeten ze aan Hela overlaten.
quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 10:23 schreef n8n het volgende:
[..]
die Poolse toch. En je had nog die negers, zijn die al getrouwd? 1 swag dude en 1 stonerchick. Rickokun met nazischeiding en dat paarse meisje met d'r lesboshit natuurlijk die altijd tumblr plaatjes postte met wd en bobby. Bobby die altijd genaaid wordt door AF. Iedereen die wd d'r tetten wilde zien. Dan nog die chick met de aristokat en 1000 pillen die lijkt op het wijf uit dicht club. Alles komt naar boven.
Ik dit ook niet. Ik denk waanbeelden gemixt met echte fok trauma's.quote:Op maandag 29 september 2014 15:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan het redelijk volgen, alleen Bobby die altijd door AF genaaid wordt kan ik niet zo 1 2 3 plaatsen.
Denk dwc.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef VeerEli het volgende:
En ik begrijp niet zo goed wie hij bedoelt met die Poolse............
Nee die is 1 van de 2 ''negers''. Die ''swagdude'' en ''stonerchick''. dWc en Vasquote:
Oja gvdquote:Op maandag 29 september 2014 15:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee die is 1 van de 2 ''negers''. Die ''swagdude'' en ''stonerchick''. dWc en Vas![]()
![]()
WD.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dit ook niet. Ik denk waanbeelden gemixt met echte fok trauma's.
Hoefde wd haar tieten ook nooit te zien, liever completely nakend.
Hij bedoelt CB en 4EBE daarmee.quote:Op maandag 29 september 2014 15:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee die is 1 van de 2 ''negers''. Die ''swagdude'' en ''stonerchick''. dWc en Vas![]()
![]()
CB kan nog, maar 4EBE? Tuurlijk niet mensquote:
quote:
Dom wijf in het algemeenquote:
Gestenigde chick volgens mij hoor, vanwege al haar losbandighedenquote:
Dompiequote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef VeerEli het volgende:
Oh ze was sarcastisch? Typische Chai humor weer
Nee, WD.quote:Op maandag 29 september 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dom wijf in het algemeenwel handsome
Nee man, feit dat ik niet op dat level zit zegt juist dat ik intelligent benquote:
Losbandigheden?quote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gestenigde chick volgens mij hoor, vanwege al haar losbandigheden
Oja die katquote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, WD.
Alleen die kat hè..
quote:Op maandag 29 september 2014 15:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, feit dat ik niet op dat level zit zegt juist dat ik intelligent ben![]()
Menig beverschot gezien van haar.quote:
Doe niet zoquote:Op maandag 29 september 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Juist iemand die toereikende intelligentie heeft, zit op alle levels van humor etc
Om deze logica te begrijpen moet je blijkbaar ook heel intelligent zijn, dus deze ontgaat mij.quote:Op maandag 29 september 2014 15:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, feit dat ik niet op dat level zit zegt juist dat ik intelligent ben![]()
Perfect 👌quote:Op maandag 29 september 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Dom wijf in het algemeenwel handsome
Gelukkig kwam het me binnen een minuutje nog te binnen, dus valt allemaal wel weer mee, toch?quote:Op maandag 29 september 2014 15:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om deze logica te begrijpen moet je blijkbaar ook heel intelligent zijn, dus deze ontgaat mij.
Holger.quote:Op maandag 29 september 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja die kathoe heette die ook alweer?
Een kat aan een tuigje uitlatenquote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, WD.
Alleen die kat hè..
Ja, dat hoort nietquote:Op maandag 29 september 2014 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Pikante foto's op het internet zijn losbandigheden?Het is 2014, kom op zeg, preutsnoot.
Knapheid met een vleugje labielheidjes.quote:
heheahhaahhuhuhhohhihuihhaha ;Pquote:
Ja maar het was een perzische korthaar langstaart supersonische kat wiens voorouders uit de Himalaya en het Andes kwamen en later neergestreken waren in Zweden.quote:
Niet.quote:
Dat was wel een hilarisch moment, jaquote:Op maandag 29 september 2014 15:13 schreef VeerEli het volgende:
Mijn ergste moment was toch wel de babyneushoornkki nog aan toe, als ik dat teruglees krijg ik weer tranen in m'n ogen om m'n eigen achterlijkheid
Watquote:Op maandag 29 september 2014 15:13 schreef VeerEli het volgende:
Mijn ergste moment was toch wel de babyneushoornkki nog aan toe, als ik dat teruglees krijg ik weer tranen in m'n ogen om m'n eigen achterlijkheid
Zeg ik toch joh, oetlulquote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
Oja foxyinleggen met courgette en in de frituur
stom beest.
Je zou zeggen dat zo'n ras inmiddels wel enigzins streetwise isquote:Op maandag 29 september 2014 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar het was een perzische korthaar langstaart supersonische kat wiens voorouders uit de Himalaya en het Andes kwamen en later neergestreken waren in Zweden.
Jaquote:
Nee, vet dom inderdaad. Kom op Ludo plsquote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het ook niet zo slim dat babyneushoorn verhaal steeds zelf op te rakelen.
Neen. Geen genade. Ik ga je zwepen tot je huilt als een bitchquote:
Dat is al na 1 zweep. Scheelt weer gelukkigquote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen. Geen genade. Ik ga je zwepen tot je huilt als een bitch
In dat geval ga ik gewoon doorquote:Op maandag 29 september 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is al na 1 zweep. Scheelt weer gelukkig
quote:
Janksmoelquote:
Je mag me wel troostenquote:
Ik zal je troosten met een paddle tegen je assquote:
Dat will doquote:Op maandag 29 september 2014 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je troosten met een paddle tegen je ass
Kusje op je schouder!quote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Dqod het volgende:
Kusje op je hoofd, nootmans :$
Nu ga k weg, doei
pls wat?quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vet dom inderdaad. Kom op Ludo pls
Geliked? of hoe dat heet op tinder.quote:
Geswiped.quote:Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geliked? of hoe dat heet op tinder.
ja man maar niks, heb wel screenshot ergensquote:Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geliked? of hoe dat heet op tinder.
Ja ene is naar links, andere naar rechts.quote:Op maandag 29 september 2014 15:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is als je iemand afkeurt. Beetje erbij blijven Chai.
Geen match?quote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef n8n het volgende:
[..]
ja man maar niks, heb wel screenshot ergens
Ohquote:
Hoe heet goed swipen en hoe heet slecht swipen zeg maar?quote:Op maandag 29 september 2014 15:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is als je iemand afkeurt. Beetje erbij blijven Chai.
Oftewel swiping en liking.quote:Op maandag 29 september 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ene is naar links, andere naar rechts.
Huh?quote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef n8n het volgende:
[..]
nee. Heb ook een foto van bacon en dingen
stamp op haarquote:Op maandag 29 september 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
KANKERHOER BIJ DE MAC VERGEET M'n SAUS WAAR IK VOOR BETAALD HEB
Ik vond d'r al gewoon onnozel aan het werk gaan, het straalde er gewoon vanaf.
Was het die Pool?quote:Op maandag 29 september 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
KANKERHOER BIJ DE MAC VERGEET M'n SAUS WAAR IK VOOR BETAALD HEB
Ik vond d'r al gewoon onnozel aan het werk gaan, het straalde er gewoon vanaf.
Was gewoon een truukje om je weer te lokken denk ik. Staat er geen telefoonnummer op het bakje sau... oh laat maar.quote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zin om terug te gaan om een nieuwe te eisen, en dan meteen te klagen over dat m'n eten ook koud is geworden nu.
Baconquote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef n8n het volgende:
[..]
nee. Heb ook een foto van bacon en dingen
soms een quarter pounder die is juicy als je geluk hebtquote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mac is lekker alleen moet je het niet te vaak doen.
Big tasty met bacon.quote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef n8n het volgende:
[..]
soms een quarter pounder die is juicy als je geluk hebt
quote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Staat er geen telefoonnummer op het bakje sau... oh laat maar.
Ik hou het 9 van de 10 keer op nuggets. Nooit verandert sinds mijn 14de.quote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef n8n het volgende:
[..]
soms een quarter pounder die is juicy als je geluk hebt
Twister met kaas, 6 hotwings en een Zingerburgerquote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
twister met kaas, filetbites, crispy strips, crushem strawberry
quote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Twister met kaas, 6 hotwings en een Zingerburger. Voel me net een Japanner bij een eetwedstrijd als ik dat op heb.
"hauhaauahauhua 10 volgemeste kutvogels op 1m³ speciaal voor dit momentje xD"quote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Wel een goed gevoel van accomplishment altijd
"Zo weer een paar hennen op whehehehe "
met een vleugje karton.quote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hou het 9 van de 10 keer op nuggets. Nooit verandert sinds mijn 14de.
Deze baas weet.quote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Twister met kaas, 6 hotwings en een Zingerburger. Voel me net een Japanner bij een eetwedstrijd als ik dat op heb.
kfc kom ik alleen om te pissen want gratisquote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh lekker krokant en van binnen mals.
Niet te mals of te droge vlees bij KFC soms.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef n8n het volgende:
V&A / [TK]Gratis afhalen: Pringels can collectie
Is al 150x ge repost man.quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef n8n het volgende:
V&A / [TK]Gratis afhalen: Pringels can collectie
quote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"hauhaauahauhua 10 volgemeste kutvogels op 1m³ speciaal voor dit momentje xD"
quote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef n8n het volgende:
Echte burgers maak je zelf. Spek doorbakken, de burger met ui draaien en bakken in het vet van het spek. Dikke laag kaas over de burger. Bacon toevoegen. Lekker.
Ik kende hem nog niet hoor.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?
[ afbeelding ]
Wil nog steeds weten waar dat beeld vandaan komt van die gast, uit welke docu of whateverquote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?
[ afbeelding ]
dit niet wetenquote:Op maandag 29 september 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil nog steeds weten waar dat beeld vandaan komt van die gast, uit welke docu of whatever.
Deel met mij deze wijsheid.quote:
quote:
Omdat ik extreem leuk ben?quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef ntm het volgende:
Ben ik de enige die aan Krio moest denken toen extreem op tv was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL.quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL.![]()
![]()
[..]
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL..
![]()
[..]
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL.
handgestuurd voor de gekleurde arbeiders en zitten voor de blanke pleb tieners
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
De 'L' van Loser?quote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Caught something for ya breh:
[ afbeelding ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
als je een D hebt wil veer em welquote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
De 'D' van Dick?quote:Op maandag 29 september 2014 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je een D hebt wil veer em wel
Obliteratedquote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
![]()
quote:quote:Op maandag 29 september 2014 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je een D hebt wil veer em welquote:quote:full stops and exclamation marks![]()
TopickillerBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hoezo werd ik genaaid door AF?quote:Op maandag 29 september 2014 10:23 schreef n8n het volgende:
[..]
die Poolse toch. En je had nog die negers, zijn die al getrouwd? 1 swag dude en 1 stonerchick. Rickokun met nazischeiding en dat paarse meisje met d'r lesboshit natuurlijk die altijd tumblr plaatjes postte met wd en bobby. Bobby die altijd genaaid wordt door AF. Iedereen die wd d'r tetten wilde zien. Dan nog die chick met de aristokat en 1000 pillen die lijkt op het wijf uit dicht club. Alles komt naar boven.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nou.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
M'n verzekering meldt dat m'n politieaangifte niet te lezen is.
Het was een PDF
Saillant detail, airbag was in mei gejat, komen ze er nu pas achter dat ze geen pdfjes kunnen lezen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n verzekering meldt dat m'n politieaangifte niet te lezen is.
Het was een PDF
Saillant detail, airbag was in mei gejat, komen ze er nu pas achter dat ze geen pdfjes kunnen lezen.![]()
![]()
Wat een kutbedrijfquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ze hebben me zelf een PDF per mail gestuurd overigens![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hoi ik leen de SC ffOf pics om te bewijzen dat ze echt zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
+ alle users die zich voordoen als minderjarige meisjes een levenslange vakantie.![]()
Ik deed me 3-5 jaar geleden voor als minderjarig meisje, want toen was ik dat nog.quote:Op maandag 29 september 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoi ik leen de SC ff
[..]
Of pics om te bewijzen dat ze echt zijn.![]()
Je hebt mazzel dat die dikke chagrijnige Poolse er niet is, anders werd dit echt niet op prijs gesteld.quote:TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Pics.quote:Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik deed me 3-5 jaar geleden voor als minderjarig meisje, want toen was ik dat nog.![]()
Smack?quote:Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat die dikke chagrijnige Poolse er niet is, anders werd dit echt niet op prijs gesteld.![]()
Blondje 93 is niet poolsquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Roddel erover met haar oma.quote:Op maandag 29 september 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
Stiefhoer roddelt over me tegen mijn oma.![]()
Leuke vrouw.quote:Op maandag 29 september 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
Stiefhoer roddelt over me tegen mijn oma.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Moest knorrenquote:Op maandag 29 september 2014 19:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wel zowel lichamelijk als verstandig gehandicapt.
Blijf je?
Die is dood.quote:Ja ik loop niet zo gauw binnen, want die honden bijten in je enkels.quote:Ze vindt dat ik te weinig met haar praat, maar zelf naar buiten komen ho maar.
![]()
Dat is toch die mevrouw met die vele kinderen? Verspreidt de roddel dat geen van haar kinderen dezelfde vader hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
Stiefhoer roddelt over me tegen mijn oma.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Goede reisquote:
Goed idee. Ik wil sowieso verspreiden dat ze zwanger is van nummer 5 (wat ook echt zo is).quote:Op maandag 29 september 2014 19:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is toch die mevrouw met die vele kinderen? Verspreidt de roddel dat geen van haar kinderen dezelfde vader heeft.![]()
Chai, pleasequote:Op maandag 29 september 2014 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee. Ik wil sowieso verspreiden dat ze zwanger is van nummer 5 (wat ook echt zo is).![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 19:54 schreef Chai het volgende:
Ja ik loop niet zo gauw binnen, want die honden bijten in je enkels.![]()
Tmiquote:Op maandag 29 september 2014 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
srs
Ze hebben vanaf hun eerste ontmoeting onveilig geneuqt, omdat ze een liefdesbaby wilden.
Sowieso het woord liefdesbaby
Heb je dan ook haatbabys ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 29 september 2014 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
srs
Ze hebben vanaf hun eerste ontmoeting onveilig geneuqt, omdat ze een liefdesbaby wilden.
Je punt?![]()
Oh ja, maar poepen en plassen doen ze binnen ...quote:Op maandag 29 september 2014 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn 4 gehandicapte honden uit het buitenland, maar de blinde bijt niet.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja.quote:Op maandag 29 september 2014 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, maar poepen en plassen doen ze binnen ...![]()
Ik dacht juist dat het heel schoon zou worden met zo'n fulltime huisvrouwhoer, maar het is viezer dan ooit.![]()
![]()
Spuug in d'r eten.quote:Op maandag 29 september 2014 19:54 schreef Chai het volgende:
Ja ik loop niet zo gauw binnen, want die honden bijten in je enkels.Ze vindt dat ik te weinig met haar praat, maar zelf naar buiten komen ho maar.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Een van die honden heeft in het bed van mijn broertje gepoept, dus zat meer aan zoiets te denken.quote:![]()
Wat toevallig, mijn kat heeft vandaag op mijn slaapkamervloer geplast.quote:Op maandag 29 september 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Een van die honden heeft in het bed van mijn broertje gepoept, dus zat meer aan zoiets te denken.wat kijk jij![]()
Op de grond pissen en poepen binnenshuis doen de honden daar elke dag al. Ligt gewoon een pislap in de gang om het even op te drogen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn kat heeft vandaag op mijn slaapkamervloer geplast.![]()
![]()
Ik zie niet in waarom jij in het bed van je broertje moet poepen om je stiefmoeder terug te pakken.quote:Op maandag 29 september 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Een van die honden heeft in het bed van mijn broertje gepoept, dus zat meer aan zoiets te denken.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Daar hebben ze medicatie voor heh.quote:Op maandag 29 september 2014 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de grond pissen en poepen binnenshuis doen de honden daar elke dag al. Ligt gewoon een pislap in de gang om het even op te drogen.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: