kk moet je niet schelden kk moet je voelenquote:Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Dat is een kenker oude foto. Dus not sure if sarcasme
Klopt, tot diep in de bloedvaten.quote:Op zondag 28 september 2014 20:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
kk moet je niet schelden kk moet je voelen
Welk topic?quote:Op maandag 29 september 2014 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen in het topic over het ongeluk
OUD volk en trollsquote:Op maandag 29 september 2014 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen in het topic over het ongeluk
Die vent die het organiseerde zag er ook niet al te fris en helder uit moet ik zeggenquote:Op maandag 29 september 2014 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NWS / Monstertruck rijdt publiek in in Haaksbergen #5
Altijd van die enge mensen in NWS die zo snel mogelijk een schuldige willen aanwijzen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NWS / Monstertruck rijdt publiek in in Haaksbergen #5
Werkeloos kut volk ;p ;p ;p ;pquote:Op maandag 29 september 2014 09:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd van die enge mensen in NWS die zo snel mogelijk een schuldige willen aanwijzen.
ze heeft een beetje apart wereldbeeld jaquote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef LudoSanders het volgende:
Haha die Loekie inderdaad, wat een naar wijf is dat.
Allemaal even erg daarquote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef LudoSanders het volgende:
Haha die Loekie inderdaad, wat een naar wijf is dat.
mwoah het is niet zo dat ik deze shit allemaal lees ofzoquote:
Af en toe zo de pareltjes lezen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:51 schreef n8n het volgende:
[..]
mwoah het is niet zo dat ik deze shit allemaal lees ofzosorry hey
Zijn die er nog danquote:Op maandag 29 september 2014 09:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Af en toe zo de pareltjes lezen.
link?quote:Op maandag 29 september 2014 09:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Af en toe zo de pareltjes lezen.
Waarom heb je ons verlaten dan?quote:Op maandag 29 september 2014 09:55 schreef n8n het volgende:
Af en toe zie je chai ergens met de botte bijl voorbij komen en dan moet ik lachen dus kijk ik hier weer eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ontzettend jammer.quote:Op maandag 29 september 2014 09:51 schreef n8n het volgende:
[..]
mwoah het is niet zo dat ik deze shit allemaal lees ofzosorry hey
quote:Op maandag 29 september 2014 09:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom heb je ons verlaten dan?heb ik toch geen verstand van manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
huh? een resurrectie van WD?quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef n8n het volgende:
Klb sc topics zijn net afleveringen van gtst. Hoop drama en geouwehoer, af en toe sterft iemand die even later een resurrectie doorgaat (wolvendagen) of een guest appreance komt maken (hi). Het slaat nergens op, je kan een half jaar wegblijven en na 3 episodes ben je weer bij. af en toe zie je een sideboob en ben je helemaal verrukt (haha rukt). Dan is er nog 1 oude lul die er altijd in heeft gezeten en als laatste overblijft nadat ie de hele cast heeft vermoord met een kettingzaag. Ludo moederneukende Sanders.
die Poolse toch. En je had nog die negers, zijn die al getrouwd? 1 swag dude en 1 stonerchick. Rickokun met nazischeiding en dat paarse meisje met d'r lesboshit natuurlijk die altijd tumblr plaatjes postte met wd en bobby. Bobby die altijd genaaid wordt door AF. Iedereen die wd d'r tetten wilde zien. Dan nog die chick met de aristokat en 1000 pillen die lijkt op het wijf uit dicht club. Alles komt naar boven.quote:Op maandag 29 september 2014 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet dat ik weet, al kan veereli af en toe een goede vervanger zijn
quote:Op maandag 29 september 2014 10:23 schreef n8n het volgende:
[..]
die Poolse toch. En je had nog die negers, zijn die al getrouwd? 1 swag dude en 1 stonerchick. Rickokun met nazischeiding en dat paarse meisje met d'r lesboshit natuurlijk die altijd tumblr plaatjes postte met wd en bobby. Bobby die altijd genaaid wordt door AF. Iedereen die wd d'r tetten wilde zien. Dan nog die chick met de aristokat en 1000 pillen die lijkt op het wijf uit dicht club. Alles komt naar boven.
Was t leuk? Of ben je nog niet klaar :$quote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc.
- Einde bericht -
Ik zit inderdaad een kwartier op de wc jaquote:Op maandag 29 september 2014 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was t leuk? Of ben je nog niet klaar :$
Gewoon doen. Krantje/tijdschriftje erbij. Of een blocnote en dan alle ideeen opschrijven die je krijgt op dat moment. Hoppaquote:Op maandag 29 september 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad een kwartier op de wc ja![]()
Altijd.
lekker naar je eigen gezeik luisterenquote:Op maandag 29 september 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad een kwartier op de wc ja![]()
Altijd.
het is noteblocquote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon doen. Krantje/tijdschriftje erbij. Of een blocnote en dan alle ideeen opschrijven die je krijgt op dat moment. Hoppa
Schrijfblok. Ga jij eens gauw een choochoo besturen joh :$quote:
ben al klaar voor vandaagquote:Op maandag 29 september 2014 11:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schrijfblok. Ga jij eens gauw een choochoo besturen joh :$
Beter. Ik moet nog. Ik wil gewoon vroeg werken en vroeg klaar zijnquote:
mijn wekkertje ging om 03:30quote:Op maandag 29 september 2014 11:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter. Ik moet nog. Ik wil gewoon vroeg werken en vroeg klaar zijn
Zo vroeg hoeft het voor mij dan ook weer nietquote:
nou niet terugkrabben hequote:Op maandag 29 september 2014 11:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo vroeg hoeft het voor mij dan ook weer niet
Ik krab zoveel ik wilquote:
Eetzequote:
Gvdquote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je je moeder zat?
[ afbeelding ]
Zo corny weer, dit.quote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je je moeder zat?
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op maandag 29 september 2014 12:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Moeder van semi-chick voegt me toe op Facebook :$ #komtwelheeldichtbijnu #kannietmeerterug
quote:Op maandag 29 september 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
KLB / 2NutZ die mijn DM's doorstuurt
[..]
Woopsquote:
Veel matches soberzo. Morgen datequote:Op maandag 29 september 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe is het op Tinder? Payen de Pak foto's al offff?
Nicequote:Op maandag 29 september 2014 12:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Veel matches soberzo. Morgen date
Warenquote:Op maandag 29 september 2014 12:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NiceWapp even een picca dan. #Keuringsdienstvanwaarden.
Nee waarden in dit geval omdat ik een bepaalde waarden moet geven aan het uiterlijk. snapjuihj?quote:
Only the strong will survive. And the new will be beaten.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef n8n het volgende:
Klb sc topics zijn net afleveringen van gtst. Hoop drama en geouwehoer, af en toe sterft iemand die even later een resurrectie doorgaat (wolvendagen) of een guest appreance komt maken (hi). Het slaat nergens op, je kan een half jaar wegblijven en na 3 episodes ben je weer bij. af en toe zie je een sideboob en ben je helemaal verrukt (haha rukt). Dan is er nog 1 oude lul die er altijd in heeft gezeten en als laatste overblijft nadat ie de hele cast heeft vermoord met een kettingzaag. Ludo moederneukende Sanders.
Oh zie ik nu pasquote:Op maandag 29 september 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
KLB / 2NutZ die mijn DM's doorstuurt
[..]
Lekker. Beter dan die gare spek van jou laatst die op cake leekquote:
Helemaal niet. Die was gewoon van internet geplukt om 't idee aan te geven, maar dat is zooooooooooo freaking fucking lekker Nootjes, geloof me.quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker. Beter dan die gare spek van jou laatst die op cake leek![]()
Wat zou je willen doen om mij te overtuigen?quote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die was gewoon van internet geplukt om 't idee aan te geven, maar dat is zooooooooooo freaking fucking lekker Nootjes, geloof me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |