quote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL.
De 'L' van Loser?quote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Caught something for ya breh:
[ afbeelding ]
als je een D hebt wil veer em welquote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 'D' van Dick?quote:Op maandag 29 september 2014 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je een D hebt wil veer em wel
Obliteratedquote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je een D hebt wil veer em wel
quote:
quote:
Hoezo werd ik genaaid door AF?quote:Op maandag 29 september 2014 10:23 schreef n8n het volgende:
[..]
die Poolse toch. En je had nog die negers, zijn die al getrouwd? 1 swag dude en 1 stonerchick. Rickokun met nazischeiding en dat paarse meisje met d'r lesboshit natuurlijk die altijd tumblr plaatjes postte met wd en bobby. Bobby die altijd genaaid wordt door AF. Iedereen die wd d'r tetten wilde zien. Dan nog die chick met de aristokat en 1000 pillen die lijkt op het wijf uit dicht club. Alles komt naar boven.
Nou.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n verzekering meldt dat m'n politieaangifte niet te lezen is.
Het was een PDF
Saillant detail, airbag was in mei gejat, komen ze er nu pas achter dat ze geen pdfjes kunnen lezen.
Wat een kutbedrijfquote:
Of pics om te bewijzen dat ze echt zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
+ alle users die zich voordoen als minderjarige meisjes een levenslange vakantie.
Ik deed me 3-5 jaar geleden voor als minderjarig meisje, want toen was ik dat nog.quote:Op maandag 29 september 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoi ik leen de SC ff
[..]
Of pics om te bewijzen dat ze echt zijn.
Je hebt mazzel dat die dikke chagrijnige Poolse er niet is, anders werd dit echt niet op prijs gesteld.quote:
Pics.quote:Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik deed me 3-5 jaar geleden voor als minderjarig meisje, want toen was ik dat nog.
Smack?quote:Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat die dikke chagrijnige Poolse er niet is, anders werd dit echt niet op prijs gesteld.
Blondje 93 is niet poolsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |